Olenko minäkin urheilija?

Urheiluhullu

Kun katson kaikki urheilut mitä ikinä telkusta vaan tuleekaan ja tiedän kaikkien nimet ja muuta urheilutulokset, olenko minäkin siis sankari, sellainen arvostettu urheilusankari?

12

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hikula

      Voisi sanoa että olet sellainen vähemmän arvostettu lökäpöksy penkkiurheilija.

      • Ällikällä..

        Olet hyvä siinä mitä harrastat.


    • Minä olen urheilija

      Juu olet samanlainen kuin me muutkin "urheilijat" me tiedämme kaiken urheilusta kysyttiin mitä hyvänsä ja me olemme kaikki hyvin lihavia, juomme ja poltamme, mutta tiedämme KAIKKI! urheilusta. Meillä saattaa olla jopa urheilulliset vaatteet päällä kaupassa käydessämme :) Tunnemme suurta voitonriemua aina kun suomipoika tekee maailmalla historiaa ja tuntemus on kuin mekin olisimme olleet mukana juuri samoissa kisoissa voittamassa juuri sen arvostetun mitallin.....on niin ihanaa olla n 110 kiloinen "urheilija"

      • miikka2

        Urheilijaksi ei pidä itseään kutsuttavan, jos urheilua vain televisiosta katselee. Pikemmiten voisi kutsua sohvaperunaksi, joka sohvalla makaa ja urheilua katselee. Pitää myös itse muistaa liikkua, kävellä tai lenkkeillä raittiissa ulkoilmassa.


      • Minä olen urheilija
        miikka2 kirjoitti:

        Urheilijaksi ei pidä itseään kutsuttavan, jos urheilua vain televisiosta katselee. Pikemmiten voisi kutsua sohvaperunaksi, joka sohvalla makaa ja urheilua katselee. Pitää myös itse muistaa liikkua, kävellä tai lenkkeillä raittiissa ulkoilmassa.

        Eli väitätkö sinä etten ole oikea"urheilija" ? Minulla on Adidaksen verkkarit ja lenkkikengät myös?


    • Olen urheilija

      Minä olen oikea urheilija, minä tiedän kaikien urheilijoiden nimet ja parhaimmat saavutukset, minun kanssa ei kannata alkaa väittelemään. Painan n 130kg eli olen täysiverinen himourheilija, istun jatkuvasti seuraamassa jokaista lähetystä missä vähäänkään pelataan tai ylipäätään urheillaan. Välillä löntystelen Siwaan hakemaan kisajuomaa ja lenkkimakkaraa että jaksan kovan rasituksen minkä istuminen aiheuttaa....Mielestäni minä täytän 110% urheilijan kriteerit? Saankohan minäkin kaupungilta pian ilmaisen tontin kun olen kuullut että kaikki mitallimiehet saavat tontin?

      Katsoin väliajalla jääkaappiin ja kauhukseni huomasin että kisajuomat uhkaavat ehtyä kokonaan, "juoksen" pian taas Siwaan.....en kerkeä siinä kiireessä nimmareita sitten jakamaan, pidän erillisen lehdistötilaisuuden kisojen jälkeen.

    • Minä olen urheilija

      Onko huomenna meillä "urheilijoilla" jonkinlainen vapaapäivä kisoista, eli tarvitaanko huomenna lisää kisajuomaa? Tänään oli rankka "urheilusuoritus" kun istuin monta tuntia ja jännitin suomipojan puolesta, join tauoilla kisajuomaa ja pidin adidas asua ylpeänä päälläni käydessä lähellä olevassa Siwassa tankkaamassa lisäainetta koneeseen. oliko teilläkin yhtä rankka suoritus tänään?

    • poistoon

      Tässä se sairas trolli itseään tyydyttämässä.

    • 20+14

      Nettitrollaajat häiriintyneitä narsisteja ja sadisteja

      http://www.iltalehti.fi/digi/2014021618044368_du.shtml


      Yksinäinen lenkeilijä, vanhapoika joka saunoo ja tumputtaa samalla kun lukee omia kirjoituksiaan. Onko tässäkään ketjussa yhtään ainoaa ulkopuolisen kirjoitusta?

    • N-Kyllikki

      taidan mennä tumputtamaan, haluaisko joku tulla katsomaan

    • Hyvät naurut sain, kiitos!

      • seppo.myllis

        Mielenterveyspotilaille ei voi oikein sanoa että hanki elämä. Eihän sinulla olekaan kuin netti ja purkki pillereitä....

        Etkä sinä noita viestejä kirjoita hauskuus mielessä, vaan olet katkeroitunut siitä, ettet kykene elämää normaalia elämää.
        Alemmudentuntosi näkyy joka viestissäsi, tiedostat olevasi muita huonompi, vaikka tukiryhmäsi kuinka yrittää kehua sinua. Mielenterveyspotilaiden itsemurhien määrä on normaalia väestöä suurempi, joten ehkä tämä katkera riehunta on sinulle ainoa syy elää, surkimus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe