Keskuspankki asuntovelkaisille: Tarvitsette ehkä lisätyön.

hipsansaa

9

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhoojajjajajajaa

Miten niin kohta kolmessa prosentissa? Mulla ainakin vielä 0.5% marginaalin kanssa. Koska sinun tietolähteiden mukaan on tuo 3, kerro kiitos?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mikä on aloituksen pontti, onko Englannissa tapahtunut muutakin noin jännää ?

• Anonyymi

Tyffelit veivasivat 90-luvun laman jälkeen liki 10 vuotta levyä "hinnat laskevat ikuisesti, koska ne ovat ennenkin laskeneet. Tänä aikana hinnat nousivat 50-100 %. Ei oikein toiminut.

Sen jälkeen huonoja uutisia on haettu maailmalta. Milloin rommaa Ruotsissa, milloin on halpaa Saksassa jne. Hyvin ovat jaksaneet uskoa kohta 20 vuotta "syssyllä rommaa ja tuhnu pääsee viimeinkin omaan".

Ruoan ja energian hintojen nousu yms. mitä nyt inflaation kuuluu, ei tietenkään puraise touhutonnimiehiä, joilla ei ole rahaa, joka voisi menettää arvonsa. Sama pätee myös tuhnujen virtuaalisijoituksiin.

Tosin käytännössä voi käydä niin, ettei tuhnulla enää ole varaa ostaa kaljaankaan entiseen malliin. Taitaa tulla puun takaa, koska tunhuilla ei ole kokemusta inflaatiosta. Jonka luulevat olevan vuokraloisten paras ystävä. Eihän Uskovainen Munno ikinä korota kaksion 350 €/kk vuokraa... näinhän 15 vuotta sitten oli tapana uhota.

Mites on, vieläkö on vuokra 350 €/kk?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa ei vielä mitään hätää pk-seudullakin hinnat alkaa olla kohtuulliset:

https://kiertonet.fi/huutokaupat/kt-4hk-935-m2-naapurintie-3-kontula-helsinki-107372

Tarjottu nyt 30 teur ja pohjalla on remonttilaina 55 tuheur, joten 85 t tekee vielä alle tonnin neliö 94 neiiöisessä asunnossa. Ei vielä siis paha hinta, tuolla kannattaa ostaa mutta eipä enää enempää tarjoilla, sillä huonot ajat tässä koittaa myös pk-seudulla ja korot on kiivaassa nousussa. Kissanpäivät on loppuneet jo muutama vuosi sitten.

• Anonyymi

Briteille tarjotaan nyt samaa jallitusta, mitä tarjosivat teille, matti ja maijja, ennen lopullista ylivelkaantumistanne (poorrvarit jälleen asialla):

""Britanniassa on nyt avoinna toista miljoonaa työ­paikkaa – ”Palkkaisin heti kenet tahansa, jonka vain saisin”
      Britanniassa on jo lähes 1,3 miljoonaa avointa työpaikkaa. Pandemian jälkeen talous virkosi, mutta yrityksiin ei riitä työntekijöitä. Brexitin takia väkeä ei saa EU-maistakaan.""

Asialla vanhat tuttu, kusettaja, kiireestä kantapäähän, Herrrrliinin sanomat !

Miten olis, sopuli, josko lähtisit britteihin, sehän niillä nyt vinkkinä, meillä kun ei oikein löydy niitä töitä, jolla velkoja makselisit. Pitää muistaa, että rahaa pitää tulla, nettona vähintään pari tonnia kuussa, muutten täyttä kusetusta.

• Anonyymi

Ahdistaako komukkia nyt jokin seikka?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5284
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      50
      3138
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2832
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      34
      2742
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      2069
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1847
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1505
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1468
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1417
    Aihe