Morjeens !! Mikäs mulla on täs windows 8 pro:ssa ongelmana kun käynnistän windowsin, niin tulee tervetuloa ikkuna ja sit sen jälkee tulee musta ruutu jossa vaan kursori liikkuu... valittaa jostain Video Seucerity tms.... oon uusavuton ja tarviin apua ! ja windows 8 on piraatti (halloween psycho versio)
Tarvin Apua
windows8kayttaja
3
154
Vastaukset
Ehkäpä se on juuri se ongelma, et käytät piraatti Win8:ia. Hanki aito Win7 tai Win8, niin ei tarvii ihmetellä.
- .....
Ongelma taitaa olla tuollaisen toimimattoman frankenbuildin käyttö.
Kannattaa ladata sama versio jota esim. MSDN:ssä jaetaan ja tarkistaa se sha:lla tai md5:lla että varmasti on bitilleen oikea versio.
- pcboy123321
Onko Windows toiminut aiemmin normaalisti?
Mitä ohjelmia olet asentanut tietokoneelle?
Ilmenikö ongelma jonkun päivityksen, ohjelman asennuksen yms. jälkeen?
Oletko asentanut Windows:in sen oikealta asennuslevyltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947813- 374127
- 483680
- 2533358
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442928Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232856Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402782- 1482680
- 462663
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292609