Ongelma Norton 360:n kanssa

Täh vai hä?

Kun laitan täyden virustorjuntatarkistuksen normaalilla käyttäjätilillä, tulee ilmoitus: "Sinun on oltava järjestelmänvalvoja suorittaaksesi tämän toiminnon." Täysi tarkistus käynnistyy siitä huolimatta.

Otin yhteyttä Nortonin tukeen ja sieltä arveltiin, että kyse voisi olla jostain Windowsin asetuksesta..

Osaako kukaan auttaa?

11

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile käynnistää Norton JV oikeuksilla normaalilla tilillä niin sen jälkeen tarkistuksen pitäisi alkaa normaalisti. Tämä tapahtuu painamalla Norton pikakuvakkeen päällä hiiren vasenta painiketta ja "Suorita järjestelmävalvojana"

      • Kokeiltu on

        Tällöin tulee vain pikatarkastuksen mahdollisuus.


    • Silloin voi olla ettei täyttä tarkistusta voi tehdä normaalilla tilillä. Pitänee illalla testata Norton Internet Security ohjelmalla.

      • Outoa

        Kuitenkin täysi tarkistus alkaa pyöriä myös normaalilla tilillä, vaikka tuollainen ilmoitus tuleekin. Se tässä ihmetyttääkin.


    • Silloin tuosta ilmoituksesta ei välttämättä kannata välittää kun kerran täysitarkistus lähtee hyvin käyntiin.

      Jokin asetus voi olla tiukalla normaalin tilin suojausasetuksissa.

      • Löytyipäs!

        Minulla olikin tuo "Suorita järjestelmänvalvojana" ihan niin kuin sanoit. Olin vain aiemmin klikannut Nortonin pikakuvaketta alareunasta, jolloin ei tullut tuollaista vaihtoehtoa lainkaan.. Mutta kun klikkasin työpöydälle olevaa pikakuvaketta, tuli tosiaan tuollainen kohta.

        Kun klikkaan tuota kohtaa, se kysyy minulta jv-tilin salasanaa. Tarkoittaako tämä, että vaikka päivittäisin virustorjuntaa jv-tilin oikeuksilla, uskallan silti samaan aikaan surffailla normaalilla käyttäjätilillä?


    • Uskaltaa hyvin. Tuo antaa vain Nortonille JV tilin oikeudet. Ei muille ohjelmille yhtäaikaa.

    • Sama ongelma täällä

      Tämä on aika vanha ketju, mutta mullakin on sama ongelma. Eli vain klikkaan työpöydällä olevaa Nortonin (360) kuvaketta ja painan "Suorita järjestelmänvalvojana", silti tulee ilmoitus, että täyden tarkastuksen saa suorittaa vain jv.. Täysi tarkastus alkaa kaikesta huolimatta pyöriä.. Outoa.

      Muuten, kun on käyttämässä verkkopankkitunnuksia, kannattaako kone tarkastuttaa kokonaan vai riittääkö siihen vain pikatarkastus..?

      Kiitos, jos viitsii auttaa tietämätöntä! :)

    • Voi olla jokin bugi tai vastaava.

      Konetta ei tarvitse scannata kuin ehkä muutaman kerran vuodessa kunhan vaan itse pitää tietoturvasta hyvää huolta eli Windows ja ohjelmat aina ajantasalla ja ei lataa tuntemattomista paikoista ohjelmia tai tiedostoja.

    • ei mikään nörtti

      Mulla taas ongelmana se, että Norton ei tee pika- eikä koko järjestelmän tarkistuksia lainkaan. EI niin MILLÄÄN. Väittää kuitenkin, että viimeisimmät päivitykset on koneessa... tosi rasittavaa.

      Itselläni tuli uuden läppärin mukana (WIN8 -käyttiksellä) tämä Norton alennettuun hintaan, joten alan epäilläkin sitä, että taitaa koko versio olla hintansa mukainen.

    • Ja Windows 8 versio ei olisi periaatteessa tarvinnut erikseen asennettavaa virustorjuntaohjelmaa koska siinä on jo valmiita tällainen Defender niminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe