missä kuvat yms. todisteet lomasta?

hoitsuA

Riittääkö loman todisteeksi diaryn kirjoitukset? Ei yhtäkään kuvaa missään, vaikka kaikilla on nykyään kännyssään kamera ja kuvia laitetaan jatkuvalla syötöllä nettiin. Olisko "loman" jatkumisen syynä kuitenkin se, että Suomessa annettu hoito - katkolla tai sairaalassa - ei vielä viikossa riittänyt, vaan sitä täytyy nyt jatkaa?

49

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katoamis Temppu

      Missä kuvat yms. todisteet Julian kuolemasta ?

      Niitä ei ole, koska Julia Tukiainen ei ole kuollut.

      Satun tietämään tämän faktaksi.

    • kuuliako työ

      Tunkiainen piilottelee jossakin. Millä rahoittaa menonsa? Vai onko se Immoska joutunut rahoituksen järjestäjäksi?

    • br3

      Työttömyyskorvauksilla ei paljoa rahoiteta.

    • J:n fani

      Kuinka te ilkeette kirjottaa Johannasta noin rumasti vihjaillen? Te ootte tosi ilkeitä ja pahoja ihmisiä. Jos teidän suvuissa on juoppoja ja elämänhallinnan menettäneitä luusereita tai te itse ootte sellasia, niin älkää silti luulko että muutkin on. Ei ne oo, eikä oo Johannakaan, mä tunnen Johannan henkilökohtaisesti ja se on tosi herkkä ja taiteellinen ihminen. Ajatelkaa jos Johanna lopettas esiintymisen ja alkas joksikin taksikuskiks tai aamulehden jakajaksi, mitä te sitten haukkusitte. Menettäsitte kaiken taiteenkin mitä se teille tarjoaa, vaikka monet teistä on vaan kateellisia eikä tajua taiteesta yhtään mitään. Mut Johanna onkin käyny Lukion, monet teistä kateista ei oo ja siksi te ette ymmärrä mitään taiteesta ettekä mistään kauniista. Sen takii te kanssa kirjotatte niin rumasti ja kauheesti, kun teissä itsessä ei oo mitään kaunista eikä teillä oo rahaa tehä sille asialle mitään. Kattokaa peiliin ja menkää itseenne, Johannan haukkujat!

      • JÄTTE MYCKET

        Nii, kun Johanna kävi sen lukionki, hmm, siks ymmärtää varmaan 'taiteesta' enemmän ku moni muu ;)
        Et sit satu J:fani olemaan Tunkki itte, ku kirjotat ja skanditkin on löytyny tekstiin (ku Ruottissaha niitä ei sulla ollu, heh) ! Jag undrar om det


      • J:n fani
        JÄTTE MYCKET kirjoitti:

        Nii, kun Johanna kävi sen lukionki, hmm, siks ymmärtää varmaan 'taiteesta' enemmän ku moni muu ;)
        Et sit satu J:fani olemaan Tunkki itte, ku kirjotat ja skanditkin on löytyny tekstiin (ku Ruottissaha niitä ei sulla ollu, heh) ! Jag undrar om det

        Se kirjotetaan Ruotsissa eikä Ruattisaha, mikä saha se sellanen on, tiedätkö edes itse sitä? Siis totta kai Lukio auttaa ymmärtämään taidetta, kkun taide on osa yleissivistystä ja sellaset, ketä ei oo käyny Lukioo ei oo yleissivistystä ollenkaan. Ne ei tajuu esimerkiksi mitään Chauvinismista eikä mistään muistakaan taidesuuntauksista. Tai Kubismista, et edes tiedä kuka se oli tai miks se oli Espanjassa juuri sillon käymässä. Mut se on vaan siks kun sä et tajuu taiteista kun sulla ei oo yleissivistystä.


      • NotPink
        J:n fani kirjoitti:

        Se kirjotetaan Ruotsissa eikä Ruattisaha, mikä saha se sellanen on, tiedätkö edes itse sitä? Siis totta kai Lukio auttaa ymmärtämään taidetta, kkun taide on osa yleissivistystä ja sellaset, ketä ei oo käyny Lukioo ei oo yleissivistystä ollenkaan. Ne ei tajuu esimerkiksi mitään Chauvinismista eikä mistään muistakaan taidesuuntauksista. Tai Kubismista, et edes tiedä kuka se oli tai miks se oli Espanjassa juuri sillon käymässä. Mut se on vaan siks kun sä et tajuu taiteista kun sulla ei oo yleissivistystä.

        No tuo viimeistään vahvistaa, että ellet ole itse Tuksu, niin kuulut Tuksulan joukkoihin.

        Lainaan sulta tekstiä:
        -- ei tajuu esimerkiksi mitään Chauvinismista eikä mistään muistakaan taidesuuntauksista. Tai Kubismista, et edes tiedä kuka se oli tai miks se oli Espanjassa juuri sillon käymässä. Mut se on vaan siks kun sä et tajuu taiteista kun sulla ei oo yleissivistystä .--

        Tarkoittanet ensimmäisellä viittauksella sovinismia ja toisella kubismin -taidesuuntausta.
        Koskas kubismi on ollut käymässä Espanjassa ja miksi juuri silloin? Puhut aivan, kuin se olisi joku henkilö.


      • det var kucku det
        J:n fani kirjoitti:

        Se kirjotetaan Ruotsissa eikä Ruattisaha, mikä saha se sellanen on, tiedätkö edes itse sitä? Siis totta kai Lukio auttaa ymmärtämään taidetta, kkun taide on osa yleissivistystä ja sellaset, ketä ei oo käyny Lukioo ei oo yleissivistystä ollenkaan. Ne ei tajuu esimerkiksi mitään Chauvinismista eikä mistään muistakaan taidesuuntauksista. Tai Kubismista, et edes tiedä kuka se oli tai miks se oli Espanjassa juuri sillon käymässä. Mut se on vaan siks kun sä et tajuu taiteista kun sulla ei oo yleissivistystä.

        Mikä on kkun taide? Mitä tarkoittaa, ketä ei oo käyny Lukioo?? ehkä tarkoitit: jotka eivät ole käyneet lukiota tai sinnepäin, olet tyhmä, aloita sivistys omasta itsestäsi toivoo eräs ulkomailla neljäkymmentä vuotta asunut suomalainen.


      • terveisiä persiistä

        Tuksulla EI ole faneja kuten ei myöskään vihaajia. Tuksulla eli Tunkilla ei ole lahjoja joita fanittaa eikä Tuksu ole muuta kuin vähäpätöinen alkkis johon ei vihantunteita kukaan uhraa.

        Tuksu ei pysty taksikuskiksi, se ei ole ollut selvinpäin vuosikausiin.


      • Venttas holl
        J:n fani kirjoitti:

        Se kirjotetaan Ruotsissa eikä Ruattisaha, mikä saha se sellanen on, tiedätkö edes itse sitä? Siis totta kai Lukio auttaa ymmärtämään taidetta, kkun taide on osa yleissivistystä ja sellaset, ketä ei oo käyny Lukioo ei oo yleissivistystä ollenkaan. Ne ei tajuu esimerkiksi mitään Chauvinismista eikä mistään muistakaan taidesuuntauksista. Tai Kubismista, et edes tiedä kuka se oli tai miks se oli Espanjassa juuri sillon käymässä. Mut se on vaan siks kun sä et tajuu taiteista kun sulla ei oo yleissivistystä.

        -ei mullakaan ole yleissivistyksestä tietoakaan, jos kerran väität, että sovinismi on taidesuuntaus (omassa lauseessasi lukee niin).
        Sitähän se EI ole, kubismi on taidesuuntaus 1900 alkupuolelta. Että mitenkäs se Johannan yleissivistys? Siltä kai tää oli peräisin tää väite?


      • J:n fani
        NotPink kirjoitti:

        No tuo viimeistään vahvistaa, että ellet ole itse Tuksu, niin kuulut Tuksulan joukkoihin.

        Lainaan sulta tekstiä:
        -- ei tajuu esimerkiksi mitään Chauvinismista eikä mistään muistakaan taidesuuntauksista. Tai Kubismista, et edes tiedä kuka se oli tai miks se oli Espanjassa juuri sillon käymässä. Mut se on vaan siks kun sä et tajuu taiteista kun sulla ei oo yleissivistystä .--

        Tarkoittanet ensimmäisellä viittauksella sovinismia ja toisella kubismin -taidesuuntausta.
        Koskas kubismi on ollut käymässä Espanjassa ja miksi juuri silloin? Puhut aivan, kuin se olisi joku henkilö.

        Ketä sen Guernicassa sitten maalasi, joku Kaukuin kuiteski se oli ja on tosi hieno taiteellinen työ, mutta sä et tunne sitä kun sulla ei oo yleissivistystä. Lukiossa sanoivat että se Kaukuin tuli hulluksi kun kommunistit pommitti sitä niiden kaupunkia ja sen takia se hieno taiteellinen työ on ihan sekava ja sillai räjähtäneen räjähteen näkönen paitsi että se on silti ihan Cubism, vaikka sä varmaan luulet että Cubism on jotain sikareita, jotain USA:n aavikolla laskeutuvia lentäviä sikareita. Mut ei oo, kun vaan kaikki avaruusolentoihin uskovat hörhät uskoo sellasiin, mutta jos on käynyt Lukion, niin tietää ettei semmosia ole olemassa kun ei muualla kun maassa ole elämää eikä skeptikot siihen uskokaan. Mut ei sun tartte olla kateellinen vaikka et tienny tota taideteosta, mä ymmärrän jos sä et oo käyny Lukioo.


      • J:n fani
        det var kucku det kirjoitti:

        Mikä on kkun taide? Mitä tarkoittaa, ketä ei oo käyny Lukioo?? ehkä tarkoitit: jotka eivät ole käyneet lukiota tai sinnepäin, olet tyhmä, aloita sivistys omasta itsestäsi toivoo eräs ulkomailla neljäkymmentä vuotta asunut suomalainen.

        Miten sä voit sitten haukkua Johannaa kun et oo edes ollu Suomessa ja nähnyt sen taidetta. Sun pitäs käsittää, että taidetta ei voi haukkua ketä ei ymmärrä sitä eikä oo edes nähny.


      • J:n fani
        Venttas holl kirjoitti:

        -ei mullakaan ole yleissivistyksestä tietoakaan, jos kerran väität, että sovinismi on taidesuuntaus (omassa lauseessasi lukee niin).
        Sitähän se EI ole, kubismi on taidesuuntaus 1900 alkupuolelta. Että mitenkäs se Johannan yleissivistys? Siltä kai tää oli peräisin tää väite?

        Mä en nyt viitsi vastata tästä sulle kun mä juuri kommentoin samaa asiaa tossa ylempänä ihan selkeesti ja tietopohjasesti. Mut jos sä oot joku kerrossiivooja tai peruspäivähoitsu niin sä et voikaan tietää näitä juttuja kun ne on vasta yleissivistystä ja sulla ei sellasta voi olla, kun sun taidot ei ole riittäneet Lukioon.


      • det var kucku det
        J:n fani kirjoitti:

        Miten sä voit sitten haukkua Johannaa kun et oo edes ollu Suomessa ja nähnyt sen taidetta. Sun pitäs käsittää, että taidetta ei voi haukkua ketä ei ymmärrä sitä eikä oo edes nähny.

        J:n tanille : Kyllä mä kuule pystyn ihan ulkomailta käsin SUORAAN haukkumaan (hau,hau) Johannan taiteen pystyyn, jonkunverran olen netistä kuullut apinamiestä ja osaan kyllä laulaa hiukan paremmin vaikken pidä itseäni niin tyrkkynä että lähtisin räkälöihin möyhään, thats it.


      • NotPink
        J:n fani kirjoitti:

        Ketä sen Guernicassa sitten maalasi, joku Kaukuin kuiteski se oli ja on tosi hieno taiteellinen työ, mutta sä et tunne sitä kun sulla ei oo yleissivistystä. Lukiossa sanoivat että se Kaukuin tuli hulluksi kun kommunistit pommitti sitä niiden kaupunkia ja sen takia se hieno taiteellinen työ on ihan sekava ja sillai räjähtäneen räjähteen näkönen paitsi että se on silti ihan Cubism, vaikka sä varmaan luulet että Cubism on jotain sikareita, jotain USA:n aavikolla laskeutuvia lentäviä sikareita. Mut ei oo, kun vaan kaikki avaruusolentoihin uskovat hörhät uskoo sellasiin, mutta jos on käynyt Lukion, niin tietää ettei semmosia ole olemassa kun ei muualla kun maassa ole elämää eikä skeptikot siihen uskokaan. Mut ei sun tartte olla kateellinen vaikka et tienny tota taideteosta, mä ymmärrän jos sä et oo käyny Lukioo.

        Ei, Johanna, juurihan minä sinulle selvitin, että kubismi on pelkkä taidesuuntaus, ei henkilö, enkä ole puhunut mitään lentävistä sikareista. Se tuli sinun päästäsi.

        Olen, kuule, Johanna, lukion lisäksi opiskellut muutakin.
        Sinä sen sijaan vain lukion ja muitaakseni jaksoit aloittaa kauppopiston ja suoritit siellä 2 ensimmäistä viikkoa ja sit tyssäsi. Eikös Jullekin ollut mukana ja valitti, kuinka RASKASTA opiskelu onkaan. Mutta eihän meidän tarvitse näisstä asioista vääntää, jokainen itse tietää, onko opiskellut vaiko ei.

        Guernican maalasi Picasso, enkä ole voinutkaan häntä tuntea, en ole elänyt vielä Espanjan sisällissodan aikaan. Teos on maalattu 1937, jos et satu tietämään, niin nyt tiedoksi. Sekava teos on, olen nähnyt sen.


      • Venttas holl
        J:n fani kirjoitti:

        Mä en nyt viitsi vastata tästä sulle kun mä juuri kommentoin samaa asiaa tossa ylempänä ihan selkeesti ja tietopohjasesti. Mut jos sä oot joku kerrossiivooja tai peruspäivähoitsu niin sä et voikaan tietää näitä juttuja kun ne on vasta yleissivistystä ja sulla ei sellasta voi olla, kun sun taidot ei ole riittäneet Lukioon.

        Et uskokaan millasess paikass oon töissä, siellä, mihin sä kohta voit joutua.

        Sitä paitsi, jos luulet, ettei kerrossiivoojan tai päivähoitajan taidot ole riittävät pelkkään lukioon, niin olet täysin vääräss.

        Ihmiset nyt vaan ottaa töitä vastaan, sieltä mistä niitä on saataviss, kun haluavat tehdä TÖITÄ, eivätkä makaa kotona. Oli koulutus sitten mikä tahansa. Tiedän.


      • Qummis
        J:n fani kirjoitti:

        Ketä sen Guernicassa sitten maalasi, joku Kaukuin kuiteski se oli ja on tosi hieno taiteellinen työ, mutta sä et tunne sitä kun sulla ei oo yleissivistystä. Lukiossa sanoivat että se Kaukuin tuli hulluksi kun kommunistit pommitti sitä niiden kaupunkia ja sen takia se hieno taiteellinen työ on ihan sekava ja sillai räjähtäneen räjähteen näkönen paitsi että se on silti ihan Cubism, vaikka sä varmaan luulet että Cubism on jotain sikareita, jotain USA:n aavikolla laskeutuvia lentäviä sikareita. Mut ei oo, kun vaan kaikki avaruusolentoihin uskovat hörhät uskoo sellasiin, mutta jos on käynyt Lukion, niin tietää ettei semmosia ole olemassa kun ei muualla kun maassa ole elämää eikä skeptikot siihen uskokaan. Mut ei sun tartte olla kateellinen vaikka et tienny tota taideteosta, mä ymmärrän jos sä et oo käyny Lukioo.

        Tää J:n fani on umpihöperö.Anteeksi nyt vain että puutun hienoon keskusteluunne.


      • mun mielestä
        NotPink kirjoitti:

        Ei, Johanna, juurihan minä sinulle selvitin, että kubismi on pelkkä taidesuuntaus, ei henkilö, enkä ole puhunut mitään lentävistä sikareista. Se tuli sinun päästäsi.

        Olen, kuule, Johanna, lukion lisäksi opiskellut muutakin.
        Sinä sen sijaan vain lukion ja muitaakseni jaksoit aloittaa kauppopiston ja suoritit siellä 2 ensimmäistä viikkoa ja sit tyssäsi. Eikös Jullekin ollut mukana ja valitti, kuinka RASKASTA opiskelu onkaan. Mutta eihän meidän tarvitse näisstä asioista vääntää, jokainen itse tietää, onko opiskellut vaiko ei.

        Guernican maalasi Picasso, enkä ole voinutkaan häntä tuntea, en ole elänyt vielä Espanjan sisällissodan aikaan. Teos on maalattu 1937, jos et satu tietämään, niin nyt tiedoksi. Sekava teos on, olen nähnyt sen.

        Siis sä et tunne faktoja. Bikasso oli se ooppera ja Pajatso maalas sen Guernican kun kommunistit pommitti sitä. Mä en usko että sä oot edes päässyt Lukioon, monet suomessa ei ikinä pääse sinne kun ei niillä ole tarpeeksi numeroita ja sitten ne vaan kateellisina kirjottaa tänne ja haukkuu sellasia taiteilijoita mitä ne ei ymmärrä niinku Johanna.

        Mä en kyllä tajuu tota elänyt vielä Espanjan sisällissodan aikaan, tuut sä sitten vielä elään sen. Eihän se onnistu kun se on menneessä ja Skeptikkojen mukaan ketään ei voi elää menneisyydessä kun kaikki on kuitenkin tässä ja nyt. Kaikki ketä on käyny Lukion ja on yleissivistystä tietää että Skeptikot on oikeessa.


      • J:n fani
        Qummis kirjoitti:

        Tää J:n fani on umpihöperö.Anteeksi nyt vain että puutun hienoon keskusteluunne.

        Sä et osaa kun vaan haukkua toisia etkä ymmärrä Johannan taidetta, mut sä tietty saat olla niin kateellinen kun vaan haluat mut raskasta se sulle kuitenki on.


      • ohitin lukion
        mun mielestä kirjoitti:

        Siis sä et tunne faktoja. Bikasso oli se ooppera ja Pajatso maalas sen Guernican kun kommunistit pommitti sitä. Mä en usko että sä oot edes päässyt Lukioon, monet suomessa ei ikinä pääse sinne kun ei niillä ole tarpeeksi numeroita ja sitten ne vaan kateellisina kirjottaa tänne ja haukkuu sellasia taiteilijoita mitä ne ei ymmärrä niinku Johanna.

        Mä en kyllä tajuu tota elänyt vielä Espanjan sisällissodan aikaan, tuut sä sitten vielä elään sen. Eihän se onnistu kun se on menneessä ja Skeptikkojen mukaan ketään ei voi elää menneisyydessä kun kaikki on kuitenkin tässä ja nyt. Kaikki ketä on käyny Lukion ja on yleissivistystä tietää että Skeptikot on oikeessa.

        Eipäs kun Pajatso nauroi, kun liberaalit pommittivat Guernicaa. Bikasso oli taas se cuubalainen sikarinviljelijä, jonka Kennedy kielsi kolmesti.


      • J:n fani
        det var kucku det kirjoitti:

        J:n tanille : Kyllä mä kuule pystyn ihan ulkomailta käsin SUORAAN haukkumaan (hau,hau) Johannan taiteen pystyyn, jonkunverran olen netistä kuullut apinamiestä ja osaan kyllä laulaa hiukan paremmin vaikken pidä itseäni niin tyrkkynä että lähtisin räkälöihin möyhään, thats it.

        Joo mutta sä et ole koskaan tuntenu Johannan keikkojen aitoo ja käsinkosketeltavaa live-tunnelmaa ja noi video-otokset on vaan kokonaisuudestaan irrotettuja palasia, joita ei voi tajuta jos ei oo nähny koko esitystä paikan päällä ja kokenu ja tuntenu sitä fiilistä, joka vallottaa koko yleisön ja saa sen mukaan esitykseen. Siks sä et voi oikeesti arvostella Johannan taidetta ja sä et edes ymmärrä mitä se merkkaa tälle kansalle kansana, miten tärkee asia se on että meillä on kansainvälinen julkkis täällä. Se on ihan eri asia kun tollanen tavis-ulkkis joka uhoo ja luulee tietävänsä jotain taiteesta vaikka ei oo nähny edes luolamaalauksia kuvakirjasta. Varmaan ainoo kirja mitä koskaan oot lukenu on jotain Teemu menee lastentarhaan - kirja jossain neuvolan lattialla. Tunnusta pois vaan, muuten et ois noin kateellinen.


      • J:n fani
        ohitin lukion kirjoitti:

        Eipäs kun Pajatso nauroi, kun liberaalit pommittivat Guernicaa. Bikasso oli taas se cuubalainen sikarinviljelijä, jonka Kennedy kielsi kolmesti.

        tosi outo tyyppi jos nauro, oikeet herkät ihmiset ja taiteiliat niin ku Johanna ei vois nauraa tommoselle enkä mäkään vaan itken kun ihmisiä pommitetaan. Mä olen ihan varma et Johanna on Vietnamin pommituksia vastaan eikä voi hyväksyä niitäkään, sillä Johanna on tunteella elävä suuri sielu, joka ei vois olla paha kenellekään ja Johanna jakaa taidetta kaikille jotka haluu siitä nauttia. Toivottavasti Johannan manageri osaa ilmottaa seuraavan keikan oikein että mä osaan mennä katsomaan ja nauttimaan tunnelmasta.


      • ohitin lukion
        J:n fani kirjoitti:

        tosi outo tyyppi jos nauro, oikeet herkät ihmiset ja taiteiliat niin ku Johanna ei vois nauraa tommoselle enkä mäkään vaan itken kun ihmisiä pommitetaan. Mä olen ihan varma et Johanna on Vietnamin pommituksia vastaan eikä voi hyväksyä niitäkään, sillä Johanna on tunteella elävä suuri sielu, joka ei vois olla paha kenellekään ja Johanna jakaa taidetta kaikille jotka haluu siitä nauttia. Toivottavasti Johannan manageri osaa ilmottaa seuraavan keikan oikein että mä osaan mennä katsomaan ja nauttimaan tunnelmasta.

        Onko Johanna ollut Kennedyn kanssa sillai? Voisi samalla kuiskia korvaan, jotta lopettaa ne Vietnamin pommitukset. Ei Pajatsokaan jaksa aina nauraa.


      • J:n fani
        Venttas holl kirjoitti:

        Et uskokaan millasess paikass oon töissä, siellä, mihin sä kohta voit joutua.

        Sitä paitsi, jos luulet, ettei kerrossiivoojan tai päivähoitajan taidot ole riittävät pelkkään lukioon, niin olet täysin vääräss.

        Ihmiset nyt vaan ottaa töitä vastaan, sieltä mistä niitä on saataviss, kun haluavat tehdä TÖITÄ, eivätkä makaa kotona. Oli koulutus sitten mikä tahansa. Tiedän.

        olet sä varmasti siellä töissä, ehkä ne ei hoidollisista syistä oo kertonu sulle kaikkee. Sä vaikutat niin kateelliselta että ehkä sä olet ympäristölles vaaraks ja sulla on selässäs sellanen ytinvoimalamerkki mut sä itse et tiedä sitä luulet vaan et ne pienet vihreet miehet huvikseen pyöri siin ympärillä. En tunne ketään kerrossiivooja joka ois käyny Lukion, voit sä esitellä mulle ees yhden. Mut Johannan mä tunnen, sen taide liikuttaa mun sielua ja saa tosi hyvän olon mulle, että musta on hienoo että meillä on vielä oikeita taiteilioita tässä maassa jotka osaa viihdyttää kansaa ja nostaa sen korkeemmalle tasolle vaikka suurin osa niistä ei sitä itse tajua kun ei niillä ole yleiscivistystä.


      • Aika olis
        ohitin lukion kirjoitti:

        Onko Johanna ollut Kennedyn kanssa sillai? Voisi samalla kuiskia korvaan, jotta lopettaa ne Vietnamin pommitukset. Ei Pajatsokaan jaksa aina nauraa.

        On se Johanna varmaan tuntenut Kennedynkin oikein läheisesti ja jospas on saanut siltä sen hienon minkkistoolan, jota se rakkaudella säilyttää ja silittelee.
        On se kerkeeväinen tyttö ! Ja suhteita löytyy.

        Johannalla oli se stoola yllään, kun ne Jullen kanssa ennen joulua poistettiin Porista yhdestä kapakasta poken toimesta. Komennettiin lähtemään siitä paikasta - ULOS!

        Nyt ei Pajatsokaan enää jaksa nauraa ja ne Vietnamin pommitukset saisivat nyt jo loppua, ei se Kennedykään mitään tajua, enkä voi edes soittaa sille, kun en tunne häntää.


      • Totta puhut!
        J:n fani kirjoitti:

        Joo mutta sä et ole koskaan tuntenu Johannan keikkojen aitoo ja käsinkosketeltavaa live-tunnelmaa ja noi video-otokset on vaan kokonaisuudestaan irrotettuja palasia, joita ei voi tajuta jos ei oo nähny koko esitystä paikan päällä ja kokenu ja tuntenu sitä fiilistä, joka vallottaa koko yleisön ja saa sen mukaan esitykseen. Siks sä et voi oikeesti arvostella Johannan taidetta ja sä et edes ymmärrä mitä se merkkaa tälle kansalle kansana, miten tärkee asia se on että meillä on kansainvälinen julkkis täällä. Se on ihan eri asia kun tollanen tavis-ulkkis joka uhoo ja luulee tietävänsä jotain taiteesta vaikka ei oo nähny edes luolamaalauksia kuvakirjasta. Varmaan ainoo kirja mitä koskaan oot lukenu on jotain Teemu menee lastentarhaan - kirja jossain neuvolan lattialla. Tunnusta pois vaan, muuten et ois noin kateellinen.

        Ei voi ymmärrää, osallistuu esityksee ku ei oo käyny Lukioo !

        Ethä haluis et kaikki tyhjäpäät tulis arvostelemaa su esitykses, SEHÄ OLIS VÄÄRI !

        Kuulin et olet antanut esityksees porttikiellon kaikilta niiltä jotka ei oo käyny Lukioo, ku ei ne mitää tajuu


      • J:n fani
        terveisiä persiistä kirjoitti:

        Tuksulla EI ole faneja kuten ei myöskään vihaajia. Tuksulla eli Tunkilla ei ole lahjoja joita fanittaa eikä Tuksu ole muuta kuin vähäpätöinen alkkis johon ei vihantunteita kukaan uhraa.

        Tuksu ei pysty taksikuskiksi, se ei ole ollut selvinpäin vuosikausiin.

        Siis kato nyt vaikka tää video, että ei muka oo yleisöö ja faneja. Niin ku näät tosta videosta, on sillä ja on henkivartijat ja kaikki mitä sulla ei takuulla oo. Siis tollanen komee mies tossa suojelee Johannaa ja Juliata tosi lihaksikkaasti ja musta se on erittäin romanttista ja kaikki naiset huutaakin ihan kiihkossa tossa kohtaa. Miksi te ootte niin Tuksu-vastasia?

        http://www.youtube.com/watch?v=AN6QVEsCXFc


      • sulle101
        J:n fani kirjoitti:

        Sä et osaa kun vaan haukkua toisia etkä ymmärrä Johannan taidetta, mut sä tietty saat olla niin kateellinen kun vaan haluat mut raskasta se sulle kuitenki on.

        BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ !

        Hellurei ja hellät tunteet !


      • HIENOOHIENOO
        J:n fani kirjoitti:

        olet sä varmasti siellä töissä, ehkä ne ei hoidollisista syistä oo kertonu sulle kaikkee. Sä vaikutat niin kateelliselta että ehkä sä olet ympäristölles vaaraks ja sulla on selässäs sellanen ytinvoimalamerkki mut sä itse et tiedä sitä luulet vaan et ne pienet vihreet miehet huvikseen pyöri siin ympärillä. En tunne ketään kerrossiivooja joka ois käyny Lukion, voit sä esitellä mulle ees yhden. Mut Johannan mä tunnen, sen taide liikuttaa mun sielua ja saa tosi hyvän olon mulle, että musta on hienoo että meillä on vielä oikeita taiteilioita tässä maassa jotka osaa viihdyttää kansaa ja nostaa sen korkeemmalle tasolle vaikka suurin osa niistä ei sitä itse tajua kun ei niillä ole yleiscivistystä.

        Kiva kuulla et sulla on hyvä olo, noita btsykolookisia lahjoja, yleiszhcipsitystä, dietoa, taitdoja ja TZSIELU, eiku nieluko se nyt olikin, vai mikä se oli ja löydät yleizzövessaann niilla Tuksun geigoilla, jota se Lukion kaymätön kerrostsiivooja putzaa.

        Toivon, ettei sulla ole laptzia ja josz on, ni etteiwat ole ainatzskaa oo paivahoitosa, ku siinahan on se väärä vaara, ettei tsillä paivahöitajalla olekaan Lukion paastotodisztusta, läpsesi ei tzaa yleissivistavaa hoidoa!


      • kuopijosta
        J:n fani kirjoitti:

        Siis kato nyt vaikka tää video, että ei muka oo yleisöö ja faneja. Niin ku näät tosta videosta, on sillä ja on henkivartijat ja kaikki mitä sulla ei takuulla oo. Siis tollanen komee mies tossa suojelee Johannaa ja Juliata tosi lihaksikkaasti ja musta se on erittäin romanttista ja kaikki naiset huutaakin ihan kiihkossa tossa kohtaa. Miksi te ootte niin Tuksu-vastasia?

        http://www.youtube.com/watch?v=AN6QVEsCXFc

        Etkö sinä vieläkkää tiijä mittee varten ne immeiset oikkein männöö tuota kahtommaan?

        Sirkushommovahan tuo on. En usko jotta immeiset niin kauhheesti ihhailloot tuon Johannan ulkomuotova tai lauluva, mutta tuopihan se hupia elämmään.

        Toissaalta hyvä jotta Johanna jakssaakii tuommosta ketketusta ja retkutusta esittöö vaikka varmasti on vaikkeeta ku on niin paljo jo tuota elopainnoo sillä.


    • kunneli

      Tuli mieleen, että Tuhnuttaret jäivät nalkkiin Marokon lentotullissa.

      Mistä tää tieto toisesta etelän viikosta tuli?

      • VARMASTI

        Kyllä aika monen maan tullissa jää nalkkiin, jos pillereitä vähänkin löytyy uudesta, pinkistä OLGASTA, tai vaiks muuta huumetta tai piristettå . Tutkintaan se menee, totta ! On sitten Tankki-Tunkero tai ei, henkilöön katsomatta pysäytetään


    • Tsemiä...

      Luulempa että Johanna on Hämeenlinnassa istuntoa suorittamassa.

    • ikävä juttu//

      Kamera luultavasti varastettu... tai sitten ubsi-piuha hukassa? :D

    • jkljkljkjkjkjkj

      Eiköhän nää molemmat ole katkaisussa tai jossain muussa laitoksessa. Marokkossa tuskin ovat.

    • Asssasdasdasddasd

      Jos Tukiainen on värjännyt hiuksensa punaruskeiksi niin sitten näin hänet bussissa keskustassa.
      Oli aivan samannäköinen nainen.. vähemmän meikkiä ja pienemmät huulet vaan

      • Komisario Pulma

        Et tiennyt, vai? Tuksu on poliisin todistajan suojelussa. Se tietää Julian todellisen kuolinsyyn ja sen, ketkä kuoleman aiheuttivat, ja nyt poliisi suojelee Tuksua ja sille on annettu uusi identiteetti. Ei saa esim. juoda ollenkaan vaan on oltava koko ajan selvin päin, ettei tunnisteta Tuksuksi.

        Niin, että ehkä sä näitkin Tuksun.


      • olen tuksulasta
        Komisario Pulma kirjoitti:

        Et tiennyt, vai? Tuksu on poliisin todistajan suojelussa. Se tietää Julian todellisen kuolinsyyn ja sen, ketkä kuoleman aiheuttivat, ja nyt poliisi suojelee Tuksua ja sille on annettu uusi identiteetti. Ei saa esim. juoda ollenkaan vaan on oltava koko ajan selvin päin, ettei tunnisteta Tuksuksi.

        Niin, että ehkä sä näitkin Tuksun.

        Todistajansuojelun suhteen olet väärässä siinä mielessä, että Julia on se joka on siinä eikä Johanna.
        Tai siis kyseessä ei ole mikään virallinen todistajansuojelu vaan Tukiaisten perheen oma versio siitä. Julia joutui ongelmiin vasikoituaan huumediilerit ja nyt sitä piilotellaan ruotsissa. Mauton temppu perheeltä silti väittää kuolleen.

        Satun tietään asian todellisuuden, olen Tuksulasta.


      • Muumimukin kielikorv
        olen tuksulasta kirjoitti:

        Todistajansuojelun suhteen olet väärässä siinä mielessä, että Julia on se joka on siinä eikä Johanna.
        Tai siis kyseessä ei ole mikään virallinen todistajansuojelu vaan Tukiaisten perheen oma versio siitä. Julia joutui ongelmiin vasikoituaan huumediilerit ja nyt sitä piilotellaan ruotsissa. Mauton temppu perheeltä silti väittää kuolleen.

        Satun tietään asian todellisuuden, olen Tuksulasta.

        Ei helvetti, onko todistajansuojelukin yhdyssana? Suomen kieli pystyy aina vain yllättämään. Muuten kyllä niin pirun tylsää tangerrusta mutta varmaan noitten yhdyssanaylläreiden takia ihmiset jaksaa vaan olla siitä kiinnostuneita.

        Onneksi Helsingissä on sivistyneempiä ihmisiä, ratikassa ja metrossa moni tajuaa olla saastumatta toisten korvia tolla umpitylsällä ja läpiharmaalla tönkkökielellä kun ihan oikeasti hyvänkuuloisia ja elegantteja ilmaisutapojakin on maailmassa olemassa. Mutta juntit, niitä tietty nuo yhdyssanavirheet kiinnostaa niin paljon, että ne vieläkin puhuu vaan suomea vaikka ei niillä ikinä mitään asiaa ole.


    • Raili

      Kesällä kaikki on toisin.

      • Ehhei

        Ei Suomessa oo mittää virallista todistajansuojeluohjelmaa, ne on jenkkisarjoista saatuja harhoja.


    • zirrrppp

      Tuksu on putkassa Agadirissä? Ei olis kyllä ihme. Ei otettu koneeseen? Ei sekään olis ihme. Lentoliput ja rahat varastettu? Ei ihme ollenkaan, happens all the time. Passi revitty wc-pönttöön? Juonut itsensä kuoliaaksi? Nonniin.

      • Qummis

        Mites se keikka??? Tuliko worse majuri???


      • rx2
        Qummis kirjoitti:

        Mites se keikka??? Tuliko worse majuri???

        Havainto tehty Helsinki-Vantaalla klo 21:20 aulabaarissa, jonka jälkeen siirtyivät Mercedes-Benz merkkiseen tumman väriseen henkilöajoneuvoon. Tämän jälkeen seurannasta on saatu hajanaisia tuntomerkkejä Laajasalon seudulla.


    • ei pidä

      paikkaansa. Läski horatsu ei ole missään ulkomailla käynyt vaan pärseaukisena piilotellut sweduissa.

      • Sanastoa

        Kupismi = otetaan kuppia
        Pajatso = pinppeli joka tulee immoskan pyllyst
        Kuernika = hikka joka tulee kun maha kurnii
        Lentävä sikari = Urban Arlandassa menossa koneeseen
        Vietnamit = Johanna sanoi Jullelle pienenä että sinä viet kaikki namit
        Sauvinismi = Kun harrastaa hieromasauvalla leikkimistä


      • J:n fani
        Sanastoa kirjoitti:

        Kupismi = otetaan kuppia
        Pajatso = pinppeli joka tulee immoskan pyllyst
        Kuernika = hikka joka tulee kun maha kurnii
        Lentävä sikari = Urban Arlandassa menossa koneeseen
        Vietnamit = Johanna sanoi Jullelle pienenä että sinä viet kaikki namit
        Sauvinismi = Kun harrastaa hieromasauvalla leikkimistä

        Siis mä en voi enää vastata tähän mitenkään järkevästi. Kun mä luin tämän mun suu alko sillai vapista ja silmistä tuleen jotain vettä ja nyt suusta tulee sellasta jotain ääntä. Mä en nyt jaksa puolustaa jotain sivistystä kun mä tunnen et mäkin olen jotain roskaväkee. Mun täytyy nyt eka selvittää mun tunkteita ja palata sit jollain toisella nikillä, kun oon rauhottunut.

        Mulle kai siis kävi jotain tällasta tai emmä oikein tiiä:
        http://urly.fi/b8y


      • Fanifani
        J:n fani kirjoitti:

        Siis mä en voi enää vastata tähän mitenkään järkevästi. Kun mä luin tämän mun suu alko sillai vapista ja silmistä tuleen jotain vettä ja nyt suusta tulee sellasta jotain ääntä. Mä en nyt jaksa puolustaa jotain sivistystä kun mä tunnen et mäkin olen jotain roskaväkee. Mun täytyy nyt eka selvittää mun tunkteita ja palata sit jollain toisella nikillä, kun oon rauhottunut.

        Mulle kai siis kävi jotain tällasta tai emmä oikein tiiä:
        http://urly.fi/b8y

        Ai oliks sun aikasemmis spämmeiss muka jotain järkeeki? :D :D :D


    • Tiri Tomba

      Immoska siis teki Tunkerolle muorinmuu...muodonmuutoksen. Eipä sitä ole ollut helppo tunnistaa Suomessa, jos vaikka unohtuikin käydä Agadirissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1918
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1476
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      956
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      929
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe