Aborttilain koodisana: rasitus.

Outoa sakkia..

Tutkimus sanoo että abortöörit ovat vaarallisia myös vanhemmille lapsille. Tämä joukko ottaa Suomessa hengiltä 10500 pientä suojatonta lasta vuosittain mukavuusaborteissa. Jos tämä ei olisi vaara lapsille, niin mikä sitten enää olisi?
Sensuroidussa aloituksessa mainitut epäsosiaalisuuteen ja sairauksiin viittaavat korrelaatiot ovat juuri niitä tekijöitä, joiden vuoksi sosiaalipolitiikkamme arkkitehdit ja takapirut arvioivat säästävänsä rahaa, kun "rupusakki" saa apuharventaa itseään mukavuusaborteissa.
Ei oman lapsen hoitaminen ole tavalliselle naiselle "rasitus". Tämä on aborttilain koodisana, jota avaa sosiaalidawinistisen aborttikäytännön ideologiset taustat.
Mukavuusabortti on tabujen tabu, sillä abortöörejä tunteettomammin lapsien henkiä riistää nykyisen sosiaalipolitiikkamme eugenistinen ideologia. Epätieteellisistä sosiaalidarwinismistaan eivät sosiaalipolitiikan sievistelevät avaimenhaltijat haluaisi kuulla mainittavan.
Valitettavasti nämä iskut elämää vastaan ovat nyky-yhteiskunnassa raivoavan väkivallan ydin.

Mukavuusabortissa abortööri hyökkää:
- lapsensa henkeä ja ruumista vastaan
- omaa ruumistaan ja psyykeään vastaan
- äitiyttään vastaan
- naiseuttaan vastaan.
- lapsen isää vastaan
- parisuhdettaan vastaan.

Seurauksena on usein yksinäisyys ja moninkertaista tuhoa. Mies etsii itselleen oikean naisen.
Aborööri on myös itse lyhytnäköisten tekojensa ja mukavuusaborttijärjestelmän uhri.
Aborttiasiamiehet houkuttelevat uhrejaan väkivaltaiseen ja samalla itsetuhoiseen tilaan.

1

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pysy realiteeteis

      "Ei oman lapsen hoitaminen ole tavalliselle naiselle "rasitus". "

      Kummallista että sanot noin. Päivi Räsänen kun viittasi tähän samaan rasituspykälään haastattelussan. Hän puuskahti, että "ainahan lapsi on rasitus". Hän ilmeisesti viiden lapsen äitinä tietää tämänkin puolen elämästä. Kuten kuka tahansa äiti joka lapsia hoitaa. Vain lapseton ihminen voi väittää, ettei lapsi rasita. Se rasittaa: henkisesti, fyysisesti, taloudellisesti ja parisuhdetta erityisesti, koska aikaa parisuhteelle ei enää ole. Tällöin useat parisuhteet kaatuvat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe