Elastinen kehitysvammainen ?

voiceofamerica

The Voice of Finland ohjelmassa tämän tyypin eleet ja ilmeet ovat suoraan kuin kehitysvammaisesta. Hienoa että myös kehitysvammaiset saavat äänen kuuluville.

19

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen4

      En nyt ole huomannut moista mitenkään, Elastinen on aivan mahtava tyyppi. Sinulla tosin on aivojen kehittymisen aikataulu vielä hiukan kesken, mutta kyllä se pikku hiljaa tapahtuu. Odottele vaan.

      • 8757

        pitäs sitä tukka tai parta miehel kasvaa. eikö mikää ylijoustava lihaksiton pelle


    • noloudenhuippu...

      Uskomatonta että The Voice Kids ja The Voice of Finland tuomarit ovat lähes samat henkilöt. Tuotannolta rimanalitus, tai ei menty edes ali vaan potkastiin kylmästi rimaan. Suomi on täynnä parempia ja parempia tuomariartisteja.

    • huhhuijaa

      Oon todella järkyttynyt, että edes kirjoitetaan tällaisia viestejä!!

      • ela-fani

        Samaa mieltä! Elastinen ei oo mitenkään kehitysvammainen. ELA on paras!


    • shultsina

      Jos joku nykymaailmassa on aito ja empaattinen kuten hän, niin sit on jotakin vialla vai?

    • poppingeye

      Kehitysvammaisia ovat lähinnä ohjelmaa seuraavat katsojat, kun tällaista shaissia seuraavat.

      • Multimuusikko

        Myös sellaiset jotka omaa rytmitajun ja ymmärtää musiikin päälle arvostaa tällaista ohjelmaa, musiikki sitäpaitsi on myös itselle kaikki kaikessa.


    • Veivikaula rulaa

      Mutta miksi pitää nyökkiä kaulaa musan tahtiin kuin nokkiva kana?

      • Huipputuomari

        Naiset tykkää.


    • järkikin jo sanoo

      Jos toinen on "Iso H" toisen on pakko olla erittäin elastinen.

    • vomerikaoff

      Ainakin musavideoissaan tyyppi elehtii kuin vammainen. Tai spastinen.

    • On se kehari

      Varmaanki kärsii samsta kehitysvammasta kuin Cheek? Oireet ainakin samanlaisia, ja molemmat myös näyttävät todella kehareilta.

    • Ei enää livenä

      Livenä täyttä shittii.

    • jestassentään

      Täsmälleen!!! Kammottavaa katsottavaa se nyökyttely ja sama älyvapaa ilme aina naamalla hevosen hymyineen.

      • En tykkää

        Vain elämää sarjassakin näki näitä Elastisen, silmät ammollaan tapituksia ja hevosenhymyjä. Mammanpoika tästä tyypistä tosiaan mieleen tulee.


    • Ei hän ole.

      Minusta hän on iloinen ja osaa eläytyä musiikkiin. Sinun pitäisi ottaa mallia hänestä, eikä olla tuollainen nirppanokka.

      • Anonyymi

        Olen nähnyt hänet kävelevän jonkun journalistin kanssa ja hän ontui, luulen että hänelle on tehty pituusleikkaus eli hän on n s ”lyhytkasvuinen” eli suomeksi kääpiö joiksi heitä ennen kutsuttiin. Ensimmäinen ajatukseni oli että kuka/mikä henkilö tämä on? Sitten ilmeni että hän onkin laulaja. En ole nähnyt enkä kuullut esiintyvän.


    • Kaipa tuo irvistely on hänen tavaramerkki, sama juttu mm. Lauri Tähkällä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe