Vaimo sanoi haluavansa peppuseksiä, mutta en tiedä mihin reikään minun tulisi sitä sitten panna. :D Siis pannaanko takaapäin pantaessa vaginaan vai anaaliin? Joku sanoo että tietenkin naisen suoleen, toinen taas että tyhmä kysymys tietenkin vaginaan. Mikä on virallinen linja? Jos pannaan niin kumpaanko ensin?
Sanomattakin on selvää etten ole peppuseksiä aiemmin kokeillut. Hienoa jos löytyy vastaus tähän kyssäriin.
Vaginaan vai anaaliin?
7
770
Vastaukset
- rammstain
siihen reikään mistä tulee kakkia.
- 12+1
Lauantai-illan känniprovoilulle on parempi osoite täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3353
- tyhmäääääää
Jos et akkas anatomiia /tai naisen yleensä) tunne, niin tyydy vain käteen vetoon. Kai tiedät missä kikkelis on, se on se mistä pissaatkin.
- voi hyvänen aika
Voiko aikamies olla noin tyhmä käske akkas pyllistää sit voit arvata kumpi on kumpi
- Kati 84
Minua ei todellakaan saa panna perseeseen takaapäin, eli suoraan vaan pimppaan takaapäin. Mutta on ihanaa jos sinne anukseen työntää sitten vaikka anustapin ja samalla hoitaa sen toisen reiän. ;)
- perspano
Sohi vuorotellen molempiin, siitä se selkenee.
- BuuuuhN
Ei koskaan anaaliststa takaisin vaginaan! Leikkikää, mitä leikitte, mutta tämä on se, mitä suosittelen noudattamaan. Itsekin pahan bakteeritulehduksen kokenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850