Ei helvetti..
Olin tänään taloyhtiön roskiskatoksella availemassa naapureiden roskapusseja lajitellakseni niitä oikein, koska idiootti-naapurit eivät osaa saatana edes lajitella, ja arvatkaapa mitä löysin?
4. Kerroksessa asuva, metelöivä nuori omaa ilmeisesti maksuhäiriömerkinnän. Löysin siihen viittaavia papereita.
Samalla kun menin sitten kertomaan hänelle, että tölkit, paperit ja bio-jätteet kuuluu lajitella eri astioihin, kerroin hänelle löydöksistäni. Meille tuli riitaa siitä saako toisten ihmisten roskia tonkia. Ilmoitin että tietenkin saa jos on niin idiootti että ei osaa itse lajitella!!
Hän uhkasi ilmoittaa minusta poliisille, mutta mielestäni rikollisempaa on ettei osaa lajitella. Uhkasin myös ilmoittaa maksuhäiriömerkinnöistä hänen vuokraisännälleen.
Hän haukkui minua sekopääksi. Olen kuulemma kyylä ja turhasta valittaja, mutta mielestäni ei ole turhaa valittaa hänen kissansa yöllisestä tepastelusta ja ihmeellisistä kolinoista. Kyllä ne nyt perkele kuuluu 4.kerroksesta tänne 1. kerrokseen!!
Hän kiistää myös pitäneensä juhlallisuuksia viime perjantaina, mutta musiikki soi yö-myöhään ja rappusissa ravasi porukkaa. Hän väitti olleensa Seinäjoella, esitti jopa junaliputkin. Noinkohan isännöitsijä uskoo?
Uskomatonta. Kuinka saada tuo häirikkö ulos talosta?
Aamuisin töihin lähtiessäänkin käyttää autoaan ainakin 4 minuuttia raaputtaen älyttömän kovaäänisesti ja korvia vihlovasti laseja jäästä. Minulla on olemassa video-materiaalia sekä tarkkoja sekuntikello mittauksia hänen autonsa joutokäynnistä, ja aion toimittaa ne poliisille sekä isännöitsijälle jos meno ei lopu.
AAARGGHH!!! Oli vain pakko purkautua johonkin!
En enää koskaan muuta opiskelija-asuntoloihin!
opiskelija-asunnot ovat syvältä!!
11
453
Vastaukset
- DF123
so so bad troll
- fasisti.
Perussuomalainen natsi
- faaaaarrrrttt
shit-that-didn't-happen.txt
- Kupittaan juna kutsu
Älä nyt helvetti sentäs vaan väitä, että olet tosissasi..????!!!!???...
- Sirutar
Mä en viitsis avata toisten jätepusseja kun ei tiedä mitä sieltä löytyy ja muutenkin toisten roskia , hyi helvetti!!
- ffantsu
Sitten Sä heräsit...märkänä
- khfjhfjhfj
Heh heh. Vsikka aloittajan viesti olikin vitsi, niin lähes tuollaisia valittajia löytyy.
- hehhehheh2
Hauska trolli vaihteeksi
- Trollollololloo
Älä puhu paskaa. Ei Turussa tartte lajitella biojätteitä erikseen, ne menee kaikki polttoon.
- wanqwanq
Purkaudu sää jätkä vaan kätees!
- idhidhidisj
Valitettavasti naapurini on juuri tuon kuvauksen mukainen. On tehnyt isännöitsijälle jo pari valitusta yöllisestä metelistä. Hän taitaa olla taloyhtiössämme ainoa, joka ylipäätään kuulee yöllä ääniä. Vasta olin reissussa, kun sillävälin oli jätetty lappu postiluukkuun, että olisin jälleen pitänyt juhlia. Ei uskonut, vaikka kerroin hänelle, että olin yli 300 km:n päässä. No hän oli tehnyt isännöitsijälle valituksen, jossa kertoikin aivan eri päivän... ilmeisesti siksi, että olisin voinut todistaa tuon alkuperäisen päivän metelin olevan puppua. Tällä hetkellä tilanne on se, että meillä on sana sanaa vastaan, ja isännöitsijä vaan totesi, että hänen on niinkuin vähän pakko antaa varoitus tällaisissa tapauksissa. Voi p. sanon minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu692320Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91374Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41078