Bulimia + alkoholi

help mee

Hei! olen nyt sairastanu n.9kk bulimiaa...aloitin eilen hoidon...uskallanko juoda alkoholia vielä? eilen oksensin vielä..mietin leikkaako pumppu kii

6

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • back to bulimia

      No itselläni ollut bulimia yli viisi vuotta ja juon lähes joka ilta.
      Olen kuitenkin ihan työssäkäyvä ihminen jne.

      Olen 30v mies.

      • Bulimia

        Kertoisitko elämästäs enemmän ihan mielenkiinnosta, koska en ole tuntenut kun naisia joilla on bulimia, tsi tiedä kaikkia keillä vois olla tutuista mutta kumminkin. Miten noin miehenä syömisen hallitsemattomuus vaikuttaa sun itsetuntoon?, yksinäisyys?, terveydentila?, ym.. Kai edes haluat ongelmistas eroon?? Itte vihaan tätä mun mättämispaskaa kaikin puolin, olo on ihan ihmisen tasolla jos oon syönyt pitemmän ajan hallitusti ja oksentamatta, yksin mätön jälkeen olo on säälittävä kaikin puolin :/.


      • back to bulimia
        Bulimia kirjoitti:

        Kertoisitko elämästäs enemmän ihan mielenkiinnosta, koska en ole tuntenut kun naisia joilla on bulimia, tsi tiedä kaikkia keillä vois olla tutuista mutta kumminkin. Miten noin miehenä syömisen hallitsemattomuus vaikuttaa sun itsetuntoon?, yksinäisyys?, terveydentila?, ym.. Kai edes haluat ongelmistas eroon?? Itte vihaan tätä mun mättämispaskaa kaikin puolin, olo on ihan ihmisen tasolla jos oon syönyt pitemmän ajan hallitusti ja oksentamatta, yksin mätön jälkeen olo on säälittävä kaikin puolin :/.

        Hei!
        Luin viestin vasta nyt..mitä haluat tietää


      • back to bulimia
        Bulimia kirjoitti:

        Kertoisitko elämästäs enemmän ihan mielenkiinnosta, koska en ole tuntenut kun naisia joilla on bulimia, tsi tiedä kaikkia keillä vois olla tutuista mutta kumminkin. Miten noin miehenä syömisen hallitsemattomuus vaikuttaa sun itsetuntoon?, yksinäisyys?, terveydentila?, ym.. Kai edes haluat ongelmistas eroon?? Itte vihaan tätä mun mättämispaskaa kaikin puolin, olo on ihan ihmisen tasolla jos oon syönyt pitemmän ajan hallitusti ja oksentamatta, yksin mätön jälkeen olo on säälittävä kaikin puolin :/.

        Hei,
        halusin tähän nyt ilmoittaa että lopetin alkoholin käytön tyystin, olen nyt kahdeksatta päivää selvin päin.

        Olen myöskin viime päivät syönyt vain hedelmiä, salaattia, kasviksia, leipää.. kohtuudella.

        Kävellyt olen päivittäin noin 1-2 h ajan.

        En ole oksentanut pariin päivään laisinkaan, koska en ole ahminut ns "paskaruokaa".

        Olo on huomattavasti parempi.

        Tämä ei ole eka kerta kun keväällä havahdun talven aikana lihomiseen (vaikka oksentelen suuren osan, mutta päissään ei tule oikeastaan oksenneltua vaikka syö pizza ym.), ja ainakin yritän parantaa tapani. Tosin ei ole eka kerta kun olen niihin palannut :(

        Laskeskelin että jo jättämällä oluet tyystin pois, voin laihtua 4 kg / kk.
        Mutta siis tarkoittaen myös sitä että en syö "paskaruokaa".
        Tänäänkin iltapäivällä kaupassa mietin että ostan jonkun makean, jäätelöä teki mieli kun oli lämmin kävellä auringonpaisteessa...Mutta en ostanut :)

        Sen sijaan kauppakassiin löysi itsensä banaaneja, verigreippiä, tomaatteja, ruisleipää, juustoa, salaattipussi

        Yritän tosissaan selvitä, mulla on vaan niin ahdistavat olosuhteet että on hirveä olla selvinpäin, koska olen käyttänyt alkoholia pitkään turruttaakseni ahdistustani.

        Mutta olo on fyysisesti nyt hyvä(?) kahdeksatta päivää selvinpäin ja viime päivät syönyt terveellisesti ja liikkunutkin hieman per päivä

        se vaan että kun mulla ei ole ainuttakaan ystävää niin kauppareissut on oikeastaan ainoat syyt ulkoiluun.

        kevät ja kesä on mulle aina pahinta aikaa, kun pitäisi voida nauttia ulkona ja toisten seurasta mutta ei ole ketään kenen kanssa olla
        -juurikin tämä varmaan mut ajaa alkoholiin ja ahmintaan/oksentamiseen.

        mun keskittymiskyky on tosi huono nykyisin, johtunee diagnosoimattomasta masennuksestani.

        en pysty edes pelaamaan videopelejä/katsomaan elokuvia eli mulla on tosi paha olla kotona kun en pysty tekemään mitään

        anteeksi tämä sekava kirjoitusasu


      • back to bulimia
        Bulimia kirjoitti:

        Kertoisitko elämästäs enemmän ihan mielenkiinnosta, koska en ole tuntenut kun naisia joilla on bulimia, tsi tiedä kaikkia keillä vois olla tutuista mutta kumminkin. Miten noin miehenä syömisen hallitsemattomuus vaikuttaa sun itsetuntoon?, yksinäisyys?, terveydentila?, ym.. Kai edes haluat ongelmistas eroon?? Itte vihaan tätä mun mättämispaskaa kaikin puolin, olo on ihan ihmisen tasolla jos oon syönyt pitemmän ajan hallitusti ja oksentamatta, yksin mätön jälkeen olo on säälittävä kaikin puolin :/.

        Tässä on minun tänne palstalle kirjoittamia viestejäni:
        http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"back to bulimia"?sort=created&perpage=25&term_keywords=

        (osa noista voi olla jotenkin asiattomia mutta olen vaan ollut(ja olen yhä) tosi pahassa paikassa itseni kanssa)

        Mutta siinä on ainakin jotain "päivän saldo" viestejä josta käy ilmi ahmimisiani ja muutenkin jotain stooria itsestäni :D


    • back to bulimia

      Olen siis 190cm pitkä mies, painan tällä hetkellä 69kg.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe