piiloutuvilla kiusaajilla on pahasti jäänyt kesken äitinsä tissien imeminen hah hah hah haaa...have a nice day :-)..liekkö vielä kaiken lisäksi tarvetta suojella minua kiusaamalla sitä Muukkosen murhaajaa? Minua ollaan aivan samalla tavalla kiusattu ennenkin elämäni aikana, kun en ole alistunut siihen hahmokäsitykseen, joka on tapahtunut ennen syntymääni. Kerran tutkinnallisesta syystä johtuen näyttelin alistuvani niin lopettivat mielenterveyteeni vedoten ja samalla sain selvitettyä, että kiusaajilla on kiusaamisen johdosta tarvetta SUOJELLA näitä syntymästään suomalaisia henkilöitä eli sama juttu nykyäänkin. Eräs anonyymi henkilö kerran kysyi onko minulla tietoa tällaisesta naisesta, jolla on silmät etäällä toisistaan eli skitsofreenisiä kasvojen piirteitä..vuosi oli silloin 1995..kerran käydessäni (Vuosi oli 2012) Lehtikankaan S-Marketissa..siellä maitojen luona seisoi juuri tämä naishenkilö toisen skitsofreenikon (Miespuolinen) kanssa..parivaljakko oli hahmottaneet itsensä yhdeksi samaksi henkilöksi, joka olisi kassalle tullessani ollut joku voimamies. Myyjä oli laitettu silloin hypnoosiin. S-Marketissa ei silloin ollut muita asiakkaita. Tämä parivaljakko on käyttänyt minun laskutustiliäni hyödykseen eli ostaneet tililleni ruokaa eli nämä PSYKOPAATIT ovat jostain tosi köyhästä perseestä eiku perheestä...n.2 vuotta sitten poikaporukka kyselivät tästä oudosta parivaljakosta mainitun kaupan luona, mutta erikoista tässä kokonaisuudessa on se, että näistä ollaan kysytty minulta jo HUOMATTAVASTI aikaisemmin eli vuonna 1995 eli vuodesta 2012 laskettuna vuoteen 1995 siis 17 vuotta. Kyse on muuntautumiskykyisyyttä omaksuvista henkilöistä. Sekä, että S-Market ja Prisma..molemmissa käydessäni vuosien 2012-2013 välisenä aikana kaikilla näillä NAISILLA ovat silmät etäällä toisistaan ja KAIKKI nämä PIERESKELIVÄT minun ja muiden asiakkaiden keskuudessa, mutta SKITSOFREENIKOT (Kasvojen piirteet) siis nämä NAISET puhuivat minusta sanoen siis muille asiakkaille hyvinkin kuuluvasti, että Kyllä se tuo mies oli ollut lähtenyt pois sieltä. Kaikkea nämä mielisairaat osaavat ja puhuvat sairaasta mielestään voi voi :-( Have a nice day :-)
Nimimerkin taakse
14
369
Vastaukset
- eesau1
Sinä olet sairas ihminen.
- Jarmo Säisä
Pöö pelottaako sinua kun olen sairas.
- tohtorisi
jarmo säisä nimen taakse piiloutuvalla on jäänyt huumepoliisin kullin imeminen ja peräaukkoon meneminen kesken hahahaha hahahah hahhaah täräytä välillä bodomin pieruhahmot ilmoille niin sujuu sekava kirjoituskin paremmin
- postitoimisto
Oletko Jarmo lukenut koskaan Bukowskia. Sinunkin kannattaisi alkaa kirjoittaa kirjaa. Vaikka lyhyitä novelleja.
- joopp
Nämä on hyvää tekstiä :DD Lisää näitä vaan :)
- Äluv
Ihana Kajaani ei voi muuta sanoa! Lähiöissä tapahtuu kaikenlaista kummaa,tätä lisää! Avaudu nyt kerrankin kunnolla,jospa se mielenrauha saapuu edes tätä kautta!
- pppppppp1
laita kuva itestäs tai siitä luukusta mistä kirjoittelet näin hauskoja ja luovia tarinoita!.? :D
- jampen tohtori
- döktö Phil
Ne lääkket Jampe, ne lääkkeet!
- Anonyymi
Onko Bodomin pieruhahmottelijaa näkynyt?
- Anonyymi
Psykoosit päällä näköjään :DDD
- Anonyymi
Lisää tällaista, olet nero ja samalla hullu.
- Anonyymi
Unohdin mainita että perse jäi pesemättä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482