HAHAHAHA... Katsellut tuossa www.kaivinkoneet.com sivustoa, ja huomannut että kävijöitä saati kirjoittajia ei ole kuin joitain. Onkohan sivuston suosio laskemassa? HEHE
Noh eipä sillä että siellä mitään kiinnostavaa olisikaan... samoja lörinöitä ja toinen toisilleen Uutta Vuotta toivottelevia tyyppejä... HAHAHA
Suomi24 keskustelu palsta on vilkkaampi ja laadukkaampi (mielipide).
www.kaivinkoneet.com
17
878
Vastaukset
- Oletko katkera?
Olethan sinäkin siellä käynyt kun sen oikein tunnustat. Minäkin olen siellä käynyt. Olen kaipaillut sitä vajaaälyisen Komazun kirjoituksia. Ne olivat erityisen huvittavia. Mihin lienee kirjoittaja hävinnyt...
PS. Mitenkä se aloittajalla rammeri laulaa?? - Täh mitä
Ehkä tämän aloittaja on juuri se vajaaälyinen tai sukulais-sieluinen???
Jos kerran ei ole mitään kiinnostavaa ,niin anna tulla että on jotain luettavaa ja rakentavaa !!! Vaikka taitaa ne olla siinä......???!!!- Kävijä 74
Olikos se sama ukko kellä oli se Komazu ja rammeri ja hakkas kiviä nii pirusti.... Se sama mikä kyseli että tulisko siitä palaneesta koneesta kalu ja myytävänä palstalla kyseli käytetyn iskuvasaran perään??
Tais paljastaa siinä ettei oo omistanu konetta kuin unissaan ja toisen märän unen yhdisti jotekii kierosti rammerointiin...
Tais olla muitaki hulluja siellä palstalla ku hullu-jussi ;), siis oikeesti hulluja - komatzu oulasala
Kävijä 74 kirjoitti:
Olikos se sama ukko kellä oli se Komazu ja rammeri ja hakkas kiviä nii pirusti.... Se sama mikä kyseli että tulisko siitä palaneesta koneesta kalu ja myytävänä palstalla kyseli käytetyn iskuvasaran perään??
Tais paljastaa siinä ettei oo omistanu konetta kuin unissaan ja toisen märän unen yhdisti jotekii kierosti rammerointiin...
Tais olla muitaki hulluja siellä palstalla ku hullu-jussi ;), siis oikeesti hullujakyllähän mie sinne kirjoittelesin juttuja viime rammeri keikoista. mutta sen palston ylläpito on nii vajavaista että jäähyä tullee heti kun sinne kirjottaa. ja sit ne myös poistoo kirjoituksia. katelliista porukkaa sillä sivustolla. eivät kestä kuulla totuuksia kun jollaki on töitä
Kaivinkoneet.com on ok sivusto joka on onneksi vielä selvinnyt suuremmista mielialahäiriöisten kirjoitteluista. Palstalla keskustelevat harrastajat sekä urakoitsijat hyvässä hengessä. Vaikka jäsen määrä on vielä pieni niin se kasvaa kyllä varmasti tulevaisuudessa.
Niin Hullu-Jussi on hullu, jo harrastuskin sen kertoo.
T: Jake- Apo
Ai, no ketäs hulluja siellä sivustolla mukamas on?????
- SÄÄLIKSI KÄY
Kaivappas APO se pikkuveljesi jalkojesi välistä esiin ja purista sitä rakkaudella ja kerro kuka häntä rakastaa eniten koko maailmassa. Sen jälkeen opettele lukemaan ja oivaltamaan pienet sarkastiset sisällöt muiden kirjoitteluista, tosin epäilen ettei se sinulta onnistu. T: j
- komatzu oulasala
kävin kirjoittaa osto sivulle että oisin ostmassa rammeerhii. nii varotus siellä tuli. ylläpito on siellä paskaa
- Catti
Komatzu on oikeessa... kaivinkonet sivuston ylläpito on *****!!!
- juusokaivaa
jos kaivinkonet palstalla haluu keskustella niin pitää semmosia juttuja jutella mitkä miellyttää ylläpitoo
- sdada
juusokaivaa kirjoitti:
jos kaivinkonet palstalla haluu keskustella niin pitää semmosia juttuja jutella mitkä miellyttää ylläpitoo
xczccs
- korpisoturi1
juusokaivaa kirjoitti:
jos kaivinkonet palstalla haluu keskustella niin pitää semmosia juttuja jutella mitkä miellyttää ylläpitoo
no miten olis jos kokkeilisit asiallisesti keskustella vaikkastapa asiaa muustakki ku kikkelistä sekäpä sen käyttelystä? apina
- oulasalan urakoittij
korpisoturi1 kirjoitti:
no miten olis jos kokkeilisit asiallisesti keskustella vaikkastapa asiaa muustakki ku kikkelistä sekäpä sen käyttelystä? apina
joo sain sinne porttikiellon ku sanoin menevän rahanteko hommiin. on niillä ki syyt antaa porttaria
- åkermannuori
oulasalan urakoittij kirjoitti:
joo sain sinne porttikiellon ku sanoin menevän rahanteko hommiin. on niillä ki syyt antaa porttaria
Kannattaisiko mennä vähän itteesi eiköhän sinun porttikiellot joudu pitemmän aikavälin kirjoittelusta jotka alkuun huvittivat itseänikin mutta vitsit on syytä muostaa öoåettaa ajoissa tai se muuttuu valehteluksi ja paskanjauhannaksi. Eli olet TROLLI
- jani11
åkermannuori kirjoitti:
Kannattaisiko mennä vähän itteesi eiköhän sinun porttikiellot joudu pitemmän aikavälin kirjoittelusta jotka alkuun huvittivat itseänikin mutta vitsit on syytä muostaa öoåettaa ajoissa tai se muuttuu valehteluksi ja paskanjauhannaksi. Eli olet TROLLI
Nimenomaan oli pakko laittaa porttari eräälle komatzulle alkoi kirjoittelun taso olla taas niin lapsellista no kohta tyyppi pääsee takas mutta mikäli homma jatkuu lapsellisena niin napsahtaa pysyvä kielto.
- pekkajaakonpoika
ai sä oot yks niistä nipoista vaihda alaa!
- jani11
Ei ole kysymys nipoista porttarin saa mikäli ei osaa käyttäytyä. Luulisi tollasenkin toopen sen oppineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614