Kun nainen on lauta, niin silloinhan sitä olisi kuin lautaa panisi. Se käy myös näin: lyö laudasta oksa irti ja nai reikään. Ei ole nautinnollista!
Lautaseksi
39
1046
Vastaukset
- Hah hah!
Hah hah. Joku lautanainen on liputtanut. Ei kestä omaa itseään.
- 2+14
Olet yrittänyt tätä juttua jo aikaisemmin. Ei puujalka siitä parane, että sitä toistetaan.
- Miksi?
No miksi se sitten silloin poistettiin? Ihan vastaavia kirjoituksia täällä on. Paitsi että niissä morkataan lihavia. Miten tämä periaatteessa poikkeaa niistä?
- 2+14
Miksi? kirjoitti:
No miksi se sitten silloin poistettiin? Ihan vastaavia kirjoituksia täällä on. Paitsi että niissä morkataan lihavia. Miten tämä periaatteessa poikkeaa niistä?
Se on niinku heikkoo huumorii. Miksi aivopierusi poistettiin, ei ole selvitettävissä. Ylläpito ei vastaa k.o. kysymyksiin.
- Itseinduktiota
2+14 kirjoitti:
Se on niinku heikkoo huumorii. Miksi aivopierusi poistettiin, ei ole selvitettävissä. Ylläpito ei vastaa k.o. kysymyksiin.
Ylläpito ei poista itsenäisesti mitään. Jonkun täytyy aina polttaa kääminsä.
- 2+14
Itseinduktiota kirjoitti:
Ylläpito ei poista itsenäisesti mitään. Jonkun täytyy aina polttaa kääminsä.
En sanonut, että ylläpito poistaisi oma-alotteisesti. Sanoin, että ylläpito EI VASTAA K.O. KYSYMYKSIIN. En minä voi tietää sen enempää kuin sinäkään.
- sinfully
2+14 kirjoitti:
En sanonut, että ylläpito poistaisi oma-alotteisesti. Sanoin, että ylläpito EI VASTAA K.O. KYSYMYKSIIN. En minä voi tietää sen enempää kuin sinäkään.
näin luotsina voin sanoa etten näe tässä mitään miksi tämä keskustelu pitäisi poistaa
- Miksiköhän?
sinfully kirjoitti:
näin luotsina voin sanoa etten näe tässä mitään miksi tämä keskustelu pitäisi poistaa
Minkähän takia sitten ne kaksi aikaisempaa samaa aloitusta poistettiin?
- sinfully
Miksiköhän? kirjoitti:
Minkähän takia sitten ne kaksi aikaisempaa samaa aloitusta poistettiin?
olisin viisas jos osaisin muiden luotsien tekemiin asioihin vastata.. itse en ole aikaisempia poistanut enkä poista tätäkään..
- sinfully
sinfully kirjoitti:
olisin viisas jos osaisin muiden luotsien tekemiin asioihin vastata.. itse en ole aikaisempia poistanut enkä poista tätäkään..
vaikka olis tässäki aihetta poistolle.. tämän asian voisi esittää hieman kauniimmin.. on ne laihatkin ihmisiä siinä missä lihavat ja ei niin lihavat on
- mies50+
Toista mieltä. Nain oikein mielelläni lautoja naisia, ovat usein tosi hyviä sängyssä ja keskimääräistä useammin ottavat suihin.
- lauta+
Lautanaiset on yleensä parempia panoja. Lienee jokinlaista älykästä kompensointia tai sitten heillä tuo ulkonäkökeskeisyys ei ole niin vaikea-asteista kuin isotissisillä. Pienillä tisuislla ei ole muuta ”haittavaikutusta” kuin niiden näyttäminen nuorena/kokemattomena. Mun ylivoimaisesti paras oli aluksi niin ujo, että ei suostunut riisumaan kuin pimeässä. Myöhemmin hän vilautteli niitä aina kun teki mieli ja halusi minuun vauhtia. Strippailikin silloin tällöin minulle kun halusi tavallista reippaampaa kyytiä.
- mies50+
Sattui kerran kohdalle nainen, jonka olin huomannut täysin rinnattomaksi. Hänkään ei riisuuntunut kuin pimeässä, eikä silloinkaan topattuja rintaliivejään. Jouduin suostuttelemaan aika kauan, ennenkuin sain ottaa ne pois peiton alla. Hänellä ei ollut ilokseni muuta kuin nännit! Hän yritti estellä minua hyvilemästä ja imemästä hänen nännejään. En antanut periksi ja pian hän itki ilosta, kun joku piti hänen sileästä rinnastaan. Sain lopulta laueta hänen nänneilleen.
- lauta+
mies50+ kirjoitti:
Sattui kerran kohdalle nainen, jonka olin huomannut täysin rinnattomaksi. Hänkään ei riisuuntunut kuin pimeässä, eikä silloinkaan topattuja rintaliivejään. Jouduin suostuttelemaan aika kauan, ennenkuin sain ottaa ne pois peiton alla. Hänellä ei ollut ilokseni muuta kuin nännit! Hän yritti estellä minua hyvilemästä ja imemästä hänen nännejään. En antanut periksi ja pian hän itki ilosta, kun joku piti hänen sileästä rinnastaan. Sain lopulta laueta hänen nänneilleen.
Mun kivalla ”laudalla” oli aluksi mökillä uimaan mennessämmekin kahdet rintaliivit päällekkäin.
Minusta oli erikoista, että hän aina kertoi myös muille mökillä olijoille miksi hänellä oli tuplat.
Nykyisin hän ei käytä rintaliivejä milloinkaan. - mies50+
lauta+ kirjoitti:
Mun kivalla ”laudalla” oli aluksi mökillä uimaan mennessämmekin kahdet rintaliivit päällekkäin.
Minusta oli erikoista, että hän aina kertoi myös muille mökillä olijoille miksi hänellä oli tuplat.
Nykyisin hän ei käytä rintaliivejä milloinkaan.Hienoa! Voi vain kuvitella, kuinka kiva "lautasi" on tullut iloiseksi ja tuntenut itsensä naiselliseksi ja haluttavaksi saadessaan tietää sinun pitävän hänen siletä rintaansa kiihottavana.
- lauta+
mies50+ kirjoitti:
Hienoa! Voi vain kuvitella, kuinka kiva "lautasi" on tullut iloiseksi ja tuntenut itsensä naiselliseksi ja haluttavaksi saadessaan tietää sinun pitävän hänen siletä rintaansa kiihottavana.
Taitaa olla niin, että hänellä oli erikoinen yhdistelmä ujoutta ja tervettä itsetuntoa. Harvinaisen hieno nainen joka tapauksessa ja aikamoinen epeli vuoteessa.
On tosi kurjaa kun moni kaunis nainen syyttää pieniä rintojaan syylliseksi heikkoon itsetuntoon.
Liekö silikonikauppiailla ja medialla osuus asiassa?
En yhtään ihmettelisi jos jotkut julkkistipu aloittaisivat uuden muoti-villityksen leikkauttamalla itselleen pienet kauniisti muotillut tisut joissa on upea nänni.
- 2+14 m
Minustakin pienet rinnat ovat sievemmät kuin runsaat.
- 788889
Ällöttää nää 50v äijät jotka ihailee näitä lautoja naisia, niillä on pikkutyttö fetissi. Hyi pakkohoitoon vaan, ennen kuin raiskaavat himoissaan jonkun tytön.
- molemmat käy, m
"788889", amerikkalainen ihanne on silikoninainen. Inhottaa katsella laihoja naisia, joilla on rinnat kuin potkupallot. Jos nuori nainen on pyöreahkö, isommat rinnat ovat kohdallaan, jos laiha, isot rinnat ovat epäsuhtaiset. Vanhemmalla tietysti roikkuu ja saa roikkua.
Samoin, kun katsoo amerikkalaisia miestenlehtiä. kaikilla naisilla on viivavittu, jos ei oikea, niin retusoitu. Eurooppalaisen makusuuntauksen mukaan voi olla isot tai pienemmät sisähäppärit.
Amerikkalainen tyttö on tehty nukeksi, eläköön eurooppalainen moninaisuus. :) - mies50+
Minusta on ihan ok, että esim. 50 vuotiaalla ihan laudallakin naisella on omat ihailijansa. Viisikymmentä vuotta pelkkää häpeilyä rinnattomuudesta luulisi riittävän.
- Ylpeä lauta nainen
788889: Teidän kaltaitenne meuhkaajien vuoksi, jotkut miehet oikeasti miettii, että uskaltaako jonkun pienen ja lyhyen naisen kanssa olla, ettei tulisi puheita. Ja varsinkin, jos on lisäksi ulkonäössä muutakin poikkeavaa, niin vielä enemmän. Ette anna naisen itse päättää elämästään ja siitä, että kenen kanssa rakentaa suhdetta. Ehkä teidän intressinne tällaiseen on kateus?
- 17+17, m
Ylpeä lauta nainen kirjoitti:
788889: Teidän kaltaitenne meuhkaajien vuoksi, jotkut miehet oikeasti miettii, että uskaltaako jonkun pienen ja lyhyen naisen kanssa olla, ettei tulisi puheita. Ja varsinkin, jos on lisäksi ulkonäössä muutakin poikkeavaa, niin vielä enemmän. Ette anna naisen itse päättää elämästään ja siitä, että kenen kanssa rakentaa suhdetta. Ehkä teidän intressinne tällaiseen on kateus?
Ei kai sinäkään tasaisesti kaikkiin ihastu. Joku ulkonäkö, käytös, asenne, on sinusta viehättävämpi kuin toinen. Näin toimivat yhtä lailla miehet. Ei kukaan tunne kateutta, jos joku on rakastunut epäviehättävämpään. Mutta jos on rakastunut viehättävämpään, jota ei voi saavuttaa, voi kyllä tuntea kateutta kilpakumppania kohtaan.
Tässä toteutuu ihan tavallinen markkina-arvo. - Ylpeä lauta nainen
17+17, m kirjoitti:
Ei kai sinäkään tasaisesti kaikkiin ihastu. Joku ulkonäkö, käytös, asenne, on sinusta viehättävämpi kuin toinen. Näin toimivat yhtä lailla miehet. Ei kukaan tunne kateutta, jos joku on rakastunut epäviehättävämpään. Mutta jos on rakastunut viehättävämpään, jota ei voi saavuttaa, voi kyllä tuntea kateutta kilpakumppania kohtaan.
Tässä toteutuu ihan tavallinen markkina-arvo.En ymmärrä, että mistä puhut. Jokaiselle vartalomallille on ottajansa. Ajattelin, että kateus voisi johtua siitä, että ollaan tyytymättömiä omaan kehoon ja sen muotoihin ja sitten halutaan dissata sopusuhtaisempia, sirompia naisia.
On mullakin muodot, mutta pienemmässä mittakaavassa. - 17+17, m
En ymmärrä, että mistä puhut. Jokaiselle vartalomallille on ottajansa. Ajattelin, että kateus voisi johtua siitä, että ollaan tyytymättömiä omaan kehoon ja sen muotoihin ja sitten halutaan dissata sopusuhtaisempia, sirompia naisia.
On mullakin muodot, mutta pienemmässä mittakaavassa.Anteeksi kovasti! Ymmärsin sinut täysin väärin. Luulin, että tarkoitat meuhkaavia miehiä, mutta tarkoititkin ilmeisesti meuhkaavia naisia, jotka pyrkivät puheellaan alentamaan siroja kilpasisariaan, jotka seurustelevat tavoitellun miehen kanssa.
Tyttöjen kateus on aivan ilmeinen. Monet miehet tavoittelevat juuri siroa naista, jolla rinnatkaan eivät ole kovin suuret. Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että pienirintaisuus on kauneutta, mutta isompirintainenkin on viehättävä, mikäli on sopusuhtainen. Yliylivoimaisesti tärkein on kuitenkin luonne. Onnea sinulle jatkossa. :) - Ylpeä lauta nainen
17+17, m kirjoitti:
Anteeksi kovasti! Ymmärsin sinut täysin väärin. Luulin, että tarkoitat meuhkaavia miehiä, mutta tarkoititkin ilmeisesti meuhkaavia naisia, jotka pyrkivät puheellaan alentamaan siroja kilpasisariaan, jotka seurustelevat tavoitellun miehen kanssa.
Tyttöjen kateus on aivan ilmeinen. Monet miehet tavoittelevat juuri siroa naista, jolla rinnatkaan eivät ole kovin suuret. Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että pienirintaisuus on kauneutta, mutta isompirintainenkin on viehättävä, mikäli on sopusuhtainen. Yliylivoimaisesti tärkein on kuitenkin luonne. Onnea sinulle jatkossa. :)Kiitos! Ja anteeksi tympeä aloitukseni aiemmassa vastauksessani.
- 17+17, m
Kiitos! Ja anteeksi tympeä aloitukseni aiemmassa vastauksessani.
ok :)
- mies50+
mies50+ kirjoitti:
Minusta on ihan ok, että esim. 50 vuotiaalla ihan laudallakin naisella on omat ihailijansa. Viisikymmentä vuotta pelkkää häpeilyä rinnattomuudesta luulisi riittävän.
Olen pitkään etsinyt rinnatonta naista iskurin kautta, ei tunnu löytyvän?
- nappisilmä
Kun miettii lausetta "tiny tits, tight pussy" siinä vaiheessa kun lauta muija tulee vastaan niin onko sillä mitään väliä onko kauheet kannut vai sirot tissit kun on timmissä kunnossa muuten paikat. Itteeni ei yhtään haittaa vaikka olis vähän pienempikin nainen kyseessä.
- J Turusta
Minun ensimmäiseni seksikokemukseni oli täysin rinnattoman opiskelijatytön kanssa, hyvin kauan sitten. Muistelen vieläkin häntä ihmisenä, hän oli tasapainoinen tyttö Lauttakylästä. Valitettavasti nuorena arvioin naista paljon ulkoisten seikkojen vuoksi, aivan väärin perustein. Naisen arvo mitataan aivan muiden seikkojen perusteella kuin kuppikoolla. Muun lisäksi hän oli myös mukava sänkykumppani. Mylös silloinkin kun opiskelijapojan kondomi rikkoontui ja kypsymätön poika oli hyvin huolissaan mahdollisista seurauksista.
- Vaatemainos
Gina tricot -mainos. Siinä varsinainen lauta! Kuinka kukaan nainen voi langeta moiseen mainokseen?
- reklaami, m
Voi olla, että joku pyrkii olemaan viehättävä ja onnistuukin.
- Onni Onnellinen
Johan on pienet piirit, ei taida "lautapojat" saada kuin tikkuja kämmeniin, siksi täällä piikittelevät naisista. :)
Nainen on nainen, oli sit pienet, suuret, keskikokoiset, sopivat, epäsopivat, suhteettoman suuret, aivan liian pienet, älyttömän mahtavat, huomaamattomat...ym ym tissit, jos niiden ympärille miehen ajatukset pönkittyy, niin suosittelisin sellaisille miehille kyllä....no joo, jätän kertomatta että mitä suosittelen, uskoisin että joku näistäkin "lautapojista" tajuaa että sitä saa mitä tilaa. Ei muuta kuin lautakauppaan pojat jos oksanreikää haluatte jyystää... hehe...- 5+9 m
Lienet ymmärtänyt väärin. Luulet, että miehet piikittelevät naisia. Minusta taas ketjun perusteella näyttää, että jotkut naiset esittävät runsasmuotoisen naisen ihanteeksi, ja miehet arvostavat enemmänkin moninaisuutta, MYÖS siroja.
- petkutusta?
Onko pienirintaisilla naisilla ihan oikeasti kompleksi tai heikko itsetunto rintojen koon takia?
Tai siksi, että henkisesti keskenkasvuiset miehet kuolaavat isojen perään?
En ole eläissäni tavannut ainuttakaan naista jonka viehätys tulee rintojen koosta! - 1+0
Ei se tarkoita että mies on henkisesti keskenkasvuinen. On vaan miehiä jotka tykkää isorintaisista, se on ihan normaalia ja sallitaan sellainen mieltymys heille.
Samalla lailla on myös miehiä jotka aidosti viehättyvät pienistä rinnoista, ymmärettävää on sekin sillä onhan pienet rinnat kauniit ja eritavalla kauniit kuin isot.
Ja huom. sen kumppanin voi valita sen oman mieltymyksen mukaan!- mieltymyksen?
”Ja huom. sen kumppanin voi valita sen oman mieltymyksen mukaan!”
Jos olen lauta niin minkälaisen ”kumppanin voi valita sen oman mieltymyksen mukaan”?
Valitsenko kumppanin joka tykkää naisesta jolla on kamala alemmuuskompleksi rintojen koon takia vai sellaisen joka kustantaa silikonit?
- hallowen
Lautanainen lauttakylässä..hohoijjaa, että on miesten älykkyysosamäärä huipussaan, kun ovat saaneet kiksejä,kun muka pelastaneet neidon pulasta. :D ja täällä viitsivät sitä vielä mainostaa.... Luulenpa, että miesten ennakkoluulo sai melkoisen kolauksen, kun huomasivat omat mokansa ja surkean luonteens. :(
- lauttalauta
Eikös sillä lautakauppiaan pojalla ollut jo kolmas lautanainen. Yksi oli Hirvensalon Lauttarannasta ja toinen Lauttasaaresta.
Ne harrasti lautaseksiä mm. lautatarhassa lautapinojen välissä.
- nainennn
Hei miehet, ettekö sitä kivaa pikku juttua ymmärrä, että meillä naisillakin on omat mieltymyksemme miesen...... kokoon......Sitä me ei päällepäin nähä jos on housut jalassa, mut voi tulle suurena pettymyksenä jos se onkin pieni oksa.
Ja mietikääs sitä vitsiä, et mitä vanhempi nainen kyseessä sitä isompaa kyrpää se tahtoo. ja itsehän olen vuoden alle 20, ja RAKASTAN isoa kyrpää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684