Tuksu bulvaanin avulla saa minipossun?

Sairas perhe

Nyt julkaistut yksityisviestit Jarna, Tuksu, Julle, karua luettavaa.
Tuksu siis ostaa bulvaanin avulla itselleen minipossun, koska tila ei suostunut Tuksulle possua myymään. Ei helvetti... Kai se tila sentään tajuaa mistä on kyse silti!?
Lisäksi kertoo, on aivan rahaton eikä keikkaa ole paljoakaan, ja että saa kohta kasapäin lääkkeitä, joku "lääketilaus" tulollaan, joka ei tietenkään toki varmasti laillinen reseptijuttu vaan aivan muuta. Julle kun vielä mainitsee että helvetin lääkärit ei kirjoita lääkkeitä.
Julle haluaa lääkkeitä ja Tuksu myös, kumpikin haluaa myös viinaa.
Albertinkadulla sähköt katkaistu eikä niitä ole takaisin saatu.
Äiti on kuulemma aivan rahaton kuten koko muukin perhe.
Kammottavia seksijuttuja myös, keiden kaikkien kanssa ovat olleet ja Julle selitti jotain miten hänen poikakaveri imi Tunkin nännejä ym. sairasta.
Oksettavia ihmisraunioita, ei voi muuta sanoa!

53

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja eläimet kärsiii

      Ja eläimet tulee kärsimään.....

      Onnekx jarna on lyönyt kapulat rattaisiin.......

    • Possu pois

      Ei saa.
      Bulvaani ilmoitettu ja nyt on ihan uus perhe possulla.
      Johanna ei sitä saa.

      • hamraa maatiainen

        Se hommaa sen sian jostain muualta sitten, niinikään bulvaanina. Mutta miettikääs vähän eläintä sika...senhän pitää päästä tonkimaan maata, kävellä pitävällä alustalla, syödä joka päivä ja sittenkin se kiljuu, kun ruokaa aletaan mättöämään. Ja liikuntaa, sekä virikkeitä. Ei tule onnistumaan Tuksulta ja vielä kerrostalossa. Te, ketkä näette tilanteen tai varmana kuulette, että sika olisi hankittu, teettehän siitä ilmoituksen? Minulla tai meillä on ollut possuja, joten jotakin niistä tiedän, jauhoja, keitettyjä perunoita ym. kasviksia ja maatalouskaupasta pitää ostaa kivennäis-säkki, eikä haittaa säkki täysrehuakaan, heh 40 kg:n säkki, millä mahtaa kantaa albertille. Ja kivana bonuksena: sian paskat haisee kamalalta ja haju tarttuu vaatteisiinkin. Tietoa siis :)


    • Nam

      Onkohan tuollaiset minisiat maukkaita?

    • Kaupat reisille
    • lektori

      Kirjoittajat, seuratkaa faktoja. Jos tiedätte uusia sellaisia, kertokaa. Ärsyttää nuo ajasta jälkeen jääneet pennanpyörittäjät.

    • Läävässä viihtyvät
      • Tuksun typeryys

        Joo, ei missään tapauksessa kaupunkioloihin noita elukoita!


    • From Jarna Leskelä

      From Jarna Leskelä
      07.11.2013 11:58

      "Eli siis infoan tätä kautta niitä, jotka eivät ole tietoa saanut.

      Eli Johanna tilasi minipossun itselleen ja maksoi siitä varausmaksun.

      Minipossun myyjä sai tietää, että se ostaja on Johanna Tukiainen, joten hän ei suostunut sitä myymään Johannalle.

      Kuitenkin Johanna sai myyjän ylipuhuttua,että se ostettaisiin minun nimiini.
      Ja niin varaus tehtiinkin. Myyjä sanoi, että ehtona on se että possu ei tule kerrostaloon. En asu kerrostalossa joten siinä ei ollut mitään ongelmaa.

      Se miksi possu ei sovi kerrostaloon on se, että possu tykkää myllerää parituntia päivässä mullassa/hiekassa ynms. Myös ehtona on se,että Johanna ei puhu possusta sosiaalisessamediassa ynms.

      Jätin minipossun ostajalle eilen sähköpostin, että en halua sitä nimiimi.
      Miksi tein tämän syy on helppo, en halua olla eläinsuojeluviranomaisten kanssa missään tekemisissä. Aivan varmasti joku olisi tehnyt ilmoituksen ja viranomaiset oli "ovella".

      Toinen syy on se, että Johanna rakastaa koiriaan syöttää niitä ja ostelee kaikenlaista kivaa koirilleen, mutta Johanna nukkuu pitkään eikä kerkeä ulkoiluttamaan koiriaan säännöllisesti.

      Esim. aamupissat, jne. Hän herää vasta 17.00-19.00 päivisin ja koirat pitäisi ulkoiluttaa noin 3kertaa pvässä. Nämä kaksi syytä on siitä miksi possua en halua nimiini."

    • sivusta.

      Vai Ranch Dunkel. Sillälailla.. Harrastaako Dunkeleiden herrasväki vielä koiratappeluita ja pentutehtailua? Eläinsuojelurikoksista ja talousrikoksista ainakin on jo saatu tuomioita. Kasvattavat yhtä jos toista lajia ja rotua.

      http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/lofiversion/index.php?t12426-0.html
      http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/ypajan-koiratappeluitten-tuomio-lieveni-hovissa-/2063618
      http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=1162&start=225
      http://www.uusisuomi.fi/raha/93640-varo-tata-verkkokauppaa-vie-rahat

      • Ihmettelen kans

        Noi kertoo aika karua kieltä......
        Siellä piti olla 5 vuotta koiranpitokieltoakin......btw.
        Näkyikö missään?


    • Huhhuh!

      Kertonee jotakin, että koiratappeluita järjestävät huijarit ja pentutehtailijatkaan eivät myy eläintä Tuksulle.

      • Huhhuh!

        Tosin taustalla lienee pelko huonosta julkisuudesta, että kuka hullu myy sian kaupunkiasuntoon. Olisivat myyneet kuitenkin Jarnalle.


    • yx pano vaan

      Nyt tämä possubulvaani on Tuksulan suurin tähti paljastuksineen.Oikeen sapettaa tollanen. Sama ämmä joka otti väkisin Tuksuun yhteyttä uskovaisena näkyjen näkijänä. On siinä vaan ihan v.tun kiero akka. Tuksula on onnesta polvillaan, kun saivat Harhan remmiinsä.

      • Ropisee ropiseeeee

        Harhalta pyydetään dollsin sivuilla kovaa anteeksi.......

        Saa nähdä onko niin pöllö, että palaa ruotuun.
        Johanna ruvennut laskemaan, ett olisi edullista pitää harha mukana remmissä. Pennasta ei välii.
        Onkohan ens pe keikka voimassa.........voipi tulla vielä sellaset yllärit.....että......


      • kakkaa pukkaa
        Ropisee ropiseeeee kirjoitti:

        Harhalta pyydetään dollsin sivuilla kovaa anteeksi.......

        Saa nähdä onko niin pöllö, että palaa ruotuun.
        Johanna ruvennut laskemaan, ett olisi edullista pitää harha mukana remmissä. Pennasta ei välii.
        Onkohan ens pe keikka voimassa.........voipi tulla vielä sellaset yllärit.....että......

        Tää possun perään haikailu on tosi outoa. Haluaako muija oikeasti, että kämppä on kuin sikolätti? Koirien ku*set ja pa*skat peittää jo nyt lattioita, mutta tämä ei glamouriselle p*askaruhtinattarelle riitä, lisää pitää saada!


    • SeiskaLive raportoi
    • Seiska-rapo 26.11.

      Seiska raportoi 26.11. myöhään illalla:

      ”Tuksulle sataa vihaviestejä: Paris-possu halutaan vapauttaa!

      Kohublondi Johanna Tukiainen ja Paris Hilton -possu herättää kiivasta keskustelua sekä SeiskaLivessä että Suomi24-keskustelupalstalla. Johanna on jo saanut vihaisia viestejä, joissa toivotaan hänen luopuvan lemmikeistään. Usean mielestä Johanna ei pysty huolehtimaan eläimistään.

      Keskustelijat ovat huolissaan Paris-possun hyvinvoinnista.

      - Kuka hemmetti tolle luovuttui tuon eläimen? Täysin vastuuttomia nämä kasvattajat!! Livekäyttäjä15885 kirjoittaa SeiskaLivessä…”

      Koko artikkeli possun kuva: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tuksulle-sataa-vihaviesteja-Paris-possu-halutaan-vapauttaa/1024626

      • Mikropossu kyyhöttää

      • Tuksu & Paris Hilton

    • Possuressu..........

      Myyjällä ollut mielessä vain raha.......

    • Joel Jarkko Aaron
    • "Mä haluun possun!"

      Hauskaa tässä on, että ihminen, jolla on elämänhallinta lähtenyt lapasesta, ja jonka kaikki asiat ovat sekaisin, on panostanut valtavasti tarmoa mikropossun hankintaan. Hahhaa!"

      • Mut ku mä HALUUUUN

        Se panostaa kaikkeen, mitä just haluaa, korjaamaan huonoa oloaan....euforia kestää tovin ja sitten halutaan taas otan uutta, eläimiä, krääsää, miehiä......ja kierre on valmis.


      • Mökelö 1

        Lokakuussa 2013 mikropossun hankinnassa on ongelmia, ja näin reilu parituntinen possukeskustelu Tukiasten siskosten välillä eteni 24.10. illalla (keskustelussa ”Enkelisiivoojalla” tarkoitetaan Heidi-Maria Pursiaista ja ”Harhalla” Jarna Leskelää/ Lahdenvuota).

        Johanna Tukiainen: ”Possun omistaja soitti mulle tänään. se perui kaupat koska olen Johanna Tukiainen. Mia Oksanen oli mennyt soittamaan sille!!!!!! mun kasvoihin on puhjennut psoriasis! Haloo ootko taas täällä??????”

        Johanna: ”miksi ihmeessä katoilet kokoajan??????”

        Julia Tukiainen: ”katosin kun et vastannut, joo mä kuulin äitiltä, voi kamala, puttee”

        Johanna: ”Joku nainen on ilmoittanut kuulemma sinne. Sain postikortin Tukholmasta, jossa lukee "Onnea molemmalle Porsaalle!!! T. Näätä."
        postikortti oli leimattu Tukholmassa. viimeksi siellä olivat Enkelisiivooja sekä Petri Penna. Käsiala on naisen, mutta ei se kerro vielä mitään.”

        Julia: ”onko se sit Enkelisiivoojalta???”

        Johanna: ”Hyvin mahdollisesti tai sitten se on Mia Oksaselta. Harha on sitä mieltä, että possun ostokiellon oli järkännyt mulle Mia Oksanen, joku on kertonut sille mun aikeista. Mia Oksasen veli Axxxn Txxxxxxnen asuu myös Tukholmassa.”

        Julia: ”ok no se kortti on pieni murhe, mutta puttea mä odotin kovasti.”

        Johanna: ”niin mutta etkö nyt tajua, yritän selvittää kuka on mennyt sotkeutumaan tähän juttun!!!!!! 1. Mia Oksanen on vahvin, 2. Enkelisiivooja.
        En usko että Petri Penna. MÄ VIT-TU HALUAN SEN POSSUN!!!!!!!!!!”

        Julia: ”no se on mia tai Enkelisiivooja, tod näk mia.”

        Osa 1 (4).


      • Mökelö 2

        Keskustelun jatko, osa 2 (4).

        Johanna: ”KUN EI OLE EDES MIESTÄ EIKÄ LAPSIA!!!!!!! MUA VI-TUTTAA NIIN PALJON ETTÄ VOISIN TAPPAA JONKUN!!!!!!!!! JA OLEN SELVINPÄIN, EN OLE MINKÄÄN VI-TUN DEMONIN VANKI!!!!!!!!”

        Julia: ”mä tiedän”

        Johanna: ”Siis kaikki mun kaverit saavat LAPSIA!!!!!! Niin mun ei anneta edes ostaa porsasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ja ISKÄ ON IHAN VI-TUN HULLU!!!!!!!!!”

        Julia: ”joo, iskä lähetti mulle tänään synttärikortin.”

        Johanna: ”kokoajan mä saan taistella kaikesta!!!!!!! oho, wau!!!!!!!”

        Julia: ”no mutta siinä luki : Onnea, että olet jo täysi-ikäinen.”

        Johanna: ”niin siis täytät 30v!!!!!! Vit-tu se on HULLU. mä vihaan sitä äijää!!!!!!
        se kuristi mut melkein kuoliaaksi jouluna!!!!!!!”

        Julia: ”joo niin.”

        Johanna: ”Äiti itse pyysi mua, että hylkään syytteet!!!! ei olisi ikinä pitänyt hylätä niitä!!!! äiti on niin naiivi!!!!! tietty kiltti.”

        Julia: ”Harha on raskaana??”

        Johanna: ”kyllä on. kuten kaikki muutkin mun ikäiset ja MULLE EI PER-KELE MYYDÄ EDES POSSUA!!!!!! HARRASTIN SEKSIÄ VIIMEKSI NOIN VUOSI SITTEN.”

        Julia: ”joo, munkin seksi elämä on täysin kuollut.”

        Johanna: ”KUN MÄ EN EDES HALUA ENÄÄ MIESTÄ!!!!!!!!
        HALUAN VAAN SEN POSSUN!!!!!!!!!!”

        Julia: ”no hankitaan sulle se possu, mutta sä et saa MISSÄÄN mainita siitä,
        ja joku muu saa kokonaan hakea sen omiin nimiinsä, niin kuin anniina teki bonzon kanssa. mut ekaan kolmeen kuukauteen et saa mainita siitä.”

        Johanna: ”TÄÄ MAA ON IHAN VI-TUN PER-SEESTÄ!!!!!! MÄ VIHAAN NÄITÄ IHMISIÄ!!!!!! VETTÄ VAAN TIHKU, KAIKKI ON HARMAATA, MUA KYYLÄTÄÄN IHAN KUIN EI OLISI AIEMMIN IHMISTÄ NÄHTY!!!!!!!”

        Osa 2 (4).


      • Mökelö 3

        Keskustelun jatko, osa 3 (4).

        Julia: ”mä en ikinä olisi saanut bonzoa ainakaan siltä myyjältä ilman anniinaa.”

        Johanna: ”NO EI TUNNISTANUT MUA KUN KÄVIN KATSOMASSA SITÄ POSSUA!!!! Mutta joku nainen oli ilmoittanut jälkikäteen, kuka olen ja mulle ei saa myydä mitään!!!!!!!”

        Julia: ”ok. mia se oli.”

        Johanna: ”MIKÄ VI-TUN HULLU SE MIA OKSANEN ON??????????????????????????? ”

        Julia: ”mutta nyt kun hankit sen uudelleen. ÄLÄ PUHU SIITÄ MISSÄÄN.”

        Johanna: ”EN OLE KOSKAAN TEHNYT SILLE PAS-KAKASALLE YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!! Se on tienannut mun kustannuksella hirveät rahat!!!!!”

        Julia: ”monet naisetkin esim. se ku-sipää ferrerin susannakin on ihan hiljaa lapsestaan, ole sä hiljaa possustasi.”

        Johanna: ”no niin mäkin oon ollut hiljaa siitä possusta!!!!!! ja se omistaja nimeltä Paul on tosi kiltti ja mukavan tuntuinen! ja se soitti mulle tänään ja sanoi, että nyt se harkitsee kuulemma asiaa, jos kauppakirjat laitetaan jonkun toisen nimiin kuin mun.”

        Julia: ”ok, no niinhän se pitäisi tehdä.”

        Johanna: ”mä laitoin sille just pitkän emailin. mun kasvoihin on tullut psoriasis.”

        Johanna: ”kirkkaan punainen ja hilseilevä koko naama, en kestä enää.”

        Julia: ”käy näyttää sitä ihotauti lekurilla, saat oikeat voiteet siihen lääkärillä.”

        Osa 3 (4).


      • Mökelö 4

        Keskustelun jatko, osa 4(4).

        Johanna: ”en mä jaksa tehdä enää mitään. haluan vain kuolla.”

        Julia: ”voi meitä... mä meen nyt sohvalle peiton alle ja sit nukkumaan pakoon maailmaa.”

        Johanna: ”mä nukun kokoajan, etkö sä voi nyt edes vähän aikaa puhua mun kanssa?????”

        Julia: ”voin, masentaa vaan.”

        Johanna: ”no niin, mutta en mä yksin halua tässä roikkua.”

        Julia: ”mä tuun ensi viikolla kotiin.”

        Johanna: ”mihin kotiin?????? ei ole kotia.”

        Julia: ”no ns kotiin jollakseen ja sit oon paljon albertilla.”

        Johanna: ”aiotko olla Jollaksessa samaan aikaa Jack Nicholsonin kanssa????? äiti yrittää edelleen puolustella sitä, että sillä on dementia jne.”

        Julia: ”äiti tulee viikoksi jollakseen ja ottaa iskän sit mukanaan tukholmaan.”

        Johanna: ”no siinähän äidille vasta riesa tuleekin. MISSÄ MUN OMAISUUS EDELLEEN ON??????? SE LÄSKI POSSU VEI NE JOHONKIN!!!!!!”

        Julia: ”joo, mutta iskä on tukholmassa pervoiluneen kuiteskin hiljaa, jollaksessa se puhuu pervoja kokoajan.”

        Johanna: ”KAIKKI MUN VAATTEET OVAT POISSA!!!!!!1 ETKÖ VIELÄKÄÄN TAJUA ETTÄ SE ON MIELISAIRAS"!!!!!!!!!”

        Julia: ”tajuan. no ootko puhunut Enkelisiivoojan kanssa, milloin se tuo ne vaatteet.”

        Johanna: ”joskus ensi viikolla, ensin pitää maksaa sille hirveät rahat.”

        Julia: ”sano sille, et maksat osissa, ja se saa tuoda ne kamat, ja sit et vaan maksa. mä meen hei nyt, oon ihan loppu.”

        Johanna: ”oletko kertonut kenellekään siitä possusta??? mieti tarkkaan!!!! ootko kertonut iskälle?????”

        Johanna: ”sähän olet täällä kokoajan!!! et vain halua puhua mun kanssa???”

        Osa 4 (4).


      • Eläimet asusteina
        Mut ku mä HALUUUUN kirjoitti:

        Se panostaa kaikkeen, mitä just haluaa, korjaamaan huonoa oloaan....euforia kestää tovin ja sitten halutaan taas otan uutta, eläimiä, krääsää, miehiä......ja kierre on valmis.

        Tuksulle eläimet ovat pelkkiä asusteita.


    • liivi pojat pissii

      Joulukinkkua se siitä tekee. Jos ei riitä menee piski sitten perästä uuniin. Setti huuhdotaan lavallisella halppa kala estinmaasta. Eihän possua muuten raaski pasitaa mikrossa.

      Se BULVAANI, sanon suoraan, et voisin verellä sitä köniin. Jos joku MYY Tuksulle eläimen eläväisen, pitää olla HULLU tai todella fani, joka nuolassoo vaikka perää.

      Naapurissa olis kivaasua, sillä häätö tulis nopeemmin, kuin muuttolaatikot.

      • Sikavivistäjä

        Tuksu ja sikasivistys (tokaisu 28.11. aamuyöllä SeiskaLiven kommenteissa):

        ”Ei hetkinen, tässä näkyy teidän sivistymättömyys!
        Juutalaiset eivät syö sian lihaa ollenkaan.
        Mutta muuten ne tapetaan ympäri maailmaa ravinnoksi.
        Minä pidän possun ystävänäni, älykäs eläin.

        Itse syötte sikaa joulupöydässä senkin fariseukset!!!!!!
        Mä pidän huolta possustani eikä lihoiksi mene.”


    • Poispoispois

      Toivottavasti jo haettu jo pois

    • Free Paris Hilton!!!

      Seiska raportoi 26.11.

      ”Tuksulle sataa vihaviestejä: Paris-possu halutaan vapauttaa!

      Kohublondi Johanna Tukiainen ja Paris Hilton -possu herättää kiivasta keskustelua sekä SeiskaLivessä että Suomi24-keskustelupalstalla. Johanna on jo saanut vihaisia viestejä, joissa toivotaan hänen luopuvan lemmikeistään. Usean mielestä Johanna ei pysty huolehtimaan eläimistään.

      Keskustelijat ovat huolissaan Paris-possun hyvinvoinnista.

      - Kuka hemmetti tolle luovuttui tuon eläimen? Täysin vastuuttomia nämä kasvattajat!! Livekäyttäjä15885 kirjoittaa SeiskaLivessä…”

      Koko artikkeli possun kuva: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tuksulle-sataa-vihaviesteja-Paris-possu-halutaan-vapauttaa/1024626

    • Sika-Mika

      Jokohan tuo possuparka on otettu pois Tuksulta, kun siitä ei mittä ole kuulunut?

      • Kateissa on

        Possusta on vain verijälkiä.
        Etsintöjä jatketaan.


    • Ei ole näkynynnä....

      Mäkin luulen että possu on pakkopalautettu......

    • Bulvanos Helsingiens

      Bulvaanit asialla eläinjutuissa... Hilma lie väliaikaisesti Degerthin luona.
      Vanha Tuksu-viesti, dialogi 27.8.2013:

      Tuksu: ”Hilma ja Nassu myynnissä, ettei heitä lopeteta!!!! Please osta jompikumpi!”

      Salla D: ”Paljon Hilma maksaa??”

      Tuksu: ”ostin sen 1500 eurolla mutta voin myydä sen 500 eurolla.”

      • Vähänkyllihmettelen

        Mistäs to oli, kun jutut sanoi ett myyty viinapullosta...kunka toi juttu nyt jatkuu???


    • Eläintenpitokielto

      Tukiaisten narkkarisiskosten eläinbulvaanit: Salla Degerth > Hilma, Joel Tokoi > Nassu, Anniina > Bonzo, Juha Immonen > mikropossu.

      • Gärdström puuttuipi

        Listasta puuttui ainakin Susanna Gärdström, jolla on näppinsä monin tavoin mukana tässä sopassa.


    • Eläinjutut de facto

      Tukiaiset eivät tuollaisella eläinsuojeluviranomaisia hämää. Vaikka eläimet on hankittu bulvaanien nimissä, eläimet ovat päivittäin Tukiaisten hallussa ja luona de facto.

    • Tunkki ja julli

      Ongelma on siinä että tunkin "virallinen osoite Albertilla, normi sekakäyttäjän meininkiin kuuluu majailla kaikissa muissa osoitteissa paitsi siinä missä pitäis. Elukat "hoidossa ympäri kaupunkia milloin missäkin, miten siinä eläinsuojelu pysyy mukana ?

      • Bulvaaneille rapsut

        Siinäpä se. Kun nyt kaikki nuo bulvaanit ovat selvillä, tietoa vaan eteenpäin viranomaisille, ja heillä on kyllä keinonsa hoitaa asiat kuntoon.


      • Heitteillejättö
        Bulvaaneille rapsut kirjoitti:

        Siinäpä se. Kun nyt kaikki nuo bulvaanit ovat selvillä, tietoa vaan eteenpäin viranomaisille, ja heillä on kyllä keinonsa hoitaa asiat kuntoon.

        Tietääköhän nuo bulvaanit, että he ovat vastuussa eläimistä? Kun Johannalle jossain vaiheessa raastuvassa annetaan eläintenpitokielto määräajaksi (silloin Johanna ei voi vedota, että eläimet ovat vaan hoidossa hänellä ja ne ovat muiden, kuin hänen), niin nuo bulvaanit vastaavat teoistaan mm. sillä, että he ovat silloin eläinten omistajia. Samoin he ovat velvollisia pitämään eläimistä huolta, kun Johanna joutuu vankilaan.

        Nuo bulvaanit saavat hyvässä lykyssä syytteen eläimen heitteillejätöstä, kun ovat vieneet ne "hoitoon" epäkelvolle eläintenhoitajalle. Ja ihan hyvä niin.


    • Sika lensi ilmoitse!

      Rytinää kaupungissa, ja jo siatkin lentävät... Tuksu raportoi 16.12.13:

      ”Jatkoa blogiini jonka äsken kirjoitin!

      Joni Virtanen alkoi siis silmittömän raivon vallassa hakkaamaan mua nyrkeillä, kaatoi mut maahan ja löi mua niin kovaa kun jaksoi, se säälittävä pienikokoinen romani!

      Sitten hän siis otti veitsen keittiöstä, jolla alkoi uhkaamaan henkeäni.
      Hän huusi mm:

      "Olet huo-ra, jonka oma isä hylkäsi!!!!! Kukaan ei rakasta sua!!!!
      Saa-tanan läski huo-ra!!"

      Väliin tuli joku tuntematon, vanhempi ja isokokoinen mies, joka irrotti hurjistuneen Jonin musta ja piti Jonista kiinni. Samalla mies huusi mulle, että
      "Lähde nopeasti menemään, en pysty kauaa pitämään kiinni tästä!!"

      Mies haki vaatteitani ja omaisuuttani Juhan oven eteen.
      Huusin hysteerisenä hänelle, että pikkukoirani on sisällä asunnossa.

      Joni Virtanen otti väkivaltaisesti mikropossuni ilmaan ja heitti sen ilmassa asunnosta, niin että ehdin saada possuni kiinni syliini. Paris-possu huusi kuin syötävä. Laitoin sen turvaan lämpimään koirakassiin ja suloisuuteni rauhoittui. Blogini jatkuu taas kohta, tekstini ovat liian pitkiä postattavaksi kerralla.”

      Linkki: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Jatkoa-blogiini-jonka-asken-kirjoitin-/1027071

    • Ihmisten Puolue

      Elämänmenoa helsinkiläisessä kerrostalossa, eräässä sen asunnossa ja rappukäytävässä, on joulukuinen yö:

      Tuksu kiljuu. Huojuvat kiljuvat. Minipossu huutaa kuin syötävä. Koirat ulisevat ja haukkuvat. Possua heitellään toinen toisilleen kuin kuumaa perunaa. Välillä mätkitään turpaan kuka ketäkin. Poliisi paikalle erotuomariksi. Ratkaisematon! Taisto taukoaa. Mutta vain hetkeksi...

      • Joni Virtanen 17.12.

        Joni Virtanen kertoi oman näkemyksensä viikonlopun 13.-15.12. kahakasta (postattu 17.12. aamuyöllä):

        ”Glamourinen kohtaaminen part1

        Nyt olen nähnyt/ kuullut tarpeeksi, tässähän käy niin, että oikeudessa nähdään Johanna Tukiainen! Olet kirjoittanut toistamiseen ympäri nettiä minusta halventavaan sävyyn, sekä värittänyt illan tapahtumia. En ole silmittömästi hakannut ketään tai heitellyt mikropossua ilmaan, jne. jne jne... Oot itse hullu!

        Tätä matskua riittää niin paljon, etten ole varma olenko saanut otettua kaikesta kuvakaappauksen, jos joillain ihmisillä on tallessa Johannan kirjotuksia niin voisitteko laittaa spostia osoitteeseen: jonivirtanen90¤gmail.com

        Minulla on hyvä kotikasvatus, mutta jokainen meistä puolustaa itseään, olkoon vastassa nainen/ mies tai mikä hirviö tahansa. Edelleen, olimme humalassa, koska oltiin juuri tutu Juhan kanssa ravintolasta, ja Johanna oli yhtä äkkiä oven takana (HUOM; Johannakin tuttuun tapaansa humalassa), häntä ei pyydetty sinne tai saati puhuttu hänestä koko iltana mitään!!

        En mä todellakaan olisi avannut ovea hänelle, mutta siinä kännitilassa menin avaa sen hel-vetin oven... En muista, mitä Juha sillä aikaa just teki, mutta koko touhu meni heti ihan mullimallin... Olimme välillä kaikki lattialla ja seinää vasten ja lopulta rappukäytävässä, johon poliisit ryntäsivät... voi luoja… Se possukin huusi, ja Esmis pakeni poliisia sängyn alle...

        Tuollaista glamour spektaakkelia tuskin koskaan näette, sen saa vain privana... Täytyy myöntää, että pelkään Johannaa. Hän tässä on väkivaltarikollinen, en minä.

        Tässä teille lyhyesti ja fiksummin selvennystä lauantaiyön tapahtumiin. Kirjoitan aiheesta vielä lisää. Pakkohan minun on kertoa kantani, kun toinen raivohullu postaa seiskaliveen taukoamatta typeriä väitteitä minusta.”

        JV: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Glamourinen-kohtaaminen-part1/1027209


      • Lisäraportti 17.12.

        Lisäraportti 17.12. Virtaselta: ”Tarkennusta tapahtumiin

        Olette varmaan huomanneet minun ja Johannan "sodan" julkisessa mediassa, hän väittää sitä ja tätä jälleenkerran! Ottaa kuvia mustelmistaan haarojenvälistä, että olisin hakannut hänet... No, netistä löytyy kuvatodisteita, että hänellä oli jo aiemmin kyseiset jäljet!

        Lisäksi hän väittää minun viskonneen minipossun ilmaan, se ei todellakaan pidä paikkaansa!! Justhan ilmiannoin yhden eläinrääkkääjän nimen, ja jos joku on eläinten kaltoinkohtelija, niin Johanna Tukiainen.

        Nostin Paris-possun rappukäytävään, ja Paris piti kovaa meteliä sitä ennen ja sinä aikana kylläkin, mutta mitään possun heittämistä ei siellä tapahtunut, enkä ole lyönyt silmittömästi ketään vaan puolustin itseäni mm. tönimällä Johannaa poispäin, ja siinä kävi kunnon mylläkkä. Olimme kaikki kolme, minä, Juha sekä Johanna, välillä lattialla, seinää vasten ja lopulta rappukäytävässä, johon poliisit tulivat. Ja Johannaa ei edelleenkään oltu kutsuttu Juhan luokse. PISTE!

        seiskalivestä voi lukea lisää ja seurata tätä käynnissä olevaa härdelliä, huhuh taas sanon.

        http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Johanna-Tukiainen-valehtelet-torkeasti/1027079

        http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Glamourinen-kohtaaminen-part1/1027209

        -Joni Virtanen” http://jonivirtanen.blogspot.fi/2013/12/tarkennusta-tapahtumiin.html


    • Eläimet heitteillä

      Jasmine Tukiainen etsi 19.12. illalla Facebookitse hoitajia parhaillaan sekaisin olevan Tuksun laiminlyömille eläimille:

      ”Tarvitsen jonkun joka voi pitää huolta yhdestä mini koirasta ja yhdestä mini-possusta NYT !!! Onko ketään? Varsinkin mini possulle tarvitaan nyt hoitaja!
      joku eläinrakas auttakaa.”

    • Olkalaukku 24.12.

      Minipossu on siis ollut Olkalaukun asunnossa viime viikkoina. Tässä Olkalaukun (.. eli Tuksun...) kommentti 24.12. iltapäivällä:

      ”Osanottoni Julian menehtymisestä

      Lähdimme Johanna Tukiaisen kanssa pois maasta kuten oli kauniin Julian viimeinen toive. Julia on kokoajan läsnä meidän kanssa ja hän viettää tänään jouluaattoa myös meidän kanssamme. Ikävä rakas Julia, Marilyn Monroe! Rakkaudella, Juha.

      7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Osanottoni-Julian-menehtymisesta/1027993

      • määmäämää

        Oho! johan oli kertomusta/tarinaa, en ymmärrä en.
        Noihin aikoihin rupesin Tuksua seuraan, lapset toi
        tän koneen mulle. Petyin kun seurattava, kuoli, mut
        se olikin Tuksun sisko, tämmöstä ketjua en muista.
        Mut karseeta luettavaa, kuka lie? laittanut ketjun tänne.
        Tapellaan jostain possusta, jonain päivänä kun sisko on
        jo poissa. Mut onnekes isopaksueläinrakas, pääsi possun
        seiskan kanteen 2013 possun kanssa, sisko olikin jo poissa.
        Kuva sinänsä ruma, possu kauniinpi, sisko ton possunkin tais
        maksaa sossun rahoistaan, jos oikeen muistan, surulomalle
        lähdettiin seuraavaks, se on taas eri tarina. Hautajaisista myös myhäs
        tyttiin, ei hyvää päivää.


      • määmäämää

        Anteeks myöhästyttiin, seuraavaks Iskää turpaan.? Jatkuu...


    • Possuonpoissanyt

      Onneks possu palautettiin myyjälle ja sieltä uuteen kotiin....näin kertovat lähteet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe