Kaikkien Adoben palveluihin rekisteröityneiden -vaihda salasana

toni.

18

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • toni.

        kiitos vapunen olihan se mun gmail sillä listalla kele joten salasanan vaihdoin varmuudenvuoksi


    • atoopi
      • esrygpjköil

        "joka ei missään vaiheessa näe tai tallenna testattua sähköpostiosoitetta:"
        Pitäisikö muka uskoa?


      • voimyöstarkistaa
        esrygpjköil kirjoitti:

        "joka ei missään vaiheessa näe tai tallenna testattua sähköpostiosoitetta:"
        Pitäisikö muka uskoa?

        "Pitäisikö muka uskoa?"

        Ei ole pakko vain uskoa, sen voi myös tarkistaa.

        Sivuston lähdekoodia tutkimalla selviää että se laskee sähköpostiosoitteesta MD5-tiivisteen (paikallisesti selaimessa siis) ja lähettää vain sen sivustolle tarkistettavaksi.


    • -----??----

      Millähän pirulla minun gmail-osoite on Adoben listoilla, vaikka en saletisti ole käyttänyt mitään sen rekisteröitymisiä?

    • Hyvä kysymys. Muutama viikko sitten jollekin tuli muutama viikko sitten Adobelta sähköpostia vaikka kyseinen henkilö ei ole omien sanojensa mukaan koskaan rekisteröitynyt Adoben sivulle tai sen palveluihin.

      • toni.

        mulla useampia gmail tilejä ja tuo ainoa jolla olen rekisteröitynyt adobelle niin siihen tuli tuo varoitus adobelta aikaisemmin

        nyt kun tarkistin saman gmain tilin tuolta vapusen linkistä niin eikös se tullut siihen punaisella perk..

        testasin pari muutakin gmail tiliä ja olivat vihreällä ja niistä ei adobella pitäisi olla mitään tietoakaan


      • voiko salasanalla
        toni. kirjoitti:

        mulla useampia gmail tilejä ja tuo ainoa jolla olen rekisteröitynyt adobelle niin siihen tuli tuo varoitus adobelta aikaisemmin

        nyt kun tarkistin saman gmain tilin tuolta vapusen linkistä niin eikös se tullut siihen punaisella perk..

        testasin pari muutakin gmail tiliä ja olivat vihreällä ja niistä ei adobella pitäisi olla mitään tietoakaan

        Hakea siihen sopivaa gmail postia, siis jos hakkeri tietää jonkun postin ja siihen käyvän salasanan niin voiko hän jollain ohjelmalla hakea siihen salasanaan mahdollisesti muut sopivat postit vaikka niiden nimet eivät mitään vinkkiä antaisikaan?


    • Hiastakaa vattu

      Turhaa vouhotusta jos toimii kuten kunnon foliohattu eli aa käyttää uniikkeja salasanoja ja bee vaihtaa salasanaa riittävän usein. Ei niitä neuvoja turhan takia anneta :D mutta silti käytetään sitä samaa salasanaa kaikissa paikoissa ja se on joku "kissa" tai "koira" tai "12345".

    • Kalakkuna

      Mulla tulikin tuossa vähän aikaa sitten kaksi roskapostia jostakin, jotain ihmeen treffi juttuja ym. huijauksia jotka gmaili oli kyllä laittanutkin roskapostiksi.

      Pitääpä vaihtaa salasana, taas kerran.
      Isompi homma vaan on alkaa tuota sähköpostiosoitetta joka paikkaan muuttelemaan jos roskapostia alkaa satamaan, no ei toistaiseksi ole kuin nuo kaksi ilmestynyt.

    • Gmailissa on hyvä roskapostisuodatin ja muistaakseni sen voi myös "opettaa" laittamaan jatkossa tietyltä lähettäjältä tulleet roskapostit automaattisesti roskapostikansioon.

      • Kalakkuna

        Niin onkin tuo roskaposti opetus, nimittäin tahtoo mennä usein myös oikeita posteja sinne, olen niitä napsutellut ei roskapostiksi.

        Mutta eipä tuo haitanne, kunhan vaan aina muistaa katsoa roskapostikansionkin ettei tärkeitä posteja mene ohi.


      • Hermeseta Nouhoumou
        Kalakkuna kirjoitti:

        Niin onkin tuo roskaposti opetus, nimittäin tahtoo mennä usein myös oikeita posteja sinne, olen niitä napsutellut ei roskapostiksi.

        Mutta eipä tuo haitanne, kunhan vaan aina muistaa katsoa roskapostikansionkin ettei tärkeitä posteja mene ohi.

        Kannattaa tärkeitä posteja varten hommata aivan eri osoite, mulla on niitäkin pari eli Ovi ja Outlook, joita en jakele missään päin nettiä, mä en ainakaan muista katsella roskapostikansiota säännöllisesti.


      • Kalakkuna
        Hermeseta Nouhoumou kirjoitti:

        Kannattaa tärkeitä posteja varten hommata aivan eri osoite, mulla on niitäkin pari eli Ovi ja Outlook, joita en jakele missään päin nettiä, mä en ainakaan muista katsella roskapostikansiota säännöllisesti.

        No niinhän se kannattaisi, ja on mulla toki toinenkin osote jota en kovin moneen käytä, gmailissa taas on tuo että se on helppo tehdä uusi jos on ongelmia, mutta vaatii toki työtä muutella se uus osoite eri palveluihin.

        Tulipa mieleen että onkohan tuossa ihan googlen säännöissä mainittu että saako olla useampi osoite gmailissa, eli saisikohan tuonne tehdä virallisesti useampia osoitteita?


    • Itselläni on vara Gmail osoite roskaposteja varten esimerkiksi jos johonkin arvontaan pitää antaa sähköpostiosoite.

      • Kalakkuna

        Aijaa, no siinäpä vastasitkin jo tuohon mitä kysyin tuossa ylhäällä.


    • En ole tosin varma voiko toisen Gmail tilin tehdä samalla nimellä kuin ensimmäisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe