Studio Andrey Kaletskiy- kokemuksia

tiedosta kiitollinen

Onko kukaan käynyt tässä Kuunkehrällä Espoossa sijaitsevassa kampaamossa?
Minkälainen kokemus oli? Olitteko tyytyväisiä työn jälkeen?

9

523

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin kammattu

      Kävin juuri ensimmäistä kertaa ja menen varmasti toistekin. Sain asiantuntevaa palvelua (en tiennyt, millaisen leikkauksen ja värin haluaisin, ja kampaaja esitti minulle eri vaihtoehtoja) ja olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Kampaukseni tehtiin oppilastyönä, mutta tekijä vaikutti hyvin ammattitaitoiselta. Kampaajat olivat kaikki venäläisiä, mutta puhuivat ihan ymmärrettävää suomea, joten kommunikaatio-ongelmia ei tullut. Kokemukseni perusteella voin suositella.

    • kaunotar

      olen minäkin tyytyväinen :-)
      Suosittelen

    • Saaauu

      Minäkin todella tyytyväinen :) Varsinkin näin opiskelijalle oli ihan loistava hinta-laatu suhde. Tietysti leikkaamine ja värjäämine kesti hiukan kauemmin, mutta opiskelijatyönä kun tehtiin niin ymmärtäähän tuon :) Istun vaikka 4h jos olen lopputulokseen tyytyväinen

    • A.Kaletskiy

      Haetaan malleja hiusalan kilpailuun.( Helsinki Hair and Beauty 2014 – Finlandia-talo 8.3 – 9.3.2014)Tarjoamme ilmaisen väri leikkaus ja portfolio.Jos olet kiinnostunut, ota pian yhteyttä, malleja tarvitaan heti.

      Studio A.Kaletskiy
      www.kaletsky.fi
      0503798033

    • Ei koskaan enää

      En suosittele.

      • Opiskelija teki myös

        miksi ihmeessä? itse olin vähän aikaa sitten opiskelijalla ja teki kaiken oikein hyvin! :)


    • Ei ikinä enää

      Suosituksena ettei kannata mennä johtuu siitä että kampaaja värjäsi hiukseni pilalle. Jopa ihmiset töissä kommentoivat lopputulemaa ihmetellen. Varasin uuden ajan koska ajattelin antavana heille mahdollisuuden korjata tämän. Kampaaja kiittelikin että olin tullut takaisin. Ulos lähtiessä muistivat kuitenkin laskuttaa hinnaston mukaisesti kaikesta. Maksoin siis kahdesta väristä ja yhdestä värinpoistosta.
      Ymmärrän että virheitä tapahtuu, mutten ole koskaan ymmärtänyt miksi asiakas maksaa kampaajan virheestä.

      • ...

        Paikka on kuitenkin koulu, vai mitä? Olitko oppilaalla vai ammttilaisella? Viestistäsi sain sellaisen käsityksen että ammattilainen kyseessä. Ymmärrän silloin. Mutta jos oli oppilas niin eihän se sitä väriä sekoitellut...turhaan selität että kampaaja pilasi hiuksesi. Aina tulos ei oöe hyvä ja väri on aina erilainen jokaisella.
        Minkä värin sait nyt päähäsi? Oletko tyytyväinen siihen nyt? Menetkö uudestaan?


    • mabe26

      Kävin juuri korjauttamassa värin kun tyvi jäi punertavaksi ja itselleni ei sovi lämmin sävy ollenkaan. Hiuksista tuli todella hyvät ja menen kyllä toistekin:) niin ja korjaus oli ilmainen:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe