Jouluun vielä noin kuukauden päivät. Tuli taas perinteinen joulupukkitilaus. Menen yhteen perheeseen tuomaan lapsille jouluiloa.
Katsastin pukkivermeet ja kunnossa ovat. Sitten mieleen tuli pieni fantasia.
Olen menossa perheen ovelle ja kerrostalon portaikossa eräs nainen availee oveaan. Tuntuu maistelleen hieman glögiä. Huomattuaan minut alkaa jutella, josko pukki vierailisi hänenkin luonaan. Totean puolihuolimattomasti, että pitää mennä kilttien lasten luo, tuhmille tulen antamaan vain piiskaa paljaalle pepulle. Nainen punastuu ja sanoo, että on tullut vähän oltua tuhma ja olisi hyvä, jos pukki vähän ojentaisi.
Käyn lahjanjakokäynnillä ja siihenhän ei mene hirmuisen kauaa, sillä lapset haluavat paketit heti ja sitten he haluavat niillä leikkiä. Pukki on asiansa tehnyt ja pukki saa lähteä.
Lähden kävelemään alas portaita ja siinä tulee mieleeni tuo kohtaamani nainen. Joten koputan oveen (pukkihan ei ovikelloa soita) ja nainen tulee avaamaan melkoisen viettelevässä asussa. "Onkos täällä kilttejä lapsia vai pitääkö pukin olla ankara", kysyn ja vastausta tulee, että ei olla ihan kilttejä oltu. Sitten tentataan ja pitkitetään tarinaa ja luodaan kuvaa seuraamuksista. Naisen poskia punottaa. Sitten vedän hänet syliini reisien päälle ja kiskaisen pepun paljaaksi ja alan mätkiä kämmenellä. Kun ääntely on sellaista, että nyt on rangaistu kylliksi, lopetan ja perinteiseen vanhan ajan tapaan lohdutan ja halaan. Siitä se sitten alkaa. Kohta nainen painaa pääni paljaille rinnoilleen ja käteni eksyy hänen jalkojensa väliin. Sitten alkaakin hillitön nainti.
Mukava fantasia. Ainakin minusta.
Joulupukki matkaan jo käy
Pukki
1
104
Vastaukset
- Tonttumuori
Upeat kaksi viimeistä lausetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292895- 1181187
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6927- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu154793Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764