Näin Lumia Black parantaa videokuvauksen laatua

linkki.

Black-päivityksen odotetaan tulevan laajemmin tarjolle alkuvuodesta.

http://mobiili.fi/2013/12/31/nain-lumia-black-parantaa-videokuvauksen-laatua/

8

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herkemmin per

      Koskahan tulisi päivitys, millä se toimisi myös puhelimena paremmin eli löytäisi sen operaattorin verkonkin...

    • 324234234234324

      Olisi jo kiva saada tuo päivitys niin windows phoneakin olisi jopa ilo käyttää, ärsyttää suunnattomasti tällä hetkellä kun saa rämpyttää taakseppäin nappia kymmeniä kertoja että saa nettiselaimen suljettua.

      Tuossa uudessa tulevassa päivityksessä on hieman samantyylinen sulkemis systeemi ohjelmille kuin androidissa eli aukioleviin sovelluksiin kun pitää taaksepäin nappia pohjassa tulee sulkemisruksi ylireunaan

      • se on hyyyyvä

        Lataa Incognito browser -> ja painat vain "exit" =D


      • l520

        mulla on ollu noi sovellusten sulkemis ruksit jo lokakuun puolivälistä kun päivitin se gdr3 previkan (takuun menetyksen uhallakin).Täytyy kyllä todeta että ne helpottaa paljon tän käyttöä,niin vaivattomasti saa sammutettua kaikki auki olevat sovellukset nyt.Lumia Black (ja ne ruksit) pitäis tulla tammikuussa jakoon,koska tänne sitä ei tiedä kukaan en kuitenkaan enää menisi gdr3 previkkaa päivittämään noitten ruksien takia koska puhelimen takuu siinä vaan menee.


      • 32423423432432432
        l520 kirjoitti:

        mulla on ollu noi sovellusten sulkemis ruksit jo lokakuun puolivälistä kun päivitin se gdr3 previkan (takuun menetyksen uhallakin).Täytyy kyllä todeta että ne helpottaa paljon tän käyttöä,niin vaivattomasti saa sammutettua kaikki auki olevat sovellukset nyt.Lumia Black (ja ne ruksit) pitäis tulla tammikuussa jakoon,koska tänne sitä ei tiedä kukaan en kuitenkaan enää menisi gdr3 previkkaa päivittämään noitten ruksien takia koska puhelimen takuu siinä vaan menee.

        Saanko kysyä mistä sait tuon? itsellä ei tullut kutsua tuosta nokia feedback jutusta vaikka tein sen


    • l520
      • 3242342342342332423

        Juu, ei valitettavasti ole tuota windows phone kehittäjätiliä niin ei saa ladattua ^^


      • 23423423423423432
        3242342342342332423 kirjoitti:

        Juu, ei valitettavasti ole tuota windows phone kehittäjätiliä niin ei saa ladattua ^^

        Toimii sittenkin kun tein tuon ilmaisen app center tilin, niin sai ladattua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe