Ostin Nokian 920-lumian, ja muutaman viikon käytön aikana olen havainnut seuraavanlaisen ongelman: Windows-kauppa ei tarkista sovellusten päivityksiä!
Aiempi lumia 620 tarkisti päivitykset melko harvoin - mutta tarkisti kuitenkin ja ilmoitti niistä.
Onko mitään asetusta, joka voisi vaikuttaa päivitysten automaattiseen tarkistukseen? Manuaalisesti ei (kai) ole mahdollista tarkistaa (paitsi jokainen sovellus erikseen, hyvin hyvin hankalaa...).
Mistä tämä "vika" voisi johtua?
Miksi Marketplace ei tarkista sovellusten päivityksiä?
7
359
Vastaukset
- 5230,. (500) 520
sama juttu mulla 520 ei ole pitkään aikaan tullu automaattisesti kauppatiileen ilmoituksia päivityksistä,enkä tiedä missä mättää sillä kaikki pitäis olla kunnossa,tällä sov. voi tarkistaa helposti ainakin nokian omat järjestelmä/kamera ym sovellusten ajantasaisuuden
http://www.windowsphone.com/fi-fi/store/app/sysapp-pusher/19d44d9e-f18e-4df1-9bce-36335242ed2e - 5230,. (500) 520
Äsken tarkistin piruuttaan kaupasta hakemalla ilta-sanomien ja iltalehden sovellukset,molempien kohdalla luki "kokoelmassa" ja alla "Päivitä" eikä mitään tietoa tiilessä eli näitä joutuu välillä yksitellen tarkistelemaan,täytyykin käydä taas kaikki läpi,onneks ei ole kovin paljoa sovelluksia
- wanhus
Minulla sovellukset päivittyvät automaattisesti kuten ennenkin. Viime yönä on taas tullut yksi päivitysilmoitus (Netradar) odottelemaan hyväksyntääni. Myös eilen tuli pari päivitystä. Puhelin on 920.
- L920 owner
Nonniin, nyt sitten ilmoitti, 9 päivitystä :D
Eihän edelliskerrasta ole kun > 3 viikkoa...
Asensin kuitenkin tuon sysapp pusherin jotta voi tarkistaa järjestelmäsovellustenkin päivitykset manuaalisesti.
Ihan kiva olis tietää, kuinka usein/millä perustein kauppa tarkistaa päivitykset. Aika oudolta tuntuu, jos tarkistus on vaan kerran kuussa.
Muuten, lähetin tässä hiljattain valituksen Nokialle koskien MixRadio-sovellusta. MixRadio ei ole toiminut pariin kuukauteen (paitsi laskutus, joka toimii edelleen aivan normaalisti...)- lfjh
Kyllä kai sen kerran vuorokaudessa pitäisi tarkistaa. Ainakin välillä niitä päivityksiä tulee joka aamu.
Viime viikolla oli kyllä monen päivän tauko ja sitten sunnuntaiaamuna tuli iso kasa kerralla. (L620)
- 5230,. (500) 520
No nyt tuli tännekin päivitys tiedot tiileen 4kpl pitkästä aikaa,tosin sammutin puhelimen ja otin akun veks kun aattelin kun joskus sillai tullu aikasemminkin sen jälkeen..ehkä kuitenkin yleisempi häikkä tällä kertaa?
http://aijaa.com/WCCIch - 5230,. (500) 520
Maps päivitty,ei tullu tai ei sit vielä kerenny tulla ilmotusta mutta onnistuu se kun hakee kaupasta ja päivittää
http://www.wpcentral.com/nokia-bumps-here-maps-minor-update-windows-phone?utm_source=wpc&utm_medium=twitter
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043