Hinnoittelu Robbarissa

hintakyylä

Enemmin tarkkaavaisuutta hinnotteluun. Ei ole yksi kerta kun tuotteessa on eri hinta kuin mitä kassalta tulee!
Ihan vinkkinä asiakkaille: Kannattaa katsoa hinta hyllyn reunasta tai tuotteesta ja verrata sitä kuitin hintaan ennen kuin poistuu kassalta.

37

1641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsooBocE

      Sori!

      En pysty täältä hinnoittelemaan uudestaan........

    • tympääntynyt

      Huomattu on ja siks tarkistan kauppalapun aina ennen pois lähtöä.
      Miksi laitetaan eri hintaisia tuotteita alennustarvikkeitten kanssa samaan?
      Kaiken huippu oli aikoinaan, kun ostin vaatetavaraa, missä kaksi paria sai yhden hinnalla, ni kassa ei antanut periksi vaan otti kaksinkertaisen hinnan ostoista. Seuraavana päivänä tein saman oston ja eri kassalla, kuinka ollakkaan, hän otti oikean hinnan, eli sain kaksi paria yhden hinnalla.
      Vahinko, että olin hävittänyt edellisen päivän kauppalapun, jota vastaan olisin saanut edellisen päivän liikaa maksamani rahan takaisin.
      Kierrän tämän kassan kaukaa. Karhulan Robbarissa miellyttävämpää käydä!

    • Kesäasukas

      Olen huomannut saman jutun Haminan robbarissa ja joskus sanonutkin asiasta . Tarjous on kyllä esillä hyllyssä mutta kassalla hintaa ei ole muutettu. Slobot ei kai vaivaudu seuraamaan juttua . Tuntuu kun käyttäisivät juttua ihan kikkana. Kotkan robbarissa on parempi palvelu.

    • koivula eero

      hintatakuu pitäisi olla,rahat takaisin jos kuitissa on väärin??

      • a.t.

        Eikös hintatakuu ole Siwoissa ja Valintataloissakin.
        Kunpa asiakkaat tarkkailisivat enemmän kuittejaan.


    • mr. hood

      kun sain vääränkokoiset renkaat pyörään (kumissa pleissattu väärin tuuma koko) palautin ja sain vaihdossa oikeat sopivat renkaat, myyjä laitto sekunda satsin takaisin hyllyyn, huomautin seuraavasta korjausmiehestä joka valittaa samasta asiasta, myyjä kehotti hoitamaan omia asioita.... hah hah toisenkin hermo menee samassa kaupassa.....vaatteissa sama omgelma.... onneksi kassalla naiset ovat heti auliita palvelemaan kuitin tarkastuksessa. jäi vielä mieleen, kun edellinen asiakas jätti ostamatta/maksamatta paidan ja itselläni 3 vaatetta jäi kassalle samasta syystä... ei se kassan vika ole, kun kentällä säädetään,

    • huomioinut

      Jep! Ostin taannoin miesten hupparin, jonka lapussa hinta oli noin neljä euroa edullisempi kuin mikä kassalla tuli hinnaksi. Onneksi huomasin. Mutta, noin kuukauden päästä ostin samanlaisen hupparin erivärisenä, kuinka ollakkaan, taas sama juttu hinnan kanssa. Olisi ollut kyllä aikaa laittaa hinnat kohdilleen!
      Kuinka paljon lie käy asiakkaita, jotka eivät tarkista kuitteja.

    • jonottanut

      Niin niitä ruuhkia saadaan kassalle, kun siinä menee aikaa hintojen korjailuun/ soitteluun/
      tarkasteluun.

    • Kesäasukas

      Jonottanut.
      Syytä siitä Robbarin jengiä kun eivät hoida hintapuolta kuntoon kassoihin.

      • jonottanut

        Kesäasukas.
        Presidenttiäkö luulit mun syyttäneen? Vai sinua?
        Ja tarviiko edes olla aina syyttämässä? Todetakin voi.


      • Kesäasukas
        jonottanut kirjoitti:

        Kesäasukas.
        Presidenttiäkö luulit mun syyttäneen? Vai sinua?
        Ja tarviiko edes olla aina syyttämässä? Todetakin voi.

        jonottanut.
        Jutustasi saa kuvan ,että syytät asiakkaita jonoista koska rupeavat vaatimaan hintojenkorjausta . Jonojen aiheuttajat löytyy Robbarin työntekijöistä ei asiakkaista.


      • jonottanut
        Kesäasukas kirjoitti:

        jonottanut.
        Jutustasi saa kuvan ,että syytät asiakkaita jonoista koska rupeavat vaatimaan hintojenkorjausta . Jonojen aiheuttajat löytyy Robbarin työntekijöistä ei asiakkaista.

        Kesäasukas.
        Ei pidä mennä muodostelemaan niitä kuvia, jos ei tiedä asian laitaa;)
        Tai ok, vaikka kuvia muodostelisitkin, niin olettamuksista ei aina kannata kirjoittaa.
        Itsekin, siis huom. itsekin olen huomauttanut kassalla, jos hinta on pielessä. Ei vain ole kiva siinä odotella, että henkilökunta löytää oikean hinnan tuotteelle, kun jono seisoo, tai ehkä jopa kasvaa.
        Ymmärsitkö? Kirjoittamani oli asian valaisemista niille, jotka tuskailevat seisovissa Robbarin kassajonoissa tietämättä mikä siellä kassalla mättää. Väärät hinnat siis voi olla yksi syy ruuhkiin kassoilla.
        Huh, huh... en TO-DEL-LA-KAAN ole syyllistänyt asiakkaita.
        Ja uudestaan:) En TO-DEL-LA-KAAN ole syyllistänyt asiakkaita.


      • Kesäasukas
        jonottanut kirjoitti:

        Kesäasukas.
        Ei pidä mennä muodostelemaan niitä kuvia, jos ei tiedä asian laitaa;)
        Tai ok, vaikka kuvia muodostelisitkin, niin olettamuksista ei aina kannata kirjoittaa.
        Itsekin, siis huom. itsekin olen huomauttanut kassalla, jos hinta on pielessä. Ei vain ole kiva siinä odotella, että henkilökunta löytää oikean hinnan tuotteelle, kun jono seisoo, tai ehkä jopa kasvaa.
        Ymmärsitkö? Kirjoittamani oli asian valaisemista niille, jotka tuskailevat seisovissa Robbarin kassajonoissa tietämättä mikä siellä kassalla mättää. Väärät hinnat siis voi olla yksi syy ruuhkiin kassoilla.
        Huh, huh... en TO-DEL-LA-KAAN ole syyllistänyt asiakkaita.
        Ja uudestaan:) En TO-DEL-LA-KAAN ole syyllistänyt asiakkaita.

        Vieläkö vingut samaa asiaa ? Jutusta on jo reilusti yli kaksivuotta . Robbarikin on nimeltään Tokmanni. Luulis jo naapureiden hermostuvan tohon sun huutoos .
        En TO-DEL-LA-KAAN !
        Huh,huh kyllä ne jotku on sitkeitä. Voi vittu kun naurattaa. Taidat olla toimari?


      • viiiik

        Tais jäädä edellisen kirjoituksen päivämäärä katsomatta:))


    • ärsyyntynyt alemies

      Onhan se ärsyttävää kun ostat jonkun tuotteen ja hinta on aivan eri kassalla kuin hyllyssä ja kun huomautat siitä niin myyjä kilauttaa kaverilleen, joka lähtee etsimään oikeaa hyllypaikkaa, ja aikaa kuluu. Tai sitten vastaavasti kassahenkilö lähtee itse tarkistamaan hintaa ja takana jonossa olevat maiskuttelevat suutaan syyttävästi, ihan kuin se olisi oma vika jos hinta on väärä.

      Aivan sama kuin jos kaupassa eivät älyä lyödä kassaan punaleimaista -30 prosentin hintaa. Sitten saat olla vinkumassa rahoja takaisin kun uusi asiakas on maksamassa. Ja katsoo niin syyttävästi kun tulee siihen väliin kuitin kanssa pyörimään.

    • Karhulaan

      Haminan Robbarissa unohtavat jatkuvasti poistaa alennusilmoitukset tuotehyllyistä.
      Eikö silloin asiakkaalla oikeus saada tuote alennettuun hintaan, jos asiakasta johdetaan harhaan hinnoissa, olkoonkin sitten syy unohtaminen, mutta kun se on useammin kuin kerran!
      Myös enemmän ystävällisyyttä peliin henkilökunnalta..

    • asdasd8

      Jokaisessa alennusilmoituksessa lukee alen päivämäärät, jos joku oikeasti on niin tyhmä että ei osaa lukea sitä niin sitten ei voi mitään.

      • y. t. o.

        Ai että ale-lappuja voi roikottaa kuinka kauan tahansa hämäämässä, kunhan lapun alareunaan on pienellä merkitty alennuksen voimassaoloaika.... ???
        Eikö se turha ale-lappujen pitäminen voi olla myös sitten tyhmyyttä? Tai laiskuutta? Tai huolimattomuutta?
        Ajattele, ehkä ne asiakkaat eivät ole tyhmiä, vaan luottavaisia, että henkilökunta pitää ilmoittelun ajantasalla, kuten mielestäni hyvään asiakaspalveluun kuuluu.


    • Koulutusta

      Joo, päivämäärät voi olla, mutta jos asiasta vastuussa oleva työntekijä on niin tyhmä ettei osaa ja hallitse työtään.
      Useinhan niissä alelapuissa lukee; tuotteen alehinta ja päivämäärän lisäksi, "tai niin kauan kuin tavaraa riittää", eli alennettuun hintaan saa niin kauan kuin tavaraa riittää.
      Mutta jostain syystä ei alehintaiset tavarat on laitettu tällaisen lapun alle.
      Eivät kai osaa asiaansa. Eipä muualla Robbareissa tätä ongelmaa

      • ????

        Itse olem käsittänyt tuon "tai niin kauan kuin tavaraa riittää" niin, että se tuote on alehintainen päivämäärän loppuun asti, mutta jos tuote loppuu aiemmin niin tarjous loppuu aiemmin. Sitä siis ei tilata lisää.


    • järjestys

      Miksi sitten tarjouslaput paikallaan esim 3 pv sen jälkeenkin, kun viimeinen tarjouspäivä mennyt.
      Sekavaa on !

    • hinnoittelu

      kassa ei voi/eikä ole mahdollista muuttaa hintoja kassalla, vaan jos
      tuotteen hinta on muuttunut/alennettu on hinnan muutoksesta vastuussa jokaisen
      osaston hoitaja

    • ymmärrän nyt

      Juu, ilmankos ne jatkuvasti kilauttavat ystävälle ja puhelin kädessä yhtenään sekä jonot pitenee.

    • tympiintynyt

      sopii mennä robbariin töihin sellaset jotka jaksavat valittaa jos jonkinlaisesta virheestä...ehkä viimeinki tajuaisivatte millasten paineiden alla myyjät ovat,jo ihan senkin takii,mitä ylempi taho vatii ja päättää.monesti kuulee valitusta esim...miks työ sitte mainostatte ko.tuotetta jos teillä ei oo sitä tarjota....hohhoijaa...ei myyjät niitä mainoksia tee...ja kun myyjät koittavat tilata jotakin tarjouksessa olevaa tavraa,nii tuleekin ilmoitus ettei se kyseinen tavara kuulu juuri sen tietyn myymälän valikoimaan..koita siinä sitten tilata sitä???

      • Kiltti asiakas

        Sopii lähteä pois töistä, jos hommia ei saa toimimaan.

        Jos itse en saa tuotetta sillä hinnalla, kun mitä hyllynreunassa lukee, jätän tuotteen AINA siihen kassalle. Joskus voisi (jos on aikaa) tehdä niin, että kiertäisi ympyrää liikkeessä ja hakisi tuotteen niin kauan, kun ne loppuvat hyllystä tai se myydään sillä hintaan, kun hyllyn reunassa ilmoitetaan. On sitten ainakin hylly tyhjennetty kassalla vääränhintaisista tuotteista. :D


    • Lidl Rajamarket

      ihan huijari puoti koko roppari minä käyn paljon mieluummin rajamarketissa kattokka vaikka niitä hintoja

    • Kaljamaha 3

      Muusta väliä, kunhan kaikki tuotteet, kuten olut olisi hinnoiteltu. Usein törmää hinnattomiin tuotteisiin.

    • T.H.

      Tarjouskattilaa 10€ ei ollut.Taas turha reissu.

      • Takkaniemi

        Taas tänään oli tarjoustuote kassalla väärin hinnoiteltu. Rakennustarvikepuolella hyllyt ovat hirvittävän usein monen tuotteean kohdalta tyhjiä. Asioidessani Orimattilan Robbarissa en ole törmännyt moiseen ilmiöön. Onko vika myymälänhoitajassa, vai missä?


      • erätarjous
        Takkaniemi kirjoitti:

        Taas tänään oli tarjoustuote kassalla väärin hinnoiteltu. Rakennustarvikepuolella hyllyt ovat hirvittävän usein monen tuotteean kohdalta tyhjiä. Asioidessani Orimattilan Robbarissa en ole törmännyt moiseen ilmiöön. Onko vika myymälänhoitajassa, vai missä?

        Onko vika myymälänhoitajassa, vai missä? ilmeisesti hänessä ja hinnoittelusta- sekä hyllyttämisestä vastaavalla henkilökunnalla. kannattaa todellakin tarkkana. tarjouslappu eri tuotteen kohdalla. pomot vaihtoon.


      • perjantaiaamu
        erätarjous kirjoitti:

        Onko vika myymälänhoitajassa, vai missä? ilmeisesti hänessä ja hinnoittelusta- sekä hyllyttämisestä vastaavalla henkilökunnalla. kannattaa todellakin tarkkana. tarjouslappu eri tuotteen kohdalla. pomot vaihtoon.

        Nythän siellä justiinsa on myymälänhoitaja vaihtunut. Napakan oloinen ja miellyttävä nainen. Jäin kuuntelemaan sivusta, kun sanoi henkilökunnan jäsenelle, että tuote täytyy olla siististi esillä eikä sekuntiakaan ilman hintaa.


      • tarkkailija27
        perjantaiaamu kirjoitti:

        Nythän siellä justiinsa on myymälänhoitaja vaihtunut. Napakan oloinen ja miellyttävä nainen. Jäin kuuntelemaan sivusta, kun sanoi henkilökunnan jäsenelle, että tuote täytyy olla siististi esillä eikä sekuntiakaan ilman hintaa.

        asiakkaiden kuullessa tuollainen on henkilökunnan nöyryyttämistä. nuo asiat olisi syytä kertoa hyllyttäjille esim varaston puolella tai myymälän ollessa vielä kiinni.


      • perjantaiaamu
        tarkkailija27 kirjoitti:

        asiakkaiden kuullessa tuollainen on henkilökunnan nöyryyttämistä. nuo asiat olisi syytä kertoa hyllyttäjille esim varaston puolella tai myymälän ollessa vielä kiinni.

        nätisti asian ilmaisi ainakin tälle henkilökunnan jäsenelle eikä niin että olisi nöyryyttämistä. jotakin yhdessä suunnittelivat, että olisi selkeämpää.


      • lokkitar
        perjantaiaamu kirjoitti:

        Nythän siellä justiinsa on myymälänhoitaja vaihtunut. Napakan oloinen ja miellyttävä nainen. Jäin kuuntelemaan sivusta, kun sanoi henkilökunnan jäsenelle, että tuote täytyy olla siististi esillä eikä sekuntiakaan ilman hintaa.

        Ja sekin napakka päällikkö lähti sieltä aika nopeesti vaihtoon


      • Tiietää

        Läks toiseen kauppaan päälliköks.


    • Nytikylän eronnut

      Hinta.laatu ja tuoreustakuu: Siwa ja Valintatalo.

      ESIM hyllyhinta ja kassahinta oltava sama.Jos huomaat maksamisen jälkeen,että hinta on eri,niin saat maksamasi tuoteen hinnan kassalta takaisin.

    • tsädääm

      tämähän on vain minun mielipiteeni, mutta taitaa olla muukin kuin hinnoittelu pielessä tässä kaupassa! Eipä tule enää usein käytyä. Mielummin ajan vaikka Prismaan. Muutaman kerran tullut sen verran huonoa palvelua, että päätin äänestää jaloillani!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2152
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1691
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1352
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      902
    Aihe