Eturauhasen hieroja

Mies 34

Kehukaapa nyt sitten, mikä on hyvä eturauhasen hieroja -lelu!
Hyvä hinta-laatu -suhde on tärkeää, toki toimivuuskin.
Kiitos

48

10365

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orkkumeister

      Itellä tuollainen: http://www.hotlips.fi/tuote/divine--miehen-g-pistestimulaattori-musta/SHT164BLK/

      Hankittuna tosin pari vuotta sitten ZINI merkkisenä yli 50 hintaan :(. Pikasella silmäyksellä näyttäisi olevan täysin identtinen. No anyweis, antaa kyllä mahtavat kuivat orkut ja ne kestää helevetin pitkään. Kroppa tärisee vietävästi. Vaatii tosin harjottelua. Ei varmasti tule toimimaan ekalla kerralla täydellisesti. Mutta itellä lähti kolmannella sessionlla sellaset latingit jott MORJENS!

      • Rahatpoistyhmiltä

        Kyllä noi on vaan markkinamiesten keksintöjä ja ihmisten harhauttamista. Ei pyllyyn työnnettävä tappi mitään orkkuja anna. Ensimäisellä kerralla ehkä asian uutuus hiukan viehättää, mutta sen jälkeen tuollaisella tapilla ei ole mitään virkaa. Tiedän mitä puhun, koska olen yrittänyt moneen kertaan ja monella erilaisella vekottimella.


      • 56465465456465
        Rahatpoistyhmiltä kirjoitti:

        Kyllä noi on vaan markkinamiesten keksintöjä ja ihmisten harhauttamista. Ei pyllyyn työnnettävä tappi mitään orkkuja anna. Ensimäisellä kerralla ehkä asian uutuus hiukan viehättää, mutta sen jälkeen tuollaisella tapilla ei ole mitään virkaa. Tiedän mitä puhun, koska olen yrittänyt moneen kertaan ja monella erilaisella vekottimella.

        Älä käytä venäläisiä persuksensuristimia - ne kun ei mahdu eikä värise...


      • über alles
        Rahatpoistyhmiltä kirjoitti:

        Kyllä noi on vaan markkinamiesten keksintöjä ja ihmisten harhauttamista. Ei pyllyyn työnnettävä tappi mitään orkkuja anna. Ensimäisellä kerralla ehkä asian uutuus hiukan viehättää, mutta sen jälkeen tuollaisella tapilla ei ole mitään virkaa. Tiedän mitä puhun, koska olen yrittänyt moneen kertaan ja monella erilaisella vekottimella.

        Mitäpä SINÄ et tietäisi...


      • Ei rahoja tyhmille
        Rahatpoistyhmiltä kirjoitti:

        Kyllä noi on vaan markkinamiesten keksintöjä ja ihmisten harhauttamista. Ei pyllyyn työnnettävä tappi mitään orkkuja anna. Ensimäisellä kerralla ehkä asian uutuus hiukan viehättää, mutta sen jälkeen tuollaisella tapilla ei ole mitään virkaa. Tiedän mitä puhun, koska olen yrittänyt moneen kertaan ja monella erilaisella vekottimella.

        Kokeilepa ensi kerralla tunkea pääsi perseeseesi... ehkä siten saisit jotain viisautta tarttumaan siihenkin turhakkeeseen.

        Oikea tekniikka ratkaisisi ongelmasi (sen orgasmin saamisessa... ei sun elämässä yleisesti ottaen... koska ikinähän sä et ole väärässä).


      • Suolipalsta hehkuu
        Ei rahoja tyhmille kirjoitti:

        Kokeilepa ensi kerralla tunkea pääsi perseeseesi... ehkä siten saisit jotain viisautta tarttumaan siihenkin turhakkeeseen.

        Oikea tekniikka ratkaisisi ongelmasi (sen orgasmin saamisessa... ei sun elämässä yleisesti ottaen... koska ikinähän sä et ole väärässä).

        Kukahan tässä taas paljasti tyhmyytensä ja sivistymättömyytensä, kun alkoi nickin takaa solvamaan? Minulla on oikeus sanoa mielipiteeni, ilman että joku jonnetampio alkaa ѵittuilemaan.


      • jonnetampio
        Suolipalsta hehkuu kirjoitti:

        Kukahan tässä taas paljasti tyhmyytensä ja sivistymättömyytensä, kun alkoi nickin takaa solvamaan? Minulla on oikeus sanoa mielipiteeni, ilman että joku jonnetampio alkaa ѵittuilemaan.

        Niinpä, sinähän tiedät saavatko muut peppuorgasmeja vai eivät!? Ei se ole mikään mielipide, jos alat puhumaan toisten puolesta.


      • x&c#adsdas▬▬▬▬▬▬▬
        jonnetampio kirjoitti:

        Niinpä, sinähän tiedät saavatko muut peppuorgasmeja vai eivät!? Ei se ole mikään mielipide, jos alat puhumaan toisten puolesta.

        Edelleen olen sitä mieltä, että nämä anerokset ja muut vastaavat ovat ihan vaan markkinamiesten keksimiä juttuja. Kallis muoviväkkärä joka ei tee mitään muuta kuin venyttää ryppylihasta. Tämä on edelleen minun mielipiteeni.


      • Janikselle petkettä
        x&c#adsdas▬▬▬▬▬▬▬ kirjoitti:

        Edelleen olen sitä mieltä, että nämä anerokset ja muut vastaavat ovat ihan vaan markkinamiesten keksimiä juttuja. Kallis muoviväkkärä joka ei tee mitään muuta kuin venyttää ryppylihasta. Tämä on edelleen minun mielipiteeni.

        Mielipiteet ovat kuin perskoloja, jokaisella on yksi. Sut on kuultu.


      • Eturauhasorgasmi

        Harjoittelu on kaiken aa ja oo. Mutta palkinto on upea!


      • Übermensch!
        über alles kirjoitti:

        Mitäpä SINÄ et tietäisi...

        Niin. Mähän tiedän kaiken.


      • sdadsads
        x&c#adsdas▬▬▬▬▬▬▬ kirjoitti:

        Edelleen olen sitä mieltä, että nämä anerokset ja muut vastaavat ovat ihan vaan markkinamiesten keksimiä juttuja. Kallis muoviväkkärä joka ei tee mitään muuta kuin venyttää ryppylihasta. Tämä on edelleen minun mielipiteeni.

        Miten paljon sinun ryppylihaksesi on venynyt?

        Viestisi vaikuttaa olevan niin täynnä katkeruutta, että oletko päästänyt ryppylihaksesi katkeamaan ja nyt valuu housuihin...


    • anerossi

      Kyllähän ne toimii,mutta voi vaatia piiitkän harjoittelu ajan. Kannattaa olla kärsivällinen ja kokeilla eri asentoja. Suurin virhe aloittelijoilla varmaan on se,että jännitetään liikaa ja yritetään väkisellä saada orgasmi, ja silloin ei varmasti tapahdu mitään. Kannattaa olla kärsivällinen , olla kunnolla kiihoitttunut ennenkuin aloittaa ja kuunnella ja olla kropan vietävänä... Mutta kun se tuntemus tulee niin huomaa että oli vaivan väärtti, tunne on UPEA! Aneros helix on hyvä aloittelijalle.

    • anerossi

      Tai oikeastaan MGX

    • BSC13

      Tässä mietin, että onko se omituista jos hankkisi jonkin eturauhas-kiihdottimen heterona miehenä.
      Ei siis että väitän itse mitään, olen vain itse sellaisessa ajatuksien loukussa.

    • anerosmään(ex)

      Moi, olen tuota eturauhasorgasmia metsästännyt jo useamman vuoden ja voin sanoa vihdoin onnistuin. Lähes kaikki aneroksen mallit on kokeiltu ja värisevät anatomiset anustapit yms. Tällä se vihdoinkin onnistui, ihan perusmallin edullinen vibraattori jossa on tuo moottori ihan kärjessä ja tehty kovamuovista, todella tehokas värinä ja halpa kuin mikä http://www.hotlips.fi/tuote/good-times-g-pistevibraattori/4024144560684/

      Tuon siis perseseen ja juttu on se että ei työnnä liian syvälle vaan ihan vain sen verran että tuo patti on sisällä ja sitten vibra täysille ja ihan pientä hierovaa liikettä eturauhaselle, samaan aikaan muna oli työnnettynä penispumpun sisään ja kohtuudella imua mutta ei tarvinnut mitään runkkaavaa liikettä vaan antoi sen olla paikoillaan. Itsellä toimi kun olin kyljelläni (vasemmalla) jalat hieman koukussa maaten sängyllä ja samaan tapaan kuin aneroksenkin kanssa rauhallisesti hengittäen samalla hiljaa hieroen.

      Tuli semmoinen jännä orgasmi mitä ei oikein edes tajunnut mutta äkisti huomasin että penispumppuun oli ilmestynnyt ihan kirkasta limaa ja paljon enemmän kuin vain normaalit touhutipat ja samalla myös oli semmoinen ihana tunne eturauhasen alueella. Aivan ihanaa, pitää saada tuota vielä toistenkin.

      • Precummer

        Mulla on kanssa tuollainen itsellä ja varmaan paras mitä on tullu käytettyä. Nexuksen malleja löytyy myös, mutta tuolla saan ehkä parhaan paineen aikaseks. Nexuksia mulla on Revo, O-max, Neo ja Gyro. Revo on siitä mukava, että voi vain olla ja antaa laitteen hoitaa hommat. Hyvin siinä kiimatipat irtoo. Orgasmin saaminen vaatii harjoittelua. Se ei varmasti onnistu ekalla kerralla.


      • ruikkiin!

        Onko tuossa mallissa niin kova tärinä, että nainen saa sen kanssa squirtin tulemaan? Kaipaan jotain yksinkertaista mallia sormien tilalle (siis sormilla mulla lentää tosi helposti), mut kun tarjontaa on niin paljon, etten tiedä mitä ostaisin :)


      • Precummer
        ruikkiin! kirjoitti:

        Onko tuossa mallissa niin kova tärinä, että nainen saa sen kanssa squirtin tulemaan? Kaipaan jotain yksinkertaista mallia sormien tilalle (siis sormilla mulla lentää tosi helposti), mut kun tarjontaa on niin paljon, etten tiedä mitä ostaisin :)

        Kyllä siinä melkoinen tärinä ainakin omasta mielestä on, mutta vaikea sanoaonko tarpeeks voimakas, kun en oo semmosella yrittänyt saada naista squirtaamaan.


      • ruikkiin!
        Precummer kirjoitti:

        Kyllä siinä melkoinen tärinä ainakin omasta mielestä on, mutta vaikea sanoaonko tarpeeks voimakas, kun en oo semmosella yrittänyt saada naista squirtaamaan.

        Kiitos kun kumminkin vastasit :) oon yrittänyt joskus kysellä täällä asiasta mutta naiset ei jostain syystä ole vastanneet. Ehkä ne käyttää sitten vaan ukkojansa siihen tarkoitukseen.


    • 3+11
    • Super-O
      • Anus eros

        Noi on feikkejä


      • Voin todistaa
        Anus eros kirjoitti:

        Noi on feikkejä

        Ei ole mitään feikkejä!

        Jätkä ei selvästikään ole kuullut miehen G-pisteestä ja eturauhasorgasmeista!

        Joka on sinänsä harmi, sillä et tiedä mistä äärimmäisestä nautinnosta jäät paitsi.


    • Kannattaa/aikaa.

      Pari hyvää esimerkkiä. kunnon eturauhasorkuista. Lienivätkö kauvan harjoitelleet.
      Nimittäin ainakin itselläni vaati kunnon kiihottimen löytäminen (kokeilin kuutta) ja sitten kunnon rentoutumisen harjoittelu. Mutta kannatti :) kunnon "leikkiä" voi jatkaa vaikka kuinka kauvan, pitää olla aikaa ja malttia. Ja tietty varmuus ettei kukaan tule häiritsemään.

    • porukka hankinta

      Jep onnistuu kaikilla tuntemillani miehillä. Sopivan välineen löytäminen on hankalampi juttu ja sitten se harjoittelu vaatii, jonkun viikon tai kuukauden, mutta sitten räjähtää - eikä todella mitään TAVALLISTA!!!!
      Meillä kaveriporukka, hankki kymmenen eri vehjettä, jokainen sai kokeilla kaksi- kolme viikkoa itsekseen jokaista mallia ja kaikki löysivät omansa.
      Ja nyt vain porukoissa joskus puhellaan - ken malttoi kauvimmin, nautiskella, ennen kuin antoi räjähtää orkut.

    • 18+11

      Aneros Eupho ja Helix ja Nexus Neo ollut jo kolme vuotta ja pois en antaisi!

      Orgasmeja voi saada useita peräkkäin ja nautinto on aivan toisella tasolla kuin peniksen kautta ssaduissa orgasmeissa.
      Orkut voivat kestää jopa 5-15 minuuttia ja heti perään voit saada toisen ja kolmannen samanlaisen.
      Penisorgasmeissa olisit jo väsynyt muutaman jälkeen ja "tyhjillä ampuminen" olisi jo siinä vaiheessa kivuliasta, mutta ei Aneroksella! Orkkuja tulee vain toinen toisensa jälkeen ja heti ne saatuasi haluat kokea saman uudestaan ja uudestaan.

      Itselläni meni melkein puoli vuotta saada eturauhanen "heräteltyä" Aneroksen hierontaan, mutta lopulta se onnistui!
      Kiire ei missään tapauksessa saa olla kun tätä käyttää. Kellon tarkkailu tai muut kiireet sekoittavat vain keskittymisen ja homma ei toimi. Aikaa ja yksityisyyttä pitää olla. Puhelin kiinni, ei vieraita, eikä tapaamisia tai kellon kyttäämistä ja vasta sitten voit rentoutua.

      • Juurikin noin

        Aneroksen muodot on suunniteltu niin, että sulkijalihasta supistelemalla Aneros painuu syvemmälle ja sen kärki hieroo eturauhasta.
        Kun eturauhanen herää hieronnan vuoksi ja alkaa tulkita hieronnan nautintona, antaa se hermoärsykkeen sulkijalihakselle, joka alkaa supistelemaan tahdosta riippumatta entistä voimakkaammin, joka taas saa Aneroksen hieromaan eturauhasta vieläkin enemmän.
        Se taas tuntuu entistäkin nautinnollisemmalta ja näin syntyy itseään ruokkiva ikiliikkujan tapainen reaktio, joka lopulta vie eturauhasen erittäin nautinnolliseen superorgasmiin joka voi kestää 3-15 minuuttiakin.


    • harjoittelu tekee ..

      Harjoituksella kestää kyllä tunteja - jos kroppa ja pää kestää.

      • 1+20

        Aika moni kuitenkin epäonnistuu Aneroksen käytössä. Yeensä syynä on ajan ja yksityisyyden puute harjoittelussa ja ettei jakseta seurata ohjeita. Hyvin harvoin syynä on ihmisen omat fyysiset ominaisuudet. Esimerkiksi pitkillä miehillä eturauhasen ja sulkijalihaksen välinen etäisyys saattaa olla suurempi, jolloin lyhyemmät Aneros mallit eivät välttämättä toimi niin hyvin.


      • 1+18
        1+20 kirjoitti:

        Aika moni kuitenkin epäonnistuu Aneroksen käytössä. Yeensä syynä on ajan ja yksityisyyden puute harjoittelussa ja ettei jakseta seurata ohjeita. Hyvin harvoin syynä on ihmisen omat fyysiset ominaisuudet. Esimerkiksi pitkillä miehillä eturauhasen ja sulkijalihaksen välinen etäisyys saattaa olla suurempi, jolloin lyhyemmät Aneros mallit eivät välttämättä toimi niin hyvin.

        Aloittelijoille ehkä paras versio on malli nimeltään PS-New

        Valitettavasti sitä ei ole kovinkaan yleisesti myynnissä, koska se ei kuulu vakio Aneros mallistoon. Malli on tavallista pidempi ja sen päässä on kaksi nystyrää jotka ottavat eturauhaseen voimakkaammin kontaktia ja antavat voimakkaamman hieronnan.

        Tuotetta valmistaa Aneroksen emoyhtiö High Island Health.
        http://www.highisland.com/pm_prostate.php


    • E. Turauhanen

      Kyllä on paljon katteetonta mainostekstiä taas tässä ketjussa.

    • vaimo1

      HEi,

      naisena kysyn, että oletteko kokeilleet noita naisen kanssa vai sooloseksissä?Olen ostanut peppulelun miehelleni ja tarkoitus olisi sitä kokeilla hänelle..ei olla koskaan kokeilti ja mies on vähän epäileväinen. Vinkkejä ensimmäiseen kertaan?

      • sur prise

        Yllätä miehesi työntämällä tappi reippaalla työnnöllä anukseen vaikka hänen maatessaan alasti vatsallaan.

        Saa varmasti aikaan sähinää suhteeseen...

        Eikä tarvitse valittaa, ettei mies näytä tunteitaan...


    • Eino7

      Sain omani verkkokaupan Movember-kilpailussa, oli tää mutta keltainen: http://www.sinful.fi/nexus-glide-eturauhasstimulaattori

      Eka olin vähän outona sen kanssa, että oisko se nyt oikeesti kiva käyttää, mutta nyt oon pelannut sillä muutaman kerran tyttiksen kanssakin leikkiessä. Harjoittelin eka rauhassa yksin muutaman kerran Vielä en oo antanut naisen sitä ohjailla, pit'nyt vaan sisällä osan aikaa seksistä (lopussa). Kantii putsia kunnolla ennen käyttöä, siis itses lelun lisäks.

      Sen käyttö tekee tulemisesta jotenkin voimakkaamman. Ei nyt tajuntaa räjäyttävää mulla ainakaan, mutta sen verta makeamman, että tulee kyllä käytettyä tulavisuudessakin.

      • mmmmmmn

        eino7:"Sen käyttö tekee tulemisesta jotenkin voimakkaamman."

        Ja helposti myös menemisestä. Nimittäin naisystävän...


    • curve aina mukaan

      Aina haluaa oppia jotain uutta, vuosia sitten halusin minäkin eturauhasen tyhjennyksen. Empä saanut sitä Aneroksella, kaikkea rouvan välineitä tuli kokeiluta. mutta ei niin ei.
      Nyt kokeilin wörx curve. oli tarjouksessa.
      Ja pettymys oli taas suuri, eipä tuntunut missään. Ja kokeilin sitä paksumpaa
      päätä, ja sain muljautettua sisään. Hyvä ote pienistä nystyröistä eikä varsi revi
      peräaukkoa. ja hums ...aivan kuin olisi lähtenyt vartalosta tunto. pientä hierovaa pyörittämistä ja reittä pitkin valumalla valuu .....
      Kunnes alkaa tärinä. mikä jatkuu ----. Oikein pelottavaa, kun sen ensimmäisen kerran todellisen saa.

    • m39**

      Nexus Excel itselläni.loistava tuote.myös muut Nexus lelut loistavia

    • tume4

      Katupora peppuun ja katella Anneli Auerin kuvia nii kyllä tulee.

      • Annelionihana

        Anneli on ihana!


    • Janih

      Jos menee ns. normaalihierojalle, niin kuuluuko eturauhasen hieronta kokovartalohierontaan vai pitääkö sitä pyytää erikseen?

    • Takarauhanen

      Miksi eturauhasta sanotaan eturauhaseksi?

      Takareiän kautta sitä poppamiehetkin tutkii?

    • fingertip

      Nexus Revo 2

    • rauhanenmaassa

      yhen naislääkärin kanssa olin suhteessa ja hän teki käsin sen saman. eli näinkin onnistuu. liukkaria toki pitää olla runsaasti ja rentona koko toimituksen ajan niin kyllä lähtee. ja mällin määrä uskomaton ekassa taakissa.

    • Gpisteetkotiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe