Vammaisilla on helppo rahastaa. 2012 nettosin lähes millin bruttona. Kun kaupunki ei osaa kilpailuttaa, niin rahanteko on lapsellisen helppoa.
Vammaisten avulla miljonääriksi
19
588
Vastaukset
- Teemu V
Helppoa kuin heinäteko, sillä vammaiset ovat paras tapa tehdä tiliä, sillä päättäjät eivät kehtaa olla vammaisten kallistakin hoitoa vastaan.
- ed one
Täytyykö voidella päättäjiä, että saa hyviä diilejä kaupungin kanssa?
- kade
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11802307
Takuuvarmasti tuosta on kyse! - Eliittirouva
Ensi vuonna olisi tarve yli miljoonalle, sillä eliitissä on kuluja, joita te tavikset ette osaa edes kuvitella. Viime vuotinen noin 700 000 euron tulos verojen jälkeen oli liian pieni.
- iislotsi Kierieski
Minä siunaan tämän koska yrittäjät ensin ja rupusakki jos jotain jää - olen nyt kermaa.
- Kohtamaggaraa?
Onneksi olokoon kun olet nyt kermaa.
- Törkeyksientörkeys
Vammaisilla ja sairailla rahastaa kaikki.Sairaalat, lääkärit ja lääketehtaat, apteekit.
Olet sairas ja maksat itsesi vielä sairaammaksi.
Onkohan tässä yhteiskunnassa nyt jotakin pahasti perseellään?
Toivotaan vaan, ettei kukaan rahastajista sairastu, tai vammaudu.Ettei tarvititse maistaa sitä omaa lääkettään.- Eliittirouva
Vammaiset eivät osaa vaatia paljokaan, mutta minä kyllä osaan.
- lnlljljkljw
Eliittirouva kirjoitti:
Vammaiset eivät osaa vaatia paljokaan, mutta minä kyllä osaan.
- ihan ulalla
Mitäs tehtäs, että kaikki edellämainittu "Törkeyksientörkeys" tulis ilmaiseksi?
Jätettäiskö investoinnit ja saneeraukset tekemättä ja palkattaisko osaamatonta työvoimaa?Kuka vuokrais tilat ilmaseks?
Juu.Eihän yritys voittoja tarvii.Lopettaa vaan sitten kun ei enää ole mistä ammentaa.
Nii.Ja eihän me niitä veroeuroja tarvita, mitä voittoa tuottava yritys pulittaa?
Ihan höpöä tollanen plussapuoli tulostilillä.
Karmeeta!
- Kaputinko
Eipä tuo Luotsi-säätiön 'työllistäminenkään' hääviä ole. Heikkoja on helppo käyttää hyväksi ja kaupungin yes yes-miehet hyväksyy kaiken.
- niin heikkoo aiai...
Luotsi säätiöltä olen aina saanut kunnon palvelua!
Useinkin hankkinut myös tietotekniikkaa myös sieltä.
Voisi sanoa, että paremmin toimivat sieltä hankitut näytöt ja keskusyksiköt kuin uutena viimeistä huutoa olevat välineeni.
Asiantuntijoita ovat.
Kyllähän ihmisen vahvuus lähtee ihan ensisijassa itsestä ja omien voimavarojensa tuntemisesta.
Ei rutisemalla kovin pitkälle pötkitä missään asiassa.
- Eliittirouva
Nitzaan ensi kesänä ja myös Pariisiin on tarkoitus lähteä ostoksille.
- jkuyklyil
Joku puhisee kateudesta!
- Puuroa ilman leipää
jkuyklyil kirjoitti:
Joku puhisee kateudesta!
Viime vuosina ihmisillä, niillä köyhillä ja muuten heikommilla on alettu tekemään bisnestä. Työttömyyskin on nykyisin sairaus, jonka vuoksi työttömän pää tutkitaan ja psykologit saavat rahastaa. lopuksi todetaan, että työtön kyllä paranee, kunhan menee töihin työttömyyskorvauksella. Tämä on oksettavaa ja sairasta hyväksikäyttöä. Tämä on kuplataloutta, joka puhkeaa siinä vaiheessa, kun ahneus ylittää maksukyvyn.
- hkjkj gizkn
Vaan tekeekö tuo kehuminen hyvää omalle egollesi?
Jos tekee, ota enemmän sanoja käyttöön, tuo yllä oleva teksti on vielä aika kesyä. - Eliittirouva
Sain lahjaksi hienon kalliin timanttikorun ja kultaisen kellon, sekä 10 000 euron matkalahjakortin. Olin hieman pettynyt, sillä viime jouluna sain paljon kalliimpia lahjoja. Vammaisille tarjosimme yhden siivun kinkkua ja Siwan peruna- ja lanttulaatikoiden antimia. Jälkiruokiin ei jäänyt varaa, sillä talous on tiukka, sillä voittoa ei vielä tänä vuonna ole kertynyt miljoonaa euroa. Hyvä joulumieli minulle tulee, kun pääsen hinnoittamaan taas palvelumme siten, että voittoa kertyy vähintään miljoona vuodessa.
- Myös ahne
Eihän miljoonavoitto riitä mihinkään, sillä ahneelle ei mikään riitä.
- Malli Alinomaa
Tokihan se onkin omaisten asia myrkyttää nämä ahmatit suklaalla! Joulu on heille vaan ahdistusta aiheuttava hässäkkä muutenkin. Ei parane liikoja ruokkia. olisivat kiitollisia tästäkin hoidosta, kun omaisetkin ovat hylänneet heidät näihin laitoksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279