Ajatteliin kysyä tuosta hotellista lähinnä sitä onko hotellilla omia aurinkovuoteita rannalla,ilmeiseti joitakin liikkeitä on päätien varressa samoin valuutanvaihtopisteitä.Ilmeisestikkin tuolle päätielle on joitakin satoja metrejä hotellilta..Optikko liikkeitä ei ilmeiseti ole muualla kuin Saladanissa,vielä tuosta rannasta onko se kuinka kivinen hotellin edustalla onko hotelilla oma rantaravintola/baari.Sillä nuo kysymykset koska viimeksi olin Lantalla 2010 ja silloin Long Beachilla eikä tullu tuota Klong Daon aluetta niin tarkast laitettua mieleen.
Holiday Villa Koh Lantalla
5
532
Vastaukset
- ruåtsi-invaasio
Älä huoli aurinkotuoleista, jos niitä on niin svedut kyllä pitää¨ne varattuna.
Oikein paljon kiitoksia tästä asiallisesta ja selvetävåstä vastauksesta!Toivotaa nyt kuitenkin ettet joutunut käyttämään kaikkia henkisiä voimavarojasi,äkkiseltään luulisi että ylitit itsesi.
- ensi talvena..
Hei! Kerrotko hotellista nyt käytyäsi siellä. Näkeekö beach villoista kunnolla merelle vai onko puut edessä? Onko puutarha villat lähellä allasta? Mitä pidit hotellista?
- Lantarules
Ei ole omia aurinkotuoleja rannalla. Tämä rannan eteläpääty on kivikkoinen, eikä siinä ole hyvä uida. Lisäksi ranta on tuolta kohdin niin kapea, ettei siinä nousuveden aikaan ole rantaa oikeastaan ollenkaan. Uimakelpoiseksi ranta muuttuu, kun kävelet rantaa pitkin n. 200 m.
Mitään omaa rantaravintolaa ei ollut (allasbaari taisi olla), mutta rannalla heti hotellin vieressä on useita HYVIÄ ravintoloita. Tai riippuu mitä HYVÄLTÄ ravintolalta odotat... Lanta on rento paikka, jossa mennään syömäänkin rannalle ilman kenkiä. Ei siis mitään hienostelua tai Michelin-tähtiä. Mutta rentoutta ja hyvää mieltä sitäkin enemmän.- koh lanta
AM mukaan lähellä olevasta diskosta kuuluu mekkalaa. Huomasitteko itse ko. asiaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684158Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363572Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342812En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251491Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571292Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751079