Wikipediankin mukaan seksin harrastaminen vähentynyt rajusti viimeisen 40 vuoden aikana.
Mun kavereista yliopistossa ei kukaan harrasta seksiä...no ehkä yksi. Lähes kaikilla on totta kai poikuus tallella!
Kuka harrastaa seksiä vielä 2000-luvulla!?!?!?
75
1307
Vastaukset
- sdgdgdgsgdg
Taidat olla katkera, koska et ole vieläkään päässyt poikuudestasi?
- Poju yliopistosta
En ole :D
Mä tunnen yliopistosta hyvin noin 20 jätkää ja varmaan yli 15 on poikuus tallella. Tytöt yliopistossahan vihaavat miehiä! Mua ei lisäx mitkään irtosuhteet kiinnosta!
Kirjat, PS3, urheilu jne. jne., ne on meidän juttuja! - kaikki ei saa
Poju yliopistosta kirjoitti:
Mä tunnen yliopistosta hyvin noin 20 jätkää ja varmaan yli 15 on poikuus tallella. Tytöt yliopistossahan vihaavat miehiä! Mua ei lisäx mitkään irtosuhteet kiinnosta!
Kirjat, PS3, urheilu jne. jne., ne on meidän juttuja!Niin oottekin varmaan sen näkösiäkin finninaamasia rasvatukkasia nörttejä tytöt juoksee karkuun
- Poju yliopistosta
kaikki ei saa kirjoitti:
Niin oottekin varmaan sen näkösiäkin finninaamasia rasvatukkasia nörttejä tytöt juoksee karkuun
Tosin puolet meistä on urheilijoita, kuten itsekin, niin se tukka tulee joka ilta pestyä!
Vähän tämän näköiset bodyt, vaikkei tummaihoisia ollakaan:
http://inserbia.info/news/wp-content/uploads/2013/06/Justin-Gatlin.jpg
http://topnews.in/sports/files/Justin-Gatlin.jpg - Opopop
Poju yliopistosta kirjoitti:
Kirjat, PS3, urheilu jne. jne., ne on meidän juttuja!Tuskin niitä tyttöjäkään irtosuhteet kiinnostaa, naisista monesti seksi kuuluu parisuhteeseen. Ja mitä olen yliopistosta juttuja kuullut niin aika työläs paikka opiskella että onko se ihmekään että siellä keskitytään opiskeluun, eikä seuran hakuun.
- Siis me
nörtit ollaan ylpeitä itsestämme!!!!! NERD FOREVER :D
- ktuhj
Myös suomalaisen tutkimuksen mukaan näyttäisi siltä, että yhdyntä on vähentynyt ja masturbaatio lisääntynyt. Jos ilmiö on todellinen eikä johdu vain vastaustavasta, selitystä ei ole kuitenkaan löydetty.
- Jatko-opiskelija, 30
Itse myös pelkästään masturboin ja iso osa poikamiehenä olevista kavereistani näin tekee. Ne tutkimukset mitä itse olen lukenut viittaisivat siihen, että seksi myös parisuhteissa on vähentynyt! Suomalaiset elävät myös ns. ikisinkkuina yhä mieluummin kuin harrastavat suhteita.
Lapset tehdään yhä myöhemmin (ensisynnyttäjien keski-ikä on jo noin 31 vuotta). Toki osa nuorista aloittaa seksin todella nuorena, mutta yhä kasvava porukka harrastaa seksiä vasta ensimmäisen kerran yli 20-vuotiaana ja vielä melko moni vasta yli 30-vuotiaana. - Myös yliopistosta
Joo. Sorry, mut seksi on amislaisia ja eläkeläisiä varten! Ei kukaan yliopistossa oleva harrasta seksiä. Joku kiimahullu voi harrastaakin. Tiede ja seksi eivät sovi samaan lauseeseen!!
- fil tri
Naistutkimus...
- Ei kait tolla
fil tri kirjoitti:
Naistutkimus...
oo mitään tekemistä seksin kans!
- Kyllä meitä
kuule on ammattikorkeassakin paljon, jotka eivät harrasta seksiä!!
- rgrgsdgdg
Ja ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon suorittajissa on meitä seksiä harrastamattomia luonnollisesti vielä vähän enemmän. Sen sijaan pelkän peruskoulun suorittaneet nussivat niin paljon, että heikompia hirvittää.
- Gradun aihetta?
Höpsistä! Niin montaa fuksipoikaa olen kymmenen vuoden aikana nusaissut, että ei pidä paikkaansa. Terveisin kymmenisen vuotta vanhempi aikuisopiskelijanainen ;)
(Ovat btw myöhemmin osoittautuneet myös akateemisesti kyvykkäiksi ja kunnianhimoisiksi...)- No eivät
oo ainakaan mun tuttuja. Mun tutut ovat lähes poikkeuksetta koskemattomia ja ilman mitään uskonnollista vakaumusta! :D
- Vain...
...haaveissasi :D Tai no kun yliopiston nuoret naiset ovat miesten vihaajia, niin voihan toikin olla totta! Mut aika pieni otos sulla on, äläpä yleistä :D
- Tuleva tri, 1981
Olen hygieniafriikki ja toisinaan puran paineitani käteni kanssa. Se tulee kuvottavan limaiseksi! Ihmettelen sitä, miten joku voi harrastaa eritteiden vaihtoa toisen ihmisen kanssa?! Lakanatkin likaantuvat...
- 436t436t43t46t
Jeps, lisääntymisenkin voi hoitaa nykyisin laboratoriossa kliinisissä olosuhteissa, joten miksi liata paikkojaan.
- hoitoon vaan
Et taida olla ihan normaali etkä terve, et kai vain psykologiaa lue..
- Ite et oo terve!
hoitoon vaan kirjoitti:
Et taida olla ihan normaali etkä terve, et kai vain psykologiaa lue..
Ei meille jotka emme oo kauniita ja rohkeita tarvi irvailla!!!!!!!!!
- abcdeedcba
Jep! Seksi auttamattomasti pois muodista!
- Nyt ku on
älypuhelimet, tabletit, pelikoneet, maksukanavat jne jne., niin kuka jaksaa enää miettii niin luolakautista asiaa ku seksi!
- siellä juotiin..
Sä opiskelet jotain nörttijuttua, meillä kyllä nussitaan ja oiken rankasti vielä ja jopa tiedekuntien välillä.
Nussiminen on kivaa..- 5+20
Kyl se ennen oli kivaa, mut nykyisin laittamattoman vanhanaikaista.
- wäljät wittuloiset
5+20 kirjoitti:
Kyl se ennen oli kivaa, mut nykyisin laittamattoman vanhanaikaista.
On se nussiminen silti toisinaan ihan hauskaa noin niinq retromielessä.
- jerkkuperkku
wäljät wittuloiset kirjoitti:
On se nussiminen silti toisinaan ihan hauskaa noin niinq retromielessä.
MItens te, jotka harrastatte seksiä, saatte makkarinne pysymään puhtaana? Kuinka usein vaihdatte lakanoita??
- Tyttö yliopistosta
Hyi yäk! Seksin ajatteleminenkin kuvottaa!
- Niin tai
Tyttö yliopistosta kirjoitti:
Hyi yäk! Seksin ajatteleminenkin kuvottaa!
näin tautien aikana pidättyväisyys on paras ehkäisykeino tautejakin vastaan!!!!!!!
- wanna details?
jerkkuperkku kirjoitti:
MItens te, jotka harrastatte seksiä, saatte makkarinne pysymään puhtaana? Kuinka usein vaihdatte lakanoita??
Voihan sitä pistää vaikka pyyhkeen lakanan päälle jos pelkää likaantumista. Eikä se paneminen aina oo mitenkään likaista hommaa. Joskus voi kyllä tulla vähän pimppinesteitä (ja kuolaa jos nuolen paljon) ja spermaa lakanoille. Jotain muutakin voi tulla jos nainen on ollut vähän likaisempi.
Vaihtoonhan ne lakanat silti usein menee, mutta eipä siitä sen kummempaa työtä aiheudu kun niin harvoin saa pimpukkaa ja sinkkuna asun. Jos joka ilta harrastaisi "likaista" seksiä, ehkä voisi ottaa jonkun "panopyyhkeen" käyttöön, jonka laittaa naisen alle. Samaa pyyhettä voisi varmaan käyttää muutamankin kerran ainakin. - dhfhdfdhh
Niin tai kirjoitti:
näin tautien aikana pidättyväisyys on paras ehkäisykeino tautejakin vastaan!!!!!!!
Joo, eipä sitä kannata seksiä harrastaa jos ei tunne saavansa siitä mitään tai tarpeeksi. Tosin useimmilla ihmisillä seksin hyvät puolet peittoavat ne haittapuolet.
- Ja pyh!
Mitä naisia yliopistossa tiedän (olen jatko-opiskelija / assari), niin nuoret naiset ajattelevat, että mies, joka ajattelee seksiä, on joko tyhmä tai seksihullu pervo!!
- rallatirallaa
Olipa harvinaisen paskoja selityksiä, kun totuus on ettei pojille ole herunut vaikka kaikkensa on koittanut
- slutti
Mä olen mieluuusti muinaismuisto ja juntti kunhan saan naida, kokemattomat pennut vetäköön käteen jos ranne jaksaa . Mä haluun aikuiselta äijält', haalariduunarit kiihottaa...aaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Mats 26v, yliopisto
Onhan toi seksi "pois muodista" eikä juur kukaan tuntemistani tyypeistä harrasta sitä muuten ku runkk**malla! Yliopisto ympäristönä on seksistä vapaa ja seksivihamielinen, joka heijastuu naisissa. Muutenkin seksi on enemmän ajan hukaa! menkää kuntosalille repimään rautaa!!
- Seksi
haisee! HYI!
- tumppukäsi
Tässä faktaa:
http://www.voice.fi/hullumaailma/hurja-tutkimustulos-avioliitoissa-yhdynnat-vahentyneet-itsetyydytys-lisaantynyt/4/48802
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288338764475.html
http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/seksi/aina_vain_vahemman_seksia_miten_kierteen_voi_katkaista
keskustelua:
http://www.tiede.fi/keskustelut/psykologia-aivot-ja-aistit-f12/nuorten-naisten-seksihalut-va-hentyneet-t54546.html?p=2059602 - miezzzzzzzzzz
Olen itsekin huomannut, että seksihalut vähentyneet tässä viimeisten viiden vuoden aikana. Mistä lie johtuu. Oliskohan tuossa juomavedessä jotain, vaikka niitä e-pillereiden jäämiä, joita vesistöön ajautuu kasvavia määriä?
- 1234554321
Äijät varmaan kehuskeli 70-luvulla et kellä on eniten seksikokemuksia, ainakin vanhojen leffojen mukaan! Nykyään jätkät kehuu sillä, kellä on vähiten kokemuksia naisista tai ei kokemuksia ollenkaan :D
- neiti1989...........
Minä ja poikaystäväni ainakin! :) Mikäs sen mukavampaa...
- Kivat teille!
Asutteko maalla?
- No jotkut
heinäkengät landella voi vaakamamboilla! Me kaupunkilaiset uroot vedämme käpälään!!!!!!!!!!
- MÄ harrastan!
Vedän kät**n 3-4 kertaan vikossa noin keskimäärin! Joten seksiä = masturbointia harrastetaan!
Poika 1979, FT 2012 - Ei tervekätinen
mies naista tarvi! Kavereita voi toki olla :D
- Junttien
puuhaa toi seksi tänä päivänä! Ei vois vähempää kiinnostaa joku hinkkaaminen!
- sdgsdgsdgsdg
Miten musta tuntuu, että sä vastaat melkein kaikista tämän threadin seksivastaisista viesteistä tässä threadissa ;) Haluaisitko kuitenkin avautua ja kertoa meille, että miksi sulla on tuo asenne seksiin?
- No,
sdgsdgsdgsdg kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että sä vastaat melkein kaikista tämän threadin seksivastaisista viesteistä tässä threadissa ;) Haluaisitko kuitenkin avautua ja kertoa meille, että miksi sulla on tuo asenne seksiin?
1/3 on mun kirjoittamia...
- sdgsgsg
No, kirjoitti:
1/3 on mun kirjoittamia...
Ootko mies vai nainen? Oletkohan a-seksuaali? Sua taitaa harmittaa oma alhainen libidosi tai huono nais-/miesonni kun selvästi olet katkera muiden seksinharrastelusta.
- Jyväskylästä
Olen kuullut, että ainakin täällä Jyväskylän yliopistossa moni miesopiskelija on saanut ahdistelijan leiman jo siitä, että on pyytänyt naisopiskelijaa kahville tai syömään ymv.!!
- -Opiskelija-
Eipä ole yllätys!
- Poju liikunnalta
Kuka heitä ees kattois!!!
- 007Skyfall
Tiettävästi moni on saanut pysyvän ahdistelijan leiman yhdestä kahville pyytämisestä, vaikkei tämän jälkeen ole naisia yliopistolla pahemmin edes katsellutkaan. Valitettavaa, että jo kahville pyytäminen on katsottu seksuaaliseksi häirinnäksi ja suoranaiseksi ahdisteluksi.
Tapauksia on tiettävästi täällä Jyväskylän yliopistossa ollut paljonkin pelkästään 2000-luvulla. - Tekeehän toi
007Skyfall kirjoitti:
Tiettävästi moni on saanut pysyvän ahdistelijan leiman yhdestä kahville pyytämisestä, vaikkei tämän jälkeen ole naisia yliopistolla pahemmin edes katsellutkaan. Valitettavaa, että jo kahville pyytäminen on katsottu seksuaaliseksi häirinnäksi ja suoranaiseksi ahdisteluksi.
Tapauksia on tiettävästi täällä Jyväskylän yliopistossa ollut paljonkin pelkästään 2000-luvulla.pojat varovaisiksi!
- Niin ja kun nuo
007Skyfall kirjoitti:
Tapauksia on tiettävästi täällä Jyväskylän yliopistossa ollut paljonkin pelkästään 2000-luvulla.jutut leviävät, niin on kahville pyytäjästä tullut juoruämmien mielissä raiskaaja!
- xxn00bslayerxx
ne loput 95% harrastaa sitä seksiä...
- Tuskin
Tuskin!
- Eiköhän
oikea prosentti ole reilut 50 %. Muut masturboivat tai elävät selibaatissa, siis aikuisista!
- Varmaan lähempänä
Eiköhän kirjoitti:
oikea prosentti ole reilut 50 %. Muut masturboivat tai elävät selibaatissa, siis aikuisista!
oileeta prosenttia!
- AnarkoLaasaslainen
Äidit opettavat naisia pihtaamaan sen vuoksi, että pihtaus on välttämätön hyvätuloisen miehen nappaamisessa. Mitä pidättyvämpi olet, sitä rikkaamman miehen nappaat.
- Novelleissa hilj.
Täällä osastolla Seksinovellit/Koulussa on nykyään hyvin hiljaista, mikä osoittaa asian todeksi. Seksi ei kiinnosta koulussa.
- vanha poika
helppo sanoo tuollaista kuin otsikossa, jos itselle asiat on selvempiä kuin joillekin joukoille.
Kun on monta vuotta ilman toisen kosketusta, nii kyllä se asia käy mielessä. Pari kertaa on ollut aivan sentin päässä ihminen joka olis hoitanut asian. Asia vain aina on siitä kiinni että toisen puolisoa ei viedä..... - Typykkä, JYU
Kaiki pursuaa sitä ällöä seksiä! TV-ohjelmat, radiokanavilla pyörii samat ällöt alapääjutut jne. HYI!
- yx mies
Huvittaa ku äitiäni paljon vanhemmat mummot flirttailevat! Eivätkö ne tajua, etteivät mummot kiinnosta! Eikä seksi muutenkaan, okei harrastakoot mummot vaan seksiä, mutta nuorempia se ei pahemmin kiinnosta!
- Mix, Mix??
MIx Jyväskylän yliopiston naiset pelkää miehiä ahdistelijoiks? Nehän on niin helv**in tumia naisia!!
- Sieltä minäkin
Siis rumia ;D
- Jonna -89
Seksiä, seksiä ja seksiä! Ovatko kaikki miehet sovinistisikoja? Missä ovat ne kunnon miehet, joita ei seksi kiinnosta ollenkaan?!?!?!??!?!?!?!?!
- Jonna -89, JYU
Mielestäni flirttailukin on jo ahdistelua. Rangaistavaa se ei kaiketi kuitenkaan ole ?!?!?
- sdgsgsgdgdg
Mikä katkera neitsytpoika täällä oikein terrorisoi? :DD
- Yliopistosta
Minä ainakaan en ole neitsyt enää :D
Moni minu tuttavani on saanut ahdistelijan leiman kun on pyytänyt naista kahville yliopistolla! Tiedän monia muitakin tapauksia! Laitoin asian tänne muiden asioiden jatkoksi kun täällä näistä kirjoitellaan! - sdfsdsdgsdgd
Yliopistosta kirjoitti:
Moni minu tuttavani on saanut ahdistelijan leiman kun on pyytänyt naista kahville yliopistolla! Tiedän monia muitakin tapauksia! Laitoin asian tänne muiden asioiden jatkoksi kun täällä näistä kirjoitellaan!Miksi sua harmittaa muiden seksin harrastaminen sitten? Turha sanoa, että asia on merkityksetön sulle, muutenhan et olisi mitään kirjoittanut. Harmittaako kun näet muiden nauttivan seksistä ja ite et saa oikein mitään irti siitä?
- Yliopistosta
Yliopistosta kirjoitti:
Moni minu tuttavani on saanut ahdistelijan leiman kun on pyytänyt naista kahville yliopistolla! Tiedän monia muitakin tapauksia! Laitoin asian tänne muiden asioiden jatkoksi kun täällä näistä kirjoitellaan!Ovat mielestäni ihan komeita urheilijoita, mutta ahistelijan maine tuli pelkästä kahville pyytämisestä tmv.!
- Yliopistosta
Jyväskylään ollaan perustamassa vankilaa ja kyllä tänne saa rakentaa monta vankilaa!
Yliopistossa miehestä tulee kauhea ahdistelija, jos hän pyytää naista kahville, sanoo 'moi' tai 'huomenta', erehtyy hymyilemään naiselle, nainen pelkästään kokee, että mies katsoo tissejä tai hanuria, mies on pervon näköinen jne.! - Homot on OK
ja tunnenkin heitä, mut kyllä seksi on enempi homojen hommaa!!!!
- 9679679696
Siitä en tiedä, mutta ainakin homoilu on miesten hommaa, se on varma.
- 32e232
Moro, aattelin laittaa tänne linkin kun ite ainakin löydettiin tuolta sivulta jätkäporukalle pirun hyvää infoo..
osote on http://www.wikisexguide.com/wiki/Main_Page
Eli tuolla Wikisexguidessa on koko maapallon melkeen kaikki kaupungit ja nyt oli jo varmaan monesta tuhannesta kaupungista infoa että mistä löytyy maksullisia naisia, strippiklubeja, eroottisia hierontoja ja muuta kivaa aikuisille :)
Hyvä myös sen takia ettei ole yhtään niitä ärsyttäviä mainoksia ja sivu on 100% ilmainen käyttää...Suomestakin oli jo Helsingin ja Jyväskylän aikusviihde matkapoppaat siellä :) !!!
Eli sivuilla vaan SEARCH laatikkoon kirjoittaa kaupungin mistä ettii infoo...toimii muuten ihan samalla lailla ja näyttää samalta kuin wikipedia!
http://www.wikisexguide.com/wiki/Main_Page
HYVÄÄ MATKAA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092769
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262607En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761718Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2131267Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va601245- 471088
- 991001
- 107821
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813