http://ampbreiareloaded.com/female_circumsions_and_sexual_slavery_in_saudi_arabia.htm
RZ: Infidel women?
Doctor Muzaffar: Yes, from many places, like the Balkins, Russia, Greece, France, Ireland and much of Europe, a few from America and other nations. Scandinavia is very popular. The young, the pretty, the stupid, many college girls…. They are easy to acquire. Some of the rich will go on hunting trips as they are called. They simply seduce a bird that they fancy, fly her to the Kingdom where she simply disappears into a harem to never be heard from again. Many of the older Princes will hire a recruiter to find him the right candidate. Once here she is turned over to the old man to do with as he pleases. Several of the recruiters bring the candidates here for circumcision to calm them down before going onto their final destination. It is surprising how few western women know what female circumcision is. As a general rule when they arrive here they have no idea what we plan to do to them. You can imagine their surprise when they discover that we have removed their clitoris.
RZ: Are these women not looked for? What about their governments?
Doctor Muzaffar: Their governments don't care, they only want oil; if a few of their women end up in harems, they couldn't care less. The women will never be heard from again. They are kept locked away where they please their master and bear his children. The circumcision calms them and prevents them from masturbating and dreaming of their past life and old boyfriends.
Käytännössä muslimit sieppaavat länsimaisia, myös Suomessa syntyneitä suomalaisia tyttöjä ja vievät seksiorjiksi Lähi-itään. Klitorikset poistetaan ja tytöistä ei koskaan enää kuulla länsimaissa yhtään mitään. Selittää monet selittämättömiksi Suomessa jääneet naisten katoamiset erittäin hyvin.
Muslimimiehille tyttöjen vietteleminen Suomessa on "metsästysretki", eli hankkivat lisää seksiorjia.
Suomen poliisin pitäisi uskaltaa avata uudelleen montakin Suomessa kadonneen tytön tapausta, mm. Raisan tapaus.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_Räisäsen_katoamistapaus
Poliisin vain pitäisi uskaltaa katsoa rohkeasti Lähi-itään ja alkaa jäljittää Suomesta kadonneita tyttöjä sieltä.
Muslimit sieppaavat suomalaistyttöjä ja länsimaisia tyttöjä
9
252
Vastaukset
- afterlife78;,;
No, vihdoinkin joku puhuu tästä. Koko syy miksi aloin tutkia islamia oli se, että olin Tunisiassa matkalla ja hotellissa,Tunisia on hyvin lähellä Sisiliaa, ja hotelli oli täynnä Italian mafiaa ja vaan huomasin ilmeistä ym. se ei ole kovin vaikea huomata (!), että hotellin työntekijöillä ja mafialaosilla oli tällaisia kiinnostuksia minuun (en ollut kuullut sellaisesta), silloin kuuntelin rukouskutsua ja tulin uskoon ja rukoilin ainoalta Jumalalta apua ja sainkin ohjeita, pakkasin kamat ja vein meidät pääkaupunkiin lentokentälle, aviomieheni oli selvin päin, mutta ihan sekaisin. Sain lennon Saksaan seuraavalle päivälle, mutta aamulla hän ei herännyt, vaan oli laitettu belladonnalla koomaan. Belladonnan käyttö on yleistä Italian mafialle. Matkan jälkeen harkitsin islamiin kääntymistä, mutta olen täällä useampaan kertaan selittänyt miksi en kääntynyt (fakta, että islam sallii seksiorjat, ei paljon lisännyt halua kääntyä, täysin epäinhimillistä, ei Jumala tuollaista salli.) Lääkärini 5-vuotias poika yritettiin kidnapata Jordaniassa. Minulle kävi myös sama,kun olin 16 ja Ruotsissa, manipulaatiolla kuvottava raiskaileva mies yritti saada lähtemään Marokkoon. Ei mulla erityisesti ole islamia vastaan mitään, jos joku haluaa elää niin, mutta seksiotja jutut on iljettäviä. Siksi, koska tämä tapahtui minulle olen vielä tänäkin päivänä tällä palstalla notkumassa. Sain Jumalalta valtavan näyn saairaalassa Tunisiassa, minulle näytettiin islamilaisten maiden seksiorja tilanne ja tunsin mitä he tuntee, monet lapsia, Jumala sanoi minulle jos teet kaikkesi pysäyttääksesi tämän, palautan kaiken sinulle (mieheni oli koomassa) ja kun lupauduin, tietenkin, niin oloni tuli kammottavasta hyväksi ja menin mieheni luo ja hän oli herännyt koomasta, venyttelemässä. En ole ulkonäöltäni keskivertoa, mutta siitä ei ole minulle paljon hyvää seurannut, paitsi, että ihana ihminen ja komea mieheni minuun rakastui, kun pitää kauniista naisista. Turha luulla, että kauneus on vain hyvä asia. Vuosi oli 2007 ja sattumalta, kun etsin tietoja (jotka vastasivat täysin Jumalalta saamiani tietoja) seksiorjakaupasta islamilaisissa maissa, päädyin tälle palstalle aikaan, kun Halla-ahoa ei tunnettu mediassa ja hänellä oli muutama seuraaja netissa ja kai jotkun sitä mestari nimeä käyttivät. Halla-ahon ja minun motiivini haluta ei valtavaa tulvaa muslimeita Suomeen eroavat kuin yö ja päivä. Minä en halua, että suomalaiset tytöt ja naiset kokee tämän kohtalon, ei muuta syytä. Jos joku kokee, että tämä on asia hänelle kantaa ja voi vaikuttaa, toivon, että hän tekee niin, varoen, ettei sen sijaan innosta joitakin muita toimimaan näin. Berluscone on Italian mafian mies ja kuuluu vaikutusvaltaiseen tunnettuun kerhoon, heillä on näppinsä tässä, ei kyse ole öljystä, arabit ovat hyviä asiakkaita ja myös myyjiä tietenkin.
Miettikää, miltä sinusta tuntuisi, jos sinut, tyttäresi tai ystäväsi vietäisiin seksiorjaksi vieraaseen maahan. - >>>>?<<<<
Minäkin olen epäillyt tuota jo pitkään.
Varsinkin siinä Raisan tapauksessa nähtiin sellainen "diplomaattiauto", joka saattoi liittyä tapaukseen! - Ihmettelentodella
Mutta mihin unohtui se tosiasia, ettei Islamilla ole mitään tekemistä rikosten kanssa? Oletko koskaan kuullut sanaa kulttuuri, ihmisen alkuperä ja sen maan tavat? Uskomatonta, miten ajattelemattomia ja hölmöjä suurin osa suomalaisista on. Jos suomalainen tekee rikoksen, ei kaikkia kristittyjä syytetä mutta kun muslimi tekee jotain, kaikki muslimit leimataan. Ehkä nämä ihmiset eivät edes ole muslimeja.
- afterlife78;,;
Ihmettele vaan, mutta Koraani nimenomaan toteaa, että seksiorjia saa pitää niin paljon kuin pystyy ylläpitämään, minkä islam kieltää näissä tapauksissa on tapa jolla orjat otetaan, ei orjia saa ottaa kuin sodassa. Tyypillistä aikansa sotamoraalia, eikä muslimeja, mutta kai shioille käy sunnat ja toisinpäin, ehkä rahvaalle Muhammedin aikaan ok, mutta Jeesus ei olisi hyväksynyt sen vaan tiedän.
- Koroljov
"Poliisin vain pitäisi uskaltaa katsoa rohkeasti Lähi-itään ja alkaa jäljittää Suomesta kadonneita tyttöjä sieltä."
Mitä, uskaltaisiko muka lännettynyt Suomi udella USA-NATO:n elintärkeän ystävämaan Saudi-Arabian "sisäisten asioiden" perään?- afterlife78;,;
Koroljov se ei mene noin. Miyen se menee on että ihmiskauppa on hyvin kannattavaa ja päävastuussa ihmiskaupasta maailmalla on Italian mafia, Italian mafian ykköstyömies on Berluscone ja hän on billderberg, tietenkin sen lisäksi, että hän on täysi fasisti. YK on aina ottanut sodista seksiorjia, vasta nyt siihen on alettu puuttumaan, kun siitä tehtiin tositapahtumiin perustuva elokuva Whistleblower.
- alfa123om222
Myös Kiinan ja Venäjän mafia on sekaantunut tuohon kauppaan yms. ja jopa kristilliset seurakunnat. Jehova rankaisee suurta osaa pääsyyllisistä aivan varmasti tavalla joka on aivan yhtä vastenmielistä kuin tuo kauppa. Raamattu toteaa yksiselitteisesti: Parempi olisi ollut heille, että heille olisi laitettu myllynkivi kaulaan ja upotettu mereen.
Mutta islamin Hadith aineisto toteaa, että islam uskoisia on vähemmän kuin vaahto suuren valtameren pinnalla. Ja nyt eletään Ilm. 13 aikaa, jolloin kaikkien paitsi Karitsan Elämänkirjaan merkittyjen on pakko kumartaa Lohikäärmettä. He ovat olleet uskon asioissa ja elämän kunnioituksessa heikommat kuin Lohikäärme ja sen tähden joutuvat kumartamaan sitä. Osa tytöistä on kuitenkin aivan viattomia ja heistä Jehova vaatii suuret lunnaat.
Itse asiassa islamin Mahdi messias aikoo juuri tuhota Rooman tullessaan. - Valot päälle
Islamissa ei saa harrastaa seksiä avioliiton ulkopuolella, joten miten oletatte, että seksiorjat olisivat sallittuja?
- Siten:
Varmaan siten, että Muhammad ja muut islamin profeetat käyttivät orjanaisia seksuaalisesti hyväkseen.
Islamin mukaan muslimimiehet voivat raiskata laillisesti saaliikseen ottamansa orjanaiset, eikä miesten varsinaisilla vaimoilla ole mitään oikeutta kritisoida aviomiestään tämän pitämistä seksiorjista: http://islamqa.com/en/ref/10382
Sotasaaliiksi otettujen orjanaisten määrää ei ole rajoitettu (Koraani 4:24 ja 33:50).
Mikä mielenkiintoista, profeetta Muhammad erikseen määräsi, että muslimimiesten ei tulisi harjoittaa keskeytettyä yhdyntää raiskatessaan vangitsemiaan orjia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7043768Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002798Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211781Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771672Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531641- 821613
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3771580Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101530- 281389
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901313