ympäri Suomea virkatodistusten perusteella, vaikka todellisuudessa
lapset ovat olleet aivan muulla ilman äitiänsä??
Onko äiti kenties voinut saada lapsista jotain köyhäin
avustuksia? Kummastuttaa,,,
Miksi äiti on 1930-1940 luvulla "muuttanut" lastensa kanssa
3
396
Vastaukset
- kdgh
Lapset ovat olleet virallisesti äitinsä vastuulla, vaikka epävirallisesti ovatkin asuneet muualla. Tämän vuoksi virallisissa papereissa muuttavat yhtä matkaa äitinsä kanssa.
Tämä näin ensimmäisenä mieleen tulevana oletuksena, tietämättä tapauksen todellisia taustoja.- metsätähti
Kiitos. Onko sitten niin että tuohon aikaan on voinut olla
epävirallisesti kasvattiperheessä? Jos näin luulisi edes että
ystävällä tai tutulla..
Toisaalta lapsi aikuistuttuaan on kuulopuheiden mukaan
kertonut löytyneensä katuojasta ja aikuisena etsi äitiänsä.
Olen laittanut kyseisen kunnan arkistovastaavalle kyselyn
josko jotain löytyisi sosiaalipuolen arkistoista,
- niipanaapa
Lapset "muuttavat" äidin mukana virkatodistuksessa, kun ovat samoissa kirjoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611