Tuksun siivooja-ystävä tuli petetyksi ja haukkuu Tunkin

kuvotus tunkki

facessa eilen:
Heidi-Maria Pursiainen
Ottaa päähän odottaa... nyt jo 2, 5 tuntia venannut et sais palkkansa minä ja apulaiseni. Törkeetä kusetusta ystävältäni. Toivottavasti nyt ees pitää "kämppänsä" siistinä eihän tän possun sotkujen ja eläinten ulosteiden siivoomiseen mennyt kuin 43 tuntia plus muut jutut päälle. Oot käyttänyt mua raadollisesti hyväksi. Tosiaan isäsikin oli oikeassa sun suhteen et käytät vaan ystäviäsi hyväksi ja jätät palkat maksamatta. Että näin nyt sit tietää kaikki millainen olet ja miksi ystäväsi sut jättää.

24

2147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoinkoink

      Koskas Tunkki maksaa isälleen rättärin loppusumman, 4000e? Sakot, hinauksen ja kolhujen korjaamisen? Ei koskaan?

      • Hymyllä kuitataan

        Markku ottaa rahat Hymyltä, joka mielellään maksaa 3000 euroa per juttu.
        Ennen Joulua tulee vielä yksi laaja reportaasi ja Markun haastattelu (kolmas), joten sillä on viime kesän aikana Tuksun synnyttämät vahingot saatu paikattua rahallisesti.


      • Aurora-Näätä
        Hymyllä kuitataan kirjoitti:

        Markku ottaa rahat Hymyltä, joka mielellään maksaa 3000 euroa per juttu.
        Ennen Joulua tulee vielä yksi laaja reportaasi ja Markun haastattelu (kolmas), joten sillä on viime kesän aikana Tuksun synnyttämät vahingot saatu paikattua rahallisesti.

        Juttu on varmaan dramaattinen reportaasi suoraan Aurorasta.
        Porukka ostaisi Hymy-lehteä sikana.


    • sama virsi aina

      Tuksun mielestä siivooja pyrkii saamaan ainoastaan julkisuutta hänen maineellaan. Luultavasti siivooja on myös narsisti-psykopaatti ja kaiken lisäksi myös näätä.

      • Facebook-palkka

        Tuksun mukaan kai on niin, että palkaksi 43:n tunnin hikityöstä riittää se, että Tuksu kiittää vuolaasti Facebookissa.


    • pusirotta

      Sen verran pystyn samastumaan Heidi-Marian fiiliksiin saamatta jääneiden palkkojen takia, että etsin vielä tämän ketjun. H-M ei pyydä Johannan rahoja, vaan omia ja apulaisensa rahoja. Johanna ehkä ajattelee, että antaa pölyn laskeutua, eli antaa asian unohtua.

    • asianajaja karma

      Karman laki voi toteutua Johannan kohdalla ja hän jää kenties itse vaille keikkapalkkiota joskus tulevaisuudessa.

    • Onko totta

      18.10.
      Kertoo yksäreissä maksaneensa heidimarialle siivouskuluja.

      • Maksut maksamatta

        Kuopion kyyti 8.2.13 on yhä maksamatta.
        H-MP vie autollaan Dollshit Kuopioon, kun nämä myöhästyivät junasta Helsingissä.


      • halvalla menee
        Maksut maksamatta kirjoitti:

        Kuopion kyyti 8.2.13 on yhä maksamatta.
        H-MP vie autollaan Dollshit Kuopioon, kun nämä myöhästyivät junasta Helsingissä.

        H-MP taitaa asua Riihimäellä? Jossain kommentissa näkyi, että lokakuun -13 alussa H-MP olisi kyydinnyt Tuksun reittiä Riihimäki-Helsinki-Urjala-Riihimäki. Maksu oli 150 euroa.

        Matkana se on noin 350 km, ja ajoaikana 4,5 tuntia.


    • kaverit joutuu siivo

      Opettele Johanna 35v. siivoamaan omat sotkusi.

      Minä olen nähnyt vastaavan possun jonka vanhemmat aina sanoi ettei voi vaatia lasta siivoamaan edes omaa huonettaan kun on jo koulunkäynti ja läksyt. Sitten lomalla sanottin että ei voi vaatia siivoamaan kun loma on loma.

      Siellä oli mm. vaatekasoja lattioilla ja kissat pissi ja kakki niihin.
      MIKÄ LEMU!

    • Prinsessamekko 1

      Tuksu siis karkotettiin Jollaksesta 9.9.2013. Sen jälkeen hänen luottoystävänsä ”H-MP” ryhtyi jäljittämään ja noutamaan Tuksun omaisuutta Jollashovista. Tuksu itse oli seuraavan keskustelun aikana Lempäälän piilopaikassaan, ilmeisesti Pippurisuuttaaja-Tonin luona (kiitos allaolevasta rimpsusta hymy-näätä ”10:lle!”).

      Osa 1 (3):

      H-MP: ”sun isäs oli pakannut kaikki roskikset sinne laukkuihin yms. pas-kaa.. juhlamekkoja ei löytynyt niistä tavaroista ja kun kävin jollaksessa hakemasa avaimia niin en saanut kunnolla katsoa onko siellä vielä muuta. likasta vaatetta kyllä tunki mukaan. mut varaston tyhjennetty. aivan saa-kelin ällöttävää toi sun faijan toiminta. sit oikeesti. onko sun faijas teit muksuna aina kuvaillut alasti?”

      Tuksu: ”Niissä tavaroissa pitäisi olla mun pitkät hienot talvitakit, ne pitkät iltapuvut johon kuuluu vanne alle, kaikki mun kristallikoristeet, kaikki valokuvat (iso kassi) plus ne isot pokaalit ja kaikki kehyksissä olevat taulut!!!!!!”

      H-MP: ”tauluja oli 2 kpl. joitain kristallijuttuja pakkasin jo aiemmin. isoja vanteita iltapukuna ei oo tähän mennessä kun sellainen turkoosin sininen. me joudutaan kaikki pesee, ne on kirjaimellisesti pakattu koirankakkaroskiksien kaa..”

      Tuksu: ”Missä vi-tussa se mun pitkä, upea vaaleanpunainen mekko on?????”

      H-MP: ”niinpä”

      Tuksu: ”johon kuuluu iso vanne alle, näit ne prinsessakuvat musta Seiska Livessä!!!!!”

      H-MP: ”onko sun iskä pedofiili?”

      Tuksu: ”alkaa näyttää siltä”

      H-MP: ”joo näin.. mä kauhistuin niit kuvia mitä oli sinne pakannut nakukuvia kaikistä teistä tytöistä pikkuisian nakuina.”

      -xcc-

      • Prinsessamekko 2

        Osa 2 (3):

        Tuksu: ”Missä se mun vi-tun pitkä vaaleanpunainen prinsessamekko on??????”

        H-MP: ”ei ollut varastossa olleissa kamoissa. sun muden vaatteita löytyi. ja julian kans.”

        Tuksu: ”entä sen vi-tun ku-sipään Exxin tuomissa tavaroissa????”

        H-MP: ”eli sen Exxin tuomassa kuormassa nimenomaan ei ollut juhlamekkoja. siivoojan kaa tyhjensin sen varaston muksujen kaa.”

        Tuksu: ”ja entäs ne kaikki röyhelöiset Betsey Johndonin mekot????”

        H-MP: ”mun pitäs taikoo vaaterekkejä jostain.”

        Tuksu: ”missä vi-tussa se vaatevarasti on?????”

        H-MP: ”sulla ei mahdu kauheesti albertille kamaa vaikka mikan jäämistöjä poistetaan vallilaan ei pääse käsiksi. toinen varasto”

        Tuksu: ”ei ne kaikki Jollaksesta voi olla noin vaan kadonneita?!!!!”

        H-MP: ”onko sun faija polttanut ? antanat tai joku vienyt tai sitten ne on jemmattu jollakseen”

        Tuksu: ”ihan sama nyt!!!!! kunhan saan ne Joklakseen!!!!!”

        H-MP: ”albertille. et mahdu sinne kun kaikki kamat tulee sinne.”

        Tuksu:”Ihan sama. Kunhan saan ne sinne.”

        H-MP: ”pestyinä ne sinne kannattaa viedä.”

        Tuksu: ”kstson sitten itse mitä teen, kunhan saan ne. Missä on mun ja Julian saamat pokaalit???? Ja ne lasilinnat?”

        H-MP: ”en oo saanut pakata olohuoneesta mitään”

        Tuksu: ”ja mun iltapuvut sekä pitkät talvitakit?”

        H-MP: ”sininen lammasturkki oli ja joku muu ..”

        Tuksu: ”just joo..... mä soitan meidän äidille nyt!!!!”

        -xcc-


      • Prinsessamekko 3
        Prinsessamekko 2 kirjoitti:

        Osa 2 (3):

        Tuksu: ”Missä se mun vi-tun pitkä vaaleanpunainen prinsessamekko on??????”

        H-MP: ”ei ollut varastossa olleissa kamoissa. sun muden vaatteita löytyi. ja julian kans.”

        Tuksu: ”entä sen vi-tun ku-sipään Exxin tuomissa tavaroissa????”

        H-MP: ”eli sen Exxin tuomassa kuormassa nimenomaan ei ollut juhlamekkoja. siivoojan kaa tyhjensin sen varaston muksujen kaa.”

        Tuksu: ”ja entäs ne kaikki röyhelöiset Betsey Johndonin mekot????”

        H-MP: ”mun pitäs taikoo vaaterekkejä jostain.”

        Tuksu: ”missä vi-tussa se vaatevarasti on?????”

        H-MP: ”sulla ei mahdu kauheesti albertille kamaa vaikka mikan jäämistöjä poistetaan vallilaan ei pääse käsiksi. toinen varasto”

        Tuksu: ”ei ne kaikki Jollaksesta voi olla noin vaan kadonneita?!!!!”

        H-MP: ”onko sun faija polttanut ? antanat tai joku vienyt tai sitten ne on jemmattu jollakseen”

        Tuksu: ”ihan sama nyt!!!!! kunhan saan ne Joklakseen!!!!!”

        H-MP: ”albertille. et mahdu sinne kun kaikki kamat tulee sinne.”

        Tuksu:”Ihan sama. Kunhan saan ne sinne.”

        H-MP: ”pestyinä ne sinne kannattaa viedä.”

        Tuksu: ”kstson sitten itse mitä teen, kunhan saan ne. Missä on mun ja Julian saamat pokaalit???? Ja ne lasilinnat?”

        H-MP: ”en oo saanut pakata olohuoneesta mitään”

        Tuksu: ”ja mun iltapuvut sekä pitkät talvitakit?”

        H-MP: ”sininen lammasturkki oli ja joku muu ..”

        Tuksu: ”just joo..... mä soitan meidän äidille nyt!!!!”

        -xcc-

        Osa 3 (3):

        H-MP: ”voisko sun äiti soittaa mulle .. se miten oli pakanneet kirjaimellisesti koirankakat ja roskat yms.. niin on totaalisen järkkyy ei toisen kamoja tollein pakata ja tahallaan pilalle laiteta.”

        Tuksu: ”Anna mulle sun nro, meidän äiti on nyt vähän pihalla!”

        H-MP: "•045xxxxxxxx"

        H-MP: ”onko sun faija viel lasten kaa töissä?”

        H-MP: ”Sxxi flippaa tääl.. rupes rikkoo mun tavaroita. Makaili pitkään lattialla keittiössa kunnes kun muksut rauhottu ni salamana singahti ovesta ulos. Empä oo kuullut viel hänestä. Sekoo it-alan sekoomista. Yx pokaali on tallessa.”

        Tuksu: ”Minkälainen pokaali? Sen suuren vaaleanpunaisen tyllimekon haluaisin myös plus beessin värisen pitkän talvitakin jossa on karvareunus kaulassa.

        Näin ihan järkyttäviä painajaisia äsken!!!! Siis apua, Jollaksen kotimme yläpuolella oli mielisairaala johon jouduin. Joku toi sinne miehen irtonaisen pään pussissa plus kaikki muut ruumiinosat olivat irti. Se oli ollut kuulemma lento onnettomuudessa ja olisi pitänyt paikata uudelleen!!!!

        Tartten nyt ihan oikeasti sen sun kertoman ammattiavun! Heräsin siihen että Julia soitti ihan raivopäissään mulle!!!! Mä en tajua sen käytöstä, se huusi ihan hulluna että miksi mä kirjoitin FB seinälleni että se joutui sairaalaan!!! No kun mä oikeasti luulin niin!!!! Sitten se puolusteli Anxxxa ihan viimeiseen asti, en jaksanut kuunnella.”

        Tuksu: ”Juttelin äitini kanssa, joka puolusteli, että sen yksi naisystävä Lxxsa (Exxxn vaimo) oli kuulemma lukenut sen Hymyn jutun ja sen mielestä se oli upea!!! Siis mitä vi-ttua????? Ja niissä muovisäkeissä haisi vaan sen takia, että koirani olivat pissanneet vaatteilleni!!!

        Alan pelkää, että äitini asettuu kohta isäni puolelle!!!! Ja toi Julian käytös on käsittämätöntä!!!! Siis se kutsui synttäreilleen mielummin Anxxxn ja Axxxnan, kuin mua!!!!! Vaikka se tietää mun kamalat ongelmat!!!!”

        Tuksu: ”Nyt jotain rotia tähän!!!! Kamalaa toi Sxxxn käytös! Oon vielä täällä Lempäälän kartanossa, tosi yksinäistä.”

        -xcc-


      • Suursiivous kaapissa
        Prinsessamekko 3 kirjoitti:

        Osa 3 (3):

        H-MP: ”voisko sun äiti soittaa mulle .. se miten oli pakanneet kirjaimellisesti koirankakat ja roskat yms.. niin on totaalisen järkkyy ei toisen kamoja tollein pakata ja tahallaan pilalle laiteta.”

        Tuksu: ”Anna mulle sun nro, meidän äiti on nyt vähän pihalla!”

        H-MP: "•045xxxxxxxx"

        H-MP: ”onko sun faija viel lasten kaa töissä?”

        H-MP: ”Sxxi flippaa tääl.. rupes rikkoo mun tavaroita. Makaili pitkään lattialla keittiössa kunnes kun muksut rauhottu ni salamana singahti ovesta ulos. Empä oo kuullut viel hänestä. Sekoo it-alan sekoomista. Yx pokaali on tallessa.”

        Tuksu: ”Minkälainen pokaali? Sen suuren vaaleanpunaisen tyllimekon haluaisin myös plus beessin värisen pitkän talvitakin jossa on karvareunus kaulassa.

        Näin ihan järkyttäviä painajaisia äsken!!!! Siis apua, Jollaksen kotimme yläpuolella oli mielisairaala johon jouduin. Joku toi sinne miehen irtonaisen pään pussissa plus kaikki muut ruumiinosat olivat irti. Se oli ollut kuulemma lento onnettomuudessa ja olisi pitänyt paikata uudelleen!!!!

        Tartten nyt ihan oikeasti sen sun kertoman ammattiavun! Heräsin siihen että Julia soitti ihan raivopäissään mulle!!!! Mä en tajua sen käytöstä, se huusi ihan hulluna että miksi mä kirjoitin FB seinälleni että se joutui sairaalaan!!! No kun mä oikeasti luulin niin!!!! Sitten se puolusteli Anxxxa ihan viimeiseen asti, en jaksanut kuunnella.”

        Tuksu: ”Juttelin äitini kanssa, joka puolusteli, että sen yksi naisystävä Lxxsa (Exxxn vaimo) oli kuulemma lukenut sen Hymyn jutun ja sen mielestä se oli upea!!! Siis mitä vi-ttua????? Ja niissä muovisäkeissä haisi vaan sen takia, että koirani olivat pissanneet vaatteilleni!!!

        Alan pelkää, että äitini asettuu kohta isäni puolelle!!!! Ja toi Julian käytös on käsittämätöntä!!!! Siis se kutsui synttäreilleen mielummin Anxxxn ja Axxxnan, kuin mua!!!!! Vaikka se tietää mun kamalat ongelmat!!!!”

        Tuksu: ”Nyt jotain rotia tähän!!!! Kamalaa toi Sxxxn käytös! Oon vielä täällä Lempäälän kartanossa, tosi yksinäistä.”

        -xcc-

        Tuksu tekisi viisaasti, kun unohtaisi ja tuhoaisi kaikki nuo vanhentuneet vaatteensa ja makkarankuorensa.


      • Sotanorsu 666
        Suursiivous kaapissa kirjoitti:

        Tuksu tekisi viisaasti, kun unohtaisi ja tuhoaisi kaikki nuo vanhentuneet vaatteensa ja makkarankuorensa.

        Kaikki hepeneet kaatopaikalle ja Stockkalta asiallista vaatetta tilalle.
        Pois prinsessahöttö!


    • Kiittömätön Tuksu

      Kiittämättömyys on Johanna Tukiaisen palkka apulaisille ja normi-ihmisille.

    • Lempäälän piilo

      Syyskuussa Johanna Tukiainen piileskeli Lempäälässä ja oli elämäntilanteestaan tätä mieltä (19.9.2013):

      ”Kaikki keikatkin pitäisi tässä hoitaa vielä. Ihanaa, enkeliystäväni Heidi-Maria siivoaa juuri ammattisiivojien kanssa asunnon ihan uuteen uskoon, kristallikruunutkin jo kimaltaa.

      Postiani en ole saanut avattua aikoihin, viimeksi olin onnellinen Ruotsissa Emmy Rich luona joka myös sanoi vanhempiensa kanssa, että olen aivan ihana ihminen.

      Järkyttävää, kun oma kansa dissaa ja lehdet ovat antaneet musta ihan väärän kuvan!!!!! Ajojahti on jatkunut jo vuosia, eihän kukaan ihminen kestä tällaista!!!!! Enkä ole mikään "sekopää, itserakas, väkivaltainen narsisti."

      Ulkomailla se kyllä huomataan, mutta ei omassa maassani.”

      • Postin avaamattomuus

        "Postiani en ole saanut avattua aikoihin" = ikäviä kirjeitä monen sortin viranomaisilta, haastemiehiltä ja ulosotolta.


    • Vain lumput jäljellä

      Glamour ja vaatteet; Tuksu raportoi 27.11.13 illalla:

      ”Jos ihmiset ovat kateellisia "upeista vaatteistani, glamourista" jne.niin kyllä, sellaista elämää olen viettänyt eikä siitä jäänyt kuin suuri kuorma vaatteita käteen.”

      • Tapatte mut elävältä

        Tuksu kommentoi netitse 27.11.2013 illalla:

        "Kun nyt on kaikki mennyt, niin antaa mennä loputkin!!!! Sitähän Suomen kansa haluaa, että tapatte mut elävältä! No sitä saa mitä tilaa, myös te herjaajat!
        Turha itkeä jälkikäteen."


      • Psyko-Barbie

        Tuksun itku-potku-raivarit 27.11. illalla SeiskaLivessä:

        ”Miksi te ette kiusaa niitä oikeita rikollisia ja pahantekijöitä????!!!!!
        Mikä tämä vanhanajan primitiivinen kivitys oikein on????

        Sitähän te haluatte, kuten saa-tana, että kaikki menisi alta!!!!!!
        En alistu siihen, mulla on työ josta pidän enkä siitä luovu.

        Missä on Seiskan moderoijat, jos sellaisia on edes olemassa????? Positiiviset kommentit ja mun puolustajat poistetaan, ja vihaavat laitetaan valtaan!!!!!????? Mitä vit........?????”


      • Missä vaatekuorma?

        Onkohan Heidi-Maria jo roudannut Tuksun vaatekuorman Albertille?


    • Petoksen suunnittelu

      Tuksuleaks 24.10.2013. Tukiaisen siskokset keskustelevat:

      Johanna: ”KAIKKI MUN VAATTEET OVAT POISSA!!!!!!1
      ETKÖ VIELÄKÄÄN TAJUA ETTÄ SE ON MIELISAIRAS"!!!!!!!!!”

      Julia: ”tajuan. no ootko puhunut Enkelisiivoojan kanssa, milloin se tuo ne vaatteet.”

      Johanna: ”joskus ensi viikolla, ensin pitää maksaa sille hirveät rahat.”

      Julia: ”sano sille, et maksat osissa, ja se saa tuoda ne kamat, ja sit et vaan maksa. mä meen hei nyt, oon ihan loppu.”

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe