www.kaivinkoneet.com

idänmies

HAHAHAHA... Katsellut tuossa www.kaivinkoneet.com sivustoa, ja huomannut että kävijöitä saati kirjoittajia ei ole kuin joitain. Onkohan sivuston suosio laskemassa? HEHE
Noh eipä sillä että siellä mitään kiinnostavaa olisikaan... samoja lörinöitä ja toinen toisilleen Uutta Vuotta toivottelevia tyyppejä... HAHAHA

Suomi24 keskustelu palsta on vilkkaampi ja laadukkaampi (mielipide).

17

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko katkera?

      Olethan sinäkin siellä käynyt kun sen oikein tunnustat. Minäkin olen siellä käynyt. Olen kaipaillut sitä vajaaälyisen Komazun kirjoituksia. Ne olivat erityisen huvittavia. Mihin lienee kirjoittaja hävinnyt...

      PS. Mitenkä se aloittajalla rammeri laulaa??

    • Täh mitä

      Ehkä tämän aloittaja on juuri se vajaaälyinen tai sukulais-sieluinen???
      Jos kerran ei ole mitään kiinnostavaa ,niin anna tulla että on jotain luettavaa ja rakentavaa !!! Vaikka taitaa ne olla siinä......???!!!

      • Kävijä 74

        Olikos se sama ukko kellä oli se Komazu ja rammeri ja hakkas kiviä nii pirusti.... Se sama mikä kyseli että tulisko siitä palaneesta koneesta kalu ja myytävänä palstalla kyseli käytetyn iskuvasaran perään??

        Tais paljastaa siinä ettei oo omistanu konetta kuin unissaan ja toisen märän unen yhdisti jotekii kierosti rammerointiin...

        Tais olla muitaki hulluja siellä palstalla ku hullu-jussi ;), siis oikeesti hulluja


      • komatzu oulasala
        Kävijä 74 kirjoitti:

        Olikos se sama ukko kellä oli se Komazu ja rammeri ja hakkas kiviä nii pirusti.... Se sama mikä kyseli että tulisko siitä palaneesta koneesta kalu ja myytävänä palstalla kyseli käytetyn iskuvasaran perään??

        Tais paljastaa siinä ettei oo omistanu konetta kuin unissaan ja toisen märän unen yhdisti jotekii kierosti rammerointiin...

        Tais olla muitaki hulluja siellä palstalla ku hullu-jussi ;), siis oikeesti hulluja

        kyllähän mie sinne kirjoittelesin juttuja viime rammeri keikoista. mutta sen palston ylläpito on nii vajavaista että jäähyä tullee heti kun sinne kirjottaa. ja sit ne myös poistoo kirjoituksia. katelliista porukkaa sillä sivustolla. eivät kestä kuulla totuuksia kun jollaki on töitä


    • Kaivinkoneet.com on ok sivusto joka on onneksi vielä selvinnyt suuremmista mielialahäiriöisten kirjoitteluista. Palstalla keskustelevat harrastajat sekä urakoitsijat hyvässä hengessä. Vaikka jäsen määrä on vielä pieni niin se kasvaa kyllä varmasti tulevaisuudessa.
      Niin Hullu-Jussi on hullu, jo harrastuskin sen kertoo.
      T: Jake

    • Apo

      Ai, no ketäs hulluja siellä sivustolla mukamas on?????

    • SÄÄLIKSI KÄY

      Kaivappas APO se pikkuveljesi jalkojesi välistä esiin ja purista sitä rakkaudella ja kerro kuka häntä rakastaa eniten koko maailmassa. Sen jälkeen opettele lukemaan ja oivaltamaan pienet sarkastiset sisällöt muiden kirjoitteluista, tosin epäilen ettei se sinulta onnistu. T: j

    • komatzu oulasala

      kävin kirjoittaa osto sivulle että oisin ostmassa rammeerhii. nii varotus siellä tuli. ylläpito on siellä paskaa

    • Catti

      Komatzu on oikeessa... kaivinkonet sivuston ylläpito on *****!!!

      • juusokaivaa

        jos kaivinkonet palstalla haluu keskustella niin pitää semmosia juttuja jutella mitkä miellyttää ylläpitoo


      • sdada
        juusokaivaa kirjoitti:

        jos kaivinkonet palstalla haluu keskustella niin pitää semmosia juttuja jutella mitkä miellyttää ylläpitoo

        xczccs


      • korpisoturi1
        juusokaivaa kirjoitti:

        jos kaivinkonet palstalla haluu keskustella niin pitää semmosia juttuja jutella mitkä miellyttää ylläpitoo

        no miten olis jos kokkeilisit asiallisesti keskustella vaikkastapa asiaa muustakki ku kikkelistä sekäpä sen käyttelystä? apina


      • oulasalan urakoittij
        korpisoturi1 kirjoitti:

        no miten olis jos kokkeilisit asiallisesti keskustella vaikkastapa asiaa muustakki ku kikkelistä sekäpä sen käyttelystä? apina

        joo sain sinne porttikiellon ku sanoin menevän rahanteko hommiin. on niillä ki syyt antaa porttaria


      • åkermannuori
        oulasalan urakoittij kirjoitti:

        joo sain sinne porttikiellon ku sanoin menevän rahanteko hommiin. on niillä ki syyt antaa porttaria

        Kannattaisiko mennä vähän itteesi eiköhän sinun porttikiellot joudu pitemmän aikavälin kirjoittelusta jotka alkuun huvittivat itseänikin mutta vitsit on syytä muostaa öoåettaa ajoissa tai se muuttuu valehteluksi ja paskanjauhannaksi. Eli olet TROLLI


      • jani11
        åkermannuori kirjoitti:

        Kannattaisiko mennä vähän itteesi eiköhän sinun porttikiellot joudu pitemmän aikavälin kirjoittelusta jotka alkuun huvittivat itseänikin mutta vitsit on syytä muostaa öoåettaa ajoissa tai se muuttuu valehteluksi ja paskanjauhannaksi. Eli olet TROLLI

        Nimenomaan oli pakko laittaa porttari eräälle komatzulle alkoi kirjoittelun taso olla taas niin lapsellista no kohta tyyppi pääsee takas mutta mikäli homma jatkuu lapsellisena niin napsahtaa pysyvä kielto.


    • pekkajaakonpoika

      ai sä oot yks niistä nipoista vaihda alaa!

      • jani11

        Ei ole kysymys nipoista porttarin saa mikäli ei osaa käyttäytyä. Luulisi tollasenkin toopen sen oppineen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe