On hyvä juttu kun m.mtv.katsomo.fi tulee lumioihin helmikuun alussa,eli näkee suorina lähetyksinä tv,tä
hienoa
12
126
Vastaukset
- l520
itekin olen jo pitkään katellu tolla ada.tv mtv suoria lähetyksiä mutta sehän maksaa euron että siinä mielessä monille hyvä juttu että mtv suorat helmikuussa näkyy ihan ilmaisella sovelluksella lumioissa.eilen löysin sattumalta cnn bbc world ja monia muita ulkomaisia kanavia (global tv) ..alkaa tän lumian tv tarjonta olla kohta parempi kuin androidilla
- en löydä
Löytyykö tuo CNN kanava Kaupasta?
- l520
CNN löytyy kaupasta Global TV sovelluksesta English Channels kohdasta
http://www.windowsphone.com/fi-fi/store/app/global-tv/569064e1-5606-4449-b3ae-9c5f32b15b59- CNN Channel
Onko tuo CNN kanava suora lähetys?
- l520
On suora lähetys,mulla on himassa kaapeli tv:ssä sama kanava CNN international jossa menee sama ohjelma kun puhelimessa
- uusi sovellus
Voiko tuon ada.tv:n sovelluksen maksaa Saunalahden prepaid saldolla?
- l520
Voi maksaa,sillä minäkin makselen ostokset
- pdf-lukijan
Minkä pdf-tiedoston lukija sovelluksen voi Ladata tuolta kaupasta tähän lumia 520 puhelimeen? Saisinko linkin?
- 920lumia
Itse oon katellu esim ylen suorialähetyksiä puhelimessa jo valmiiksi olevasta Nokia tv:stä. Toiminut loistavasti ja ohjelmia pystyy kattomaan myös jälkikäteen :)
- l520
kyl tämmönen känny tv on ihan kätevä lisä,suoria tai nauhotettuja voi katella melkein missä vaan häiritsemättä silti muita kun pitää vielä kuulokkeita korvilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101701- 1711648
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691548Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231328Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901225Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146983Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c71977- 98927
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr190841Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211801