Ei avaudu chat??

marianne5

Olen jo monena iltana/päivänä ihmetellyt kun viimeinen kohta chat-ikkunassa ei avaudu, sanoo että lataa...sitä kestää vaikka kuinka. Missä vikä?? Korjaaja sanoi että koneessamme ei vikaa.

26

520

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Ongelmana voi olla F-Securen viimeisin päivitys, joka on ainakin joissakin tapauksissa estänyt chat-ikkunan loppuun asti latautumisen.


      Terveisin,

      Suomi24 Ylläpito - Martta

      • voiha vee

        juu...mut ois kiva myös saada ohjeet mitä tehä että toimis...eikä vaa selitystä mistä johtuupi...


    • Ei pääse chattiin

      Mariannen asiallinen kysymys on varsin monelle edelleenkin ajankohtainen. Chattiin ei pääse eikä ylläpito ole antanut ohjeita mitä tehdä.

    • ei pääse chattiin

      Tilanne on ollut päällä lähes kuukauden. Voisiko ylläpito vastata mitä käyttäjän pitää tehdä?

      • haluan chattailla!!

        On tämä ainaki mun kohdalla ollut päällä jo n. 2 vuotta, että ei vaan lähes kuukauden..!! Tosiaankin, tehkää jotain S24! :P


    • mlukku

      Sättihuoneissa on se paha vika että liian monet saa olla liian kauan siellä "kellarissa"
      Monet onnistuu kirjautumaan sisälle ja painuvat saman tien sinne alas kytikselle.Ovat koko ajan mykkinä, mitään eivät koskaan sano tai puhu. Juuri nämä vievät paikat osallistumaan haluavilta.

    • Onko tiedossa apua?

    • Omituista

      Niin.. en pääse minäkään chattiin...lataa..lataa. Tämä tuli, kun vaihdoin windows xp:n windows 7:ään ja uuteen koneeseen. Aiemmin ei mitään ongelmia ja F-secure ollut koko ajan. ??????????????????????

    • Hei,

      Täl aukesi vihdoin chatti ku otin F-Securen ohjelmasta yhestä kohtaa ruksin poies....eli..
      asetukset sit klikkasin palomuurista ruksin poies kohdasta älä anna sovellusten ladata haitallisia tiedostoja. Tuon jälkee rupesi chatti toimimaan.

    • Jaska tyhmeliininen

      Muka ei aukene vaikka otin ruksin pois ja vaikka otan pois koko turvaohjelan niin ei aukene.....

      Aikasemmin pelas mut tekeekö securen asennus jotain sellaista jota en osaa muuttaa? Palomuurissa ei ole vika.
      Java on jus asennettu ja firefoks tyyppiä 28. Kait se on uusin?

      • vihdoinkin toimii!

        Omalle koneelle just asennettiin Linux Lubuntulla ja chattihuone aukesi sekunneissa, eli jos esim. sulla on XP, jonka tietoturvapäivitykset poistuu ensi viikon tiistaina, Linux on hyvä vaihtoehto. Itsellä uuden koneen osto myös edessä, mutta se kyllä siirtyy syksymmälle.


    • ympäripyöreää..

      Lähetin ylläpidolle viestiä asiasta ja sieltä vastattiin juuri samalla tavalla kun ailoittaneen viestiin. En ole tehnyt f-securelleni mitään se päivittää itseään jos päivittää. Palomuurin asetuksiin en koske, koska ei voi olla niin että chat ei toimi sen takia että mulla on palomuuri käytössä-.- Sitten oli kyllä surkee uudistus jos pitää poistaa suojaukset koneelta vaan sen takii et pääsee chattiin. Ennen tätä ihme uudistusta mulla toimi aivan loistavasti chat, mutta nyt se jää vaan lataamaan. Joten ehdotan että ylläpito tekee asialle jotain ennen kun kaikkien koneet on täynnä viruksia.

      • Kypsä!!

        Olen niiin samaa mieltä, mä en palomuuriin ja f-secureen koske, koska ennenkin oon päässyt sättiin kun nää on ollut päällä, voin unohtaa koko suomi24 jos näin vaikeeksi menee !!!!


      • tyttö jostain
        Kypsä!! kirjoitti:

        Olen niiin samaa mieltä, mä en palomuuriin ja f-secureen koske, koska ennenkin oon päässyt sättiin kun nää on ollut päällä, voin unohtaa koko suomi24 jos näin vaikeeksi menee !!!!

        Onneksi pääasiassa asialista porukkaa!


    • chat ei toimi

      Voisiko ylläpito vastata julkisesti tällä palstalla lukuisiin samansuuntaisiin kysymyksiin?

    • Ei lataa viimeistä sivua ei....!!!!

    • Kypsä!!

      Ei sun koneessa oo mitään vikaa, vaan tässä Suomi24 :ssa ..mulla on ihan sama juttu ...ja joku täällä sanoo et pitäis palomuuri poistaa et pääsee sättin...joo kiitos mutta ei kiitos .

    • assterix

      Tämä suomi24 on paska tän chatin suhteen.

      • Chattaaja

        Lataa....lataa.....
        Asiaan ei ole tullut vastausta eikä parannusta. Millään selaimella ei toimi enää
        huoneeseen sisälle pääsy. Poistun niin näyttää huoneen aloitus sivun nopeesti?
        Korjatkaa asia jo vihdoin monta kertaa olen yhteyttä ottanut jopa soitinkin palutetta!
        Jonkinlainen kanava on chat kun haluaa *jutella* ja vaihtaa ajatuksia!


      • Chattaaja
        Chattaaja kirjoitti:

        Lataa....lataa.....
        Asiaan ei ole tullut vastausta eikä parannusta. Millään selaimella ei toimi enää
        huoneeseen sisälle pääsy. Poistun niin näyttää huoneen aloitus sivun nopeesti?
        Korjatkaa asia jo vihdoin monta kertaa olen yhteyttä ottanut jopa soitinkin palutetta!
        Jonkinlainen kanava on chat kun haluaa *jutella* ja vaihtaa ajatuksia!

        Lisäys. Ennen toiminut hyvin ja ei f-securea vaan eri ohjelma ostettu ja pelannut aina ennekin.
        Edellinen ei ollut assterixille vaan se että samaa täälläkin!


      • Chattaaja
        Chattaaja kirjoitti:

        Lisäys. Ennen toiminut hyvin ja ei f-securea vaan eri ohjelma ostettu ja pelannut aina ennekin.
        Edellinen ei ollut assterixille vaan se että samaa täälläkin!

        Tiedoksi. Poistin vasempaan sivun reunaan ilmestyneen jonkun T ohjelman joka oli ilmestynyt sivulle ja sen mukana tuli myös vaikka mitä ohjelmia itsestään.
        Sen ohjelman poistin ohjauspaneelista. Ohjeet löytyi kun painoi T kirjainta siinä sivun ohjelmassa ylhäällä. Oli englantia mutta sen sai suomennettua.
        Oli hienoa kun löysin pulmaan ohjeen. Nyt ei ne vaikka mitkä mainokset tule enää.


      • Chattaaja
        Chattaaja kirjoitti:

        Tiedoksi. Poistin vasempaan sivun reunaan ilmestyneen jonkun T ohjelman joka oli ilmestynyt sivulle ja sen mukana tuli myös vaikka mitä ohjelmia itsestään.
        Sen ohjelman poistin ohjauspaneelista. Ohjeet löytyi kun painoi T kirjainta siinä sivun ohjelmassa ylhäällä. Oli englantia mutta sen sai suomennettua.
        Oli hienoa kun löysin pulmaan ohjeen. Nyt ei ne vaikka mitkä mainokset tule enää.

        Siis ohjauspaneeli / poista ohjelma. Sen ohjelman nimi oli siinä ilmoituksessa.


    • Naimaaslakki

      Hei

      Chat ei avaudu, lataa, lataa, ... loputtomiin lataa.
      Vikaa ei ole ollut ennen.
      Suomi24 vastatkaa ja ohjeistakaa miten chat saadaan toimivaksi???

      • valaistunut

        Miksi chat ei avaudu. Onko vika suomi24, vai onko koneessani win 8 ja uusimmassa päivityksessä? Ennen ei ollut mitään ongelmaa päässä chattiin, vaikka oli jo tää win 8. Voisiko suomi 24 auttaa?????


      • Suomi 24
        valaistunut kirjoitti:

        Miksi chat ei avaudu. Onko vika suomi24, vai onko koneessani win 8 ja uusimmassa päivityksessä? Ennen ei ollut mitään ongelmaa päässä chattiin, vaikka oli jo tää win 8. Voisiko suomi 24 auttaa?????

        EI Chat eikä SÄHKÖPOSTI! Suomi 24 ei vain anna ohjeita joita vois ymmärtää!


    • Mä olen erittäin satunnainen chatin käyttäjä, mutta asetuksiin en koska, joo laita palomuurit ja estot pois huh huh,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe