Kansalaisaloite teknisen tarkkailun kriminalisointia varten

Kaupunkiuutisen luki

Hei, ilmeisesti on kokonaan kadonnut ketju, jonka otsikko oli "Sari Raunio". Ketjussa kommentoitiin aivan asiallisesti Sari Raution naivistista ja sisällöltään tyhjää vastinetta Lulu Ranteen yksilöityyn kolumniin.

Ennen sitä ketjusta katosi yksittäisiä viestejä, joissa selvästi viitattiin keskustelijoiden identifiointiin käyttäen apuna luvatonta teknistä tarkkailua. Eli palstan moderaattori ja puolueen jäsen pystyy yhdistämään ip-osoitteet oikeisiin henkilöihin käyttäen telefirmoilta saamiaan tietoja.

Epäeettiseen ja laittomaan toimintaan ollaan vihdoin puuttumassa, ja jokainen voi allekirjoittaa vakoilun kriminalisointia vaativan kansalaisaloitteen osoitteessa: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/442

Tämän lisäksi jo aivan pian tullaan laatimaan vaade, jossa vaaditaan laittoman teknisen tarkkailun lopettamista. Vaade tullaan toimittamaan ainakin Kokoomuksen, SDP:n, Hämeensanomien, Allerin ja DNA:n edustajille.

Tarvitsemme palstat ja tietoliikenneverkot turvallista kansalaiskeskustelua varten, jossa kyseessä on ei enempää eikä vähempää kuin kaupungin tulevaisuus ja hyvinvointi. Kukaan ei halua mitään demarihiippareita naapuriinsa taikka kadulle peräänsä vain siksi, että osallistuu keskusteluun tai on poliittisia mielipiteitä.

Nimimerkillä pitää voida kirjoittaa jatkossakin.

60

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole vakooja

      Miksi sinä vakoilet minua ja levittelet kaikki tietoni täälä?

    • Spy DDR-mään

      Johtoa ei ole syytä arvostella. Poliittiinen vanki ei ole kovin mukava olotila. Kaikenlaisia kaapeleita nänneissä sun muuta mukavaa. Siinä sitä sitten lennellään kohta jo USA:n kidutuslennoilla ympäri palloa.

    • Kaupunkiuutisen luki

      Hei, jos epäilet olevasi vakoilun kohde, silloin kannattaa aloittaa allekirjoittamalla linkitetty lakialoite. Tällainen toiminta ja huijaus on mahdollista saada kriminalisoitua kun riittävän moni sitä määrätietoisesti vaatii. Emme ole Big Brother talossa.

      Aivan itsestään vakoilu ei mene pois, vaan pitää mennä paikan päälle vaatimaan sen lopettamista.

      • vakoiltu pertti

        Puskissa kuhisee ja katolla on kameroi. Mitä minun pitäisi tehdä ja onko se sinä vai lulu? Ei mene itsestään ?


      • Partti Erpilä
        vakoiltu pertti kirjoitti:

        Puskissa kuhisee ja katolla on kameroi. Mitä minun pitäisi tehdä ja onko se sinä vai lulu? Ei mene itsestään ?

        On laillista ja laitonta tarkkailua. Lakialoitteessa vaaditaan laittoman teknisen tarkkailun kriminalisointia, johon kuuluu myös käyttäjien ip-tiedon hankkiminen ja yhdistäminen.


    • Kaupunkiuutisen luki

      Hei, Sari Rautiolla ja Iisakki Kiemuralla, sekä heidän puolueillaan ynnä muilla puolueilla voisi olla täällä ihan asiallisiakin avustajia, jotka kommentoivat heidän puolestaan, keskustelevat ja tarvittaessa lisäävät tai oikaisevat.

      Näin korkeatasoiseen toimintaan he eivät kykene vaan selvästi tarkoituksena on sabotoida tätä palstaa ja haitata kansalaiskeskustelua.

      Palstamyyrien henkinen epävakaus on myöskin päivänselvä asia, joka on syytä ottaa turvallisuusuhkana vakavasti. He eivät pysty erottamaan mikä on oikein tai väärin ja saattavat lopulta ryhtyä epätoivoisiin tekoihin.

      • Itse olet isomyyrä

        Katsos täällä onkin tuttu perzikkipäivystäjä joka ei ole ikuna harrastanut kansalaiskeskustelu vaan pelkkää muitten irvimistä.


      • Portta Perhanen
        Itse olet isomyyrä kirjoitti:

        Katsos täällä onkin tuttu perzikkipäivystäjä joka ei ole ikuna harrastanut kansalaiskeskustelu vaan pelkkää muitten irvimistä.

        Minulla kun ei ole luvattomia keinoja tai agendaa käytössäni tai kukaan maksa minulle veroistaan monta tonnia kuussa palkkaa, ja muutenkin olen hyvin vaatimaton vaikka ei olisi mitään syytä.

        Kunhan huvikseni teitä paljastelen. Joka paikassahan te pirulaiset olette.


    • 12+15

      Tämä kokkelidemulipäivystäjä on ilmeisesti aika onnistuneesti jo aikaisemmin profiloitu; johonkin kokkeleita tai demuleita lähellä olevan kolmannen sektorin yhdistykseen yhteiskunnan varoilla esim. palkkatuella hankittu nettinörtti, jonka yksinomaisena tehtävänä on seurata ja vastata esim. näillä Heini- ja perzukki-heitoilla keskusteluihin.

      Omaa mielipidettä hänellä ei tietysti mistään ole ja kun puolueporukan kannanottoja yrittää matkia, niin kirjoittaa itsensä pussiin jo ensimmäisellä viestillään. Hänen keskusteluun jättämiensä viestien mukaan kaikki järkeviä kannanottoja kirjoittavat ovat joko Heinejä tai perzukkeja.

      • Purtti Erpola

        Ihan oikein olitte profiloineet. Hehän ovat vuokranneet verovaroin monella tonnilla kuussa käytännössä kaupungin keskustasta eläkeläiseltä komean talon, johon majoittuu muusta koulunkäynnistä vapautettuja henkilöitä ilmeisin hyvillä teknisillä välineillä varustettuina.

        Siellä talossa ainakin ollaan valveilla.


      • Asunnoton mummo
        Purtti Erpola kirjoitti:

        Ihan oikein olitte profiloineet. Hehän ovat vuokranneet verovaroin monella tonnilla kuussa käytännössä kaupungin keskustasta eläkeläiseltä komean talon, johon majoittuu muusta koulunkäynnistä vapautettuja henkilöitä ilmeisin hyvillä teknisillä välineillä varustettuina.

        Siellä talossa ainakin ollaan valveilla.

        Ihanaa, fanttastista!! Uraa!


      • Tulossa jo
        Asunnoton mummo kirjoitti:

        Ihanaa, fanttastista!! Uraa!

        Uraa! Kultakausi koittaa.


      • Asunnoton mummo
        Tulossa jo kirjoitti:

        Uraa! Kultakausi koittaa.

        Odotan yhä vaippakorvauksiani!!


    • Kaupunkiuutisen luki

      Kun oikein aletaan hyvin tarkkailla, tokihan siinä lopulta tarkkailtava saa koko juonen päästä kiinni.

      Pyydän Kokoomusta ja SDP:tä, sekä muita puolueita tulemaan sanoutumaan julkisesti ja määrätietoisesti kaikesta laittomasta teknisestä tarkkailusta, ynnä muusta myyräntyöstä ja asioiden vaikeuttamisesta irti.

      Muussa tapauksessa on syytä olettaa toiminnan olevan laajaa, ja kattavan kaikkien haluttujen nimimerkkien tai tahojen kaiken elektronisen viestinnän, sekä vielä lisäksi muusta työnteosta vapautettujen henkilöiden käyttöä korttelien päivystäjinä, ja erilaisten virastojen ja firmojen harjoittavan sabotaasia.

      Tähän huijaukseen meidän rahoja ei jatkossa voida käyttää. Rahat takaisin. Ei vuonna 2039 vaan tänään.

    • diagnoosin vuoksi

      Tuntuuko sinusta, että ajatuksiasi luetaan ja niihin yritetään vaikuttaa näkymättömin keinoin? Lähettääkö joku säteilyä seinän läpi? Seurataanko sinua?

      • Portti Arpila

        Tuossa ylempänä Partin yläpuolella pertti oli se oikeasti harhainen, joka käytännössä kertoi kuinka otin hänestä kuvan ajamassa kadulla demarimobiilillaan.

        Kuvan ottaminen tai rekisterinumeron tarkistaminen on täysin laillista kadulla. Kyse ei ole siis vakoilusta toisin kuin pertti luulee. Sensijaan tekninen tarkkailu eli viestiliikenteen kattava seuranta kaikilta osin EI ole luvallista.

        Pertti tarvitsi teknistä tarkkailua tietääkseen, että olen Partti.


      • Pårtte Yrpänä

        Tälle jätkälle maksetaan siis monta tonnia kuussa tuosta "työstä".

        Ja välineet mahdollistaa todella kattavan seurannan. Puhelimet näkee ja kuulee kaiken kaikenaikaa, ja webkamit kans. Ja emailit. Sekä webin selaamishistoria. Ja rahaliikenne. Ja ihan kaikki rekisteritiedot aivan kuin Snowdenilla konsanaan.

        Nyt tähän hommaan aletaan vaatia muutosta.


      • Me puolueet
        Pårtte Yrpänä kirjoitti:

        Tälle jätkälle maksetaan siis monta tonnia kuussa tuosta "työstä".

        Ja välineet mahdollistaa todella kattavan seurannan. Puhelimet näkee ja kuulee kaiken kaikenaikaa, ja webkamit kans. Ja emailit. Sekä webin selaamishistoria. Ja rahaliikenne. Ja ihan kaikki rekisteritiedot aivan kuin Snowdenilla konsanaan.

        Nyt tähän hommaan aletaan vaatia muutosta.

        No minä tässä hei. Me Kokoomus, sdp, KesKusta, jne ja persussuomalaiset sitoudumme lopettamaan raamattuun nojaten kaikenmoisen laillisen ja laittoman sekä kaikenmuunkinlaisen vakoilun ja urkinnnan ja puskissakulkemisen. Kameroista patterit pois. Sitoudumme täällä myäskin kansalaiskeskusteluun mutta irvailun suhteen annamme ihan samaa takaisin mutta kaksikertaa enemmälti kuten nyttenkin.


      • Heti ja huomenna
        Me puolueet kirjoitti:

        No minä tässä hei. Me Kokoomus, sdp, KesKusta, jne ja persussuomalaiset sitoudumme lopettamaan raamattuun nojaten kaikenmoisen laillisen ja laittoman sekä kaikenmuunkinlaisen vakoilun ja urkinnnan ja puskissakulkemisen. Kameroista patterit pois. Sitoudumme täällä myäskin kansalaiskeskusteluun mutta irvailun suhteen annamme ihan samaa takaisin mutta kaksikertaa enemmälti kuten nyttenkin.

        Vaadin myöskin muutosta.


      • Kyllä on laatua
        Heti ja huomenna kirjoitti:

        Vaadin myöskin muutosta.

        Tämä on fanttastinen kejukko.


      • Alas vakoilukin
        Kyllä on laatua kirjoitti:

        Tämä on fanttastinen kejukko.

        Minustakin laatu nousee kovaa vauhtia.


      • Portte Peeveli
        Alas vakoilukin kirjoitti:

        Minustakin laatu nousee kovaa vauhtia.

        Jos löytyisi sopiva sakki jostakin, senkun marssittaisiin tovereiden toimistoihin ja vaadittaisiin tämä lekkeripeli seis.

        Ja rahat takasin huijareilta. Sinne meidän rahat meni.


      • Koita edes nauraa
        Portte Peeveli kirjoitti:

        Jos löytyisi sopiva sakki jostakin, senkun marssittaisiin tovereiden toimistoihin ja vaadittaisiin tämä lekkeripeli seis.

        Ja rahat takasin huijareilta. Sinne meidän rahat meni.

        Ja vielä uskot mitä sanot. BUAAH-AAAH-AH.


      • Pertta Urpilanen
        Koita edes nauraa kirjoitti:

        Ja vielä uskot mitä sanot. BUAAH-AAAH-AH.

        Tässä teidän amerikkalaiset vastaavat toverinne kertoo minulle mitä näkee ja kuulee: http://i.imgur.com/LF0YNRR.jpg


      • Jo oli temppu
        Pertta Urpilanen kirjoitti:

        Tässä teidän amerikkalaiset vastaavat toverinne kertoo minulle mitä näkee ja kuulee: http://i.imgur.com/LF0YNRR.jpg

        Joku vakoilee kun en saa auki. Se olet sitä! Linkin kautta koneellani on kamera ja nauhotin!


      • En kestä
        Jo oli temppu kirjoitti:

        Joku vakoilee kun en saa auki. Se olet sitä! Linkin kautta koneellani on kamera ja nauhotin!

        Lopeta vagoilu!


    • ghft56678708

      Aloittaja tietää kyllä mistä puhuu. Olen itsekin huomannut liian monta yhteissattumaa ja viestien, sekä kokonaisten ketjujen poistoa. Jotenkin tuo kuuluisa akseli on tunkeutunut tänne ja käyttää sensuuria yhteistyössä palstan pitäjän kanssa. Sopivasti juuri ennen kunnallisvaaleja estettiin kommentointia moneen otteeseen vedoten johonkin yhteiseen ip osoitteeseen. kumma kyllä vaalien jälkeen ei tätä ole enää esiintynyt.

    • Me Vaadimme Senruuri

      Kartsan Päästä Hämeen Sanomien Plokiin Key Westistä !

    • Pertta Urpiainen

      SDP on käytännössä sama kuin nämä kuuluisat "CIA" ja "NSA", jotka ovat siis amerikkalaisen sosiaalipuolueen urkkeja.

      Esitetään viatonta urkinnan uhria, mutta ollaankin korvat höröllään seinän takana ja läähätetään puhelimessa. Yhteistyössä amerikan tovereiden kanssa tietty. Heillä on samat välineet ja keinot käytössään kuin mistä Snowden on kertonut.

      Telefirma saa hyvää rahaa siitä kun antaa Pertta Urpilaselle ja apureilleen täyden pääsyn tietoverkkoihin, puhelimiin ja sähköposteihin.

      • Pertta Urpeainen

        Pertta on siis SUPO, joka "tekee hyvää" nuorten kanssa. Oikein todellinen "nuoriso-ohjaaja". Teidän parhaaksenne, ja vain vähän varallisuudestanne nipistäen.

        Tottahan toki vanha viranhaltijakin saa hyvän asuntodiilin Pertan kolmannen sektorin hyvinteosta.


    • Pertta Bilderberger

      Ehkä hämeenlinnalainen pääsee seuraavaksi Bilderbergin kokoukseen? Toiset on demokraattisempia kuin toiset. Hei Pertta, tämä oli kai tässä nyt?

      Minulla ei ole muuta, mutta ihmiset voisi allekirjoittaa tuon aloituksen lakialoitteen.

      Sillä olisi pikku kiirus, jos haluatte jutella puhelimessa ilman ylimääräisiä hyväntekijöitä linjoilla tai pidätte sähköpostinne mieluummin omananne.

    • Rengon mummo

      Minusta olisi vaan ihanaa, jos FBI, CIA, KGB, NASA, SUPO, KRP ja mitä näitä nyt onkin, lukisi minun viestejäni. Ei menisi ihan hukkaan tämä kirjoittelu ja voisihan joku vakoilija ihan vastatakkin minulle!

      Nyt näitä minun kirjoituksiani ei taida lukea kuin kokkelidemulipäivystäjä ja hänen rajoittuneen keskustelukykynsä takia ei saada aikaan muuta, kuin Hei Heini ja Hei Perzukki -tyyppisiä viestejä.

      Lisään tähän itse: Hei perzukkiHeini. Sillä raasulla on tainnut jo "työpäivä" loppua siellä syrjäytyneiden työpajalla. Minä käyn vielä itse miinustamassa tämän, niin rassukan ei tarvitse.

      • Hyvää huumorii

        Kilautit kaverille mutta tunnetko itse yhtään noista lyhenteistä FBI jne. Kuka on tämä Heini jolla lähettelet jatkuvasti terveisiä vaikka ei tämä ole mikään henkilökohtainenfoorumi vaan keskustelufoorumi. Onko miinustuksesi kansalaiskeskustelua?


    • Juustohöykä

      Jos tuo ehdotettu laki saataisiin menemään läpi, sehän melko todennäköisesti kriminalisoi koko tämän yhden puolueen ainakin. Varastamista ja vakoilua. Ehkä mukilointiakin.

      Jos ei itse, niin sitten lemmikit ainakin. Voisiko ihmiset havahtua tekemään asialle kenties jotakin? Tältä kansainväliseltä mafialta kannattaisi ottaa vähän luontoa pois. Ehkä jotain leikkausvaraa voisi löytyä juustohöylälle, jos oikein hakemalla lähdetään hakemaan.

      Kukaties mieliala kohenisi myös kun näitä tihulaisia saataisiin vähän vähennettyä.

      • Rahat Takasin

        Ehdotan SDP:n vastaista mielenosoitusta ja marssia, joka päättyy heidän toimistonsa ovelle. Vaaditaan vakoilun lopettamista kertakaikkiaan. Noilla Bertan turhuuteen tuhlaamilla merkittävillä rahoilla saadaan monelle mummolle hoitaja.

        Tai rahat voidaan vaikka palauttaa kaupunkilaisille ja suomalaisille.

        Sen jälkeen mennään sitten muiden puolueiden ovelle ja vaaditaan rahat takasin.

        Rahat takasin. Tänään. Ei 2039.


      • Oikkein hyväidee
        Rahat Takasin kirjoitti:

        Ehdotan SDP:n vastaista mielenosoitusta ja marssia, joka päättyy heidän toimistonsa ovelle. Vaaditaan vakoilun lopettamista kertakaikkiaan. Noilla Bertan turhuuteen tuhlaamilla merkittävillä rahoilla saadaan monelle mummolle hoitaja.

        Tai rahat voidaan vaikka palauttaa kaupunkilaisille ja suomalaisille.

        Sen jälkeen mennään sitten muiden puolueiden ovelle ja vaaditaan rahat takasin.

        Rahat takasin. Tänään. Ei 2039.

        Voisin lähteä mukaan mutta mistä tuo summa 2039 euroa kertyy vai pitääkö tässäkin uskoa sokeasti Puolueen Sanaan. Tänään en enään ehdi mukaan.


      • Eläkkeenjatke
        Oikkein hyväidee kirjoitti:

        Voisin lähteä mukaan mutta mistä tuo summa 2039 euroa kertyy vai pitääkö tässäkin uskoa sokeasti Puolueen Sanaan. Tänään en enään ehdi mukaan.

        Eikö tuo ole sen talon kuukausivuokra? Köyhälle eläkeläiselle demarille eläkkeenjatketta.


      • PitääOllaVaraa
        Eläkkeenjatke kirjoitti:

        Eikö tuo ole sen talon kuukausivuokra? Köyhälle eläkeläiselle demarille eläkkeenjatketta.

        Kyllä meillä tähän pitää olla varaa.


    • ToinenReppana

      Ressukka reppana siellä talossa opiskelee niin kovasti, että ihan aamuun asti välkkyy monitorit joka yö. Varmaan hänestä tulee jokin tosi ammattilainen. Aina hän muistaa vilkaista verhon raosta ulos kun meillä ovi kolahtaa. Sitä ovea ei hän voi nähdä, mutta äänen voi kylläkin kuulla.

      Ja sitten on se teidän toinen reppana siellä mäen päällä.

      Väärin ymmärretty demarinuori hänkin.

      • Neljäs keppana

        Nyt kyllä erehdyit sillä reppana on perzukki mutta oikein hyvin oikeinymmärretty ja osaa jo ihan kivasti lupailla.


    • MitesMokut?

      Mites nämä meidän kadun "mokut", että onko hekin teidän reppanoitanne ja täydellä ylläpidolla? Ne kun katsoo kanssa kadulla ikäänkuin tunteakseen. Hyvin on kotoutuneet ei siinä mitään.

      Ihan omia itsejään ovat herrat albaanit tai ties mitä kosovoja nyt ovatkaan.

      • Kiitos jo riitti

        Ne tuli tänne nostaan kaupungin tasoa. Sinä taas pidät huolta sen laskemisesta.


      • RahasäkkiMukanaMatka
        Kiitos jo riitti kirjoitti:

        Ne tuli tänne nostaan kaupungin tasoa. Sinä taas pidät huolta sen laskemisesta.

        Ilman muuta rahasäkit mukanaan saapuivat. Ja teidän kutsusta, tietty.


      • Taso haluan nostaa
        RahasäkkiMukanaMatka kirjoitti:

        Ilman muuta rahasäkit mukanaan saapuivat. Ja teidän kutsusta, tietty.

        Tietysti koska minä arvostan sivistystä ja hyviä tapoja. Eikä sinulla ole heille rahaa antaa.


    • Sovklubben

      Sitten on tämä teidän "uniklubi", jossa eräänä kauniina kesäaamuna taisi olla parikymmentä ehkä sudanilaista miehenroikaletta tupakilla. Onko tässä kyseessä eräänlainen takaperoisesti tuottoisa "koulutusvienti"?

      Eikös Päivi Lipponen jossain juuri kertonut, että "koulutusvienti" toimii niin hyvin, että se pitää seuraavaksi kolminkertaistaa?

      Teidän kaikki "bisnekset" kasvaa ja kukoistaa, eikö totta.

      • Ihan tupakilla

        Ajatella että joku oli tupakalla !!! Kannatti kertoa !!!!


      • SudaninAMKK
        Ihan tupakilla kirjoitti:

        Ajatella että joku oli tupakalla !!! Kannatti kertoa !!!!

        Saatko miten helposti itse matkakassan kokoon parillekymmenelle demariroikaleelle lähteä vähän Sudaniin opiskelemaan "korkeakouluun"...


    • TipaaLinssiin

      Ihan tippa tulee linssiin näitä säästötalkoita lukiessa. Kaikki tämä hyvyys, minne se lopulta oikein mahtuu?

      • Särö linssiin

        Älä ajattele turhaan koska se ei ole sun juttus.


    • Perus-USA

      Eikö tässä kuitenkin säästetä ihan väärästä päästä, kun säästöt aiheuttavat menojen kasvua? Ja onko tämän kansainvälisestikin kattavan teknisen tarkkailun tarkoitus löytää juuri sellaisia tyyppejä, kuten minä, joille riittäisi vähän vähempikin "säästö"?

      Miten on Bertta?

      Katson vielä tämän vastauksen, sitten pitääkin jo ryhtyä antamaan vähän tukea ulkomaille sikäläisille perus-ulkomaalaisille. Siellä ulkomaassa on ihan samat säästötalkoot ja tekniset tarkkailut käynnissä.

      Kumpi kopioi vai yhdessäkö keksitte näitä säästöjä? Teidän pääjohtaja menee Bilderbergin ja Obaman kanssa neuvotteluihin säästöjen kohdentamisesta?

      • Tarkkailu pois

        Minä itse katson, että vakoilusta ja teknisestä tarkkailusta säätäminen on ihan oikea kohdennus.


      • DemariRoikale
        Tarkkailu pois kirjoitti:

        Minä itse katson, että vakoilusta ja teknisestä tarkkailusta säätäminen on ihan oikea kohdennus.

        Ainoa mahdollisuus saada kansainväliset demariroikaleet pois peesistään on saada säädetyksi laki, jonka kansalaisaloite on tämän ketjun alussa.

        Silloin Bertta ja kumppanit joutuvat tiilenpäitä lukemaan.


      • TiilenPää
        DemariRoikale kirjoitti:

        Ainoa mahdollisuus saada kansainväliset demariroikaleet pois peesistään on saada säädetyksi laki, jonka kansalaisaloite on tämän ketjun alussa.

        Silloin Bertta ja kumppanit joutuvat tiilenpäitä lukemaan.

        Onkohan he alkaneet jo varautumaan kun luin lehdestä pari päivää sitten, että vankilan vangeille annetaan seuraavaksi puhelimet ja nettiyhteydet? Siis alkaako demarivangit hoitaa teknistä tarkkailua eli vakoilua seuraavaksi?

        Tämähän onkin hämmentävä ajatus. Voisiko joku edes jättää äänestämättä näitä jatkossa?

        Kiitos jo etukäteen.


      • Pahalta vaikuttaa
        TiilenPää kirjoitti:

        Onkohan he alkaneet jo varautumaan kun luin lehdestä pari päivää sitten, että vankilan vangeille annetaan seuraavaksi puhelimet ja nettiyhteydet? Siis alkaako demarivangit hoitaa teknistä tarkkailua eli vakoilua seuraavaksi?

        Tämähän onkin hämmentävä ajatus. Voisiko joku edes jättää äänestämättä näitä jatkossa?

        Kiitos jo etukäteen.

        Eipäs kestä kiittää mutta niin tyhmäksi en sorru edes viimeisilläni että äänestäisin perzikkejä kuten esität. En vaan ymmärrä miksi höpötät Bertasta joka on tunnettu perzikki. Onko sade kastellut muutakin kun vaatteesi?


      • Työ tekee hyvää
        Pahalta vaikuttaa kirjoitti:

        Eipäs kestä kiittää mutta niin tyhmäksi en sorru edes viimeisilläni että äänestäisin perzikkejä kuten esität. En vaan ymmärrä miksi höpötät Bertasta joka on tunnettu perzikki. Onko sade kastellut muutakin kun vaatteesi?

        Perzikkivangit on kuulemma lähdössä siivoamaan kokoustiloja Lieksan että paikallisetperzikit voivat kokoontua somalien jälkeen. Paikalliset ottavat omansa siivoamaan huurraata huutaen vastaan !!!


      • Puhdasta kanssa
        Työ tekee hyvää kirjoitti:

        Perzikkivangit on kuulemma lähdössä siivoamaan kokoustiloja Lieksan että paikallisetperzikit voivat kokoontua somalien jälkeen. Paikalliset ottavat omansa siivoamaan huurraata huutaen vastaan !!!

        Loistoidea! Kuka keksi? Täytyy olla joku Hallain Aho !!!


      • Bertel Erpilä
        Pahalta vaikuttaa kirjoitti:

        Eipäs kestä kiittää mutta niin tyhmäksi en sorru edes viimeisilläni että äänestäisin perzikkejä kuten esität. En vaan ymmärrä miksi höpötät Bertasta joka on tunnettu perzikki. Onko sade kastellut muutakin kun vaatteesi?

        Bertel on ihan perusdemarin näköinen ja tuntuinen. Tuskin puolueen vaihto onnistuu muutaman viestin aikana, vaikka olisi kuinka tulenpalava kiirus.


      • Epilän Esko
        Bertel Erpilä kirjoitti:

        Bertel on ihan perusdemarin näköinen ja tuntuinen. Tuskin puolueen vaihto onnistuu muutaman viestin aikana, vaikka olisi kuinka tulenpalava kiirus.

        Näin on mutta näkösi pettää ja Bertel on ainakin nyt kiihkoperzukki. Mutta teit oikein tarkan ja hyvän huomion. Jatka samalla linjalla.


      • Langat Laulaa
        Epilän Esko kirjoitti:

        Näin on mutta näkösi pettää ja Bertel on ainakin nyt kiihkoperzukki. Mutta teit oikein tarkan ja hyvän huomion. Jatka samalla linjalla.

        Teille tullaan esittämään vaatimus laittoman urkinnan lopettamiseksi. Kaikki keinot otetaan pöydälle asian saattamiseksi sellaiseen kuntoon, että täällä voi jälleen soittaa puhelimella ilman ylimääräisiä osallistujia langoilla ja ettei toiminnastanne aiheudu kenellekään vaaraa.


      • turvaa lankoille
        Langat Laulaa kirjoitti:

        Teille tullaan esittämään vaatimus laittoman urkinnan lopettamiseksi. Kaikki keinot otetaan pöydälle asian saattamiseksi sellaiseen kuntoon, että täällä voi jälleen soittaa puhelimella ilman ylimääräisiä osallistujia langoilla ja ettei toiminnastanne aiheudu kenellekään vaaraa.

        kannantan ehtottomasti yksin siks, että laiton urkinta on hyvä säästökohde. minunki puhelinta kuunnellaa enkä nyt uskalla soittaa naisystävälle ku vaimo sais tiettää. miten mahtanee naisrukka pärjätä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe