Hyvä neurologi Oulussa?

läheinen

Kyselen läheiseni puolesta tietäisikö joku hyvää, ystävällistä ja asiantuntevaa yksityistä neurologia Oulussa? Oysissa oli ollut lääkärinä joku vastavalmistunut joka ei tiennyt mistään mitään..

7

6625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Migreenikko

      Itsellä hyviä kokemuksia Terveystalon Marja Revosta. Hyvin asiantunteva ja osaa asiansa.

    • Anonyymi

      Ketä neurologia suosittelette 2023 Oulussa?

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi myös kommentit nykytarjonnasta. Koulutus voi olla ns. sama kaikilla mutta kiinnostus voi vaikuttaa käytännön osaamiseen. Toinen merkittävä seikka on millainen yhteistyö asiakkaan kanssa.


    • Anonyymi

      Kyllähän näitä neurologeja on, mutta ei kai Suomi24 sivuilla saa mainostaa Joten nimet on otettava muualta .
      Kaikilla neurologeilla on sama koulutus , joten ovat perillä omasta työstään alalla minkä ovat lukeneet

    • Anonyymi

      Niinhän se taitaa olla. Onko sitten kokemuksia mihin lääkäri asemalle kannattaa hakeutua Oulussa?

    • Anonyymi

      Etsin kohtuuhintaista ja hyvää neurologia Oulusta. Onko mahdoton tehtävä???

      Erään neurologin etäpuhelu 30 min. maksaa 223 euroa. Aika kallista. Vastaanottoaika hänellä 30 min maksaa 195 euroa + n. 29 euroa toimistomaksu.

      Suosittelisitteko jotakuta tai jotain lääkäriasemaa, kiitos.

    • Anonyymi

      Aika kohtuuttomia nuo yksityislääkäreiden hinnat. Sitten kun vielä jatkossa "tuleva hallitus" suunnittelee, että ihminen voi itse valita, meneekö yksityiselle vai terveyskeskukseen, niin luultavasti myös tk-maksut vähän nousevat, mutta veronmaksajilta menee jatkossa paljon rahaa ja Suomi velkaantuu lisää, jos aletaan verorahoilla yksityisiä lääkäripalveluita kustantamaan, sillä tokihan yksityislääkärit vain nostavat hintojaan, kun maksajana on ns. "valtio".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe