Hei huumeidenkäyttäjät !

todellinenHäviäjä

Halusin anonyyminä tervehtiä teitä, luin vähän juttujanne.

Mahtaa huumeiden käyttö olla rankkaa elämää. Itselläni elämä on rankkaa vaikka en käytä huumeita ja juon hyvin harvoin alkoholia.

Monelle teilel narkomaanilel läytyy hyvä työpaikka. Monelle narkkarille löytyy myös nainen/naisia jotka haluavat teitä, vaikka olis rikollista taustaakin. Joitakin naisia ei rikollisuus haitaa tai jopa lisää kiinnostusta.

Ite en oel onnistunut saamaan töitä, vaikka koulut olen käynyt korkeakoulututkintoon asti. Työnhaku ankaraa, ja sori narkkarit, suosin että työhaastatteluissa olsi huumetestit, niin voisin pärjätä piirun verran paremmin työnhaussa.

Toinen ongelma on naiset. Vaikka olen päihteetön ja rikkeetön mies, eivät naiset kiinnostu minusta kuin aniharvoin.

SIIS lopputulokseen:

Eipä paljoa ole merkitystä vetääkö huumeita tai päihtyy, silti voi ola suositumpi ja halutumpi työpiireissä ja naisten suhteen.

Mä varmaan olenkin ihan pohjasakkaa, alempaa pohjasakkaa kuin te narkomaanit.

Ikinä en oo rikoksia tehnyt enkä huumeita vetänyt.

EN myöskään halua pilkata teitä narkomaanit, totean vain että te ette ole yhteiskunnan pohjasakkaa, moni teistä osaa olla trendikäs ja suosittu, minun tyyppiset päihteettömät yksinäiset ovat enempi pohjasakkaa ja hylkiöitä..

Samalla tavalla mäkin rustaan toimeentulotukihakemuksia, välillä tekis mieli luovuttaa,masentaa jatkaa elämää....

...ja kuvitelkaa, olen tässä jamassa ilman mitään päihteitä !!

24

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskaa se on

      kyllä narkkarin elämä on ihan muuta. Naisia?? joo, maksullisia pirihuoria ja kaverille kans jaetaan. Tuskin mitään muistikuvia edellisestä illasta, seksitautien oireiden yltyes saattaa päätyä hoitaan ne. useimmiten jatkaa tautien levittämistä ja jutut on sisällöltään :" mitä oot vetänyt, mitä tapahtu, en muista mitää, kuka mitä hä." samojen asioiden toistoa ja päättymätöntä pulinaa missä ei päätä ei häntää. Aina läsnä pelko : kärähtää, poliisit, velkojat, väkivalta kun jonku persoonallisuus muuttuu taas kerran. Vierotusoireiden pelkoa, aineen hankkimista, ei hetkenkää sielun rauhaa, ellei tiedottomuustiloja lasketa, niistä herääminen on taas yhtä tuskaa. Ajatusmaailman ja loogisen ajattelun vähittäinen kuolema, itsemurha ratkaisuna, kun kapasiteetti ottaa vastuuta täysin nollilla. Suru omaisille ja läheisille. Ahdistus, pelkotilat ,vainot ja harhat. Sulla on vielä kaikki kortit käsis ja löydät vielä jonku. Älä ihmees aloita mitää päihteitä !

    • Puhut vähä mut asiaa

      Kannabiksen ja muiden huumeiden käyttäjät on kyllä luusereita, väliin putoajia. Sosiaalipummeja. Näin se vaan on.

      • trupaduuri

        Pelkät kannabiksen ja taikasienien käyttäjät on kyllä ihan eri asia verrattuna piikkinarkkeihin ja sekakäyttäjiin. e kai vaan käytä jotain lääkkeitä jotka ilman reseptiä luokitelaan huumeiksi. Suomessa on ihan vitusti narkkareita ja sekakäyttäjiä LÄÄKÄRIN MÄÄRÄYKSELLÄ eivätkä he itse tajuakkaan olevansa narkkareita. Sosiaalipummijuttu on omituinen kuvitelma: Tunnen monta kaveria jotka käyvät töissä ja aamulla ennen töihin menoa otetaan otetaan sopiva annos nokkaan tai ruiskeena ja työmaalla ei huomata heidän olevan aineissa eli kovissa aineissa pystyy käymään töissä normaalisti.


      • yleistäkää...

        Yli keskitason tulot, omakotitalo, penniäkään en ole sossusta hakenut ja päivääkään en ole työttömänä ollut. En taida siis käyttää kannabista, hmm?


    • trupaduuri

      On myös nistimuijia en usko että haluaisit olla naisen kanssa jonka päivä ei lähde käyntiin ilman piikitystä tai pillereitä.
      Pelkät pilvimuijat on taas ihan kivoja.

    • jeeee1

      Jeesus Kristus on vastaus sisäiseen tyhjyyteen mitä ihminen yrittää täyttää milloin rahan haalimisella, juomalla, vetämällä kamaa, pelaamalla, jahtaamalla uusia kumppaneita hullun lailla, kunnian tavoittelulla. Mikään ei voi tuoda sitä onnea, tarkoituksen tunnetta ,iloa ja rauhaa minkä vain syntien anteeksisaaminen ( tunnustaminen, parannuksenteko ja vääryyden hylkääminen sisältyy tosi vapauden ehdoksi)Jeesuksen ristintyön kautta ja Hänet vastaanottamalla elämän Herraksi. Ihana täyttyä Pyhällä Hengellä ja kokea Jumalan läsnäoloa ja voimaa !En ikinä vaihtaisi mihinkään entiseen !Ihan tyhjää tän rinnalla, olisinpa kuullut ja tiennyt aiemmin niin ei olisi nuoruuden vuosia tuhlannu bileis ja siinä turhuudes ja tyhjyydes. Parasta mitä ihmiselle voi tapahtua on saada tulla uskoon. Jeesus kutsuu jokaista todelliseen elämään ja yhteyteen Elävän Jumalan kanssa. Ota hänet vastaan.

      • sdfghdsfsdfg

        Jeesuskin käytti kannabista, käytä sinäkin.


      • harha1
        sdfghdsfsdfg kirjoitti:

        Jeesuskin käytti kannabista, käytä sinäkin.

        Jeesuski on jonkinlainen huume,tosin ikävä kyllä monet käyttää vähä liikaa ja flippaa ja yrittää saada kaikki muutki flippaamaan. Ei pahalla mutta mitä järkeä tos koko hommassa on? ihan ku ihminen ei sais tehä mitään ja nöyrtyy joka asiassa koska se on syntiä? onko bileissä hauskanpito susta jotenki väärin vaikka en itse pahemmin "biletä" mutta en silti näe siinä mitään väärää ja muutenki toi koko homma on ku joku vitun joukkohypnoosi ja kaukana vapaudesta. On se hienoa jos on onnellinen mutta onnellinen voi olla monella muullakin tavalla. Jeesus on salee ihan hyvä äijä eikä mulla oo sitä vastaan mitään mutta toi ihmisen luoma illuusio jeesuksesta on jotenki menny "hiukan" överiks! mutta kukin tyylillään.


      • samakuaiemmin
        harha1 kirjoitti:

        Jeesuski on jonkinlainen huume,tosin ikävä kyllä monet käyttää vähä liikaa ja flippaa ja yrittää saada kaikki muutki flippaamaan. Ei pahalla mutta mitä järkeä tos koko hommassa on? ihan ku ihminen ei sais tehä mitään ja nöyrtyy joka asiassa koska se on syntiä? onko bileissä hauskanpito susta jotenki väärin vaikka en itse pahemmin "biletä" mutta en silti näe siinä mitään väärää ja muutenki toi koko homma on ku joku vitun joukkohypnoosi ja kaukana vapaudesta. On se hienoa jos on onnellinen mutta onnellinen voi olla monella muullakin tavalla. Jeesus on salee ihan hyvä äijä eikä mulla oo sitä vastaan mitään mutta toi ihmisen luoma illuusio jeesuksesta on jotenki menny "hiukan" överiks! mutta kukin tyylillään.

        Harha1:lle. Uskossaolon järki= toimiva yhteys ELÄVÄÄN Jumalaan, voi elää raamatun lupaukset todeksi kokien rukousvastauksia, ihmeitä. Parantumisia fyysisistä sairauksista ja kyllä on lääkärintodistuksia asioista. Myös mielenalueelle Jeesus lupaa yliluonnollisen rauhansa. " En minä anna teille niinkuin maailma antaa, vaan MINUN rauhani sen minä annan teille" lukee jumalan sanassa. On upeaa lähestyä Jumalaa kun ei ole syntiä ja epäuskoa joka erottaisi hänestä. Ei tarvi muokata pillereillä ahdistuksia pois, jotka OIKEASTI ei häviä minnekään. Saa olla vapaa päihteistä. Biletys oli elämänsisältö ennen Koska EN TIENNYT paremmasta eli siitä mitä on todella elää uskossa. Uskonnollisuutta vihaan se on vain ihmistekoista sääntöilä. Uskossa olles valinnat tekee RAKKAUDESTA Vapahtajaan ei pelon tai rangaistuksen tai sen mukaan mitä ihmiset sanoo! Monet on ihmisten ja ihmispelon orjia= "mitä kaveritkin sanois" So what, kun tulet tuntemaan totuuden niin voit sanoo kavereilles niinku mä sulle et kokeile itse !! Jeesus vastaa jos kutsut häntä , avaa sun mieles käsittään Pyhät Kirjoitukset Pyhän Henkensä kautta. Saat elää todeksi sen ja Jumala on aina sitoutunut Sanaansa ja ei petä. Mulla on vuosien kokemus ja näin se on. Monia hyvällä tavalla muuttuneita elämiä, joihin on tullut Siunaus ku on Jeesus saanut tulla Herraksi. Ei TARVI Vetää ja sekottaa päätä kun voi kohdata kaiken ja on tarkoitus ja mielekkyys. !Ihmisten, jopa lääkäreiden mielestä ,toivottomia tapauksia jotka uskoontulutua on saaneet uuden mahdollisuuden, vapautuneet päihteistä, saaneet perheet, työkyvyn, armon tuoda muitakin Jeesuksen tykö ja hyvä senku lisääntyy. Mä olen niin kiitollinen että mullekin kerrottiin Jeesuksesta !Itse tutkin asiaa ja näin myös uskovis kavereis todel rauhaa ja iloa ja sen että rukous toimii. Tärkee juttu oli se että ne rakasti mua, eivät tuputtaneet ja mä vaistosin että se oli todellista ja ne oli aitoja. Joukkohypnoosiin en usko olevani taipuvainen, isompi joukkohan on aina niitä jotka epäilee tai ei halua luopua synneistään ja silloinhan mä olisin just enemmistön "hypnotisoima" ;) . Tsekkaa ettet ole itse joukkohypnoosin vallassa ja tutki ITSE Jumalan sanaa uudesta testamentista juttele uskoville rukoile ja ETSI Jeesusta ,hän vastaa !Avaat sydämes, ei sun tarvi pelätä, Jeesus rakastaa ja haluaa siunata sun elämää. Kunnioittaa sun tahtoasi. Saatana sitoo tahtoelämän kamaorjuuteen, viinansiteisiin, riippuvuuksiin ym. ei siellä tiedetä mitä on olla siunattu. Jeesus kutsuu jokaista antaakseen todellisen elämän ja ikuisenelämän Jumalan taivaas ja läsnäolos, mikä on ihan parasta ja sitä voi kokea jo täällä.


    • Psilosinum

      AP, sinäkin voit saada värikkäämpää ja antoisampaa sisältöä elämääsi esimerkiksi introspektiivisillä ja syvällisillä psilosybiinikokemuksilla. Jos elämä on harmaata niin kyllä sieni tuo väriä, tutkimuksetkin sen osoittavat!
      Tämä ei siis ole vitsi, sienet ovat aivan oikeasti hyödyllinen psyykkinen väline.

      • aisnfas

        Totta ku vesi!

        Psilosybiini sienet avaa uusia ovia sisäiseen itseesi ja voin vaikka lyödä pääni pantiks että oikein käytettynä ja hyvin valmistautuneena koet jotain niin upeeta mutta edellyttää tietenki avointa mieltä ja heittäytymistä siihen hetkeen.

        Psilosybiini sienet ei todellakaan ole mikään "huume" vaan itsensä tutkimis väline ja lääke moniin ongelmiin niin fyysisiin ku psyykkisiinki.


      • ei hyvä asia
        aisnfas kirjoitti:

        Totta ku vesi!

        Psilosybiini sienet avaa uusia ovia sisäiseen itseesi ja voin vaikka lyödä pääni pantiks että oikein käytettynä ja hyvin valmistautuneena koet jotain niin upeeta mutta edellyttää tietenki avointa mieltä ja heittäytymistä siihen hetkeen.

        Psilosybiini sienet ei todellakaan ole mikään "huume" vaan itsensä tutkimis väline ja lääke moniin ongelmiin niin fyysisiin ku psyykkisiinki.

        Vitut mistään sienistä valaistuu... Pää menee vaan sekasin ja pahasti. Suurimmalle osalle ihmisistä ei psilosybiini sovi lainkaan. Tunnen itse monia käyttäjiä ja enemmistö on rehellisesti sanottuna ihan vitun sekopäistä jengiä jotka ei pysty muusta puhumaan kuin "tripeistään" johonkin taikamaahan. Alkaa homma pyöriä niillä ihmisillä aika lailla yhden asian ympärillä...

        Etenkin harmittaa kun jotkut masentuneet lääkitsee itseään sienillä. Sitten sitä tulee masennuksen lisäksi vielä psykoottisuuttakin. Koska mielenterveysongelmat ja psilosybiini ei todellakaan sovi yhteen!

        Pieni prosentti ihmisistä on sellaisia että pystyvät käyttämään psilosybiinia ja muita psykedeellisiä aineita ilman että pilaavat mielenterveytensä.


    • Minä ja kaikki muut

      Hei vaan, en tunne yhtään ainoaa huumeiden käyttäjää joka ei haluaisi lopettaa käyttöä. Tunnen heitä siis monia ja kaikilla sama haave:päästä irti huumeista ja elää oikeata elämää.
      Joukossa myös sellaisia jotka julkisesti ylistävät elämän tapaansa, mutta aina on jokin pieni tapahtuma, lause, ilme joka paljastaa todelliset mietteet.
      Niistä vaan on vaikea päästä eroon ilman vankkaa tukijoukkoa, jos siis tunnette jonkun huumeiden käyttäjän, nähkää ihminen kaiken sen sohelluksen ja rumuuden keskellä, yrittäkää kannustaa ja auttaa.

      • tuffgong marley

        totta. mutta voin sanoa etta kannabis on asia erikseen. narkkia ei voi pakottaa mihinkaan esim interventioneissa kayttaja huijataan ja esim perhe painostaa ja kaikkea ja lopuksi suostuu vieroitukseen ja lopettaa sen. narkille pitaisi puhua laheinen henkilo joka tuntee ja ymmartaa hanta. jos kayttaja ise paataa etta haluaa eroon huumeista niin se on iso askel. vaikka polttelenkin niin luulen etta narkit vaan pelkaavat vieroitusta varsinkin fyysista osaa siina.


    • fhjggfjj

      mulla on läjä kavereita jotka vetää paskaa ja luutavasti haluaa sitä mutta ei todellisuudes halua! vaikeudet elämäs pakottaa elämään siinä paskassa mitä tää paska tuottaa,elämä on rankkaa ja paskaa ja rankkaa paskaa"""" ettete ymmärrä ennen ku koette! vitun nössöt"

    • asiamies2234

      kannabis on ok. kunhan ei muihin. sienet viel menee mut jos niita niin esim 3 kertaa vuodessa ois ihan hyva. harvoin luomutuotteisiin jaa koukkuun. uskokaa tai alkaa.ite oon kayttanyt budia jo 2 ja puol vuotta ja sillo ku tuli alotettua 2011 kevaalla niin 9 luokan alussa olin muutunut paljon kypsemmaksi vaikka luulin olevani ikaisiani kypsempi. ku katto mita oma ikaryhma kayttaytyy niin se oli aika naurettavaa. tappeuita ei tullut ku pari tahan mennessa. ja henkisesti kasvanut todella paljon. jos olet poltellut pari kertaa niin ehka ymmarrat. kun on pilvessa kaikki on vahan voimakkaampaa. meinaan sita et ku on paukuissa se mika selvinpain pelottaa vahan niin paukuissa todella pelottaa. tarkoitan etta kestan esim paljon enemman henkista kipua kuin 30 v joka teini vuosina juonut ekat kannit 18 vuotiaana joka on porvari ja jne.voin sanoa et 2,5 vuoden jalkeen niin budi ei ole vaikuttanut mitenkaan negatiivisesti mun elamaan. vaikka oon nuori niin viisautta riittaa. alkaa muuten sekottako nistia ja budipaata koska se on 2 eri juttu. lyhyesti musta ois tullut ehka nisti ellei porukka ois kertonut et budia enempaa ei. varsinkaan suonensisasia. kerran suoneen niin se on siina. kuulemma se kun aine virtaa suonissa on jo koukuttavaa plus se vaikutus. ja en ole yhtaan riippuvainen. sen voi testaa siten etta ei ole polttamatta kuukauteen. kylla tekee mieli mutta tupakkaa teke enemman mieli uskokaa se.

      • aamukaljalla123

        >>kun on pilvessa kaikki on vahan voimakkaampaa. meinaan sita et ku on paukuissa se mika selvinpain pelottaa vahan niin paukuissa todella pelottaa.>Tarkoitan etta kestan esim paljon enemman henkista kipua kuin 30 v joka teini vuosina juonut ekat kannit 18 vuotiaana joka on porvari ja jne.voin sanoa et 2,5 vuoden jalkeen niin budi ei ole vaikuttanut mitenkaan negatiivisesti mun elamaan.>ja en ole yhtaan riippuvainen. sen voi testaa siten etta ei ole polttamatta kuukauteen.


    • trippihippi

      Mitäpä jos vaikka testaisit huviksesi kannabista tahi sieniä jos sinua kerran aihe kiinnostaa, eikä juuri nyt ole työstressiäkään. Saattaa laajentaa perspektiiviä ja kuka ties keksit ratkaisuja ongelmiisi, itse ainakin keksin aikoinaan. Olen myös akateemisesti koulutettu ja haluaisin jatkaa opiskeluaikojeni pajaa joka päivä linjaa, mutten millään ehdi. :(

    • ilay80

      Yhteiskunnan muottiin minut kasvatettiin tekemään valtiolle ja jeesukselle rahaa jotta ne miettisivät että mitä rahoillani tekisi jollekin muulle. minun kohdallani valtio ja jeesus johdattivat minua valoa kohti ja minulle avautui uran alku kauppaoppilaitoksessa ja toiveeni oli valmistua hyvin paperein merkonoomiksi, mutta jeesus katsoi toisin tai kuuli väärin rukoukseni ja minusta tuli hyvin tehokas ja lahjakas narkomaani. tunnustukset minulle ovat tulleet useista ohikoista ja turpa keikkoja yhtä paljon kuin tähtiä mutta velka on pääomaa sanoivat kauppaoppilaitoksessa ja jeesus sanoi että ota toiseen poskeen välillä tai pelkuri velat maksaa.elämääni tuli lopulta naaras ja penikseni kävi hivakassa asti ja nyt oon hiv kassan jonossa kuolemaan
      matkalla sillä se on mun ainoa interreilaus ja matka ilmaiseksi tässä elämässä. valtio potkii minut vittuun ja jesse tarkastaa liput.

    • viib

      Jeesus ei kyllä käyttänyt huumeita.Juhla Aterialla kyllä nautti viiniä

      • -r-r

        käytti parantamiseen kannabisöljyä


    • pimeää

      Kyllä te minkäänlaisten huumeiden käyttäjät olette mieleltänne aika ikävällä ja murheellisella tavalla todella synkästi pimentyneitä.

    • ei kannata

      Pössyttelijät on suurimmaksi osaksi idiootteja jotka tuhoaa omat aivonsa. Tosi hienoa! Sitten sitä vaan lopuksi norkoillaan jossain yksiössä pää pilvissä ja tuijotetaan suu auki tyhjää telkkarin ruutua...

      En tajua miten yhä ihmiset kelaa että huumeilla saa aikaan paremman elämän. Ei todellakaan. Huumeet ja viina on tie vaan paskaiseen elämään johon voi aika nopeasti kuollakin.

    • 9+7

      Jaksamista! Toivottavasti onnesi kääntyy parempaan suuntaan. Mukava että viitsit tulla kertomaan tänne elämästäsi kuin ihan ihminen ihmiselle. Meidän pitää auttaa ja tukea toisiamme. Kiitos tekstistäsi ja toivon parempaa onnea elämääsi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe