You tubesta ei kuule musiikkia.
Testasin sound effectin ja kyllä se korvissa kuului.
Mikähän vika?
You tubesta en kuule musiikkia
7
224
Vastaukset 7
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11764321
Tuolla keskustelua Youtuben ääniongelmasta.- olen ymmälläni
Eikö ihmiset oikeasti ole koskaan huomanneet youtuben soittimen äänenvoimakkuussäätöä? Luulisi sen olevan ensimmäinen paikka, johon katsoo, kun ääntä ei kuulu...
- tuupi....
kyllä se löytyi, mutta klikkasin sitä huolimattomasti.
Äänet ok. - olen ymmälläni
tuupi.... kirjoitti:
kyllä se löytyi, mutta klikkasin sitä huolimattomasti.
Äänet ok.En kohdistanut tuota vain sinulle. Tälle palstalle on tänään tullut ainakin puolenkymmentä ketjua tästä aiheesta, eikä kukaan ole tajunnut syytä.
- lotlina
Onko toi you tube ääniongelma väliaikainen?Äänenvoimakkuussäädöt kohdallaan mut ei toimi.Onko tietoa korjaantuuko vika ajallaan?Kaikki säädöt kohdallaan.
Ei ole ainakaan minulla vielä korjaantunut vaikka on selaustiedot poistettu monet kerrat.
- ↶↰↷↱↵↴↯↺↖↥↙
Ämyrin kohdalla oleva ruksi eli äänen vaimennus ei välttämättä poistu klikkaamalla.
Kursoria hilaamalla ämyrin oikealta puolelta paljastuu äänenvoimakkuuden liukusäädin, joka on minimissä.
Säätöä vetämällä äänet ilmestyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1521970- 1351105
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1121091- 47971
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72918- 53819
- 38707
- 34667
- 64662
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan244659