Digital Standards ei maksa palkkaa

Odottaminenketuttaa

Onko muilla käynyt niin, että Digital Standards jättää palkan maksamatta? Mitä voi tehdä jos ei kuulu mihinkään liittoon?

16

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuntaa-antava

      Löytyykö työsopimus kuitenkin?
      Mitä sinne on merkattu palkkapäiväksi ja onko määritelty viivästyksiä jollain tapaa?

      Jos palkkapäivän pitäisi olla _tänään_ ja ei ole aamusta tullut, jos ei huomiseen mennessä ole tullut, soitat suoraan esimiehellesi selvittämään asiaa / palkanlaskijalle, jos ei ole ulkoistettu.

      Liittokaan ei sitä palkkaa suoraan sinulle maksa, painostavat työnantajaa vain.

      Ihan viimeinen vaihtoehto jos pomo ei sitä palkkaa jostain kumman syystä suostu maksamaan, netistä etsimään ilmaisasianajajaa ja häneen yhteyttä. Ajaa saman asian, kuin liitto - periaatteessa.

      Toivottavasti saat palkkasi :)

    • Novusko

      Tuttu tilanne- palkkaa saanut kysellä jo pidemmän aikaa. Siinä firmassa lupaillaan paljon, mutta mikään ei toimi. Palkkakuitin viimein sain, mutta ei se paljon lohduta kun itse palkka on saamatta!

    • Otsoonitero

      Köyhille ei kuulu maksaa mitään! Mene somaliaan,

    • provikalla

      Saako siellä oikeaa palkkaa vai onko "maailman suurin provisio" tyylisiä lupauksia? Paljonko myyjiä talossa? Uudet pikkufirmat kusettaa usein.

    • novusomus

      no ilman palkkaa on varmastikin halu tehdä soittoja heikko.

      • novusomus

        mutta mitä oikeasti sopimuksessa luvattiin? ja mitä sait?


      • novusomus
        novusomus kirjoitti:

        mutta mitä oikeasti sopimuksessa luvattiin? ja mitä sait?

        aika usein sopimuksen periaate "tehdystä työstä palkka" jää epäselväksi. eli turha itkeä jollet ole tehnyt mitään ja et mitään saa. maksaisitko itse pelkistä kahvitauoista?


      • yrittäjä96
        novusomus kirjoitti:

        aika usein sopimuksen periaate "tehdystä työstä palkka" jää epäselväksi. eli turha itkeä jollet ole tehnyt mitään ja et mitään saa. maksaisitko itse pelkistä kahvitauoista?

        Kuka maksisi?! Turhan hakijoita laiskureita on tuhansia! Olen itse työllistänyt monia, jotka eivät osaa kuin pillittää kahvitaukojen ja tupakkataukojen perään!!!
        Sellaisia ei laissa ole missään kirjattu!
        Eivät ne työnantajatkaan ihan idiootteja ole!


      • heikkasdasds
        yrittäjä96 kirjoitti:

        Kuka maksisi?! Turhan hakijoita laiskureita on tuhansia! Olen itse työllistänyt monia, jotka eivät osaa kuin pillittää kahvitaukojen ja tupakkataukojen perään!!!
        Sellaisia ei laissa ole missään kirjattu!
        Eivät ne työnantajatkaan ihan idiootteja ole!

        Näin on!

        Itse en maksa mitään laiskureille!

        Opetelkoon pärjäämään myynnissä, johon on tilaisuus ainakin miun konttorissani, tai olkoon tulematta takaisin! Tulijoita on!


    • kusetettu yrittäjä?

      Vaikuttaisi olevan melkoinen huijaus koko firma. Lasku tilauksesta tulee heti, laitetta ei ole näkynyt vielä yli kuukaudenkaan kuluttua ostotapahtumasta. "Tulee ensi viikolla" on ollut vastaus joka kerta kun olen asiaa tiedustellut.

      Parempi, ettei sekaannu ko. firman puuhiin millään tavalla.

    • nimetön

      Oletko jo saanut palkkasi ja työskenteletkö edelleen yrityksessä? Valitettavasti jättävät ilmeisesti jatkuvasti palkkoja maksamatta... Näin olen kuullut.

      • toivotonta

        Yrityksellä tälläkin hetkellä palkkoja rästissä...


    • Peltivaari

      palkkaturvaan vain kaikki maksamattomat palkat. Sieltä sitten yrittäjän kanssa selvittävät miksi palkkoja ei ole työsopimuksen mukaan maksettu.

      • vittuuntunut

        Itse laitoin juuri palkkaturvahakemuksen menemään. Toimitusjohtaja on oikea satusetä ja aina on kootut selitykset valmiina. Toivottavasti ihmiset lukevat näitä keskusteluja ennen kuin menevät kyseiseen lafkaan töihin.


    • vtuentakuula

      takuulla!

    • kuppinurin

      Ei toimita tuoteitaan. Kannattaa pysyä kaukana. Palkkasaatavissa palkkaturva auttaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      248
      2688
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1663
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1589
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1472
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1335
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1180
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      943
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      908
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      898
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      875
    Aihe