Toivottavasti jaksatte vastata.
Onko kokemuksia tv:n katselusta Lumioilla?
Mikä on paras?
Entäs kaiutintoiminto?
Pitkät työmatkat....vaativat ....
Luuri on vaihdossa
2
468
Vastaukset
- 5230,. (500) 520
Kokemusta on heinäkuusta lähtien lumia 520:stä ja sen TV katselusta.Tässähän on valmiina ja toistaiseksi mm. Nokia TV sovellus jonka kautta näkyy Suomen pääkanavien Yle Areena,Katsomon kanavat mtv,sub,ava,max,max sport 1 ..Ruutu kanavat liv,jim,pro1,pro2 ja lisänä The Voice ja Urho kanavien video tarjonta plus Ylen suorat
Lisäks olen ostanu eurolla ada.tv sovelluksen jolla näkyy kaikki videot sekä Ylen suorien lisäksi nyt jo Maikkarin suorat,subin ja avan ja maxin suoria mm formulat ja jalkapallo eli melko täydellinen paketti,esim big brother näkyi livenä ada.tv sovelluksella,joten ei voi olla kuin tyytyväinen.Lumialla kuluu TV ohjelmat myös kaiuttimesta todella kovaa eli työmatkoille hyvä asia,ite kuuntelen aika paljon kuulokkeilla tv ohjelmia.Maikkarin suorat tulee varmasti myöhemmin keväällä ellei jopa Nokia TV:n myös Nokia TV:n tilalle tulevaan teevee.fi sovellukseen
http://www.wpuhelin.com/nokia-tv-poistuu-tilalle-teevee-fi/- vielä älytön luuri
Kiitos paljon vastauksestasi. Tuo helpottaa valintaani. ;>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584