Selityksiä painajaisilleni? ;/

Unennäkijä

Oon nähny nykyään paljon painajaisia ja ahdistavia unia, ja ois kiva jos joku haluaisi auttaa mua :) Ensimmäisessä unessa olin kylässä jonkun kanssa, muistan että sinne oli saapunu sirkus. Yöllä lähin kuitenkin kävelemään unissani ulos mutkittelevaa metsäpolkua pitkin, päätyen lopulta hautausmaalle. Menin paniikkiin ja lähdin juoksemaan pakoon. Puolivälissä matkaa joku alkoi kuitenkin kutsua mua, ja menin jonkinlaiseen transsiin. Käännyin takaisin hautausmaalle, ja näin edessäni karun kiviseKivisen haudan, joka alkoi hehkua punaisena.
Toisessa unessa olin äitini ja 4 -v pikkusiskoni kanssa kävelemässä suolla olevaa lankkua pitkin. Meiän ois pitäny korjata toisessa päädyssä oleva leikkipuisto, mutta lankku oli katkennu keskeltä. Yhtäkkii mun pikkusisko astu suohon ja alko tanssahdella. Yritin huutaa sitä takasin, mutta se ei kuullu mua. Vedestä nous alligaattori, joka söi mun kirkuvan pikkusiskon. Vedenpinta alko kohota lankun päälle, ja tuijotin järkyttyneenä sitä kohtaa mis mun pikkusisko oli hetki sitten ollu, ja joka oli nyt värjäytyny verestä punaseks. Äiti huus mun takaa, mut havahduin vasta, kun huomasin krokotiilin uivan mua kohti. Aattelin eka kostaa sille, mut sit huomasin sen olevan eri kroko kun se joka tappo mun pikkusiskon, ja älysin et niit oli sit enemmänkin. Viimeinen asia mitä siitä enää muistan on se, että juoksin äitini kanssa karkuun.
Kolmannessa ja viimeisessä unessani olin kuvispajalla, 3 vuotta sitten kuollut opettaja kanssani. Me juteltiin, en muista mistä, kun mun piti äkkiä mennä pois sieltä.
Oisin tosi kiitollinen, jos joku jaksais tulkata nää :)

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kela valvoo lasten tilejä.

        Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
        Yhteiskunta
        250
        2706
      2. Nainen, tervetuloa

        Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
        Ikävä
        11
        1683
      3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

        Nyt tällä hetkellä?
        Ikävä
        120
        1589
      4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

        Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
        Maailman menoa
        16
        1482
      5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

        Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
        Maailman menoa
        96
        1345
      6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

        Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
        Suomalaiset julkkikset
        7
        1190
      7. Väliämme on noin 6 km

        Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
        Ikävä
        9
        953
      8. Odotatko vielä

        Häntä?????
        Ikävä
        61
        918
      9. Mikä biisi

        Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
        Ikävä
        56
        898
      10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

        Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
        Ensitreffit alttarilla
        1
        885
      Aihe