c7 sääennuste ei ole toiminut kuukauteen, onko tietoa korjauksesta??
sääennuste ei toimi
19
275
Vastaukset
Mistä sääpalvelusta on kyse?
- sääukko
moi
tarkoitan widgetinä olevia 2 ennustetta:
-sää, ennuste 5pv
ja
sää, nyt joka näyttää esim sään sijaintisi mukaan Itse pääsen testaamaan tuota vasta kello 17 paikkeilla.
Testasin ja widget ei toimi hyvin minullakaan N8 mallissa.
- sääukko
Onkohan Nokialla joku mail osoite , minne voi reklamoida?
http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/yhteystiedot/
Tuolla on eri vaihtoehtoja.- sääukko
latasin nokian kaupasta Accuweatherin koska siinä mainittiin että on widget. Latauksen jälkeen se menikin "lisää pikavalintaan" kohtaan, eli ei ole siis automaattisesti kännyn desktopissa päivittyvä säätiedotus kuten oli Nokia aiemmat hyvät säätilasivut.
Löytyykö C7 sopiva ilmainen sääsivu , joka päivittyisi automaattisesti kokoajan näkyen kännykän desktopissa? Ei oikein ole sellaista luotettavaa.
Foreca ja ilmatieteenlaitoksen sivut eivät muistaakseni päivity automaattisesti.- n,8
Ei se toimikaan pikavalinnan kautta vaan lisää widget kohdasta. kyllä se minulla oikein toimii.
- sääukko
moi
kuinka sait sen accuweatherin widget kohtaan, minulla se latautuu pikavalintaan
- n,8
Jos olet päivittänyt puhelimeesi Bellen niin pitäis löytyä lisää widgetin valikosta.
- sääukko
moi
on päivitetty, tarkistaisin vielä puhutko Accuweatherin appsista joka näyttää 15pv forecastin, vai olisiko kyseessä joku toinen Accuweatherin appsi?
- tämätämä
http://store.ovi.com/content/382713?clickSource=search&pos=1
tämätämä- sääukko
jep just sama, mulla se menee C7:ssa pikavalintaan eikä widgetiin , viimeisin bele päivitys C7:ssa
- ,,,,,,,,,,,,,,8
- sama,
swype ja nokia sää lopetti toiminnan yhtä aikaa.toimiiko muilla swype vielä.
- lumia tilattu
sama, kirjoitti:
swype ja nokia sää lopetti toiminnan yhtä aikaa.toimiiko muilla swype vielä.
ei näissä toimi enää mikään
- sääukko
tarttee kokeilla tätä 5days appsia
tänks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603