Miltä heroiini tuntuu?

utelias32v

Olisi kiinnostava tietää? Jos tulisi mahdollisuus, niin kai sitä voisi kerran kokeilla. Tuskin siihen 1.kerrasta koukkuun jää...

101

21944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polle1123

      Nuokuttaa vitusti ja eufoorinen olo...

      Jos on henkisesti todella vahva, niin ei välttämättä tarvitse enään sen jälkeen koskea mihinkään päihteisiin. Perus-jamppa nyt ajattelee ehkä vuoden päästä viimeistään että 'no voisin ottaa tästä vähän tramaleita ja ardinexejä kun ovat niin mietoja polleen verrattuna'.. Siitä se lähtee, jos on lähteäkseen.

      • Kari 45v

        Älä kokeile mä jäin koukkuun ekasta kerrasta ja 14 vuotta elin siinä maailmassa.Nyt olen kuivilla kamasta ollut jo 9 vuotta.


      • Utelias32v
        Kari 45v kirjoitti:

        Älä kokeile mä jäin koukkuun ekasta kerrasta ja 14 vuotta elin siinä maailmassa.Nyt olen kuivilla kamasta ollut jo 9 vuotta.

        Kiinnostaa ihan oikeasti kokeilla. En tiedä tosi tilanteen tullen jos joku tarjoaisi niin paskoisinko housuun.

        Kokeilun halu on suuri. En ole tähän ikään mennessä jäänyt mihinkään koukkuun(en pidä itseäni yli-ihmisenä). Heroiini olisi viimeinen "testi". Ja kun sen kerrotaan olevan parempaa kuin mikään tässä maailmassa niin kiinnostaisi tietää. Voisi olla jännittävä kokemus...


      • pedokfodfojfojf
        Utelias32v kirjoitti:

        Kiinnostaa ihan oikeasti kokeilla. En tiedä tosi tilanteen tullen jos joku tarjoaisi niin paskoisinko housuun.

        Kokeilun halu on suuri. En ole tähän ikään mennessä jäänyt mihinkään koukkuun(en pidä itseäni yli-ihmisenä). Heroiini olisi viimeinen "testi". Ja kun sen kerrotaan olevan parempaa kuin mikään tässä maailmassa niin kiinnostaisi tietää. Voisi olla jännittävä kokemus...

        Oletko trolli vai muuten vaan idiootti?


      • Utelias32v
        pedokfodfojfojf kirjoitti:

        Oletko trolli vai muuten vaan idiootti?

        Arvasin että näitä kommentteja tulee. Olen idiootti kun tämmösiä kyselen, mutta toisaalta myös vitun kyllästynyt.


      • sadjalkdad
        Utelias32v kirjoitti:

        Arvasin että näitä kommentteja tulee. Olen idiootti kun tämmösiä kyselen, mutta toisaalta myös vitun kyllästynyt.

        ei kannata kokeilla, pilaat vielä elämäs.


      • Anonyymi
        Utelias32v kirjoitti:

        Kiinnostaa ihan oikeasti kokeilla. En tiedä tosi tilanteen tullen jos joku tarjoaisi niin paskoisinko housuun.

        Kokeilun halu on suuri. En ole tähän ikään mennessä jäänyt mihinkään koukkuun(en pidä itseäni yli-ihmisenä). Heroiini olisi viimeinen "testi". Ja kun sen kerrotaan olevan parempaa kuin mikään tässä maailmassa niin kiinnostaisi tietää. Voisi olla jännittävä kokemus...

        Kokeile vetää pirii ja bentsoja ym 2kk putkeen aluks ja mieti sitten jäätkö koukkuun 🙂


      • Anonyymi
        sadjalkdad kirjoitti:

        ei kannata kokeilla, pilaat vielä elämäs.

        Eiköhän hän jo vittu tiedä että heroiini on pahaa.


      • Utelias32v kirjoitti:

        Arvasin että näitä kommentteja tulee. Olen idiootti kun tämmösiä kyselen, mutta toisaalta myös vitun kyllästynyt.

        Sen jälkeen olet viekä kyllästyneempi. itse olen käynyt alkossa jos jotain pään sekoittajaa kaipaan ja piste.

        Naapuristossa on huumeiden käyttäjä jossa ravaa näitä kuskeja tuon tästä. Kun maanantaina aloittavat ei heitä näy koko viikkoon. Taitaa kuitenkin olla hasaa koska se makea lemu leijuu välillä meillä kotona niin kuin rapussakin.

        Kestän pari päivää kerrallaan ja sen jälkeen avaan sanallisen arkkuni ja teen selväksi että jollei tuo lopu niin lähtö tulee asunnosta.
        Ko. asunto on Helsingin kaupungin ja siellä suhtaudutaan vakavasti näihin asioihin, ainakin meillä.
        Kun minä maksan vuokran tästä asunnosta niin voin myös vaatia ettei minun tarvitse haistella jotain käryä kaiken aikaa.


    • Mieti hei

      Jos kokeilisit jotain mielekästä tekemistä ja jäisit siihen koukkuun. Jokainen narkki on joskus vetänyt sen ekan kokeilukerran. Ihan vaan uteliaisuuttaan.

      • Kvarkkinen

        Ja jokainen on ollut kokeiluhetkellä kännissä. Siitä ei poikkeuksia paljonkaan ole. Alkoholin voidaan katsoa olevan ainoa todellinen porttihuume.


      • vieläpanemaanpääsen

        Kannattaa runkata, se on portti perspanoon ja tulee hyvä mieli


      • KemikaalitOnElämää

        Joo just!
        Ja jokai ku lutkuttaa tuttii skidinä, alkaa röökaa vanhempana!
        Mut jos narkiks haluu ruveta, ni kandee eka harjotella vaik mutsin virkkuukoukulla tökkimällä sillä niit sinisiä juovia tos kyynärtaipeessa, ni sit ku on tosi kyseessä ni ei häslää, ja pysyy katu-uskottavuus!

        Mut jos jonku pitää johku kyllästymiseensä alkaa ekaks lääkkeeks haaveilemaan jotai kemikaaleja, niin saattaa siel pääkopassa olla tota avosolujenkin vajetta jonkunverran, jos et TODELLAKAAN mitään muuta keinoa keksiny viihdyttää itteäs?!

        Allekirjottanu ei välttämättä haluis olla erityisemmin ilosenpi omassa elämässään, et ei sillee noi viihdekemikaalit himota, mut fiksumpi ois tietty aina kiva olla! Joten mitähän mönmöjä siihen olis olemassa?
        (EIKUJOO! Nythän mä muistinkin! Fiksummaks tulee, kun lukee, ja opiskelee asioita!? Ainii!)


    • Utelias32v

      Tarkoitukseni ei ollut mitenkään vähätellä heroiinin käyttäjien huumehelvettiä. Varsinkaan niitä jotka ovat siitä kuivilla. Varmasti ainakin he ajattelevat että vitun idiootti ammu itsesi ennemmin kun kyselet näitä asioita anonyyminä täällä. Ymmärrän kyllä, joten en jatka tyhmiä juttujani. Anteeksi jos vittuunnuitte...sori

      • Idijootteja kaikkialla

        Mitäs huumeita herra on kokeillut? kannattaa olla muutama sairaalakeikka takana, muuten erittäin iso hyppy. Liian iso.


      • vatos locos

        Sinä vähättelet pollenistien addiktiota ja samalla annat tätä palstaa lukeville teineille mielikuvia heroiinin vaarattomuudesta.

        Mene ja tiedä, sitten kun siihen koniin olet koukussa, niin mahtaa sulla olla mukavaa.

        Mene kysymään joltakin opanistiltä, onko sillä mukava elämä?

        Tämä palsta, jossa pyörii tuhansia alaikäisiä, on väärä paikka tuolle sinun täysin idioottimaiselle mielikuvituksellesi ja olettamuksille, että "voisi olla jännittävä kokemus"

        Ja mikä ihmeen "testi"?

        Haluaisitko sä elvistellä ja leveillä sillä, että olet pollea vetänyt? vai mitä sä oikeen haet takaa tällä sun viimesellä "testillä"

        Taidat olla ihan tarpeeksi sekaisin päästäsi ilman mitään huumeita..


    • _Angela_

      Moikka Utelias32v!

      En suosittele oikeasti mitään huumeita kokeilemaan, vaikka ois miten paha olla jne. Mut on kasvatettu pienestä pitäen huumevastaseks ja nyt kun teini-ikään tullessani niin oon saanu nähdä sit kavereita joilla on menny päin helvettiä, ne on ollu huume/rikos koukussa ja pari tyyppiä sit nuorena kuollukin tämän sekoilun seurauksena.. Niin en suosittele oikeesti sitä kellekkään! Vaikka se heroiini aluks tuntuis hyvältä, niin kuvitteleppa ne pahat olot niinku vierotusoireet sun muut pahat olot mitkä tulee sit sen jälkeen kun rupeaa laskee sen aineen vaikutus... Et haluutko tosiaan ottaa riskin et oisit aina koukussa siihen sitten ja eläsit maanpäällisessä helvetissä? Aiheutat hirveesti tuskaa itselles, mutta myös lähimmäisilles. Ja huumeet tuhoo myös monesti ihmisen ulkonäköä ja sun on nyt syytä pitää ulkonäöstäs erittäin hyvää huolta 32-vuotiaana jos meinaat hyvännäkösenä ja nuorekkaana säilyä tai sulla ois halua säilyä semmosena...

      Mulla on elämässä kanssa hirveesti ollu tuskaa/toivottomuutta. Alkoholisoitunut isä, äiti jolla on kaksisuuntainenmielialahäiriö, kiusaamista, omaa sairastumista jne... Silti yritän kaikin muuten keinoin selvitä kuin tarttumalla huumeisiin ! Pahin on ollu joskus se tunne kun haluaisit vaan eutanasian.

      Yritä keksiä jotain mielekästä tekemistä voittaaksesi sen pahan olon. Mä saan ainakin lohtua/iloa/voimaa musiikista ja tanssimisesta :) sit toinen mihinkä maailmaan tykkään paeta niin kirjallisuus, tykkään ahmia lukea kaikkia hyviä mielenkiintosia kirjoja jotka vetää sisäänsä ! Myös lenkkeily/kuntoilu ja ulkoilma kun on kaunis sää niin on hyvästä! ja sit ees et ois pari sellasta ihanaa ihmistä ympärillä joilta vois saada tukee ja joille vois purkaa omia tuntemuksiaan.. Ja jos mikään muu ei auta, niin mee ihka oikeasti terapiaan, sieltä on niin moni saanu hyvää apua ja mäkin aattelin jossain vaiheessa hakeutua sellaseen!

      Mä voin ainakin myös olla sun tukena ja ystävä sulle! :)

      • Kaikkeesitälukeekii

        Vittu sä et tiiä mitään pahasta olosta


      • Terapiat.comm

        Ja ne terapiat on nehän ne onkii vast yhtä perseilyä mikä ei johda yhtään mihinkään


      • Funffff
        Terapiat.comm kirjoitti:

        Ja ne terapiat on nehän ne onkii vast yhtä perseilyä mikä ei johda yhtään mihinkään

        Auttaapas, V1tun idiootti.
        Ihmisillä jotka käy terapiassa jonkun trauman jälkeen menee PALJON paremmin kuin niillä jotka päättää olla trauman jälkeen menemättä.
        Tota on tutkittu, ja tutkinnassa tutkittiin nimenomaan serebraalisia toimintoja, eli aivotoimintaa.
        Ole hiljaa apina, jos et tiedä mistä puhut.
        Älkää kuunnelko tätä tietämätöntä hydrokefaliittista aivotonta oligofreeniä, Jos on ongelmia niin terapiaan vaan mars ja ongelmia hoitamaan!

        T. entinen terapiakyläilijä joka sai terapiasta apua.


      • .com kaveri
        Funffff kirjoitti:

        Auttaapas, V1tun idiootti.
        Ihmisillä jotka käy terapiassa jonkun trauman jälkeen menee PALJON paremmin kuin niillä jotka päättää olla trauman jälkeen menemättä.
        Tota on tutkittu, ja tutkinnassa tutkittiin nimenomaan serebraalisia toimintoja, eli aivotoimintaa.
        Ole hiljaa apina, jos et tiedä mistä puhut.
        Älkää kuunnelko tätä tietämätöntä hydrokefaliittista aivotonta oligofreeniä, Jos on ongelmia niin terapiaan vaan mars ja ongelmia hoitamaan!

        T. entinen terapiakyläilijä joka sai terapiasta apua.

        Onneks olkoo onko elämä mallissaa.


      • peds

        Angelalle:D ''oon saanu nähdä sit kavereita joilla on menny päin helvettiä, ne on ollu huume/rikos'' ei niitä rikoksia tehtäis jos tämä meidän rakas Isoveli systeemi antaisi niiden jotka niitä haluaa vetää niin vetää jos on vetääkseen. On kyllä outoa miten ihmisillä loppuu ajattelu tiettyyn pisteeseen asti ja sen jälkeen asia on itsestäänselvyys. Nerokasta aivopesua


      • 199
        peds kirjoitti:

        Angelalle:D ''oon saanu nähdä sit kavereita joilla on menny päin helvettiä, ne on ollu huume/rikos'' ei niitä rikoksia tehtäis jos tämä meidän rakas Isoveli systeemi antaisi niiden jotka niitä haluaa vetää niin vetää jos on vetääkseen. On kyllä outoa miten ihmisillä loppuu ajattelu tiettyyn pisteeseen asti ja sen jälkeen asia on itsestäänselvyys. Nerokasta aivopesua

        vielä lisäys angelalle: Masennuslääkkeet ajaa saman asian, ja niihin jää myös koukkuun(vieroitusoireina voi olla jopa kuolema). Eihän sillon ole minkään näköistä ongelmaa?


      • nähtyon
        Terapiat.comm kirjoitti:

        Ja ne terapiat on nehän ne onkii vast yhtä perseilyä mikä ei johda yhtään mihinkään

        Sama käsitys mulla terapioista ja psykiatrisesta hoidosta. Parasta on kun löytää muutaman hyvän kaverin, jonka kanssa synkkää ja voi avoimesti ja luottamuksesllisesti puhua. Jos muuten ei ala adistaa, niin noiden psyykehoitajien juttujen jälkeen alkaa. Kyselevät asioita, joista ei ole itse mitenkään tietoinen, kirjoittelevat omia juttuja muistiin ja vetävät johtopäätöksiä, jilla ei ole henkilöuden kanssa mitään tekemistä. lääkkeet sairastuttaa lisää, joten parempi, kun ei hanki mitään riippuvuuksia mistään aineesta ja pysyy erossa kaikesta epämääräisyydestä, vaikka se on vaikeaa tai itsestä riippumatonta. Maailmaan mahtuu kusettajia tai vilpillisiä henkilöitä ihan päätttävässäasemassa olevia. Ihan jo joku asunnon vuokraus ei aina mee lakien tai hyvien tapojen mukaan... eikä kaikkia heikommasta lähtökohdasta olevat saa apua tai yhteiskunnalliset tahot ei tue asiakaslähtöisesti tai osaa/viitsi puuttua tilanteisiin. Jo kotiolot, koulukiusaamiset... kaikki olisi poistettavissa, jos olisi halua poistaa ja puuttua asioihin. Kypsä suhtautuminen näytää aina vaan vähentyvän, kaikki ongelmat hoidetaan vaan lääkkeillä, mutta on käytännönläheinen sivistys? Harva pääsee tai löytää fiksuja terapioita ja muita yhteiskunnallisia palveluja.


      • Anonyymi
        peds kirjoitti:

        Angelalle:D ''oon saanu nähdä sit kavereita joilla on menny päin helvettiä, ne on ollu huume/rikos'' ei niitä rikoksia tehtäis jos tämä meidän rakas Isoveli systeemi antaisi niiden jotka niitä haluaa vetää niin vetää jos on vetääkseen. On kyllä outoa miten ihmisillä loppuu ajattelu tiettyyn pisteeseen asti ja sen jälkeen asia on itsestäänselvyys. Nerokasta aivopesua

        Eli jos huumeet olis laillisia heroinistit kävisi töissä joka päivä ja heillä olis jatkuvasti rahaa kamaan, ei tarvitsisi varastaa eikä ryöstää ketään eikä koskaan olisi laskuissa pinna kireällä väkivaltainen ym.


    • limppu4

      jos oot supuu koittanu nii sama mut paljo vahvempi.. en ite uskaltais mennä ottaan...

    • Kokemusta conteista

      Oxycontista saa saman olon. Koukuttaa todella helpolla. En lähtisi kokeilemaan hepoa, vaikea päästä irti. Euforia ja hälläväliä asenne tuhoaa ennen pitkään.

      • paskoja nappeja

        Niin, sehän on vaan lääke, on ihmeellistä miten sairalaasta saatavat opiaatit ovat"lääkkeitä" ja kadulla ne on huumeita..

        Miten huumeet voivat olla kadulla laittomia ja sairaalassa laillisia?

        Jos joku itsekkin lääkepöllyssä oleva hoitsu antaa sulle lääkettä sairaalassa saat lääkettä, sitten kadulla hommaat samaa lääkettä ja syyllistyt siinä sitten huumausainerikokseen.

        Eli sairaalassa huumeet on lääkkeitä ja kadullä lääkkeet on huumeita, todella ihmeellistä pelleilyä.

        Ja miten sitten kannabis, ei se ole mitään v itun oxyconttia, eihän se ole edes mikään kolmiolääke.


      • 2+10

        Mä jouduin Oxya vetämään leikkauksen jälkeen ja ei kyllä ollut euforiaa lähelläkään. Nukutti, lamaannutti ja pisti pakin pitkäks aikaa sekaisin. P_skaa kamaa päihdekäyttöön, jos heroiini on samanlaista niin pysyn kyllä kaukana.


      • janehei

        oxy ei oo hyvää kamaa.


    • nipari15

      Ai miltäkö tuntuu? No jos viskaat konitöötit ränniin ja on kunnon konia, ei mitään jatkettua paskaa, niin aivan vitun mahtavalta... siihen kun polttaa paukut perään heti kun pystyy, niin tulee viel parempi olo baja nimittäin boostaa mukavasti herskanuokkuja. Eli helvetin nuokkuihin meet, vitummoiset eufforiat ja yksin kertaisesti hyvä olla ei huolet paina eikä mikään. Tosin ekalla kerralla pitää olla varovainen, saattaa laatta lentää, eikä mielellään ränniin vaan nokat.

      • Tyttö87

        Eipä juuri ole mitään parempaa huumetta kuin heroiini piikitettynä, paitsi heroiini ja kokaiini yhdessä, piikitettynä. Mutta en suosittele kokeilemaan. Vuosi siinä meni, onneksi vankila katkaisi ja sain metadonit. Olin onneksi vielä niin nuori, että ei jäänyt mitään pahoja traumoja. Se vaan on Sellanen artikkeli, mikä vie mukanaan ja käyttäjä vikisee.


      • Hoi Hoi
        Tyttö87 kirjoitti:

        Eipä juuri ole mitään parempaa huumetta kuin heroiini piikitettynä, paitsi heroiini ja kokaiini yhdessä, piikitettynä. Mutta en suosittele kokeilemaan. Vuosi siinä meni, onneksi vankila katkaisi ja sain metadonit. Olin onneksi vielä niin nuori, että ei jäänyt mitään pahoja traumoja. Se vaan on Sellanen artikkeli, mikä vie mukanaan ja käyttäjä vikisee.

        Täh mitä järkee on sekoittaa kokkelia ja herskaa? Ihan sama ku vetäis piriä ja herskaa sekasin. Äly hoi.


      • Gohaoefih
        Hoi Hoi kirjoitti:

        Täh mitä järkee on sekoittaa kokkelia ja herskaa? Ihan sama ku vetäis piriä ja herskaa sekasin. Äly hoi.

        Tuohan on klassinen speedball, siihen on moni kuollut

        http://en.wikipedia.org/wiki/Speedball_(drug)


      • 144
        Hoi Hoi kirjoitti:

        Täh mitä järkee on sekoittaa kokkelia ja herskaa? Ihan sama ku vetäis piriä ja herskaa sekasin. Äly hoi.

        Vertaatko tosissaan PIRIÄ kokaiiniin? Mitä vittua... nyt mä oon kaiken nähnyt ja häpeän sun puolestas tosi pahasti........................


    • telele

      On muitankin vaarattomampia päihteitä joita käyttää heroiinin sijaan. Ei kannata.

    • rockon

      heroiini..
      wow. helvetti eka kerta oli mun elämän hienoin.
      se fiilis on upeinta maailmassa,mutta kaikille ei käy nii.
      heroiini on vitun bittersweet. mutta mä diggaan.

    • hei dÅÅÅ??

      Mikään parempaa ei oo kun tuo Venäjällä oleva desomorfiini (krokodil), jota pystyt helposti ja vaivattomasti kokkaamaan venäläisestä apteekista ostetulla kodeiinipitoisella lääkkeellä. Netistä ohjeet. Sitten vaan ränniin! Voi kuinka ihanaa muuttua parissa viikossa zombiksi. Desomorfiini on myös paljon vahvempaa kun heroiini. Suosittelen _erittäin_ lämpimästi. Hyvää loppuelämää. Toivottavasti et jää koukkuun 10 kerran jälkeen.

      • teetee12

        Ette työ tiiä mitää. Heroiinia tarttee vetää aika paljon ennenkuin siihen terve ihminen koukkuun jää. Eikä se koukku niin vahva ole. Normi ihmiselle ei tee ongelmia heroiinikaan. Ongelma on tietysti,että näitä kamoja käyttää ihmiset jotka etsii niistä jotain vapahtajaa ja siinä sitten se riippuvuus syntyy. Ne keitä ei huumeiden veto ylipäänsä kiinnosta eivät jää koukkuun vaikka vahingossa saisivatkin aineita elimistöön.


      • 3ED
        teetee12 kirjoitti:

        Ette työ tiiä mitää. Heroiinia tarttee vetää aika paljon ennenkuin siihen terve ihminen koukkuun jää. Eikä se koukku niin vahva ole. Normi ihmiselle ei tee ongelmia heroiinikaan. Ongelma on tietysti,että näitä kamoja käyttää ihmiset jotka etsii niistä jotain vapahtajaa ja siinä sitten se riippuvuus syntyy. Ne keitä ei huumeiden veto ylipäänsä kiinnosta eivät jää koukkuun vaikka vahingossa saisivatkin aineita elimistöön.

        Moni pilaa elämänsä jo subutexilläkin. Siitä voi jo päätellä jotain. Sitäkään ei kaikki tiedä että sen fyysisen koukun lisäksi monilla alkaa vähän jossain määrin sirittää päässä. Ei pahasti, mutta kaikki ei ole enää ihan kohdallaankaan siellä. Niin käy kun aineet on miestä väkevämpiä.


      • tchh3dhihgasme
        teetee12 kirjoitti:

        Ette työ tiiä mitää. Heroiinia tarttee vetää aika paljon ennenkuin siihen terve ihminen koukkuun jää. Eikä se koukku niin vahva ole. Normi ihmiselle ei tee ongelmia heroiinikaan. Ongelma on tietysti,että näitä kamoja käyttää ihmiset jotka etsii niistä jotain vapahtajaa ja siinä sitten se riippuvuus syntyy. Ne keitä ei huumeiden veto ylipäänsä kiinnosta eivät jää koukkuun vaikka vahingossa saisivatkin aineita elimistöön.

        no sääkö sit vittu tiiät kuule tunnen paljon ihmisiä jotka on jääny 2 kerrasta koukkuu ja ne oli normaaleja ihmisiä jos haluat vetää kamaa ni vedä kukkaa vitun mehevä


      • Anonyymi
        tchh3dhihgasme kirjoitti:

        no sääkö sit vittu tiiät kuule tunnen paljon ihmisiä jotka on jääny 2 kerrasta koukkuu ja ne oli normaaleja ihmisiä jos haluat vetää kamaa ni vedä kukkaa vitun mehevä

        Itse herskaa kerran kokeilleena voin sanoa että ikinä en ikinä missään mahdollisessa tilanteessa enää voi sitä kokeilla. Onnettomuuden takia jouduin hätäleikkaukseen käden takia jota yritettiin leikata puudutuksessa mutta se wi meinannut puutua millään. Leikkaushaavaa avatessa sattu niin pirusti et heilautin kättä. Sitten kirurgi käski laittaa kovempaa ainetta ja sellaista valkoista ne työnsi ruiskulla suoneen. Sit se olo tuli ekan kerran. Siis niin hyvä ja rento. Tuntuu että selästäkin rentoutuu sellaiset lihakset joita ei tiedä olevankaan. Aivan huikea olo. Sitten on filmi poikki. No siitä kiinnostuneena pitihän sitä herskaa sitten haluta testiin. Ja ei hitto aivan mahtava olo. Sitä on vaikea edes kuvailla miten hyvä olo siitä tulee. Voit vaan olla ja kaikki on niin mahtavan hienosti eikä koske mihinkään eikä jumita paikat. Tästä viisastuneena oli pakko todeta et en voi sitä missään nimessä enää ikinä kokeilla. En missään muodossa. Oli se niin hyvää.... aiemmin olin oxyilla tramoilla kokeillut mut kunnon herskapiikki kyl pisti niin hyvän olon että ei osaa edes kuvailla.
        Joten se oli once in a life time. En olis ikinä uskonut et se on niin huikee olo. Niinhän Anthony bourdainkin ( kevyet mulla ) sanoi että herska on parasta mitä voi olla mutta hän ei voi sitä enää ikinä käyttää missään tilanteessa.
        Tän takia voin sanoa että älkää edes kokeilko. Muita aineita viihteenä tulee joskus otettua koksua piriä mdma mut ei ne oo samalla seinälläkään herskan kans. Tosin tietty vaikutuskin on täysin eri mutta kumminkin. Niin ja ihan perus heppu olen ja yrittäjänä toimin joka päivä .


    • jani35v2

      Kannattaa ehdottomasti kokeilla, oot tosi COOL ja mun idoli sen jälkeen, ihanaa! Kaikki coolit käyttää, et varmaan jää koukkuun.
      Kokeile ihmeessä, olet niin ihana järkevä :)

    • kokeile sillä se selviää!!! ;)

    • joujou1

      Jos nyt kuitenkin päätät kokeilla heroiinia niin kannattaa muistaa että suurimmat riskit sen käyttämiseen liittyy siihen 'mindsettiin', eli tietyllä tavalla se syy siihen käyttöön. Kannattaa jo heti alkuun todeta rehellisesti itselleen onko se niin sanottua viihteellistä kiinnostusta vai onko jotain stressaavia tekijöitä elämässä, parisuhdeongelmat tai työongelmat tms. mihin sitä haluaisit kokeilla.

      Missään tapauksessa sitä ei kannata laittaa suoneen, koska se lisää riskejä huomattavasti, lähinnä epäpuhtauksien takia, ei siis pelkästään ulkopuoliset tulehdukset hygieenian puutteen takia, vaan ehdottomasti itse heroiinin epäpuhtauden takia. Kadulla heroiini on 1-90% välillä ja mediaani ehkä 30%, mikä lisää yliannostuksen riskiä uusilla käyttäjillä huomattavasti. Eli montaa tapaa ei jää sen käytölle, polttaminen tai nokittaminen lähinnä. Riskien välttämiseksi se kannattaa nauttia erittäin pienissä annostuksissa ja odottaa aina että tuntee täydet vaikutukset ennen kuin ottaa lisää, polttaminen vaikuttaa lähes heti ja nokittamalla 10-20min kuluttua. Vaikutusta on kahdenlaista, kärjistettynä toinen puolisko käyttäjistä kokee pirteyttä ja motivaatiota, missä taas toinen puolisko kokee laiskuutta ja euforiaa, mahdotonta sanoa kumpaan kategoriaan kukin kuuluu.

      Heroiini aiheuttaa ensikertalaisille pahaa oloa mikä menee helposti oksentelemiseksi ja myös huimaus saattaa olla voimakasta, jo pienilläkin annoksilla, joka tekee ensimmäisestä/ensimmäisistä kerroista epämiellyttäviä, siksi esimerkiksi jos ensiavussa saa diamorfiinia, eli heroiinia niin saa myös pahoinvointiin auttavia lääkkeitä. Pahin virhe käyttäjälle on käyttää heroiinia peräkkäisinä päivinä, koska jo kahden päivän käyttö aiheuttaa 'krapulan' eli vieroitusoireet, jotka kestävät 2-14 päivää, riippuen käytön pituudesta. Vieroitusoireet on yksilöllisiä tietenkin, mutta flunssa olisi aika lähellä totuutta, tietty masennus saattaa olla aika kovaa myös, mutta tämä onkin se kriittinen vaihe käyttäjälle, jos olet viihteellinen ja tasapainoinen ihminen niin pääset eroon 'helposti' koska voit kärsiä masennuksen ja flunssan miehekkäästi, mutta jos on jo valmiiksi ongelmia niin tahdonvoimat saattaa olla jo valmiiksi alhaalla ja siihen oloon on helpoitus ja monesti siihen ne ihmiset myös tarttuvat, jolloin kierre kovempaan riippuvuuteen on syntynyt.

      Nyrkkisääntönä kannattaa pitää sitä että ei käytä kuin yhtenä päivänä ja sen jälkeen tauko, ainakin viikko ja tietenkin parempi jos pitää vaikka sitten ikuisen tauon siitä. Heroiinin suurin riski on myös hengityslama ja kun se iskee siihen ei voi itse enään vaikuttaa, jolloin toivot että ystäväsi saa sinut ensiapuun erittäin nopeasti, mutta ei sulta pää irtoa tai silmät tipu päästä jos sitä kokeilet, se on kansantarua se, ellei tietty se heroiini ole sotkettu johonkin erittäin vaaralliseen aineeseen, mikä alleviivaa myös osan tämän tekstin pointtia, lääketehtaan valmistama diamorfiini on 'turvallista' oikein käytettynä puhtautensa takia, missä kadulta saatava heroiini ei välttämättä ole, eli laittomuus on iso osa ongelmaa.

      Haluaisin vielä tuoda sen esille että alkoholin käyttäminen on fyysisesti ja henkisesti vaarallisempaa ainetta kuin heroiini, nykytutkimusen valossa se vahvasti näyttää siltä. Tiedän että moni ei tätä tekstiä tule sulattamaan, mutta jos ei ole henkilökohtaista käyttökokemusta asioista niin ette voi täysin tietää mistä puhutte. Alkoholi aiheuttaa huomattavasti suuremman sekavuustilan kuin heroiini, tietenkin riipuu annostuksesta ja tässä palataan taas siihen 'mindsettiin', eli millä tarkoitusella olet liikenteessä. Heroiinin käyttöön ei myöskään liity niin suuria fyysisiä riskejä kuten alkoholiin liittyy ja siinä missä heroiinia voi käyttää päivän ja olla ilman vieroitusoireita niin vastaavanlaisen annostuksen alkoholia ja vieroitusoireet, eli krapula on aamulla kova. En puhu puolesta tai vastaan, vaan haluan tuoda kantani esille mahdollisimman läpinäkyvästi ja rehellisesti, koska on liikaa tunneperäistä ja kokematonta keskustelua näiden asioiden ympärillä. Uskon että rehellisellä lähestymisellä on positiivisempi vaikutus, riskienhallintaa ihmiset!

      Piis :)

      • Gorillaz

        Hyvä ja asiallinen kirjoitus.


      • Huumeetvapaiksi

        Iso peukku tälle kirjoitukselle! Näitä lisää! Asiallista.


      • Anonyymi

        Hienosti kirjoitettu, en ois paremmin ite osannut sanoa!


    • joujou1

      eli siis diamorfiini = heroiini

    • jsx1

      Miten niin ensiavussa saa diamorfiinia? Kyseinen ainehan ei ole enää pitkään aikaan ollut Suomessa lääkekäytössä. Esim. morfiini, oksikodoni ja fentanyyli kylläkin. Vai puhutko jostain muusta maasta; onko se jossain vielä käytössä?

      "Eli sairaalassa huumeet on lääkkeitä ja kadullä lääkkeet on huumeita, todella ihmeellistä pelleilyä."

      Lääkkeiden ja huumeiden erona on nimenomaan niiden käyttötarkoitus ja -tapa (käytetäänkö lääkinnälliseen käyttöön vai päihtymiskäyttöön, käytetäänkö lääkärin ohjeiden mukaan vai ei), koska toisinaan huumausaineiksi luokiteltavat lääkkeet/ muut pkv-lääkkeet ovat lääkinnällisessä käytössä korvaamattomia.

      • huumeita ne on

        Käyttötarkoitus ei muuta sitä substanssia yhtään miksikään muuksi aineeksi mitä se on.

        PKV-lääkkeet on huumeita.


      • asdas,kdsaldk
        huumeita ne on kirjoitti:

        Käyttötarkoitus ei muuta sitä substanssia yhtään miksikään muuksi aineeksi mitä se on.

        PKV-lääkkeet on huumeita.

        Oikein käytettynä, esimerkiksi kipuun, opiaatit eivät luo riippuvuutta tai "nousuja", vaan helpottavat kipua niin, että ihminen voi tuntea olonsa normaaliksi. Tästä on itselläni kokemusta hyvin paljon. Myös siitä, kun joskus tulee otettua haamusärkyyn lääkettä ja siitä tuleekin aivan erilainen olo. En halua riippuvuutta, joten otan niitä vain tarvittaessa kipuun lääkärin ohjeen mukaan.


    • gfdsfgf7532000

      On olemassa muutama aine joista täytyy ehdottomasti pysyä erossa ja yksi niistä on heroiini. Kun vaikutus on tarpeeksi kova niin siinä ei paljon enää se oma terveys ja läheiset ihmissuhteet paina jos saat todella hyvän idean rueta sitä käyttämään. Tämä todella hyvä ideakin voi olla huumeen aikaansaamaa, että olehan varovainen mitä teet. Entäs jos kokeilisit mieluummin vaikka psilocybiiniä? Voisit trippipäissäsi tajuta millainen hullu olet ollut kun olet kiinnostunut heroniinista.

    • jsx1

      "Käyttötarkoitus ei muuta sitä substanssia yhtään miksikään muuksi aineeksi mitä se on. PKV-lääkkeet on huumeita."

      Totta, eihän se substanssi itsessään siitä miksikään muutu, mutta lääkinnällisessä käytössä ja päihdekäytössä on vissi ero niin moraalisesti kuin lainsäädännön kannaltakin. On ihan eri asia käyttää salakuljettua Subutexia suonensisäisesti, kuin ottaa buprenorfiinia lääkärin määräämällä annoksella kovien leikkauksen jälkeisten kipujen helpottamiseen.
      No, tämä taisi kyllä mennä jo aika kauas alkuperäisestä aiheesta...

      • bääd shit

        On täysin typerää ottaa subutexia yhtään mihinkään käyttötarkoitukseen.


      • OxaNorm

        Kyllä kuule tässä(kin) maassa melko moni mummo ja pappa käyttää buprenorfiinia (Subutexin vaikuttava aine) laastarina -siis Norspan ja geneeriset valmisteet ja saavat siitä kohtalaisen avun kroonisiin kipuihin. Useamman laitosjakson vuodessa kävijöistä noin puolella on bupre käytössä.


    • Viestistäsi tähän hetkeen on jo mennyt aikaa mutta toivottavasti et ole kokeillut sillä kyseinen aine on saa todellakin aikaan niin upean olon ettei millään muulla enää ole väliä.On melko epätodennäköistä että nauttisit 1. kerrasta,ennemminkin olosi saattaisi olla huono,oksettaa...yms.Toki se on yksilöllistä mutta useimmille 1. kerta on "bad trip" kaltainen ei niin miellyttävä kokemus mutta kuten sanoin se on yksilöllistä.Mutta vaikka se eka kerta ei olisikaan mukava tms niin silloin olet astunut sen vaarallisen rajan ylitse jonka jälkeen on helpompi ottaa uusiksi juuri sen taivaallisen olon saamiseksi.Eli toivottavasti et sitä tee.

    • hfghg

      No pitää harrastaa paljon panacodeja ja tramaleita ennenko pääsee tasolle jossa kestät heroiini yhtään

    • Tai sitten et

      Heroiini tuntuu aivan vitun mahtavalta varsinkin jos sen heittää hihaan tai polttaa. Eikä se koukku niin vahva ole jos olet viihteellinen ja tasapainoinen ihminen niin pääset eroon 'helposti'

    • pieni poika_kor

      Itse polttanut #3:sta muutamat viikot putkeen joka päivä. Maistuu miedosti suklaalle tai muulle "tutulle". Olo on lievä lämmin "syleily" Ei tuota ongelmaa jollei pitä ystävyys suhdetta yllä kauemmin. Jotkut poltelleet on/off 14v. Ok. kun muistaa pitää taukoja ja elää muutakin elämää...
      Alkohiólilla saa joka jannun niin paljon pahempaan kuosii, että HUH. miksi laillista ollenkaan??? ei tarvii vastata.
      Itse tulen tilaisuuden tullen ostamaan #3:sta kun vain voin. OD:n vaara poltettuna on naurettava. IV:tä ei kannata, jollei halua todella pistää KOKO elämää uusiksi. Kertoo Isot Pojat.

    • puhdas

      Pollea ei käsittääkseni oo suomen markkinoilla edes pitkään aikaan ollu subujen ansiosta. 90 luvulla oli toisin joka lähiö pullollaan. Ei voi verrata edes nappeja kunnon browniin. Ite päässy kaikesta eroon jo v. 2000.

      • Bkbjkbk

        Kyllä Suomessa heroiinia on, mikäli psychoactive vaultin keskusteluja on uskomista. Monikin on sanonut kokeilleensa. Tosin harvinaista se on. En suosittele missään nimessä kovia opiaatteja enkä varsinkaan heroiinia koska et voi tietää paljon sitä uskaltaa ottaa. Ensikertalainen todennäköisesti oksentaa ja tulee siitä sairaaksi. Ensin pitää käyttää miedompia ja en suosittele niitäkään. Panacodit on kivoja jos särkee ja siinä se.


    • Utelias32v

      No nyt kokeilin heroiinia ja oon ihan vitun sekaisin!

      • Viisas123

        Tapa ittes


    • viisas123

      Oot tosi magee jätkä kokeile ihmees ja kerää 5-10 vuode pääst roskiksestpulloi ku kaikki rahat meni heroiinii

      • qa324t

        Ja hampaat mätänee suuhun ja rasva palaa lihasten ympäriltä tiristen. Olet niin koukussa että voit joutua eräänlaiseen opiaattipsykoosiin: Se tarkoittaa sitä että sinulla on niin suuri illuusio aineen välttämättömässä tarpeessa itsesi suojelemiseksi että olet viimekädessä valmis tekemään ihan mitä vain saadaksesi sitä, vaikka tappamaan jos muu ei auta. Kyse on siis psykoottisesta vieroitusoireiden laukaisemasta tilasta jossa millään ei ole enää mitään väliä. Todellisuudessa vieroitusoireet ovat kuin todella paha flunssa. Psykoosissa voit kokea uhkaavia hallusinaatioita, kuin olisit pahalla tripillä.

        Olisiko tässä teille vähän huumevalistusta?

        Ainiin ja unohtui kertoa, heroiinin piikittämiseen kuolee helposti ja en tiedä välittääkö ihminen tarpeeksi koukussa ollessaan enää siitä kuoleeko vai ei. Voi olla että on ihan sama.


      • qa324t

        En sano että siinä noin heti käy, mutta tuo on se suunta mihin se tila kehittyy. Kannattaa muistaa että näillä pollea käyttäneillä rokkitähdillä on tuskin kenelläkään enää omat hampaat. Rahalla saa ja hevosella pääsee ja jotkut joutuu huonompaan jamaan kuin toiset. Varmasti jossain on joku jolla pysyy homma hanskassa, mutta se on harvinaista. Motörheadin Lemmyä lainaten: "En ole nähnyt kenenkään kuolevan pilveen tai spiidiin, mutta heroiini tappaa, pysykää kaukana heroiinsta.


    • fobbatrolli

      kokeille jos siltä tuntuu en ainakaan itse jäänyt koukkuun vaikka pari kertaa kokeilinkin on kyllä yksilöölistä... ;)

      ite pää huume oli amfetamiini ja 2 bentsot...

      • Hukukk

        Bentsot, amfetamiini ja terveet elämäntavat.. Paha kolminaisuus. Siitäkin paha että sulle on paha perustella miksi olet väärässä. Sun on paha perustella itsellesi miksi olet väärässä. Mutta siitä huolimatta ihmiset tuumaavat että ethän sä voi olla oikeassa kun järjellä ajattelee..


    • kräkkipäätsaunantaa

      Luonto hoitaa noi pössypäät .....luojan kiitos :D

    • klapiklap

      kuinkaha paljolla sitä heroiinia saa iha itsemurhaa varte on kuulemma yks miellyttävimmistä tavoista nukkua pois

    • Saritaquu

      Mun yks exä oli narkkari, sekakäyttäjä ja alkoholisti. Sisuskalut petti 47-v. Ihmeen kauan eli. Oli selviä kausia aina välillä. Selvinpäin ihana ihminen mutta aineissa kamala. Alkoholin ja pillerien lisäksi käytti piriä, hepoa ja morfiinia. Aineissa sillä oli yleensä harhoja. Krapulat kesti aina 3 päivää. Luuli aina kuolevansa. Mä ite käytin alkoholia, joskus myös bentsoja. Nyt oon ollut ilman alkoholia 3,5 vuotta. Exä ei koskaan tyrkyttänyt mulle huumeita. Ja koska näin mitä huumeet aiheuttaa, niin musta ei ole käyttäjäksi. Mutta silloin seurustellessa uteliaisuus voitti, kannabista poltin 5 kertaa, ja piriä kokeilin kerran. Siihen jäi. Hepoa ei tehnyt edes mieli kokeilla. Ei sitä kannata kenenkään kokeilla ja tuhota elämäänsä.

      • Saritaquu

        Kun kirjoitin että "Siihen jäi" niin tarkoitin, että siihen loppui mun huumeidenkäyttö.


    • kukaminäolin

      En tiedä uskaltaako täällä puhua tästä asiasta, mutta epäilen, että olen ollut edellisessä elämässä heroiinin käyttäjä. Olen nähnyt näkyjä (en aineissa ku en käytä paitsi tupakka ja alkoholi joskus), joissa on pakko olla perää, muuten en voisi tietää tarkkoja viikon päiviä kymmeniä vuosia takaperin.
      Näin kerran näyn, missä ilmisesti kait kokeilin eka kerta heroiinia. Joku mies laitoi sitä vasempaan käsivarteeni. Periaate oli, ettei se pahastakaan voinut olla, koska porukat sanoi, että tulee hyvä olo. En tiedä mitä tapahtui, mutta seuraavaksi näin itseni ruumiini yläpuolelta. Olin kaatunut lattialle ja makasin siinä.
      Toisessa näyssä olin ravintolassa. Lautasella oli pihvi ja jotain muutakin ja koitin syödä. Yhtäkkiä oksensin lautaselle, ja osa meni vasemmalle polvellekin.
      En tiedä huumeista juuri mitään, paitsi näistä laillistetuista mitä mainitsin. Yllätyin, kun luin, että heroiinista voi oksentaa. Yllätyin vielä enemmän, kun tiesin tarkkoja viikon päiviäkin noilta ajoilta. Muistan (tiedän) paikan, sairaalan tai ea aseman, mihin minut vietiin kun ilmeisesti otin liikaa. Kokaiiniakin käytin tuona aikana, koska tiesin henkilön keneltä sitä saa.
      Arvelen asuneeni Moskovassa edellisessä elämässä. Luultavasti synnyin 1923, ja kuolin (ammuttiin kait omien toimesta) ehkä 1973. Jälkimmäisestä vuodesta en ole varma. Mutta arvelen sen olevan tuo buddhalaisten kertomusten mukaan, että ihminen syntyy uudelleen 2 vuotta kuolemansa jälkeen.
      Arvelen senkin puoleen näyissä olevna perää, että tunnistan monia kgb:llä työskennelleiden henkilöiden kuvia ja nimiä, ennekuin edes luen, että ovat olleet siellä töissä 50-70 luvulla. Tyypillinen punainen NL lippu ei kiinnosta, mutta se, jossa on sinistä, on hyvin tuttu. Luin vasta äskettäin, että se otettiin käyttöön 1954. Luulin alkuun, että sitä käytettiin 1900 luvun alkuvuosina, enkä voinut ymmärtää sen puoleen miksi tunnen vetoa juuri sitä lippua kohtaan, ja yllätyin, kun luin tietoa siitä. Etenkin andropoviin minulla on jonkinlainen läheinen henkinen suhde. Luultavasti tyyppi oli yksi parhaista pomoistani. Sen muistan, ettei andropov ollut ainakaan juoppo. Ei käyttänyt alkoholia sillä tavalla.
      Luultavasti minut ammuttiin joko huumeiden takia, tai sitten minua epäiltiin jostain. Vaaleatukkaisen naisen kuolema tjsp. taitaa jotenkin liittyä asiaan.

      • kukaminäolin

        Tuosta 1923 ja 1973, minun elämässä luvulla 50 on ollut aina hyvin tärkeä sija. En tiedä miksi. Jos se selittää tuon erotuksen, niin kuolin 50 vuotiaana.


    • Turbo_napander

      Onkohan Mikkellä kauhean kurja olo kun on paljastunut valehtelijaksi eli juuri sen itsensä kehittelemän sairasboogien kaltaiseksi?... Niinkuin olisi ympyrä sulkeutunut.

    • bodari123

      testaa toki. ei kerta nistiksi tee ,, , , ,
      ;))))

    • Vetunjiisos

      Onko Mikke se michael, josta lehtijuttuja ollut viime aikoina?. Se nahkahanskafetissi-mies. Mikkehän sanoi että hänestä tehdään jossain vaiheessa lehtijuttuja

    • Coppier_Orig

      Heroiini tuntuu samalta kuin open-hand ambisetti, jota on koira vähän jyrsinyt.

    • mies33jkl

      olen ollut itse koni koukussa vuoden verran vedin joka päivä joka aamu joka päivä joka ilta pollea joulukuusta 2015 joulukuuhun 2016 , pari kertaa testailin aikasemmin ja se oli siinä, niin hyvät on kontaktit että ei loppupeleissä sitten kalliiksi tule vetäminen , nyt olin tossa fentanyyli kuurilla 2kk tuli kiskottua päivittäin ja sain subutexilla vierottautua irti itseni nyt siitäkin. Nyt olen ollut kuivilla reilun kuukauden . Olen kiskonut noin 10vuotta erillaisia huumeita(oikeestaan ei ole huumetta mitä en ole kokeillut tai no joo DMT ja ayahuasca niitä en ole testannut mutta kaikkea muuta kyllä . Kannabis ei ole ikinä kiinnostanut minua mutta bentsot ovat olleet respalla siitä lähtien kun 18 täytin ahdistuneisuuteen no niitä en edes huumeiksi laske sitten amfetamiinia olen kiskonut enemmän ja vähemmän tässä 10vuoden aikana , kokaiinia , ekstaasia . piikkiin en silti ole ikinään koskenut . heroiinini olen aina nauttinut nenän kautta kuten kaikki muutkin vahvat päihteet tai suun kautta. Opiaatit tietävät aina ongelmia ja niistä muodostuu riippuvuus , stimulantit ei niinkään mutta en suosittele mitään huumeita kenellekkään itsellä ikää reilu 30 ja aikomus vielä palata täysin normaaliin elämään . Jos on pakko niitä huumeita käyttää niin käyttäkää bilehuumeita sillon tällön mutta elkää opiaatteja huomaatte jonain päivänä että vittu tästähän muodostui ongelma . Hieman sekava selitys mutta pointtina se että kyllä opiaatteihin jää todella helposti koukkuun en suosittele kenellekkään täällä puhuu yli 10 vuoden kokemus ja lopen kyllästynyt huumeiden käyttöön.

      • Anonyymi

        Täysin totta. Itse hankin oopparikoukun ku meni paikkoja selkä polvet yms paskaks ja oli pakko olla yrittäjänä töissä. Ei ollu vaihtoehtoja kun mättää niitä joka päivä monta vuotta. Sit pääsin viimein leikkaukseen ja paikat korjattiin. Nyt ei tarvii enää niitä. Muutama loota on kyl kaapissa pahan päivän varalle mut voin sanoa että aivan saata...nan vaikea oli lopettaa ja hirveet viekkarit monen vuoden jälkeen. Kerran testasin rehellistä herskaa sinä aikana ku lääkkeitä söin ja olin niihin innostunut. Lopputulos oli se että ikinä en ikinä missään tapauksessa voi sitä kokeilla uudelleen. Niin hyvää se oli. Että jos siitä haluaa joku kokeilua harkitseva ottaa ajatuksia niin nää on mun mielipiteet. Kolausta yms voi viihdekäytössä heitellä nokkaan se ei silleen aiheuta sellaista mut opiaatit tramalineista lähtien on todella vaarallisia ja aiheuttaa helposti pahan addiktion. Jos kokeilla haluaa niin järjestetystä ja valvotusti eikä viinaa niiden kans. Ugh parempaa päivää kaikille


    • Jamppa35v

      Vedän ihan vitusti herskaa ja on ollut kivaa :)

    • haudankaivaja1122

      joo siitä vaan jos siltä tuntuu!ekaks kokeilet....sit lisää...kohtahuomaat että kaivat itsellesi kuoppaa.........

    • Rep1s

      Se on ihan hirveetä ei kannata kokeilla

    • Anonyymi

      Miltä toi #3 eli brune heppa haisee/maistuu tai millanen sen koostumus on. Ois kiva saada tietää myös muuta tosta #3 ku sitä ois tarkotus tyyppaa täs lähipäivinä. Miten väsätään iv kuntoon tarkalleen? Mahd yksityskohtaiset ohjeet kiitos?

    • Anonyymi

      Mites tällee nytte on keskustelun aloittajalla tunnelmat vuosien jälkeen?

      • Anonyymi

        Ei taida enää mennä niin kovin hyvin..


      • Anonyymi

        Kerro nyt miten kovaa hemmolla menee, kun kysyit siitä eka kerrasta , tuossa avauksessasi. On tainnut tulla hänelle ” luonnollinen” kuolema jo.
        No ei se mikään murheellinen tarinan kuitenkaan olisi!


    • Anonyymi

      Voi helvetti, kun on hölmö. Kyllä jää koukkuun. Miksi nuo narkkarit ovat koukussa, no vittu kun ottivat sen eka kerran!
      No kerroppa oletko kumminkin jäänyt koukkuun? Miten nyt pyyhkii?

      • Anonyymi

        Etkö oo päässy yhtään eteenpäin ?


    • Anonyymi

      "utelias32v": Sinun EI kannata kokeilla heroiinia EDES sitä 1 kertaa, koska siihen voi kehittyä riippuvuus JO HETI SILLÄ ENSIMMÄISELLÄ KERRALLA.
      Itselläni ei ole mitään kokemusta heroiinista (eikä mistään muustakaan huumeesta, mutta
      "satunpahan kuitenkin tietämään".
      Esimerkiksi Boris Babitzin (edesmenneen laulaja
      Kirka Babitzinin poika) kokeili heroiinia yhden kerran, vaikka hänen ei alunperin pitänyt kokeilla heroiinia lainkaan (=ei sitä ensimmäistäkään kertaa).
      Mutta niin vain kävi, että hän "jäi koukkuun" jo heti sillä ensimmäisellä kerralla.
      Käsitykseni mukaan hän käyttää edelleen heroiinia eli hän on edelleen koukussa heroiiniin.
      Hän on kuitenkin yrittänyt lopettaa heroiinin käyttöään muistaakseni useita kertoja (=käytännössä mennä vieroitushoitoon), mutta hän ei ole kuitenkaan onnistunut lopettamaan heroiinin käyttöään.
      Eli hän on (muistaakseni) sillä tiellä edelleen.

      • Anonyymi

        Mihinkään päihteeseen ei jää kerralla koukkuun. Yleinen väärä luulo. Kun oot vetäny ne sun ekat hepo töötit, niin sulla oli todella mahtava olo mutta et ole fyysisesti koukussa, vaan sun psyyke valehtelee sulle kun se sanoo "ei toinen kerta haittaa". Siinä vaiheessa erotetaan jyvät akanoista. Ne joilla on kova itsehillintä ei välttämättä jää koukkuun, ne joilla ei....


    • Anonyymi

      Siinä on varmasti riskinä jäädä koukkuun, jos kokemus on niinsanotusti positiivinen. Silloin haluat luultavasti kokeilla uudelleen ja uudelleen, ja näin on oravanpyörä valmis. En suosittele kokeilemaan mitään huumeita. Mikä saa sinut haluamaan kokeilla heroiniia?

    • Anonyymi

      nolo

    • Anonyymi

      olen vetänyt heroiinia kohta 20vuotta ja mulla on muna kasvanu 5km olen myös vitun kova bodari ja samal ku penkkaan nii vedän hauista

      • Anonyymi

        Vedät hauista? Minne sä sitä vedät? Idiootti


    • Anonyymi

      Älkää kokeilko, mulla tuli yhest esso tabust jo sen verra paskat olot seuraavan päivän et ei oo worth it.

    • Anonyymi

      Kantsii vetää kaikkea mitä käsiinsä saa. Hankkia uusia kokemuksia. ELämä on tehty elettäväksi. Pollea, piriä, ihan mitä vaan. Elämää ei voi pilata. Elämään synnytään ja elämässä kuollaan. Kaikki siltä välillä on kokemuksia ja tehdä sitä mitä haluaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe