Hei! Porukat ostivat telkkarin jossa USB tallenus mahdollisuus! Suureksi pettymyksekseni huomasin että voi onnettomasti tallentaa vain yhtä kanavaa ja kanavaa ei voi vaihtaa tallennuksen aikana! Lapsellista sanon minä! Onko muutkin USB tallenus tv:eet yhtä surkeita?
USB tallennus telkkarit onnettomia?!
3
268
Vastaukset
- panokset kovenee
Jos tarvitsee tallennusmahdollisuutta usealta kanavalta samanaikaisesti, pitää ostaa laite, jossa sellainen toiminto on. Yleensä se vaatii digiboksin, jossa on kiintolevy ja kaksi viritintä. Myös ainakin jotkin tietokoneeseen liitettävät usb-digiboksit osaavat tuon, ainakin sopivalla ohjelmistolla.
Se, että televisiossa ei tuota toimintoa ole, ei tee siitä onnetonta. - Kyllä niit on
Panasonicilla ja Samsungilla on tuplavirittimillisiä malleja.
Lue vaikkapa
MB 9/2013 "ykkösketju kehiin" 55 tuuman älytelevisiot
Itse ostin Pansun ja kun laitoin ohjelmia ajastukseen, aluksi hämmästyin kuin sain laittaa toiseltakin kanavalta samaan aikaan tulevan ohjelman. :)
Tosin tallennuksien katseluun ei ole niin paljoa näppäriä toimintoja kuin digiboksissa, esim. ei voi laittaa kirjanmerkkejä mihin vaan haluaa, mutta ohjelman tallentamiseen silloin tällöin se sopii hienosti. Ja tuplavirittimistä on etuna sekin, että saa vaikka kaksi tv-kanavaa ruutuun rinnakkain yhtä isona tai yksi isona ja toinen pikkukuvassa. - LOGIC lokiikka
Mulla on vielä onnettomampi, kiinalainen LOGIC-televisio. USB-tallennus ei tallenna tekstityksiä. Toista kanavaa ei silläkään voi tallentaa. Onneksi on Toppari digiboksi, se kyllä tallettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501663Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761375- 321209
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891124Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591017- 891006
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee198964Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20881Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71844- 82841