Mikä vimma on nykyään nuolentaan ja imutukseen sekä 69:n? Monet tuntuvat jättävän yhdynnänkin väliin kunhan saavat suuseksiä. Tämän käsityksen saan näistäkin kirjoituksista. Onko se jotain uuttan turvaseksiä olevinaan. Olen itse horatsu, nuori, kauniskin, ja ihan ihmeessä näiden miesten kanssa jotka monet tahtovan vain nuolla ja sitten niitä pitää imuttaa sekä pyllistellä monella mutkalla. Mikä on etenkin keski-ikäsiin aviomiehiin mennyt? Selitys on usein että kun ei vaimo suostu sellaiseen. Minunko pitää suostua? Olen nostanut taksoja nimen omaan nuolennasta, jopa enemmäksi kuin eri asentoiset yhdynnät, mutta silti vain nuollaan ja maksetaan.
Vittujennuolentaa ja kyrpienimemistä sekä kuusysiä
7
442
Vastaukset
- pukki
HEi Horatsu 36v missäpäin vaikutat? minä voisin naida sua ihan periteisesti lähetys-saarna-asennosta, saisit kullia normaalipanolla ja voisit passailla vastaan altapäin niin saisit kullini niin syvälle kuin hyvälle tuntuu, laita jotain yhteystietoo niin tavataan.
- Horatsu 36v
Stadi, Aleksis Kiven katu, alkupää, numeroa en sano, mutta tule isänpäivänä Harjun ruumishuoneen eteen kello 10.00, niin tavataan, mutta varoitan; en ole ilmainen. Tuntomerkit hoikka, tumma, pitkä nainen.
- reiska massimies
Horatsu 36v kirjoitti:
Stadi, Aleksis Kiven katu, alkupää, numeroa en sano, mutta tule isänpäivänä Harjun ruumishuoneen eteen kello 10.00, niin tavataan, mutta varoitan; en ole ilmainen. Tuntomerkit hoikka, tumma, pitkä nainen.
Siellä on silloin hirveä tungos ja porukka ihmettelee mitä tapahtuu. Kukaan ei ole tietävinään ja ujoimmat tuijottaa maahan ja potkii kiviä. :D
Kalliossa normi taksa on 80 eur puoli tuntia että oletko kalliimpi vai halvempi. Tsekkitytöillä hintaan sisältyy owo. - mites kävi?
reiska massimies kirjoitti:
Siellä on silloin hirveä tungos ja porukka ihmettelee mitä tapahtuu. Kukaan ei ole tietävinään ja ujoimmat tuijottaa maahan ja potkii kiviä. :D
Kalliossa normi taksa on 80 eur puoli tuntia että oletko kalliimpi vai halvempi. Tsekkitytöillä hintaan sisältyy owo.Oliko siellä ruumishuoneella jonoa eilen?
- nuolija
Mä oon vaan syntynyt pillun nuolijaksi. Ei kelpaa pelkkä paneminen, sehän on vaan tylsää pylsimistä. Pillun nuolemissa on kiimaa ja saa maistella naista.
- hjuy7
Näin asiat ovat olleet jo satoja vuosia.
- Suuseksi
Ei oraaliseksi tosiaankaan ole mikään uusi ilmiö. Aina sitä on ollut. Savolaisetkin ovat sanoneet jo sukupolvien ajan, että kyllä silli alkaa maistua sitten kun poika alkaa tytöissä juosta.
On se kait aika selvää, että suuseksi-palstalla asia korostuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348634- 434713
- 364694
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1953642- 132993
- 422778
- 312716
- 442423
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652116- 1692096