Kysely koskien suomi24 kirjoittelusta

kyselyikäinen

Onko sinulla tapana kirjoittaa suomi24 muuallakin kuin ikävä-palstalla ?

Oma vastaukseni on etten kirjoita muualla, en koskaan.
Tänne "ohjauduin" kuin huomaamattani.

28

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi24 Ylläpito

      Kirjoitan joka palstalle provoja 24/7.

    • ei kuulu kellekkään

      kirjotan mihin haluan milloin haluan mitä haluan.

      • 5+13

        Eihän se kuulu mutta NÄKYY!


    • Suomi24 Ylläpito

      Itseasiassa tämäkin aloitus on meidän tekemä. Ovelaa, eikö?

      • koko palsta sekasin

        mitä järkeä vastata itelle sitten..


      • ovelaa

        Niinpä juuri. Sinun ja miljoonan nikkisi.


    • mut harvoin

      Joskus

    • oox ylpee?

      Kirjoitan joka palstalle provoja 24/7.

      • OO_OO.

      • Noitahan riittää
        OO_OO. kirjoitti:

        https://www.google.fi/search?q=suomi24 häirikkö&oq=suomi24 häirikkö&aqs=chrome..69i57.9894j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8

        Taitaa olla kaikkein levinnein ilmiö tuo häiriköinti palstoilla.
        Mikä niitä repii? Yksinäiset reppanat vai muuten elämästä syrjäytyneetkö tuota tekee.


    • taru anneli

      Yksittäinen reppana--------------->SINÄ.

      • Pääsit heti aamusta

        vauhtiin. Muista lääkitys ettet romahda vastakaikujen puuttuessa.


    • -?-

      mitä järkeä vastata itelle ?

      • ....................

        Tää on sit taas tätä!

        Muista ottaa ite lääkitys.

        Toi pelle saapui taas palstalllle.

        hehe,heeee


      • akrobatiaa
        .................... kirjoitti:

        Tää on sit taas tätä!

        Muista ottaa ite lääkitys.

        Toi pelle saapui taas palstalllle.

        hehe,heeee

        lääkettäni ovat suklaa ja taatelit -niillä voisi elää.


      • ................
        .................... kirjoitti:

        Tää on sit taas tätä!

        Muista ottaa ite lääkitys.

        Toi pelle saapui taas palstalllle.

        hehe,heeee

        toi pellehän asuu täällä.


    • yleispalstari

      Kirjoitin joskus vessapaperille...siihen on hyvä kirjoittaa, paperia riittää. Enää en kirjoita vessassa. Joskus luen vessassa seinäkirjoituksia ja tunteita mietin miksi kirjoitus.

    • enhaluisminkäsvoit

      järki ja tunteet on toinen, kun täytty pohtia näitä tunteita, jotka ei oikein ole sallittuja. Tunteita jotka ovat olleet kauan ja ei niille ole dammutuskytkintä löytynyt :-(

    • tapana mun

      on kuljeksia lukemassa siellätäällätuolla näillä palstoilla. Harvoin kirjoittelen minnekään, ehkä tänne olen eniten kommentoinut.
      Alunalkaen satuin tänne vahingossa jonkun otsikon perässä ja jäin lukemaan ja
      jotain se tuntui silloin ärsyttävän suunnattomasti. Ärsyynnyin itsekin.
      Sitten olin jonkin aikaa ihan pirruuttanikin täällä ja nyt oon ajankulukseni.

    • niin minäkin.

      Sama vastaus.

    • eipä kehumista.
    • hih:)))))))))

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11402645

    • TÄMÄ ON NIIN

      ikävä palsta että on suosituin :)

    • (24h):1286 up.

      Uusien viestien määrä (24h):1286

    • 24h: 23 386

      Viestejä:
      13 607 000
      24h:
      23 386
      Palstoja:
      2883

      Kirjoitusrobotti.

    • vuosi vaihtuu

      Parempaa vuotta 2014

    • .......

      Muista vaihtaa levyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe