Miksi Marketplace ei tarkista sovellusten päivityksiä?

L920 owner

Ostin Nokian 920-lumian, ja muutaman viikon käytön aikana olen havainnut seuraavanlaisen ongelman: Windows-kauppa ei tarkista sovellusten päivityksiä!
Aiempi lumia 620 tarkisti päivitykset melko harvoin - mutta tarkisti kuitenkin ja ilmoitti niistä.

Onko mitään asetusta, joka voisi vaikuttaa päivitysten automaattiseen tarkistukseen? Manuaalisesti ei (kai) ole mahdollista tarkistaa (paitsi jokainen sovellus erikseen, hyvin hyvin hankalaa...).

Mistä tämä "vika" voisi johtua?

7

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500) 520
    • 5230,. (500) 520

Äsken tarkistin piruuttaan kaupasta hakemalla ilta-sanomien ja iltalehden sovellukset,molempien kohdalla luki "kokoelmassa" ja alla "Päivitä" eikä mitään tietoa tiilessä eli näitä joutuu välillä yksitellen tarkistelemaan,täytyykin käydä taas kaikki läpi,onneks ei ole kovin paljoa sovelluksia

• wanhus

Minulla sovellukset päivittyvät automaattisesti kuten ennenkin. Viime yönä on taas tullut yksi päivitysilmoitus (Netradar) odottelemaan hyväksyntääni. Myös eilen tuli pari päivitystä. Puhelin on 920.

• L920 owner

Nonniin, nyt sitten ilmoitti, 9 päivitystä :D
      Eihän edelliskerrasta ole kun > 3 viikkoa...

Asensin kuitenkin tuon sysapp pusherin jotta voi tarkistaa järjestelmäsovellustenkin päivitykset manuaalisesti.

Ihan kiva olis tietää, kuinka usein/millä perustein kauppa tarkistaa päivitykset. Aika oudolta tuntuu, jos tarkistus on vaan kerran kuussa.

Muuten, lähetin tässä hiljattain valituksen Nokialle koskien MixRadio-sovellusta. MixRadio ei ole toiminut pariin kuukauteen (paitsi laskutus, joka toimii edelleen aivan normaalisti...)

• lfjh

Kyllä kai sen kerran vuorokaudessa pitäisi tarkistaa. Ainakin välillä niitä päivityksiä tulee joka aamu.

Viime viikolla oli kyllä monen päivän tauko ja sitten sunnuntaiaamuna tuli iso kasa kerralla. (L620)

• 5230,. (500) 520

No nyt tuli tännekin päivitys tiedot tiileen 4kpl pitkästä aikaa,tosin sammutin puhelimen ja otin akun veks kun aattelin kun joskus sillai tullu aikasemminkin sen jälkeen..ehkä kuitenkin yleisempi häikkä tällä kertaa?
      http://aijaa.com/WCCIch

• 5230,. (500) 520

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8437
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4568
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4128
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3612
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2596
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      37
      2358
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe