Lautaseksi

Lauta mikä lauta!

Kun nainen on lauta, niin silloinhan sitä olisi kuin lautaa panisi. Se käy myös näin: lyö laudasta oksa irti ja nai reikään. Ei ole nautinnollista!

39

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah hah!

Hah hah. Joku lautanainen on liputtanut. Ei kestä omaa itseään.

• 2+14

Olet yrittänyt tätä juttua jo aikaisemmin. Ei puujalka siitä parane, että sitä toistetaan.

• Miksi?

No miksi se sitten silloin poistettiin? Ihan vastaavia kirjoituksia täällä on. Paitsi että niissä morkataan lihavia. Miten tämä periaatteessa poikkeaa niistä?

• 2+14
        Miksi? kirjoitti:

No miksi se sitten silloin poistettiin? Ihan vastaavia kirjoituksia täällä on. Paitsi että niissä morkataan lihavia. Miten tämä periaatteessa poikkeaa niistä?

Se on niinku heikkoo huumorii. Miksi aivopierusi poistettiin, ei ole selvitettävissä. Ylläpito ei vastaa k.o. kysymyksiin.

• Itseinduktiota
        2+14 kirjoitti:

Se on niinku heikkoo huumorii. Miksi aivopierusi poistettiin, ei ole selvitettävissä. Ylläpito ei vastaa k.o. kysymyksiin.

Ylläpito ei poista itsenäisesti mitään. Jonkun täytyy aina polttaa kääminsä.

• 2+14
        Itseinduktiota kirjoitti:

Ylläpito ei poista itsenäisesti mitään. Jonkun täytyy aina polttaa kääminsä.

En sanonut, että ylläpito poistaisi oma-alotteisesti. Sanoin, että ylläpito EI VASTAA K.O. KYSYMYKSIIN. En minä voi tietää sen enempää kuin sinäkään.

• sinfully
        2+14 kirjoitti:

En sanonut, että ylläpito poistaisi oma-alotteisesti. Sanoin, että ylläpito EI VASTAA K.O. KYSYMYKSIIN. En minä voi tietää sen enempää kuin sinäkään.

näin luotsina voin sanoa etten näe tässä mitään miksi tämä keskustelu pitäisi poistaa

• Miksiköhän?
        sinfully kirjoitti:

näin luotsina voin sanoa etten näe tässä mitään miksi tämä keskustelu pitäisi poistaa

Minkähän takia sitten ne kaksi aikaisempaa samaa aloitusta poistettiin?

• sinfully
        Miksiköhän? kirjoitti:

Minkähän takia sitten ne kaksi aikaisempaa samaa aloitusta poistettiin?

olisin viisas jos osaisin muiden luotsien tekemiin asioihin vastata.. itse en ole aikaisempia poistanut enkä poista tätäkään..

• sinfully
        sinfully kirjoitti:

olisin viisas jos osaisin muiden luotsien tekemiin asioihin vastata.. itse en ole aikaisempia poistanut enkä poista tätäkään..

vaikka olis tässäki aihetta poistolle.. tämän asian voisi esittää hieman kauniimmin.. on ne laihatkin ihmisiä siinä missä lihavat ja ei niin lihavat on

• mies50+

Toista mieltä. Nain oikein mielelläni lautoja naisia, ovat usein tosi hyviä sängyssä ja keskimääräistä useammin ottavat suihin.

• lauta+

Lautanaiset on yleensä parempia panoja. Lienee jokinlaista älykästä kompensointia tai sitten heillä tuo ulkonäkökeskeisyys ei ole niin vaikea-asteista kuin isotissisillä. Pienillä tisuislla ei ole muuta ”haittavaikutusta” kuin niiden näyttäminen nuorena/kokemattomena. Mun ylivoimaisesti paras oli aluksi niin ujo, että ei suostunut riisumaan kuin pimeässä. Myöhemmin hän vilautteli niitä aina kun teki mieli ja halusi minuun vauhtia. Strippailikin silloin tällöin minulle kun halusi tavallista reippaampaa kyytiä.

• mies50+

Sattui kerran kohdalle nainen, jonka olin huomannut täysin rinnattomaksi. Hänkään ei riisuuntunut kuin pimeässä, eikä silloinkaan topattuja rintaliivejään. Jouduin suostuttelemaan aika kauan, ennenkuin sain ottaa ne pois peiton alla. Hänellä ei ollut ilokseni muuta kuin nännit! Hän yritti estellä minua hyvilemästä ja imemästä hänen nännejään. En antanut periksi ja pian hän itki ilosta, kun joku piti hänen sileästä rinnastaan. Sain lopulta laueta hänen nänneilleen.

• lauta+
        mies50+ kirjoitti:

Sattui kerran kohdalle nainen, jonka olin huomannut täysin rinnattomaksi. Hänkään ei riisuuntunut kuin pimeässä, eikä silloinkaan topattuja rintaliivejään. Jouduin suostuttelemaan aika kauan, ennenkuin sain ottaa ne pois peiton alla. Hänellä ei ollut ilokseni muuta kuin nännit! Hän yritti estellä minua hyvilemästä ja imemästä hänen nännejään. En antanut periksi ja pian hän itki ilosta, kun joku piti hänen sileästä rinnastaan. Sain lopulta laueta hänen nänneilleen.

Mun kivalla ”laudalla” oli aluksi mökillä uimaan mennessämmekin kahdet rintaliivit päällekkäin.
        Minusta oli erikoista, että hän aina kertoi myös muille mökillä olijoille miksi hänellä oli tuplat.

Nykyisin hän ei käytä rintaliivejä milloinkaan.

• mies50+
        lauta+ kirjoitti:

Mun kivalla ”laudalla” oli aluksi mökillä uimaan mennessämmekin kahdet rintaliivit päällekkäin.
        Minusta oli erikoista, että hän aina kertoi myös muille mökillä olijoille miksi hänellä oli tuplat.

Nykyisin hän ei käytä rintaliivejä milloinkaan.

Hienoa! Voi vain kuvitella, kuinka kiva "lautasi" on tullut iloiseksi ja tuntenut itsensä naiselliseksi ja haluttavaksi saadessaan tietää sinun pitävän hänen siletä rintaansa kiihottavana.

• lauta+
        mies50+ kirjoitti:

Hienoa! Voi vain kuvitella, kuinka kiva "lautasi" on tullut iloiseksi ja tuntenut itsensä naiselliseksi ja haluttavaksi saadessaan tietää sinun pitävän hänen siletä rintaansa kiihottavana.

Taitaa olla niin, että hänellä oli erikoinen yhdistelmä ujoutta ja tervettä itsetuntoa. Harvinaisen hieno nainen joka tapauksessa ja aikamoinen epeli vuoteessa.

On tosi kurjaa kun moni kaunis nainen syyttää pieniä rintojaan syylliseksi heikkoon itsetuntoon.
        Liekö silikonikauppiailla ja medialla osuus asiassa?

En yhtään ihmettelisi jos jotkut julkkistipu aloittaisivat uuden muoti-villityksen leikkauttamalla itselleen pienet kauniisti muotillut tisut joissa on upea nänni.

• 2+14 m

Minustakin pienet rinnat ovat sievemmät kuin runsaat.

• 788889

Ällöttää nää 50v äijät jotka ihailee näitä lautoja naisia, niillä on pikkutyttö fetissi. Hyi pakkohoitoon vaan, ennen kuin raiskaavat himoissaan jonkun tytön.

• molemmat käy, m

"788889", amerikkalainen ihanne on silikoninainen. Inhottaa katsella laihoja naisia, joilla on rinnat kuin potkupallot. Jos nuori nainen on pyöreahkö, isommat rinnat ovat kohdallaan, jos laiha, isot rinnat ovat epäsuhtaiset. Vanhemmalla tietysti roikkuu ja saa roikkua.

Samoin, kun katsoo amerikkalaisia miestenlehtiä. kaikilla naisilla on viivavittu, jos ei oikea, niin retusoitu. Eurooppalaisen makusuuntauksen mukaan voi olla isot tai pienemmät sisähäppärit.

Amerikkalainen tyttö on tehty nukeksi, eläköön eurooppalainen moninaisuus. :)

• mies50+

Minusta on ihan ok, että esim. 50 vuotiaalla ihan laudallakin naisella on omat ihailijansa. Viisikymmentä vuotta pelkkää häpeilyä rinnattomuudesta luulisi riittävän.

• Ylpeä lauta nainen