On erikoinen laskutus tapa jo mies on töissä 5h lasku on 8 tunnilta
putki osien hinnoittelu aivan pilvissä netti kaupasta saa samat osat paljon halvemmalla en suosittele kyseistä yritystä.
Putkiliike Järvenpää Laihia
30
1612
Vastaukset
- kokemusta on
Minulla juuri samanlainen kokemus putkiasennus Järvenpäästä. Tunteja laskuttavat oman mielensä mukaan ja muutenkin hinnoittelu aivan yläkanttiin. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käytän kyseistä putkiliikettä. Putkimiehet myös todella hidasliikkeisiä. Ei suosittele myöskään putkiliikettä kenellekään, paitsi jos haluaa maksaa tuplasti liikaa, ja tuskin kukaan niin haluaa!!!!
- Niinpä niin
Täälläkin kokemusta putkiasennus Järvenpäästä. Valitettavan hidasliikkeisiä työntekijöitä, laskuttavat yläkanttiin, ja jopa ruokatuntinsa (jonka aikana kuulemma pelailevat keskustan Shellillä)!
- Niinpä niin
Niinpä niin kirjoitti:
Täälläkin kokemusta putkiasennus Järvenpäästä. Valitettavan hidasliikkeisiä työntekijöitä, laskuttavat yläkanttiin, ja jopa ruokatuntinsa (jonka aikana kuulemma pelailevat keskustan Shellillä)!
Pitääkin korjata vähän edellistä viestiä. Eli ei tämä liike veloita ruokatuntiaan, mutta veloittaa kuitenkin suolaisesti työajasta ja tekemisen tahti on verkkainen. Toki työn laatu on hyvä. Kai se menee sitten niin, että halvalla ei saa hyvää, vai??
- mafiaan kyllästynyt
jäkessä kaikki samanlaisia korruptio kukoistaa .isännöitsijät samassa juonessa mukana .niille vähän korruptioo niin homma toimii ja sanotaan taloyhtiöille että kaikki maksaa ei voi mitään.ja jos kilpailutetaan niin toiselle tutulle annetaan kaikki tiedot ,piirrustukset valmiiksi ja toisille sanotaan että suunnittele itse.no totta kai se isännöitsijän ystävä keikan saa näillä tiedoilla.sama pätee jäken kaupunkiin ..siinä teille vähän todellista tietoa miten näitä hommia hoidellaan.itse en tähän lähde mukaan.
- 1+2
En ole kielipoliisi mutta oli vitun sekavaa tekstiä
- Köyhä ostaa parasta
Taitaa olla juurikin sama firma, joka paskat välitti työkaverin omakotitaloprojektissa, vaikka heiltä ostettu maalämpöpumppu yski ja talo jäähtyi paukkupakkasella.
Tais olla vasteaika useita päiviä ja silloinkin työ taisi jäädä kesken.
Itse olen käyttänyt Mörk Rör nimistä yritystä ja en voi, kuin ylistää. Ei ollut edullisin, mutta työn jälki, jälkihoito ja avian kaikki toimii loistavasti. Ei kannata välttämättä ottaa sitä edullisinta.- 13+10
Jaa, että kielilisää suosittelet meille suomalaisille.
- hyvä ja paras
Kyllä ne suomea osaa (auttavasti). Kyllä mulle on tärkeämpää, että homma hoidetaan kerralla ja kuntoon sekä että palvelu pelaa perävalojen poistumisenkin jälkeen, kuin että maksaisin jollekin punaniskapuupäälle, eikä homma hoidu ja hinnatkin pilvissä.
Valinta-asioita toki, mutta aika kovan hinnan niistä saa näemmä maksaa. On toki muitankin hyviä toimittajia, mutta muistan vaan, kun samaan aikaan kaverin kanssa samojen asioiden kanssa painittiin, miten homman voi viedä finaaliin kahdella hyvin eriävällä tavalla. - En suosittele
Th putkiasennus täys sika
- Liika on liikaa
Uskokaa jo. Virosta löytyy ammattimiehiä kunhan valitsee tarkasti ja tutkii hieman taustoja ja 1/4 hintaan. Mutta tiytysti jos on niin paksu lompsa että on pakko maksaa liikaa niin sitten.
- 19+5
Höpö, höpö. Tyhmäkin tajuaa sen, että paikkakunnalla toimiva asukas tekee työn hyvin saadakseen jatkossakin perheelleen toimeentulon.
Viropoika, kun saa sen verottoman liksan kouraan niin ei haise ilmavaivatkaan tilaajan nenuun.
Nämä palstalla räykyttävät ovat niitä naapureita jotka tinkaavat hinnoista ja monesti sitten, kun homma on valmistunut. - Kotimainen_Aasi
.
Missä olet itse töissä...?
.
Ulkoistetaan sinunkin työ Viroon...!
.
- yuuuuuuuup!
Varmaankin persujen putkiliike. Persut ulos suomesta.
- putkilainen
putkifirma porskuttaa myös Laihialla
- Vanhavaasa
Putkiasennus Järvenpää on Mustasaaresta. Kallein Vaasassa työskentelevä putkiliike.
- 12-14
Varmaan persu. Soon kääntäny takin.
- jhjhjgpppp
Laihialaisia ovat. Keskustassa kun asuin omassa osakkeessa, niin tekivät kaikki päin vittua. Itse korjasin lopulta vuotavat putket. Isännöitsijä oli vanha seniilimummo jota oli helppo kusettaa. Onneksi asun nyt omakotitalossa.
- paineventtiili
Putkiliike Selin on hyvä.
- AsentajaUrho
Kyllä ne virolaisetkin joutuvat maksamaan matkasta asennuspaikalle ja takaisin. Eli hankitko virolaiset tekemään ja maksat heillekin vain niistä 5 tunnista?
Olen mukana vähän isommassa toiminnassa, joten suora vertailu ei ole ehkä aivan oikein. Mutta jos soitat meille esim. viikonloppuna, laskutamme jo lähdöstä € 500, vaikka itse työ kestäisi 5 minuuttia (näinkin on käynyt). Sen jälkeen € 150/tunti kilometrimaksut. Asiahan on niin, että jostain täytyy saada maksu polttoaineisiin, vakuutuksiin ja itse ajoneuvoihin, palkkojen lisäksi.
Samalla tavalla jos lähetämme miehet 5:ksi tunniksi töihin, niin mistä heille palkka loppuihin 3 tuntiin, joista pari tuntia on mennyt jo matkoihin, jos emme saa laskuttaa niitä asiakkaalta? Ellei halua maksaa näitä, niin joutuu tekemään työn itse.
Omalta hyllyltä löytyvät usein varaosat, mutta joskus joudutaan ostamaan. Jostain täytyy löytää hänelle palkka, joka hankkii ja varastoi työkalut ja varaosat. Myös se maksaa, jos asentaja joutuu lähtemään ostoksille, sillä aina ei voi tietää etukäteen, mikä on rikki. Joillakin asiakkailla on kivikauden aikaiset vempeleet kotona, joihin ei edes saa varaosia. Silloin joutuu vaihtamaan suurempia yksikköjä ja sitten naristaan.
Löydät tietenkin itse usein halvalla jonkun nippelin, vaikka ajaisit itse Helsinkiin hakemaan omalla autolla. Mutta sinun ei tietenkään tarvitse laskea aikaa, eikä kuluja. Me joudumme tekemään sen, koska kaikki haluavat työstään palkan.
Netistä löytyy usein halvempia vaihtoehtoja kun on kysymys varaosista. Mutta kaikelle roskalle emme mekään pysty, emmekä uskalla antaa takuuta. Asiakas uskoo usein, että kaikki joka on halvempaa kestää samalla tavalla isältä pojalle, kuin oma hyväksi koettu laatutavara joka löytyy hyllyltä.
Ellet ole valmis maksamaan näistä palveluista, sinun on myös siinä tapauksessa tehtävä työ itse. Se on usein ihan hyvä vaihtoehto, vaikka tuleekin sitten usein loppujen lopuksi kalliimmaksi...
Kuukauden lopussa on maksettava paljon laskuja. Ja miehet haluvat palkan työstään, pystyäkseen takaamaan toimeentulonsa. Emme voi maksaa heille vain muutamasta tunnista. Tietenkin meillä on vaihtoehtoja, voimme esimerkiksi kieltäytyä tulemasta apuun, jos itse työhön laskettu aika on vähemmän kuin 8 tuntia... Löytyykin paljon yrityksiä, jotka eivät lähde liikkeelle pikku juttujen takia, juuri siksi kun asiakas seisoo selän takana sekuntikello kädessä. Siihenkö pyritään? - heko-heko
Maksaako verot?
Seuratkaa niitten työtahtia, toinen asentaa osan tunnissa ja toiselta menee 2 tuntia.
Niistä jalanjäljistä ei kannata maksaa. - RemonttimiesReiska
Suomalaisten yritysten on vaikea toimia tänä päivänä ilman että maksavat veroa.
Asennus on käsityötä. Pätevä asentaja on aina nopeampi, mutta valitettavasti kenenkään palveluksessa ei ole aina vain niitä pätevimpiä, vaan mukana on aina joku joku joka on vähän hitaampi. Niille hitaammillikin on oltava töitä ja mahdollisuus toimeentuloon.
Näiden kanssa ei yleensä ole ongelmia muuta kuin silloin, kun asiaakkaana on perseaukinen nihilisti, jolle pitäisi maksaa että saa tehdä työn. Siitä huolimatta se valittaa aina jostain. - Rintamamiestalo
Isompi putkiremontti edessä.Uskaltaisko ollenkaan pyytää Järvenpäätä hommiin?
- mustasaarelainen
Putkimies Hakala vaasassa varmasti pahempi.En uskoisi jos en olisi kokenut ?!?1
- mustasaarelainen
Putkiliike Järvenpäästä en tierä mutta putkimies Hakala Vaasasta on taatusti surkein ja kallein
- 1666
Ja putketkin ovat onttoja!
- maailmankirjat-s
1666 kirjoitti:
Ja putketkin ovat onttoja!
Vetääkö ne todella ontoilla putkilla. Jonkunlainen seuranta tuossakin asiassa pitäis olla.
Ja rakennustarkastaja ei tee tietysti mitään
- kokemiset
Järvenpäästä en tierä mutta putkimies Hakkala Vaasasta on taatusti surkein !!!
- 654654654
Jaa perustele? Itse olen kuullut vaan hyvää. Kaverilla oli tekees hommat ja edullinen ja hyvä. Taidat olla Järvenpää?
- bohjol
Hullumpiakin on kuin Järvempää.Ainakin pitää lupauksensa tulee kun lupaa !
- halpaaon
Tosi halpahan tuo, jos Järvenpäästä tulee Laihialle, pitäis velottaa 5 työtunnin lisäksi 2 * 4h ajoo, kilometrit ja päiväraha.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 966366
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283180Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859