Miksi pelleillään kaikenlaisilla ilmanvaihtoteipeillä selvässä asiassa. Minulla oli muinoin markka-aikana markan kokoisella alueella jalassa päkiässä syylärykelmä. Oli pitkään. Yritin eri tavoin, jopa juottimella polttaen niitä siitä kurittaa pois. Lähtivät kertakäsittelyllä salisyylilaastarilla. Samalla tavalla lähti etusormen kynnen vierestä todella hankalasta paikasta vuosien syyläriesa. Yksi pieni murunen salisyylilaastaria hautoi sen valkoiseksi. Kuivui hiiteen ja kynnen reuna on ollut aivan virheetön varmaan jo kymmenen vuotta. Eli hävisi juurineen.
Eli kunnollista tuotetta riesaan eikä mitään pelleilyä.
Salisyylilaastari syylään toimii
1
4737
Vastaukset
- mikään ei auta
Itsekin ainakin 10 vuotta taistellut yhden jalassa olevan syylän kanssa. Levinnyt se ei ole mihinkään muualle, yksi itsepäinen syylä vaan siinä jöpöttää. Ei ole auttanut Verruxinit geelinä eikä liuoksena, ei ilmastointiteippi, ei jäädyttämiset, eikä niin mitkään. Aina puuskittain olen innostunut ehkä korkeintaan 4-6kk kerrallaan taistelemaan sen poistamisessa ja into laantuu kun ei niin mitään muutosta tapahdu. Hiomalla ja raapimalla se pienenee hetkellisesti muttei poista ongelmaa.
Salisyylilaastariakin kokeilin ehkä vuosi sitten, siihenkin into laantui vaikka syylä pehmeni ja näyttikin hetkellisesti häviävän mutta tuli taas takaisin. Säikähdin kyllä vähän aluksi, kun tuntui pehmentävän niin paljon myös ympäröivää ihoa vaikka laastarista teinkin juuri syylän kokoisen palan ja iholaastaria pitämään sitä paikallaan.
Nyt taas uutta kokeilua laastarin kanssa, kun on vaikuttanut ainoalta hoitokeinolta joka ehkä saattaisi jopa toimia. Saa nähä kauanko tässä jaksaa joka ilta ja suihkun jälkee ruveta rääppimään...
Kauanko sinä käytit laastaria, että syylät oli kokonaan pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2802212Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161640Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2141342Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851155- 741110
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60953TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18934Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva131904- 51876
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61843