Venton mittari

glt

onko 92 vm. Ventossa matkamittari 100tkm näytöllä kun ko autossa on mitarin lukema vain n.35000 km?

5

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavo

      Joissain Golfeissa ja Ventoissa on ollut joku bugi matkamittarin softassa ja mittari on nollaantunut 300 tkm kohdalla. Eli autolla on todennäköisesti ajettu se 335 tkm.

      • vw-man

        Mittari nollautuu 300 000km:ssa, alkaa uudestaan nollilta. Näin käynyt Ventossa ja golf 3:ssa.


      • TM77
        vw-man kirjoitti:

        Mittari nollautuu 300 000km:ssa, alkaa uudestaan nollilta. Näin käynyt Ventossa ja golf 3:ssa.

        Minulla oli -93 TD Vento jossa mittari nollautui 300 000km:ssa. Eli kokemuksesta tiedän.


      • Jarkko
        TM77 kirjoitti:

        Minulla oli -93 TD Vento jossa mittari nollautui 300 000km:ssa. Eli kokemuksesta tiedän.

        Ventoissa ja 3-korisissa Golfeissa on tyyppivika: mittari menee sököks ja se täytyy vaihtaa. Eli lukemat alkaa taas nollilta.

        Mittari on voinu rikkoutua koska vain. Kilometripaalua ei voi tietää, eikä näin ollen myöskään todellisia kilometrejä.

        Mut jos ko. auto on "Suomiauto", niin kyllähän kilometrit näkee rekisteriotteestaki. Eikö? Tai huoltokirjasta.


      • glt
        Jarkko kirjoitti:

        Ventoissa ja 3-korisissa Golfeissa on tyyppivika: mittari menee sököks ja se täytyy vaihtaa. Eli lukemat alkaa taas nollilta.

        Mittari on voinu rikkoutua koska vain. Kilometripaalua ei voi tietää, eikä näin ollen myöskään todellisia kilometrejä.

        Mut jos ko. auto on "Suomiauto", niin kyllähän kilometrit näkee rekisteriotteestaki. Eikö? Tai huoltokirjasta.

        on todennäköisesti nollautunu 300tkm kyllä se ihan uskottavalta tuntuis tässä Ventossa.Ei rekisteri ottessa kyllä kilometrejä ilmoiteta ainakaan tässä vanhassa. Kilometrit saa kyllä ARK:sta eikä sitä hultokirjaakaan ole tallessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe