You tubesta ei kuule musiikkia.
Testasin sound effectin ja kyllä se korvissa kuului.
Mikähän vika?
You tubesta en kuule musiikkia
7
174
Vastaukset
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11764321
Tuolla keskustelua Youtuben ääniongelmasta.- olen ymmälläni
Eikö ihmiset oikeasti ole koskaan huomanneet youtuben soittimen äänenvoimakkuussäätöä? Luulisi sen olevan ensimmäinen paikka, johon katsoo, kun ääntä ei kuulu...
- tuupi....
kyllä se löytyi, mutta klikkasin sitä huolimattomasti.
Äänet ok. - olen ymmälläni
tuupi.... kirjoitti:
kyllä se löytyi, mutta klikkasin sitä huolimattomasti.
Äänet ok.En kohdistanut tuota vain sinulle. Tälle palstalle on tänään tullut ainakin puolenkymmentä ketjua tästä aiheesta, eikä kukaan ole tajunnut syytä.
- lotlina
Onko toi you tube ääniongelma väliaikainen?Äänenvoimakkuussäädöt kohdallaan mut ei toimi.Onko tietoa korjaantuuko vika ajallaan?Kaikki säädöt kohdallaan.
Ei ole ainakaan minulla vielä korjaantunut vaikka on selaustiedot poistettu monet kerrat.
- ↶↰↷↱↵↴↯↺↖↥↙
Ämyrin kohdalla oleva ruksi eli äänen vaimennus ei välttämättä poistu klikkaamalla.
Kursoria hilaamalla ämyrin oikealta puolelta paljastuu äänenvoimakkuuden liukusäädin, joka on minimissä.
Säätöä vetämällä äänet ilmestyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as783350Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253023- 512932
- 592763
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582598Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482560On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542359Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802231- 692108
- 452102