Tuxuleaks: Tuksu ja Julia, lokakuun 24. päivä vuonna 2013

Mökelö 1

Julia on Sollentunassa ja Johanna Albertinkadulla. Siskokset tilittävät elämäänsä toisilleen. Ahistaa kovin. Keskustelusta käy selville mm. että:

* Mystinen postikortti on saapunut Tukholmasta, lähettäjää arvuutellaan
* Mikropossun hankinnassa on ongelmia
* Siskosten seksielämä on kuollutta
* Julian Bonzo on hankittu erään Anniinan nimiin
* "Jack Nicholson" kummittelee ajatuksissa yhä

Näin tuo reilu parituntinen keskustelu eteni 24.10. illalla (keskustelussa ”Enkelisiivoojalla” tarkoitetaan Heidi-Maria Pursiaista ja ”Harhalla” Jarna Leskelää/ Lahdenvuota).

Johanna Tukiainen: ”Possun omistaja soitti mulle tänään. se perui kaupat koska olen Johanna Tukiainen. Mia Oksanen oli mennyt soittamaan sille!!!!!! mun kasvoihin on puhjennut psoriasis! Haloo ootko taas täällä??????”

Johanna: ”miksi ihmeessä katoilet kokoajan??????”

Julia Tukiainen: ”katosin kun et vastannut, joo mä kuulin äitiltä, voi kamala, puttee”

Johanna: ”Joku nainen on ilmoittanut kuulemma sinne. Sain postikortin Tukholmasta, jossa lukee "Onnea molemmalle Porsaalle!!! T. Näätä."
postikortti oli leimattu Tukholmassa. viimeksi siellä olivat Enkelisiivooja sekä Petri Penna. Käsiala on naisen, mutta ei se kerro vielä mitään.”

Julia: ”onko se sit Enkelisiivoojalta???”

Johanna: ”Hyvin mahdollisesti tai sitten se on Mia Oksaselta. Harha on sitä mieltä, että possun ostokiellon oli järkännyt mulle Mia Oksanen, joku on kertonut sille mun aikeista. Mia Oksasen veli Axxxn Txxxxxxnen asuu myös Tukholmassa.”

Julia: ”ok no se kortti on pieni murhe, mutta puttea mä odotin kovasti.”

Johanna: ”niin mutta etkö nyt tajua, yritän selvittää kuka on mennyt sotkeutumaan tähän juttun!!!!!! 1. Mia Oksanen on vahvin, 2. Enkelisiivooja.
En usko että Petri Penna. MÄ VIT-TU HALUAN SEN POSSUN!!!!!!!!!!”

Julia: ”no se on mia tai Enkelisiivooja, tod näk mia.”

Osa 1(4).

34

1411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mökelö 2

      Keskustelun jatkoa, osa 2(4).

      Johanna: ”KUN EI OLE EDES MIESTÄ EIKÄ LAPSIA!!!!!!! MUA VI-TUTTAA NIIN PALJON ETTÄ VOISIN TAPPAA JONKUN!!!!!!!!! JA OLEN SELVINPÄIN, EN OLE MINKÄÄN VI-TUN DEMONIN VANKI!!!!!!!!”

      Julia: ”mä tiedän”

      Johanna: ”Siis kaikki mun kaverit saavat LAPSIA!!!!!! Niin mun ei anneta edes ostaa porsasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ja ISKÄ ON IHAN VI-TUN HULLU!!!!!!!!!”

      Julia: ”joo, iskä lähetti mulle tänään synttärikortin.”

      Johanna: ”kokoajan mä saan taistella kaikesta!!!!!!! oho, wau!!!!!!!”

      Julia: ”no mutta siinä luki : Onnea, että olet jo täysi-ikäinen.”

      Johanna: ”niin siis täytät 30v!!!!!! Vit-tu se on HULLU. mä vihaan sitä äijää!!!!!!
      se kuristi mut melkein kuoliaaksi jouluna!!!!!!!”

      Julia: ”joo niin.”

      Johanna: ”Äiti itse pyysi mua, että hylkään syytteet!!!! ei olisi ikinä pitänyt hylätä niitä!!!! äiti on niin naiivi!!!!! tietty kiltti.”

      Julia: ”Harha on raskaana??”

      Johanna: ”kyllä on. kuten kaikki muutkin mun ikäiset ja MULLE EI PER-KELE MYYDÄ EDES POSSUA!!!!!! HARRASTIN SEKSIÄ VIIMEKSI NOIN VUOSI SITTEN.”

      Julia: ”joo, munkin seksi elämä on täysin kuollut.”

      Johanna: ”KUN MÄ EN EDES HALUA ENÄÄ MIESTÄ!!!!!!!!
      HALUAN VAAN SEN POSSUN!!!!!!!!!!”

      Julia: ”no hankitaan sulle se possu, mutta sä et saa MISSÄÄN mainita siitä,
      ja joku muu saa kokonaan hakea sen omiin nimiinsä, niin kuin anniina teki bonzon kanssa. mut ekaan kolmeen kuukauteen et saa mainita siitä.”

      Johanna: ”TÄÄ MAA ON IHAN VI-TUN PER-SEESTÄ!!!!!! MÄ VIHAAN NÄITÄ IHMISIÄ!!!!!! VETTÄ VAAN TIHKU, KAIKKI ON HARMAATA, MUA KYYLÄTÄÄN IHAN KUIN EI OLISI AIEMMIN IHMISTÄ NÄHTY!!!!!!!”

      Osa 2(4).

    • Mökelö 3

      Keskustelun jatkoa, osa 3(4).

      Julia: ”mä en ikinä olisi saanut bonzoa ainakaan siltä myyjältä ilman anniinaa.”

      Johanna: ”NO EI TUNNISTANUT MUA KUN KÄVIN KATSOMASSA SITÄ POSSUA!!!! Mutta joku nainen oli ilmoittanut jälkikäteen, kuka olen ja mulle ei saa myydä mitään!!!!!!!”

      Julia: ”ok. mia se oli.”

      Johanna: ”MIKÄ VI-TUN HULLU SE MIA OKSANEN ON??????????????????????????? ”

      Julia: ”mutta nyt kun hankit sen uudelleen. ÄLÄ PUHU SIITÄ MISSÄÄN.”

      Johanna: ”EN OLE KOSKAAN TEHNYT SILLE PAS-KAKASALLE YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!! Se on tienannut mun kustannuksella hirveät rahat!!!!!”

      Julia: ”monet naisetkin esim. se ku-sipää ferrerin susannakin on ihan hiljaa lapsestaan, ole sä hiljaa possustasi.”

      Johanna: ”no niin mäkin oon ollut hiljaa siitä possusta!!!!!! ja se omistaja nimeltä Paul on tosi kiltti ja mukavan tuntuinen! ja se soitti mulle tänään ja sanoi, että nyt se harkitsee kuulemma asiaa, jos kauppakirjat laitetaan jonkun toisen nimiin kuin mun.”

      Julia: ”ok, no niinhän se pitäisi tehdä.”

      Johanna: ”mä laitoin sille just pitkän emailin. mun kasvoihin on tullut psoriasis.”

      Johanna: ”kirkkaan punainen ja hilseilevä koko naama, en kestä enää.”

      Julia: ”käy näyttää sitä ihotauti lekurilla, saat oikeat voiteet siihen lääkärillä.”

      Osa 3(4).

    • Mökelö 4

      Keskustelun jatkoa, osa 4(4).

      Johanna: ”en mä jaksa tehdä enää mitään. haluan vain kuolla.”

      Julia: ”voi meitä... mä meen nyt sohvalle peiton alle ja sit nukkumaan pakoon maailmaa.”

      Johanna: ”mä nukun kokoajan, etkö sä voi nyt edes vähän aikaa puhua mun kanssa?????”

      Julia: ”voin, masentaa vaan.”

      Johanna: ”no niin, mutta en mä yksin halua tässä roikkua.”

      Julia: ”mä tuun ensi viikolla kotiin.”

      Johanna: ”mihin kotiin?????? ei ole kotia.”

      Julia: ”no ns kotiin jollakseen ja sit oon paljon albertilla.”

      Johanna: ”aiotko olla Jollaksessa samaan aikaa Jack Nicholsonin kanssa????? äiti yrittää edelleen puolustella sitä, että sillä on dementia jne.”

      Julia: ”äiti tulee viikoksi jollakseen ja ottaa iskän sit mukanaan tukholmaan.”

      Johanna: ”no siinähän äidille vasta riesa tuleekin. MISSÄ MUN OMAISUUS EDELLEEN ON??????? SE LÄSKI POSSU VEI NE JOHONKIN!!!!!!”

      Julia: ”joo, mutta iskä on tukholmassa pervoiluneen kuiteskin hiljaa, jollaksessa se puhuu pervoja kokoajan.”

      Johanna: ”KAIKKI MUN VAATTEET OVAT POISSA!!!!!!1 ETKÖ VIELÄKÄÄN TAJUA ETTÄ SE ON MIELISAIRAS"!!!!!!!!!”

      Julia: ”tajuan. no ootko puhunut Enkelisiivoojan kanssa, milloin se tuo ne vaatteet.”

      Johanna: ”joskus ensi viikolla, ensin pitää maksaa sille hirveät rahat.”

      Julia: ”sano sille, et maksat osissa, ja se saa tuoda ne kamat, ja sit et vaan maksa. mä meen hei nyt, oon ihan loppu.”

      Johanna: ”oletko kertonut kenellekään siitä possusta??? mieti tarkkaan!!!! ootko kertonut iskälle?????”

      Johanna: ”sähän olet täällä kokoajan!!! et vain halua puhua mun kanssa???”

      Osa 4(4).

    • VaPAHTAJA

      Tuksu luulee että porsaan hommaus helpottaa sen elämää, pelkkää pas-kaa. Vasta kun kaksi metriä on multaa päällä, se helpottaa.

      • Näinhän se menee

        Huono olo korvataan eläimillä ja krääsällä....helpottaa vähän aikaa ja sitten halutaan taas uutta...

        Sairasta, niin sairasta.


      • Hitula

        Tuksulle koirat ja siat ovat pelkkiä asusteita.


      • Viina ja hullunnapit

        Viina ja hullunnapit vie...


    • Tuksu ja espoo

      Mä haluan Tuksua!
      vaikka se on sellainen kun on mutta haluan silti, olen valmis! Eikä TUKSUKAAN HUONOA Tykkäis.

      Muuten väistäkää urhelluareenaa esportcentteriä Tuksu ei käy siellä ja miksi
      koska he eivät pidä asiakkaistaan.

      Minä pidän Tuksusta.

      • Lisää klamuuria!

        Minustakin Tuksu on ihanan klamuuri.


    • "Mä haluun possun!"

      Hauskaa tässä on, että ihminen, jolla on elämänhallinta lähtenyt lapasesta, ja jonka kaikki asiat ovat sekaisin, on panostanut valtavasti tarmoa mikropossun hankintaan. Hahhaa!"

      • Pussu = tuki & turva

        En ole psykologi, mutta liekö kyseessä jokin "pakoa todellisuudesta" -syndrooma?"


      • Oheistoiminto
        Pussu = tuki & turva kirjoitti:

        En ole psykologi, mutta liekö kyseessä jokin "pakoa todellisuudesta" -syndrooma?"

        jotain sen suuntaista, oheistoiminto.


    • Petoksen maku

      On kiinnostavaa, kuinka Enkelisiivoojaa epäollään kortin lähettäjäksi, ja sitten hänestä käydään tällainen keskustelu:

      Johanna: ”joskus ensi viikolla, ensin pitää maksaa sille hirveät rahat.”

      Julia: ”sano sille, et maksat osissa, ja se saa tuoda ne kamat, ja sit et vaan maksa. mä meen hei nyt, oon ihan loppu.”

      • Kiittämättömyys

        Enkelisiivooja teki siivoustyötä yli 40 tuntia sekä haki ja pesi Tuksun vaatteita toisen mokoman tunteja. Korvauksen tulisi tällöin olla nelinumeroinen summa. Saiko hän koskaan asiallista korvausta suuresta uurastuksestaan?


      • Sekosiskot
        Kiittämättömyys kirjoitti:

        Enkelisiivooja teki siivoustyötä yli 40 tuntia sekä haki ja pesi Tuksun vaatteita toisen mokoman tunteja. Korvauksen tulisi tällöin olla nelinumeroinen summa. Saiko hän koskaan asiallista korvausta suuresta uurastuksestaan?

        Tuo on sekosiskolla niin verissä, etteivät he pidä sitä minään.


      • Slogan Jollaksesta
        Sekosiskot kirjoitti:

        Tuo on sekosiskolla niin verissä, etteivät he pidä sitä minään.

        Petos se on pienikin petos.


      • Typerä huitukka!!!
        Slogan Jollaksesta kirjoitti:

        Petos se on pienikin petos.

        Heidi-Maria Pursiaista on kusetettu jo vuosikausia samalla tavalla.
        Typerä on tuollainen vietävissä oleva huitukka!


      • Helppo höyäytettävä.
        Typerä huitukka!!! kirjoitti:

        Heidi-Maria Pursiaista on kusetettu jo vuosikausia samalla tavalla.
        Typerä on tuollainen vietävissä oleva huitukka!

        Tyhmää panaa villasella joka kerta.....

        Mutta tukiaisilta törkeää ehdotella maksamatta jättämistä!
        Julle varsinkin, oikein saasta......kehtaakin.
        Itse on dokaamisen vuoksi sairaalassa joten siivousapua ei parassiskolta olisi tullut muutoinkaan.......sotkea se kyllä osaa siskonsa kanssa.....oksettavia molemmat.


      • Ainoa tapa
        Helppo höyäytettävä. kirjoitti:

        Tyhmää panaa villasella joka kerta.....

        Mutta tukiaisilta törkeää ehdotella maksamatta jättämistä!
        Julle varsinkin, oikein saasta......kehtaakin.
        Itse on dokaamisen vuoksi sairaalassa joten siivousapua ei parassiskolta olisi tullut muutoinkaan.......sotkea se kyllä osaa siskonsa kanssa.....oksettavia molemmat.

        Maksut etukäteen ja käteisellä.


    • Angelique Tolin

      -- Tukiaisten siskosten salattu glamourelämä --

      Hymy-näätien palstalla marraskuussa 2013 nimimerkki "10" (kiitokset!) kiteytti Tukiaisten siskosten salatun glamourelämän näin:

      ”Elämän sisältö näyttää todellakin olevan raha, jota ei koskaan ole,
      ja lääkkeet, jotka nekin on aina loppu. Paremman puutteessa käy punaviini.

      Keikat hoidetaan, kun ja jos muistetaan, sivuasiana, pääasia on, että niistä saa rahaa. Ajoissa pitäisi ehtiä, että saisi täyden korvauksen, vaan harvoin ehditään. Seiskallekin on pakko postailla, muuten eivät suostu maksamaan.”

      • Diane Saxobeat

        Alkoholismin rinnalla ja valossa näkyvät myös Tukiaisten siskosten lapsellisuus, kykenemättömyys kasvaa aikuiseksi ja toisten huolehdittavana roikkuminen sekä katkeruus menetetystä elämästä.

        Samalla tehdään tahallaan omaistenkin elämä vaikeaksi.


    • huh huh
      • PA-Tuksut

        Tiukka paikka. Johanna:
        "mun keikkamyynti on pienentynyt älyttömästi enkä mä saa mistään rahaa!!!!"


    • ratsia asunnolle

      Milloin Tuksun iso lääkelasti saapuu ???

      • Mennyt jo........

        Oli jo saapunut.
        Mnä olisit säkn sokeareetta huomannut, jos olisit katsonut päiviä...

        Turhaa jankutusta vanhoista jutuista.


      • Joulunapit

        Uutta lastia jo pukkaa jouluksi...


      • Sollentuunanen
        Joulunapit kirjoitti:

        Uutta lastia jo pukkaa jouluksi...

        Äidin lääkekaappi tyhjäksi?


    • Mamma Mia ja Arto

      Johanna Tukiaisella on leppymätön viha ja vaino Mia Oksasta kohtaan sekä sairaalloinen vainoharhaisuus. Lähes kaikki laitetaan Oksasen piikkiin. Ellei satu olemaan Arton vika.

      • Tuksu solvasi Miaa

      • Tuksu pilkkasi Artoa

      • Dolls Diary 26.12.

        Tuksun Dolls Diary terveiset (26.12. illalla):

        "Älkää näädät ja pahansuovat Ihmiset, kuten Mia Oksanen, esittäkö mitään surunvalitteluja meille. Se loukkaa meitä koska te olitte osasyyllisiä Julian ennenaikaiseen kuolemaan.

        Pyytäisin myös, että Seiska poistaa Arton surunvalittelut netistä. Arto ei ollut koskaan läheinen Julian kanssa eikä tuntenut häntä. Julia halveksui ja inhosi Artoa, joten viimeistään tässä vaiheessa teidän tiettyjen henkilöiden pitäisi vaieta. - Johanna Tukiainen”


      • Voi elämän käsi taas
        Dolls Diary 26.12. kirjoitti:

        Tuksun Dolls Diary terveiset (26.12. illalla):

        "Älkää näädät ja pahansuovat Ihmiset, kuten Mia Oksanen, esittäkö mitään surunvalitteluja meille. Se loukkaa meitä koska te olitte osasyyllisiä Julian ennenaikaiseen kuolemaan.

        Pyytäisin myös, että Seiska poistaa Arton surunvalittelut netistä. Arto ei ollut koskaan läheinen Julian kanssa eikä tuntenut häntä. Julia halveksui ja inhosi Artoa, joten viimeistään tässä vaiheessa teidän tiettyjen henkilöiden pitäisi vaieta. - Johanna Tukiainen”

        Että se jaksaa.
        Qviini on qviini vaikka alkossa marinoisi.
        Onneksi paxu ei todellakaan päätä seiskaliven juttuja......

        Mitäköhän se on nyt sitten vetänyt, kun noin kirjoittaa?
        Katkera se ainakin on......ihan kaikkeen......

        Ja jälleen kerran koko muu maailma on syyllinen paitsi johanna........oka julle jätti jollakseen yksin kyseisenä viikonloppuna........

        Miksei siitä sano mitään?


    • Ohi toistensa

      Tuksu puhuu avauksen viesteissä vain PPOSSUSTA,
      Julia yrittää välillä keskustella muusta. :)

    • Bonzo 2014

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe