hammaslääkäri

goa8

Onko kukaan käynyt goalla hammaslääkärissä? Jos on niin kertokaa kokemuksia :)

27

2328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hampu

      Vaimo on käynyt,kokemukset hyviä eikä paljo maksanu.

    • smile

      teetin cirklon kruunun pohjois-goalla viime talvena ja tuli todella hyvä ja onnistunut.
      palvelu todella hyvä. heillä on 2 asemaa galangutessa ja lähellä bagaa.
      heidän asiakkaina lähinnä vain turisit, koska hinta taso paikallisill liian kova.
      bagassa tehtiin varsinainen työ ...järjestivät kuljetuksen eikä maksa erikseen asiakkaalle. hinta oli noin 4 osa suomen hinnansta. tämä on ainakin hyvä mainen paikka . heillä on vieraskirja siellä ja näin, että joku suomalainen oli teettänyt implatin siellä.
      siellä on paljon hyviä hammaslääkereitä, mutta kaikista ei tiedä minkälaisen työn tekevät. tämä on ainakin luotettava paikka ja menen itse taas tarkistamaan kaikki hampaani sinne ensi talvena. jos matkalla goalle ei kannat tehdä suomessa hammashoita ja maksaa itsensä kipeeksi. englantilaiset käy palojon goaolla hammaslääkärissä.
      tässä heidän netti sivuille osoite http://www.smilegoa.co.in/About.html

      • Hammaspeikot

        Hei!

        Calangutessa on hammaslääkärikeskus, jossa on osakkaana suomalainen.Palvelua saa siis myös suomenkielellä. Tätä paikkaa voi ehdottomasti suositella.
        Itse vaihdatin neljä amalgaamia pois ja tehtiin myös täyspuhdistus. Tämä ei paljoa maksanut (muistaakseni n. 50e yhteensä). Toiselle porukastamme tehtiinkin sitten "jättiremontti", jonka hinta suomessa olisi lähennellyt 10 000e. Intiassa hän maksoi siitä n. 1200e. Hän on ollut todella tyytyväinen lopputulokseen ja suomalainen lääkärikin on todennut sen onnistuneen.

        Tässä yhteystiedot kiinnostuneille: KHCS (Kalawati health care solutions), [email protected]

        Ps. Stigulle ja Sandeepille terkut Sakulta ja muulta porukalta :)


      • Terho9
        Hammaspeikot kirjoitti:

        Hei!

        Calangutessa on hammaslääkärikeskus, jossa on osakkaana suomalainen.Palvelua saa siis myös suomenkielellä. Tätä paikkaa voi ehdottomasti suositella.
        Itse vaihdatin neljä amalgaamia pois ja tehtiin myös täyspuhdistus. Tämä ei paljoa maksanut (muistaakseni n. 50e yhteensä). Toiselle porukastamme tehtiinkin sitten "jättiremontti", jonka hinta suomessa olisi lähennellyt 10 000e. Intiassa hän maksoi siitä n. 1200e. Hän on ollut todella tyytyväinen lopputulokseen ja suomalainen lääkärikin on todennut sen onnistuneen.

        Tässä yhteystiedot kiinnostuneille: KHCS (Kalawati health care solutions), [email protected]

        Ps. Stigulle ja Sandeepille terkut Sakulta ja muulta porukalta :)

        Hei,

        ehdottomasti kannattaa hoidattaa hampaansa KHCS:n osaavissa käsissä.
        Tammikuussa jatkuu.


    • intia mielessäin

      Onko joku teettänyt hampaiden valkaisun viime aikoina? Kokemuksia?

    • hammaskeiju1
    • Terho9

      Hei!

      Goalla Calangutessa Sandeepin ryhmä teki erinomaista pohjatyötä implanttien merkeissä viime maaliskuussa ja projekti jatkuu tammikuussa. Aikaisemminkin olisi jatkunut, jos olisimme voineet lähteä Goalle aikaisemmin. Hintataso n. neljäsosa Suomen vastaavasta. Aivan loistava hoitotiimi!

      • Tiedätkö sina tarkan klinikan nimen ja mahd.osoitteen. Onko heillä jokin yhteys tähän suomenkieliseen hammaslääkäriin.


      • Teoriassa_käytännössä

        Oppisopimuksella voiko tuolla kouluttautua hammaslääkäriksi eli denttariksi?

        Suomessa on yliteoreettinen koulutus, joten ei jaksa kahlata sitä läpi.


    • Aquila68

      Hyviä kokemuksia.
      Vaimoni kaatui ja katkaisi hampaansa. Hoito oli ensiluokkaista.
      Hammaslääkin tilat ja laitteet olivat ajanmukaiset:
      Dr Rachna Fernandes
      Ainakin silloin oli hyvin lähellä Calancuten liikenneympyrää.

    • Kultahammas

      Kyllä kannattaa käydä Intiassa hammaslääkärissä. Käytännössä ilmainen matka, jos teettää vähänkin suuremman remontin hampaisiin, jos verta hintoja Suomeen.

      • HSV_EBV_HIV-Ebola

        Saako sairaalabakteerin?


    • hampaaton 1

      Amalgaami vai Keraamisia paikkoja hampaisiin ?

      • !!!

        keraamiset paikat


      • Amalgam-yhdistelmämuovi

        Älä viitsi, ei missään käytetä amalgaamia? Jos opiskelee Intiassa oppisopimuksella hampilääkäriksi, ei varmaan joudu opettelee vanhanaikaisia menetelmiä, kuten AMALGAAMI?


    • Hammaspeikot

      Hei!

      Taas saatu hyvää palvelua KHCS:n hammaslääkärillä Sundeepilla!
      Tuli laitatettua kolmen hampaan silta alas. Takuu 20 vuotta.
      Hinnaksi tuli n. 350e eli tosi halpa verrattuna Suomeen.
      Eli voin suositella kyseistä paikkaa!

    • Ardea

      Kyllä, vaimoltani lohkesi hammas. Tammikuussa 2014.
      Dr Drachna Frenandez, Calancute. Päätien varressa kappelista Candolimiin päin.
      Hoito maksoi 1200 rupiaa eli n. 15 euroa.
      Ja laitteet ja hoito huippuluokkaa.
      Suosittelen.

    • Hei Hammaspeikot nimimerkki! En löytänyt sen Hammasklinikan nimeä, missä tämä Stig Toljander työskentelee. Muistatko sen?

      • Stigun kaveri

        Ei Stigu siellä varmaan itse työskentele, mutta tässä ketjussa on osoite.


      • Stigun kaveri kirjoitti:

        Ei Stigu siellä varmaan itse työskentele, mutta tässä ketjussa on osoite.

        minulla taitaa olla lukihäiriö! Auttaisitko? Mikä on osoite tälle klinikalle?


      • Stigun kaveri kirjoitti:

        Ei Stigu siellä varmaan itse työskentele, mutta tässä ketjussa on osoite.

        onko lääkärin nimi Sandeep Rajalbandi? Sitten löytyy www.lybrate.com/doctor/sandeeprajalbandi. Onkohan Stigu sitten osakkaana tässä klinikassa? Minulla on hoitokortti ja röntgenkuvat mukana. Niitä en kyllä osaa mitenkään engl.selittää. Perussairuksieni vuoksi mahdollinen toimenpide vaatii lääkkeet, jotka minulla on myös mukana. Voisikohan Stigu olla avuksi minulle?


      • hammaspeikot
        inriitta kirjoitti:

        onko lääkärin nimi Sandeep Rajalbandi? Sitten löytyy www.lybrate.com/doctor/sandeeprajalbandi. Onkohan Stigu sitten osakkaana tässä klinikassa? Minulla on hoitokortti ja röntgenkuvat mukana. Niitä en kyllä osaa mitenkään engl.selittää. Perussairuksieni vuoksi mahdollinen toimenpide vaatii lääkkeet, jotka minulla on myös mukana. Voisikohan Stigu olla avuksi minulle?

        Juu kyllä lääkäri on Sandeep. Ja Stigu tosiaan on osakkaana ja auttaa suomalaisia kaikessa.


      • hammaspeikot
        hammaspeikot kirjoitti:

        Juu kyllä lääkäri on Sandeep. Ja Stigu tosiaan on osakkaana ja auttaa suomalaisia kaikessa.

        Anteeksi, kommentoin ennen kuin olin katsonut kunnolla. Eli tuo löytämäsi Sandeep ei ole sama. Helpoimmalla pääset, kun laitat sähköpostia Stigulle. Osite on tässä viestiketjussa.


      • hammaspeikot kirjoitti:

        Anteeksi, kommentoin ennen kuin olin katsonut kunnolla. Eli tuo löytämäsi Sandeep ei ole sama. Helpoimmalla pääset, kun laitat sähköpostia Stigulle. Osite on tässä viestiketjussa.

        Ok. Viesti lähetetty. Kiitos avusta! Vieläkö tunnet Gooan kutsuvan sinua?


      • hampsu

    • puuh-lääh-uh-äh

      Mikä on sen Sandeep syvähiekan (Deep sand) sukunimi??? Ja nettisivun ja Facebook-sivun osoite?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe