Varoitus kaikki Audin omistajat!

AudiSucks

Tarinani on seuraavanlainen: Ostin Helsingin Audi centeristä vuonna 2008 Audin mallia A4 TFSI 2.0 Multitronic. Huolsin Audia joka vuosi asiallisesti liikkeessä, joka mainostaa huoltavansa Audia, VW:tä, Skodaa ym mutta EI OLE VARSINAINEN AUDIN HUOLTOLIIKE. Kilometrejä minulle tuli vuodesta 2008-2014 helmikuu 45 000km. Myin Autoni kuukausi sitten uudelle ostajalle. Huoltokirja oli moitteeton ja autoa oli pidetty hyvin.

Uusi omistaja otti minuun yhteyttä kolme päivää sitten. Hän kertoi moottoritilaan tulleeseen vikaan. Vika havaittiin LMS- liikkeessä Turussa, jossa kerrottiin, että jakopään rattaat ovat kuluneet ja ketju löystynyt niin että ketju on pompannut pois paikoiltaan tehnyt tuhoja. Audi passitettiin välittömästi Turkuun Audi-centteriin.

Audi-centterissä havaittiin, että mitään huoltoja ei ollu tehty heillä. Tuomio: "ei korvata mitään, ei tulla hinnassa vastaan*. Aluksi he syyttivät asiassa väärää öljyä. Heidän mukaansa syy oli siinä, mikä oli aiheuttanut tämän vian. Lasku 1800€.

Huoltoliike, missä huollatin autoni jokaisen huollon todisti, että he ovat käyttäneet täysin oikeaa öljyä huollossa. Jäin odottelemaan Audin vastausta asiasta.

Tänään 28.02.2014 sain kuulla että lasku on nyt 7500€ . Ketju oli rikkonut enemmän paikkoja mitä oli aluksi luultu. Syykin löytyi. Audi on käynnistänyt ns. huoltokampanjan 14.03.2011, jossa vaihdettiin nokka-akselin säätimen laakerin tukki (voi olla väärä termi mutta jotain sinne päin). Minulle eikä huoltoliikkeelle ole oltu yhteydessä asiasta milloinkaan. Joten minun ei ole mitenkään ollut mahdollista saada tietää kyseisestä "päivityksestä" niin kuin he sen kuvailivat.

En ole auton nykyinen omistaja. Myin autoni kuukausi sitten uudelle omistajalle. Olen kylläkin korvausvelvollinen asiasta, koska todennäköisesti vika on ollut siinä kun olen sen myynyt. Joten asia koskee minua myös.

Soitin 10 puhelua ympäri Suomea, maahantuojalta, huoltopäälliköön. Aina tuli uusi numero johon piti soittaa. Tajusin viimein, että tämä taisi olla viimeinen henkilö kenen kanssa asioin, eli korkein mahdollinen huoltopäälikkö. Jokaisen suusta tuli kommentti " ei huollettu merkkiliikeessä, emme ota kantaa".

Osa, mikä oli vaurioitunut, on jakopään ketju, joka oli venynyt ja täten vaurioittanut rattaita, kunnes pompannut pois. Ketjua mainostetaan huoltovapaaksi, ja auton pitäisi öljynpaineilla säädellä ketjun kireyttä. Ei ole ns. kuluva osa, ja jonka maalaisjärjellä pitäisi siis kestää enemmän kuin 45 000km.

Olin tullut soitoissani tieni päähän joten soitin kuluttajavirastoon. Heidän mukaansa Audi saa kertoa näitä omia juttujaan. KV:n mukaan auton huoltaminen muissa kuin merkkiliikkeissä ei poista tuotevirheen takuuta, mikä selkeästi tässä oli. Ja minun olisi pitänyt saada tietää kyseistä kampanjasta.

Audini oli vm. 2008 2.0 TFSI multitronic.

Tiedän tämän tekstin olevan pelkkää plussaa Audille, ja tekevän hallaa pienemmille huoltokorjaamoille. Mutta haluan kertoa teille, minkälainen fima Audi pohjimmiltaan on.

136

23522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AudiSucks

      Haluaisin vielä lisätä, että sain Helsingistä vastauksen, että miksi tästä "kampanjasta" ei ole ilmoitettu minulle, vastaus oli " ei me voida kaikille postia laittaa".

      Kumma kyllä, Nissanin ja Toyotan edellisenä omistajana sain kirjeitä korjaamolta että " auton mallissasi on havaittu puutteita yms. tulisitko käymään liikeessä". Kumma ettei Audi ole pysynyt samaan..

      • Anonyymi

        Haluaisin vielä lisätä :::: Määrätyt merkit eivät halua isosti hiiskuilla tuotteittensa vioista ja pienemmät viat korjataan huollon uhteydessä asiakkaan tietämättä mitään !!


    • Audii1

      Toyotahan ei hajoa vaikka maailmanloppu tulisi. Top gearissa sen testasivat.

      Itselläkin audista todella huonoja kokemuksia, olen luullut että se on laadukas premium luokan auto mutta päin vastoin. Perheessä 2 audia tällä hetkellä, toinen seisoo korjaamon pihalla koska vaihdelaatikko meni tuhannen palasiksi. tämä kylläkin 2000vm A6 2.5 TDI. Viimekesänä tämä uudempi 2.0TDI A6 vm 2008. Turbo meni, öljypumppu meni ja moottorista jotain laakereita. Remontille tuli noin 5000e hintaa ja tämä huippulaadukkaiden long life jäteöljyjen takia. Auto seisoi koko kesän korjaamolla kun odoteltiin varaosia..

      Näyttää tämä audin tekninen etumatka olevan kyllä aivan erinomaista niinkuin mainostavat. Tekisivät sellaisen auton joka kestää.. Lukenut aikamoisia kauhutarinoita tämän merkin autoista. Tuntuu ettei yksikään audi kestä sinne 300tkm pelkillä määräaikaishuolloilla. Kusevat vaan omaan sukkaan sillä että eivät viitsi laittaa markkinoille kunnollista autoa.. Sääli sinänsä, koska silloin kun audi toimii on se hyvä auto.

      • Jereeeh

        Milloin te pöllöt tajuatte että laatu ja tekninen kestävyys on kaksi eri asiaa?


      • näin-menee-tämä
        Jereeeh kirjoitti:

        Milloin te pöllöt tajuatte että laatu ja tekninen kestävyys on kaksi eri asiaa?

        Kyllä ja hyvästä laadusta seuraa tekninen kestävyys.


    • Audii1

      Niin ja alkaa pikkuhiljaa näyttämään siltä että näistä saksalaisista kannattaa pysyä kaukana ellei sitten porschea laita. Niitähän testataan ihan kunnolla toisinkuin näitä saksan ''premium'' romuja. Mersut ja bemarit yhtä paskoja. :D Opelinkin ehkä laittaisin ennemmin kun jonkin noista kolmesta.. Ihan helvetin kalliita dacioita

      • Eipä moitita.

        No Daciathan, kuten esim. Duster ovat ennakkoluuloista huolimatta osoittautuneet ihan suht peruskestäviksi autoiksi ainakin omistajiensa mukaan. Ja ei kait Rellun koneissa mitään suurempaa vikaa olekkaan, käyttäähän niitä Nissan ja moni muukin.
        Nythän uusissa pikkumersuissakin on täysin samat diesel-myllyt kuin Dacioiden nokalla :). Ja kun Avtovaz on osa Rellu-konsernia, myydään joitakin Dacia-malleja venäjällä Lada-merkkisinä. toisinsanoen Laadan keulilla voi olla sama diesel-moottori kuin uudessa Mersussa!! Eli onko Daciassa premiumia vai Mersussa karvalakkia...???
        Niin se maailma muuttuu.


      • MikaOjantaus

        Rellun kone on on ollut aina helvetin kestävä.
        Mutta kun autossa ei ole tekniikkaa niinkuin premiumeissa niin ei ole mitään hajoamis vaaraakaan.
        Ja tuo että Mersussa olis Rellun kone niin on täysin tuulesta temmattu, tiedän tasan tarkkaan että koneet toimitetaan saksasta Mersun tehtaalta.


      • Anonyymi
        MikaOjantaus kirjoitti:

        Rellun kone on on ollut aina helvetin kestävä.
        Mutta kun autossa ei ole tekniikkaa niinkuin premiumeissa niin ei ole mitään hajoamis vaaraakaan.
        Ja tuo että Mersussa olis Rellun kone niin on täysin tuulesta temmattu, tiedän tasan tarkkaan että koneet toimitetaan saksasta Mersun tehtaalta.

        Sitä paitsi nissanin koneita laitetaa nykyää mersuun 😂


      • Anonyymi
        MikaOjantaus kirjoitti:

        Rellun kone on on ollut aina helvetin kestävä.
        Mutta kun autossa ei ole tekniikkaa niinkuin premiumeissa niin ei ole mitään hajoamis vaaraakaan.
        Ja tuo että Mersussa olis Rellun kone niin on täysin tuulesta temmattu, tiedän tasan tarkkaan että koneet toimitetaan saksasta Mersun tehtaalta.

        Rellun kone on on ollut aina helvetin kestävä:::: Ja sama kone Mersussa,usko vain huviksesi , sama K9K kone vähän pienillä eroavaisuuksilla eri merkkeihin mutta sama peruskone !!!! !!!!!!


      • Anonyymi
        MikaOjantaus kirjoitti:

        Rellun kone on on ollut aina helvetin kestävä.
        Mutta kun autossa ei ole tekniikkaa niinkuin premiumeissa niin ei ole mitään hajoamis vaaraakaan.
        Ja tuo että Mersussa olis Rellun kone niin on täysin tuulesta temmattu, tiedän tasan tarkkaan että koneet toimitetaan saksasta Mersun tehtaalta.

        Ei ole tuulesta temmattu.
        https://youtube.com/shorts/6YYjOWtUzWI?feature=share


      • Anonyymi
        MikaOjantaus kirjoitti:

        Rellun kone on on ollut aina helvetin kestävä.
        Mutta kun autossa ei ole tekniikkaa niinkuin premiumeissa niin ei ole mitään hajoamis vaaraakaan.
        Ja tuo että Mersussa olis Rellun kone niin on täysin tuulesta temmattu, tiedän tasan tarkkaan että koneet toimitetaan saksasta Mersun tehtaalta.

        Mersu käyttää rellun koneita.. etuveto vitot, a sarja esim. 180d jne. Ota asiasta selvää ennen kuin kommentoit mitään😀


    • aumebe

      Olette kaikki väärässä arvioittenne kanssa. Milloin olette nähneet audin mainostavan muuta kuin TEKNISTÄ ETUMATKAA? Kestävyydestä ei ole kerrottu mainoksissa halaistua sanaa......

      Ottakaa opiksenne seuraavassa autovalinnassanne......

    • ei näin

      Älä anna periksi, Audi yrittää vedättää sua ja kohta huomaa toivon mukaan ettei onnistu. Omalla kohdalla ovat onnistuneet. Itselläni kaksi vika-Audia vaihtui Bemariin ja toistaiseksi ei pahaa sanottavaa tästä oikeasta nykyisestä premium-saksalaisesta. Mm. Audilla 65 tkm ajettu ja Multitronic uusittiin kokonaisuudessaan, 8 ke lasku jonka yrittivät maksattaa mulla, eivät onnistuneet.

      Teknistä sekundaa kannattaa varoa, suht ok kun toimii mutta todella kallis kun ei toimi.

    • huihai hubaa

      Miksi lähdit tuohon ruliansiin mukaan?Yksityishenkilönä tehdyssä kaupassa et ole korvausvelvollinen ostajalle.Sinähän et ollut myyntihetkellä harhauttanut ostajaa milläänlailla. Oli huoltokirja kunnossa ja kaikki?Tyhmyydestä rokotetaan.

    • A4..

      Teillä on ollu vanhat Audit. Kyllä sanon jo vm 2008 Audia vanhaksi. Mulla vm 2010, 210tkm lasissa, pelkillä määräaikaishuolloilla menty ja laakerit, jarrupalat vaihdettu. Aivan huippu auto ollu. Joko te A) jauhatte paskaa tai B) todella huonoo säkää, sen öljyn kanssa kannattaa ollat todella tarkka, sanookkin viä korjaamolle, mutta oma vikanne.

      • quattro...

        A4 vuosimalli 2008 meillä, 240 tkm mittarissa ja lyhyiden valojen polttimot palaneet. Ei muuta vikaa koko aikana. Edellinen oli Bemari 500 ja sitä edellinen Audi A6. Kaikki dieseleitä. Kutosessa meni niveliä, Bemarissa paljon pikkuvikaa mutta päätekniikka kesti. Suoraan sitä ei saanut kulkemaan millään vaan oli erittäin uraherkkä. Audi on mennyt Bemarista heittämällä ohi selvästi laadukkaampana autona viimeisen viiden vuoden aikana.

        Vikoja on kaikissa merkeissä, ittellä hajosi Toyota Land Cruiserista moottori. Kallis paukku. Niin hyvät kokemukset on Audista, että seuraavakin on 100 % varmuudella Audi. Katsastus- ja tiellejättämistilaston kärkimerkkejä. Ruostetutkimusten paras. Arvostus ja haluttavuus huippua. Kuten jälleenmyyntiarvokin.
        Kakkosautomerkki on sitten jota voi vaihdella.


      • laatua kehiin
        quattro... kirjoitti:

        A4 vuosimalli 2008 meillä, 240 tkm mittarissa ja lyhyiden valojen polttimot palaneet. Ei muuta vikaa koko aikana. Edellinen oli Bemari 500 ja sitä edellinen Audi A6. Kaikki dieseleitä. Kutosessa meni niveliä, Bemarissa paljon pikkuvikaa mutta päätekniikka kesti. Suoraan sitä ei saanut kulkemaan millään vaan oli erittäin uraherkkä. Audi on mennyt Bemarista heittämällä ohi selvästi laadukkaampana autona viimeisen viiden vuoden aikana.

        Vikoja on kaikissa merkeissä, ittellä hajosi Toyota Land Cruiserista moottori. Kallis paukku. Niin hyvät kokemukset on Audista, että seuraavakin on 100 % varmuudella Audi. Katsastus- ja tiellejättämistilaston kärkimerkkejä. Ruostetutkimusten paras. Arvostus ja haluttavuus huippua. Kuten jälleenmyyntiarvokin.
        Kakkosautomerkki on sitten jota voi vaihdella.

        Millon olette kuulleet, että joku automerkki/malli josta jokainen hajoaa ennenaikojaan,mutta jos toistuvasti koneita hajoaa,NIIN EPÄTASANEN LAATU. Siitä on kysymys joittenki SAKEMANNIN automerkkien kohdalla, ja nyt vaan selvästi käynyt niin!


      • laatuongelma ?

        Miksi noin vähän ajettuun on vaihdettu laakerit ??


      • A4..
        laatuongelma ? kirjoitti:

        Miksi noin vähän ajettuun on vaihdettu laakerit ??

        Kyllä 210 tkm voi laakeritki jo ruveta kärsiin, toiselle puolelle vaan vaihdettu. Jps 210tkm on susta vähän ajettu ni ok. Musta alkaaa oleen jo paljon ajettu, kohta vaihtouudempaan Audiin.


      • laatuvaikutelma
        quattro... kirjoitti:

        A4 vuosimalli 2008 meillä, 240 tkm mittarissa ja lyhyiden valojen polttimot palaneet. Ei muuta vikaa koko aikana. Edellinen oli Bemari 500 ja sitä edellinen Audi A6. Kaikki dieseleitä. Kutosessa meni niveliä, Bemarissa paljon pikkuvikaa mutta päätekniikka kesti. Suoraan sitä ei saanut kulkemaan millään vaan oli erittäin uraherkkä. Audi on mennyt Bemarista heittämällä ohi selvästi laadukkaampana autona viimeisen viiden vuoden aikana.

        Vikoja on kaikissa merkeissä, ittellä hajosi Toyota Land Cruiserista moottori. Kallis paukku. Niin hyvät kokemukset on Audista, että seuraavakin on 100 % varmuudella Audi. Katsastus- ja tiellejättämistilaston kärkimerkkejä. Ruostetutkimusten paras. Arvostus ja haluttavuus huippua. Kuten jälleenmyyntiarvokin.
        Kakkosautomerkki on sitten jota voi vaihdella.

        "Vikoja on kaikissa merkeissä"

        Jep jep... tuttua itsensä huijaamista VAG-konsernin autoilijoilta. Niissä muissa merkeissä ei ole yhtä vakavia tyyppivikoja. Uusi Fiat Bravo vuodesta 2008 ja ainoa vika on 17" talvirenkaan uraherkkyys. Maailma muuttuu, paitsi suomalaisen autonostajan korvien välissä, jossa on paljon tyhjää.


      • vaikutelma tosiaan
        laatuvaikutelma kirjoitti:

        "Vikoja on kaikissa merkeissä"

        Jep jep... tuttua itsensä huijaamista VAG-konsernin autoilijoilta. Niissä muissa merkeissä ei ole yhtä vakavia tyyppivikoja. Uusi Fiat Bravo vuodesta 2008 ja ainoa vika on 17" talvirenkaan uraherkkyys. Maailma muuttuu, paitsi suomalaisen autonostajan korvien välissä, jossa on paljon tyhjää.

        Tuo on niin totta. Vagikuskeilla on nykyään tuo "kaikissa on vikoja"-mantra jatkuvasti käytössä.

        Luulisi että sitä hokiessaan alkaa jo itsekin tajuta että ehkä niitä ongelmia on noissa tosiaan aika paljon kun kokoajan joutuu puolustelemaan omaa autoaan...

        Tuohan kuulostaa ihan vuosituhannen vaihteen patonkikuskin puheilta. Niissä taisi kylläkin olla kestävämmät moottorit ja vaihteistot......


      • autisti
        quattro... kirjoitti:

        A4 vuosimalli 2008 meillä, 240 tkm mittarissa ja lyhyiden valojen polttimot palaneet. Ei muuta vikaa koko aikana. Edellinen oli Bemari 500 ja sitä edellinen Audi A6. Kaikki dieseleitä. Kutosessa meni niveliä, Bemarissa paljon pikkuvikaa mutta päätekniikka kesti. Suoraan sitä ei saanut kulkemaan millään vaan oli erittäin uraherkkä. Audi on mennyt Bemarista heittämällä ohi selvästi laadukkaampana autona viimeisen viiden vuoden aikana.

        Vikoja on kaikissa merkeissä, ittellä hajosi Toyota Land Cruiserista moottori. Kallis paukku. Niin hyvät kokemukset on Audista, että seuraavakin on 100 % varmuudella Audi. Katsastus- ja tiellejättämistilaston kärkimerkkejä. Ruostetutkimusten paras. Arvostus ja haluttavuus huippua. Kuten jälleenmyyntiarvokin.
        Kakkosautomerkki on sitten jota voi vaihdella.

        Laakerit ja jarrupalat vaihdettu? Mistä lähtien laakerit ovat olleet kulutustavaraa?? Ja mistähän laakereista on kysymys? Jos noilla kilometreillä joutuu vaihtamaan laakereita (olkoon nyt vaikka pyöränlaakerit kyseessä), laakereiden laatu on yksiselitteisesti huono. Oma vikanne? Saabismi oli sairaus, mutta Saabien loputtua maailmasta, Audismista tuli vastaava tauti. Oletteko muuten huomanneet, että nykyään motarilla 20 km vasemman kaistan tukkeena oleva idiootti ajaa yleisimmin Audilla...


      • Pyöränlaakerit
        autisti kirjoitti:

        Laakerit ja jarrupalat vaihdettu? Mistä lähtien laakerit ovat olleet kulutustavaraa?? Ja mistähän laakereista on kysymys? Jos noilla kilometreillä joutuu vaihtamaan laakereita (olkoon nyt vaikka pyöränlaakerit kyseessä), laakereiden laatu on yksiselitteisesti huono. Oma vikanne? Saabismi oli sairaus, mutta Saabien loputtua maailmasta, Audismista tuli vastaava tauti. Oletteko muuten huomanneet, että nykyään motarilla 20 km vasemman kaistan tukkeena oleva idiootti ajaa yleisimmin Audilla...

        näyttävät nykyisin olevan kulutusosia entisiin verrattuina. Jopa vanhassa Mersussa takapyörän laakerit kesti useita satoja tuhansia vaikka olivat Mersun tyypillinen vika. Nykyisin saa olla tyytyväinen jos reilun sata tonnia pääsee pyöränlaakereita vaihtamatta.


      • Anonyymi
        A4.. kirjoitti:

        Kyllä 210 tkm voi laakeritki jo ruveta kärsiin, toiselle puolelle vaan vaihdettu. Jps 210tkm on susta vähän ajettu ni ok. Musta alkaaa oleen jo paljon ajettu, kohta vaihtouudempaan Audiin.

        kyl sun on syytäkin vaihtaa uuteen pommiin kun laakeritkaan ei kestä tuon enempää, mulla on 360th ranskalaisella mittarissa, yhtään pyöränlaakeria ei ole tarvinnu vaihtaa ja matka jatkuu ilman murheita.


      • Anonyymi

        joo,kyllä se on jo ihme jos 210th kestää, onneks en ole sotkeentuna noihin rinkelimersuihin.Tuttavani osti Audi a6 pensakone uutena,120th ajettu ,jakoketjuvaurio moottori uusiks, ei kuulu takuun piiriin,moottorin vaihto töineen11000 ekee.
        Ilo on maksajan osa jos on pätäkkää,köyhyys ei ole häpeä.


      • Anonyymi
        Pyöränlaakerit kirjoitti:

        näyttävät nykyisin olevan kulutusosia entisiin verrattuina. Jopa vanhassa Mersussa takapyörän laakerit kesti useita satoja tuhansia vaikka olivat Mersun tyypillinen vika. Nykyisin saa olla tyytyväinen jos reilun sata tonnia pääsee pyöränlaakereita vaihtamatta.

        Kun ABS rengas tuli laakeriin niin kestoikä lyheni !


      • Anonyymi

        Äijä valehtelee, kun on lyönyt kätensä 💩💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ABS rengas tuli laakeriin niin kestoikä lyheni !

        Höpö höpö .


    • Lujaa laatua?

      On se vuosimalli 2008 tai 2010 niin jos kone kestää 45000km niin sanoisin sen olevan kokolailla p*skaa laatua. En kyllä yksinkertaisesti ymmärrä mistä tämä haluttavuus näissä VAG-virityksissä kumpuaa, koska aivan sama lauluhan on volkkareiden kohdalla. Jakoketju, DSG, öljynkulutus yms.

    • jälleen kerran..

      Mielesäni asiasta ei kannata vääntää kättä. Jokaisella audin joskus omistaneella on oma mielipiteensä merkistäja sen taustoista jne..
      Itsellä on pienestä pitäen pihassa seisonut audi ja olen ollut tyytyväinen. (Ja saattaa olla ,että kateellisia liikenteessä kun audin merkkipalstalla surffaillaan) ;)

      • Germaanit kyykkyyn

        "Itsellä on pienestä pitäen pihassa seisonut audi"

        @jälleen kerran. Eikö sulla ollut varaa viedä sitä korjaamolle vaan seisotit sitä pihallasi.

        Kysynkin kuka olisi muka kateellinen jos "hieno natsikeksintö" seisookin pihallasi.

        Kuinka kauan seisotit sitä ? Kuukauden, 3 kuukautta,vuoden vai vielä kauemmin ?

        Kannattaa olla tarkkana seuraavan auton kanssa ettei "tarvitse seisottaa pihassa"

        ps.Vähästä se ihminen tulee tyytyväiseksi. Muka ?


      • jälleen kerran..
        Germaanit kyykkyyn kirjoitti:

        "Itsellä on pienestä pitäen pihassa seisonut audi"

        @jälleen kerran. Eikö sulla ollut varaa viedä sitä korjaamolle vaan seisotit sitä pihallasi.

        Kysynkin kuka olisi muka kateellinen jos "hieno natsikeksintö" seisookin pihallasi.

        Kuinka kauan seisotit sitä ? Kuukauden, 3 kuukautta,vuoden vai vielä kauemmin ?

        Kannattaa olla tarkkana seuraavan auton kanssa ettei "tarvitse seisottaa pihassa"

        ps.Vähästä se ihminen tulee tyytyväiseksi. Muka ?

        @Germaanit kyykkyyn

        Aijjai! Pahan iski!

        Oletko oikeasti tyhmä? vai yritätäkö olla hauska?
        Miksi vihaat Audia? Ymmärrän jos sinulla ei ole varaa kunnon autoon!;(
        Ajele sillä tohotallasi. (jos et ymmärtänyt tarkotan toyotaa)

        Nyt ajattelin vastailla kysymyksiisi.

        "Kysynkin kuka olisi muka kateellinen jos "hieno natsikeksintö" seisookin pihallasi."

        - Ööö selvästi sinä ja sun mutsis.

        "Kuinka kauan seisotit sitä ? Kuukauden, 3 kuukautta,vuoden vai vielä kauemmin ?"

        - hahhah! Kysymyksen voi ymmärtää monella tapaa. "Kuika kauan seisotit sitä?"
        - Niin kauan kun vaimo oli tyytyväinen? XD
        - Tuollaiset kysymykset eivät kuulu tälle sivustolle.

        "Vähästä se ihminen tulee tyytyväiseksi."

        -Samaa aatteilisin ku näkisin sun autos

        oliko vielä kysymyksiä?

        ps. kunnon kysymyksiä kiitos!


    • powerb

      Uteliaisuudesta kyselen.. onko tämä se auto mihin on nyt laitettu frankenturbon isompi turbo?

    • trollliiiii

      HYVÄ TROLLI OLET.

    • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      taitaa nykyään paras saksalainen olla opel

      • lapin polttaja

        Pitääkö kaikkien saksalaisten käydä pohjalla josta suunta on vain
        ylöspäin.Opelkin oli taannoin varsinaista pohjasakkaa josta kaikki
        hajosi käsiin. Vag konsernin autot tänäpäivänä yhtä surkeita.
        Kyllä Audin hintaisessa autossa koneen kuuluu kestää enemmän
        kuin 45000 km vaikka ei olisi kertaakaan öljyjä vaihdettu.
        Taitaa se Skoda saksalaisena sukulaisautona tulla halvimmaksi
        jos itsetunto on kohdallaan ja kestää sen itäauto maineen herjan.
        Toyota alkaa tuntumaan aina vaan ylivertaisemmalta autolta joka
        osaa hoitaa myös asiakassuhteensa.


      • 10+10
        lapin polttaja kirjoitti:

        Pitääkö kaikkien saksalaisten käydä pohjalla josta suunta on vain
        ylöspäin.Opelkin oli taannoin varsinaista pohjasakkaa josta kaikki
        hajosi käsiin. Vag konsernin autot tänäpäivänä yhtä surkeita.
        Kyllä Audin hintaisessa autossa koneen kuuluu kestää enemmän
        kuin 45000 km vaikka ei olisi kertaakaan öljyjä vaihdettu.
        Taitaa se Skoda saksalaisena sukulaisautona tulla halvimmaksi
        jos itsetunto on kohdallaan ja kestää sen itäauto maineen herjan.
        Toyota alkaa tuntumaan aina vaan ylivertaisemmalta autolta joka
        osaa hoitaa myös asiakassuhteensa.

        Vag-konsernin autot ovat parhaasta päästä. Ei niillä muuten olisi paras jälleenmyyntiarvo.

        Toyota painii laatuongelmiensa kanssa jatkuvasti.


      • vw on kupla?
        10+10 kirjoitti:

        Vag-konsernin autot ovat parhaasta päästä. Ei niillä muuten olisi paras jälleenmyyntiarvo.

        Toyota painii laatuongelmiensa kanssa jatkuvasti.

        Onko vag-autot niin huonoja että niitä täytyy puolustella kokoajan ja vertailla johonkin toyotaan?


      • Kaöö

        Näin on.


      • Suoukko

        Opel insignia 1000km mittarissa, kun kone hajosi... Autoliikkeen "koeajo" auto. Siinä sitä opelin laatua


    • paskanmöivätaudin

      Olet selvittänyt hyvin asiaa ja uusi omistaja voi aloittaa oikeuksiensa vaatimisen Audilta. Audin maahantuojalla on asiasta vastuu, koska kyseessä on tyyppivika. Eikä syynä ole auton huoltopaikka. Pikku kertomus nettiin virkistää kummasti asiaa..

      Onneksesi voit huokaista sillä sinulta ei mene korjauksiin euroakaan, koska et ole auton valmistaja. Älä vaan maksa euroakaan.

    • ei audille

      Oletko yksityinen myyjä vai jonkinsortin liike? Jos olet yksityinen, niin sinulla ei ole mitään velvollisuutta soitella ja selvitellä tuota asiaa. Et ole myöskään korvausvelvollinen tuon vian suhteen. Tuollainen "kuluttajansuoja" ei päde yksityisten välisessä kaupassa. Uusi omistaja voi itse hoitaa tuon asian.

      Mitä tulee Audiin toimintaan, niin eipä tullut yllätyksenä. Heiltä loppuis luultavasti rahat, jos alkaisivat valmistusvirheet korvaamaan suoralta kädeltä. Niin on luvattoman heikkoa ko. lafkan laatu.

    • Paalaamovalmiita

      Ei se vuosmalli vaan ne ajokilometrit.

      • omatoiminen

        Ostin audi 90 quatron vakuutusyhtiöltä silloin suomen kalleimpia, autoja tuotu venäjältä ja varastettu heti löytynyt rajan pinnasta kun vienti ei onnistunut. tarjosin autosta puolet mitä pyysivät kuukauden päästä soitettiin ei kelpaa joppareille liian kallis. sanoin tarjottu mikä
        t arjottu.
        Katsastusvaikeuksien jälkeen sain liikenteesen. Ajoin 480 tuhatta kilometriä ainoa korjaus kytkin sylintrin kumi. Auto on edelleen liikenteessä ajettu 600 tuhatta.


    • hemmo4

      "Joten minun ei ole mitenkään ollut mahdollista saada tietää kyseisestä "päivityksestä" niin kuin he sen kuvailivat. "

      Tämän tarinan vahvistus oli se, että VAG:illa takaisinkutsut ovat juuri näitä päivityksiä =) Valkokauluksiset hemmot Saksan maalla ovat todenneet, että se kuullostaa paremmalta =)

    • MustaQ

      Omistin Audi a 1.8t vm 2005 ajettu 137 ja risat km,vaihdoin Audi a2.0 tdi vm 2008 ajettu 134.00thkm,jonka vaihdoin vw sciroocco 2.o tsi/dsg ajettu 90000 thkm, huollot tehty merkkiliikkeissä säännöllisesti,ei koskaan mitää vikaa,toimi ja toimii edelleenkin toisilla omistajilla aivan hyvin.joten ne jotka väitää että ei kestä 45000 tuhatta eivät ole kyseisiä autoja omistaneetkaan.luultavasti kateellisia tai pelkkiä provoja niin kuin luultavasti ovatkin.nyk.auto blackQ

      • mustahole

        Wau! sitten se varmaan on ettei kellään muullakaan ole vikoja. kun kerran sulla ei 00 ollu ei taida siroooocosaa olla alkupeainen laatikko jos on jo 9ooookm ajettu tältä palstalta huomaa myöse ttä volkkarin omistajat edustavat yleensä kouluttamatonta kansan osaa, jonka kirjoitustaito ja sivistyksen taso ovat sitä sun tätä..


      • jeppistä

        aika hurjia ajomääriä noissa autoissa.

        134000 tuhatta kilometriä = 134000000km. siis 134 miljoonaa kilometriä.
        90000 tuhatta kilometriä = 90000000km. siis 90 miljoonaa kilometriä.
        45000 tuhatta kilometriä = 45000000km. siis 45 miljoonaa kilometriä.


      • Audi 1,9 tdi 424tkm
        jeppistä kirjoitti:

        aika hurjia ajomääriä noissa autoissa.

        134000 tuhatta kilometriä = 134000000km. siis 134 miljoonaa kilometriä.
        90000 tuhatta kilometriä = 90000000km. siis 90 miljoonaa kilometriä.
        45000 tuhatta kilometriä = 45000000km. siis 45 miljoonaa kilometriä.

        Siitäs näette, että kyllä kestää!


    • näin on

      Nimim. "MustaQ" Se voi olla myös niinkin, että sinulla on käynyt satumainen onni noiden autojen kanssa.............Se, että sinulla ei ole ollut mitään vikoja, ei tarkoita sitä, että jollain muulla ei niitä olisi.

    • Laita taklaus

      "
      Audii1
      1.3.2014 10:50
      0
      Sulje
      Niin ja alkaa pikkuhiljaa näyttämään siltä että näistä saksalaisista kannattaa pysyä kaukana ellei sitten porschea laita."

      Mitäs laittamista siinä Porschessa on?

    • ????????????????????

      nimim,jeppistä???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????vieläkö?

      • Jeppistä

        Tais sulla mennä ymmärryksen yli...


    • ketju on hyvä
    • audzmään

      pari audia oli, eka oli a4 1.9tdi vm-03, se toimi hienosti eikä tarvinnut muuta kuin määrä-aikaishuollot, sen jälkeen kun meni tarve ajaa pitkää työmatkaa hommasin 2.0tfsi a6:n vm-06, siinä sitten olikin aikapaljon kaikenlaista, siinä oli ostohetkellä mittarissa 86tkm ja myydessäni 142tkm, hirveesti oli sen neljän vuoden aikana pientä vikaa, varsinkin sähköpuoli mutta myös sai oikeesti pelätä että milloin hajoaa jotain kallista moottorista ja muutama ihan hyvä lasku tulikin, akkuja meni 2kpl, tuossa kun se akku on takakontissa jonkin ihmeen virranhallinan takana joka ei koskaan päästä akkua latautumaan täyteen, öljysihtiä meni, sekalainen kasa moottorin venttiilejä (huhotuspuolelta, turbon puolelta) laskua kerty sen verran että olin todella tyytyväinen kun pääsin eroon ennenkuin kerkesi tulla mitään ongelmaa nokkien kanssa. Nyt on alla aito japanilainen eikä ole yllätyksiä tullu, ei huolloissa eikä missään muussakaan, on jännä fiilis käyttää autoa merkkihuollossa ja saada noin puolentunnin työn jälkeen 200€ lasku kouraan kun ennen audin kanssa lasku oli aina alkaen 500€ ja parhaimmillaan päälle 2t€

    • EiKoskaanEnääAudia

      Jos auto on ollut ehjä kun olet sen myynyt yksityiselle niin ei sinulla ole mitään korjausvastuuta. Uusi omistaja ostaa auton aina siinä kunnossa kuin se on eli hänellä on velvollisuus tarkastaa auton kunto ennen ostopäätöstä.

      Neuvottelu maksajasta tapahtuu siis uuden omistajan sekä maahantuojan kesken. Onnittelen sinua että sait omat rahasi pois ennen suurta remonttia. Luulisi että kuluttajanvirasto olisi tämän kertonut sinulle.

    • jupe1958

      Audin kanssa ongelmia ?
      Oon ajanut Audi A3 dieselillä yli 200tkm ,
      eikä mitään ongelmia !?
      toki 99,5% maantieajoa , ei paljon kulu laatikko , jarrut , eikä kytkin .
      Voihan se olla , että joillain on semmonen ajotapa , ettei siinä kestä edes 2-vaihteinen panssarivaunu...
      Olen ajanut toki vuosikausia mondeoillakin , ei niittenkään kanssa koskaan tarvinnut käydä korjaamolla...

    • asiantuntija2

      Kyllä asia on selvä. Älä murehdi jos olet yksityisenä myynyt. Ei ole Sinun onneksi ongelmasi. Asia on nykyisen omistajan ja Audin maahantuojan välinen asia ja voit rauhassa pestä kätesi.
      Ko. Ostajan ainoa mahdollisuus aiheuttaa Sinulle ongelmia olisi se, että tekee rikosilmoituksen petoksesta, jolloin hänen tulisi pystyä osoittamaan Sinun tienneen ongelmasta ja petoksena jättänyt asian kertomatta. Tätä on tarinan mukaan aika vaikea osoittaa toteen.

    • wernerska

      Olen nähnyt Audin moottoreita enempi korjaamoiden lattialla kuin liikenteessä, aika paskoja moottoreita ovat. Olen ajanut Toyotoilla ja Volvoilla yli 100.000 kilometriä ilman jakohihnan vaihtoa, mitään ongelmia ei ole ikinä moottoripuolella ollut. Auton pitää kestää 100 000 km pelkillä ölynvaihdoilla. Hädän hetkellä tuo puhelinpompottelu ei auta yhtään mitään, kun nuo valitukset ovat ihan arkipäivää noille korjaamopäälliköille.

    • mesemies

      mersulla 600 tkm mittarissa ja edelleen laulaa....!

    • hanaa1

      Onpa vähä ajettu jos on tehty lyhkäisiä kauppa reissuja, niin auto kulta luultavasti kärsiny.

    • Audii1

      Miettiny tässä että tuo EU on kaiken tämän autonhajoamispaskan takana. Nehän joka vuosi kiristävät niitä päästönormejaan ja autoliikkeiden täytyy reagoida tähän. Sehän tarkoittaa sitä että eivät kerkeä kunnolla testata moottoreita yms kokonaisuuksia. Jos EU vaikka laittaisi 5 vuoden päähän että päästöjen pitää olla tämän ja tämän verran niin näillä olisi aikaa testata toimintavarmuutta yms. Ja laittaa markkinoille hyväksi todetun ja pomminvarman paketin.

    • Audi for over 27 yea

      Et ilmeisesti tiennyt, että p***ska valuu aina alaspäin? Minä olisin soittanut suoraan toimarille. Hänellä kun on aina kiire, niin aikansa kun kuuntelee sinua (puhu asiallisesti), niin laittaa asian hoidettavien listalle. Huoltopäälliköt eivät halua kuluja firmalle, koska näyttää pahalta kustannuksissa. Niitä syynätään tarkasti!
      Varoitus kaikkien Audien omistajille on vähän harhaanjohtava, koska itsellä ei ole ollut koskaan ongelmia huoltojen ja korjausten kanssa.

    • lada mies

      ei tyhmä oo se joka audin myy vaan se joka sen ostaa

    • ruahaha

      Taas yksi katteettoman markkinoinnin uhri.......näitähän piisaa.......

      • japsi on kestävä

        eikös kaikissa saksalaismerkeissä ole osa melko pommeja, muistakaa Opelin monen vuoden 1. sija painui sijalle 60., 2000 -2001.

        Ite ostin silloin Astra 2001, huttu huoltopäälikkö puuttui ostooni ja sanoi että osta se 8-venttiilisenä, tai harkitse toista merkkiä. Se 8-venttiilinen oli mainio, ainoa vika 0-180 000 km ajolla ERG venttiili, meni juuri katsastuksen jälkeen eikä aiheuttanut mitään ongelmia ja onneksi vaan kerren, kuten hieman ikävämpi, eli lämpömittari, se vaihdettiin ja huvin vuoksi myös vesioumppu.

        Hihna oli sen 180 000 ja 12 vuotta, samoin jarrut, kytkin pakoputkisto, kaikki alkuperäistä.

        Kysykää huoltopääliköiltä, mikä malli kannatta ostaa, he tietävät, aina on sellaisia 100 000 km vuodessa ajavia ja kokemusta tulee nopeasti.


    • audzmään

      Opelillahan menee nykyään ihan hyvin, Audin alamäki alkoi kun Lorenzo siirtyi Opelilta VW konserniin vuonna 2005 ja hänen tehtävänä oli tuotantokustannuksien alentaminen ja samalla katteen parataminen. Lorenzo hoiti homaa samalla tavalla kuin Opelilla, eli autoon laitettiin heikompilaatuista ja halvempaa osaa. Tämä näkyy, ei ole tarkoituskaan että ne osat kestäisivät vaan on tarkasti haettu sitä optimia millä minimoidaan kulut ja maksimoidaaan voitto siitäkin huolimatta että tulee näitä tuotevastuunmukaisia korjauksia, nekin on tarkkaan laskettu millä laatutasolla saa parhaan tuoton. Se tehdaskunnostettu moottori tuottaa VW:lle voittoa vaikka niitä poksahteleekin.

      Vaikka maine menee niin se ei haitttaa koska ajattellaan vain neljännevuosi kerrallaan ja tavoitellaan sitä että koko kiesi menee mahdollisimman nopeasti paaliksi jotta voidaan myydä uusi kierrätysmuovista tehty kiiltävä härpäke jossa on uusi iloinen ilme, hieno käyttöliittymä radiossa ja kiva pirteä ajanmukainen väri.

    • TyhmäMaksaa

      Tyhmyydestä sakotetaan, on aina sakotettu ja tullaan aina sakottamaan.
      On tyhmää ostaa Audi kun saman saa Skeidana 10-20-30 tuhatta halvemmalla.
      On myös tyhmää maksaa samoista huolloista ja samoista osista tuplasti enemmän.
      On äärettömän tyhmää ostaa Audi käytettynä kun uuden nykyaikaisemman Skeidan saa samalla hinnalla.
      Audin tapauksessa 'laadulla' käsitetään mahdottoman oikeanlaista tuoksua uudessa autossa, viimeisen päälle viriteltyä aistikokemusta ratin takana, viriteltyä äänimaisemaa moottorissa...
      Tämä on heidän käsityksensä laadusta. Sanallakaan tässä yhteydessä ei mainita luotettavuutta, kestävyyttä. asiakaspalvelun sujuvuutta, takuun kattavuutta... Ostat vain pelkkää ilmaa näillä 'aistikokemuksilla' ja maksat siitä idioottimaisen paljon ylihintaa. Ja turhamaiset ihmiset maksaa. Niiden on pakko ostaa tälläinen luksus-Skeida ja ajaa sillä 99% ajasta vasemmalla kaistalla joko a)tukkimassa muiden eteenpäinpääsy tai b)työntämällä kaasu pohjassa kaikissa tilanteissa ja joka paikassa.
      Mä suosittelisin teille VAGinakuskeille pysyttäytymistä oikean vaginan äärellä, se on paljon mukavampaa kuin olla Saksanseisojan sisällä.

      • Hiioo

        Skeida on 2 laatua, sika ruma, halvan näkönen auto. Ei sieltä kehtais päiväsaikaan nousta ees, saati yölläkään. Audissa ja Skodassa on muutama osa samaa, loput muuta. Skodaan käyttää halvempia eli paskempia osia, Audiin laadukkaampia. Sen huomaa jo näiden kahen auton ulkonäkö vertailussa.


    • valohoitoaannettu

      Ahtung Ahtung!! Oil service!

      • seataudiskodavwsama

        Kts.googlehaku moottorihiomo

        Tälläista on vw autoilu.valmistaja isse käskee tuhota koneen longlifellä?
        Vai miten näitä uutisia ja tietoja pitää tulkita?


    • DDR.DDR.DDR.DDR.DDR

      Minä en koskisi Äudiin edes metrin kepillä!

    • FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

      Audicenter Turku on petollinen , minulle möi tuontiaauton sanomatta mitään, valehtelevat , huijasivat renkaita( muita renkaita myyntihetkenä kun hain autoni 10 p myöhemmin) Ja ketju löysä kun olin ajanut n 30000km ,. KETJU on elinikäinen eikä pidä löystyä !!!! Tehtaantakuu kuuluu olla vaikka mitä olisi. Sama stoori sain kuulla; väärä öljy jne. Kaikkien pitää välttäää AUDICENTER Turku, petollinen näsäviisas, huijauksia , ylimielistä palvelua!!!!!!!!

    • ostasääkin

      Mitää audi on upee peli, oikein huollettuna!

      • Essehomonvwaudi

        Moottorihiomo jyväskylä on hyvä huoltopaikka.


    • katsoitsejatotea

      Yleisin auto hinausauton kyydissä on Audi.
      Huomasin jo vuosia sitten.

    • Pipu2

      Aloittajan ei kyllä kannattaisi yleistää audeja paskoiksi autoiksi, toi on ihan tyyppivika kyseisessä koneessa,. enkä olis yksityisten välisessä kaupassa maksanut auton ostajalle latiakaan.. Ps omassa Audissa 3l diesel jakoketjun kiristin rallattanut jo 250tkm kylmäkäynnistyksen yhteydessä (ajettu vasta 660tkm) ja mitään isompaa remonttia ei ole tehty.

      • Jereeeh

        3 litranen diesel V6 ja V8 aina pommin varma kaikissa merkeissä koska yksinkertainen tehdä varsinkin dieseliks, ongelmia tulee kun aletaan tekemään suoria.


    • ajelija

      Minulla on audi a6 2.0 tfsi 2006 avant hihna koneella ajettu 217000 km säännölliset huollot tehty ei ole syönyt öljyä. Nyt on ilmennyt jakoketjun rallatus joka menee vaihtoon .
      Välillä olen päästelly karstoja pois ajamalla muutaman kilometrin reilut 200 km tunnissa.
      En tiedä mutta on pelannu ihmeen hyvin .Sähköinen käsijarru on osittai jäänyt makaamaan päälle
      ja huolto siihenki tilattu. Ei sinäänsä omassa moittimista mutta onhan se jo oikeastaan vanhan mallinen
      mutta pelannut hyvin.

      • Jereeeh

        Ongelmia alkoi ilmenemään 2008-2011 mallien 2 litraisissa koneissa.


    • exAudiEikäRinkulaaIkinä
      • Perävalotakuupoistui

        Taisi olla juuri tämä tapaus eilisessä tv-uutisessa. Maahantuoja maksoi 8000 rempasta 5600 ja loput 2400 menee puoliksi myyjän ja autoliikkeen maksettavaksi. Eli 1200 selvisit.

        Jatkossa käytetyn auton myyjän, yksityishenkilönkin tulee kertoa totuus auton kunnosta ja omata röntgenkatse piilevien vikojen selvittämiseksi.

        Siinä meni monelta jobbarilta ja koijarilta Joulu pilalle.


    • Jereeeh

      Tuosta ketjun venymisestä puhuttiin jo 5 vuotta sitten, kiristin paska joka aiheutti sitä venymistä.
      Sama homma oli tämä öljyn syönti kun männän renkaat aivan päin persettä suunniteltu.
      Lisäksi DSG laatikoissa kestävyys ongelmia jos kiihdytteli paljon niin moni hajosi liikennevaloihin.
      Ja nämä mallit nimenomaan 2008-2011 TFSi.
      Huoh.

    • kaasupoljinnapsVW

      VWskodaudi uuttavuotta

    • ffeww

      Huono auto on Audi. Pikkupoikien leluauto.

      • audi A6 bensa vm-2012 ajettu 110th oli 3v 2kk ikää, jakopää ja motti paskana ,takuu ei korvaa, uus kone nokalle, lasku 11,000 ekee. Ei onneks sattunu köyhälle, tuttu naishenkilö kylläkin.
        Ei oo riemulla rajaa kun audilla ajaa ja laskuja sataa !!!!


      • Kyllävituttais

        Eihän tuon ikäinen Audikaan maksa paljoa enempää, kun 11 tonnia.


      • Anonyymi
        Mara-59 kirjoitti:

        audi A6 bensa vm-2012 ajettu 110th oli 3v 2kk ikää, jakopää ja motti paskana ,takuu ei korvaa, uus kone nokalle, lasku 11,000 ekee. Ei onneks sattunu köyhälle, tuttu naishenkilö kylläkin.
        Ei oo riemulla rajaa kun audilla ajaa ja laskuja sataa !!!!

        Voi. voi.


    • EiIkinäAudia

      A6 2.5v vanha, 60000km ajettu, Multitronic lasku 8000e. Teknistä sekundaa ja kallista sellaista

      • Utelenpahan_vaan

        Taktinen totuus?


      • HyvinSanottu

        Kaikkihan sen tietää ettei multitronicia pidä ostaa, etkö selvittänyt taustoja ennen ostamista. Tieto on netissä ihan helpolla ja ilmaiseksi saatavilla.

        Olisko peiliin kattomisen paikka?


    • Siis Helsingin Audi centerissä?

      Kuvaile hieman aulaa. Sana on täällä vapaa.

      (Hihitystä)

      • Mun käsittääkseni Helsingin Audi Center on Vantaalla Flamingon takana perunapellolla, ja siellä putipuhtaassa aulassa odottaa kuvankaunis neito Audimurheissaan laahustavaa asiakasta oman tiskinsä takana.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mun käsittääkseni Helsingin Audi Center on Vantaalla Flamingon takana perunapellolla, ja siellä putipuhtaassa aulassa odottaa kuvankaunis neito Audimurheissaan laahustavaa asiakasta oman tiskinsä takana.

        (Hirn)

        Ensimmäinen asia joka tulee mieleen Audi Centeristä, on se että sisällä olevissa näyttelyautoissa palavat valot yötä päivää.

        Kokemus on outo.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Ensimmäinen asia joka tulee mieleen Audi Centeristä, on se että sisällä olevissa näyttelyautoissa palavat valot yötä päivää.

        Kokemus on outo.

        (Hihitystä)

        Kuvankaunis Audineito ohjasi minut oikealle luukulle, johon laahustin murheissani.

        Painoin nappulaa, ja jostain ilmestyi Audimies auttamaan minua murheissani. Ei kulunut kuin muutama sekunti, kun ongelmani olivat kaikonneet, ja Audiaurinko jälleen paistoi hataraan risukasaani. Poistuin liikkeestä äärimmäistä tyytyväisyyttä tulvien.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Kuvankaunis Audineito ohjasi minut oikealle luukulle, johon laahustin murheissani.

        Painoin nappulaa, ja jostain ilmestyi Audimies auttamaan minua murheissani. Ei kulunut kuin muutama sekunti, kun ongelmani olivat kaikonneet, ja Audiaurinko jälleen paistoi hataraan risukasaani. Poistuin liikkeestä äärimmäistä tyytyväisyyttä tulvien.

        (Hihitystä)

        Itse sanoisin "jolle".

        Johon sanana ei sovi lainkaan lauseeseen.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Itse sanoisin "jolle".

        Johon sanana ei sovi lainkaan lauseeseen.

        (Hirn)

        Erityistä huomiota Audi Centerissä saa pyhä kolmio: kaunis nainen, tehokas ja valoisa, sammumaton Audi, sekä kliininen ilmapiiri, joka on lähes diplomitasoa.

        Kuitenkin kaiken tämän kolmiomaisuuden keskellä on tuo nainen, joka on kuin hermosolun ytimessä.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Erityistä huomiota Audi Centerissä saa pyhä kolmio: kaunis nainen, tehokas ja valoisa, sammumaton Audi, sekä kliininen ilmapiiri, joka on lähes diplomitasoa.

        Kuitenkin kaiken tämän kolmiomaisuuden keskellä on tuo nainen, joka on kuin hermosolun ytimessä.

        (Hihitystä)

        Itse asiakkaana (uutena) koin erityisen haastavaksi kahviautomaatin käytön, sillä en heti tajunnut, missä se oli.

        Onneksi kuvankaunis neito auttoi minua ongelmissani.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Itse asiakkaana (uutena) koin erityisen haastavaksi kahviautomaatin käytön, sillä en heti tajunnut, missä se oli.

        Onneksi kuvankaunis neito auttoi minua ongelmissani.

        (Naurua)

        Mjoo

        Oikeastaan vasta jälkikäteen tulen huomanneeksi syyn tähän hetkelliseen eksymiseen. Huonosti muotoiltu lause auttaa tämän ymmärtämään.

        Kahvinkeitin oli respan mirrin takana, ja hän valollaan peitti sen näkyvistä.

        Blind spot


        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Oikeastaan vasta jälkikäteen tulen huomanneeksi syyn tähän hetkelliseen eksymiseen. Huonosti muotoiltu lause auttaa tämän ymmärtämään.

        Kahvinkeitin oli respan mirrin takana, ja hän valollaan peitti sen näkyvistä.

        Blind spot


        (Hihitystä)

        Ymmärrättehän?

        (Reps)


    • Jereeehh

      Audi ei ole premium, se on saksan lada.
      Minkä takia ihmiset ostaa näitä romuja ja sitten tulee valittamaan vioista palstalle, ottakaa järki käteen jos teillä on laittaa autoon rahaa se 60 tonnia.

      • Tyytyväinenseuraaja

        Omistatko sinä Audin? Et varmasti, mutta purat itseäsi täällä, haukkumalla Audia. Täällä kirjoittavista 99% ei omista Audia. Audi palsta on osoittautunut yhdeksi parhaista kateudesta, syrjäytymisestä ym. mielenterveysongelmista kärsivien purkautumispaikoiksi.


      • Anonyymi
        Tyytyväinenseuraaja kirjoitti:

        Omistatko sinä Audin? Et varmasti, mutta purat itseäsi täällä, haukkumalla Audia. Täällä kirjoittavista 99% ei omista Audia. Audi palsta on osoittautunut yhdeksi parhaista kateudesta, syrjäytymisestä ym. mielenterveysongelmista kärsivien purkautumispaikoiksi.

        Vaikka olisikin noin, se ei tee Audista hyvää autoa. Minulla ei koskaa ole ollut Audia, mutta tunnen monia Audin omistajia. Usean kohdalla kyllä tiedän, miksi heillä on tai oli Audi.

        Luulivat sillä autovalinnalla jotakin enemmän kuin auton saavansa. Monet saivatkin. Onnea heille, oiva valinta siinä mielessä.


    • MikaOjantaus

      Audin hinnassa on 30% pelkkää ilmaa, se on lähen identtinen Volkswagen, eli täysi susi.

      • Audissa on "kyrvikkyyttä"

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Audissa on "kyrvikkyyttä"

        (Hirn)

        Vokuilla ajelee Hondamiehet

        (Hihitystä)


      • Ajatelkaapa nyt ihan hetki sanaa "Volkswagen"

        Se ei kuulosta järin kyrvikkäältä

        (Naurua)



      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Audi A3 -08, just pajalla. Jakoketjun vaihto menossa (tyyppivika). Käsittääkseni tähän autoon jo toinen ketju menossa (alkuperäisen jälkeen), 175000km mittarissa. Eka vaihto n.50000km kohdalla.

    • Anonyymi

      Varoitus kaikki Audin omistajat! Tuo on tuttua pässinlihaa, kun se oikea tehdastakuu loppuu niin Good Will hommat ovat tipotiessä jos se on huollatettu muualla.(se on heille parasta säästöä) Nuo valmisteviathan juuri on noita tehdastakuun jälkeen niitä harkinnan varaisia takuita ja jos ei niitä takaisinkutsujakaan tehdas ilmoittele niin niistä merkkihuolto ei lähettele kotiin tietoa

    • Anonyymi

      2007-2011 TFSi sekä TSi ovat täysiä pommeja joita ei todellakaan kannata ostaa vaikka kuinka halpa olisi.
      Mikäli koneremppa tehty ja jakoketju vaihdettu parempaan niin sitten voi ostaa ja on sitten hyvä.

    • Anonyymi

      kannattaa varoa köyhän ja rikkaalla ottaa naapurihäpeä pannuun

    • Anonyymi

      älä hanki audia VW

    • Anonyymi

      kiitos

    • Anonyymi

      joko taas audeja patsaana kehätien varressa?

    • Anonyymi

      Sama ketjujuttu tapahtui tutulle autohuollon asentajalle , hän tilasi Audiinsa uuden moottorin Hollannista , katsoi sen parhaaksi ratkaisuksi . Ei halunnut alkaa laittamaan entistä moottoria , ei pitänyt kannattavana . Ajoi sen jälkeen puolisen vuotta sillä Audilla vielä .

    • Anonyymi

      audi on suuri

    • Anonyymi

      audi on suuri

    • Anonyymi

      tämä huijaus ei vanhene

    • Anonyymi

      kiitos

    • Anonyymi

      TDI on myös öljynsyönti

      kts. moottorihiomo

    • Anonyymi

      oooh tuli jo

    • Anonyymi

      ota hinausvakuutus

      • Anonyymi

        Kyllä teidän vitun kädettömien ei kannata ostaa mitään autoo aivan turha vinkua niissä kaikissa on vikaa rippuu ihan mitä ja miten sitä käytetään yhtä vitun imbesillejä jotka maksaa huollosta satoja euroja ei todellakaan ole merkki liike tae hyvästä huollosta se riippuu asentajan asenteesta miten ne tehdään turhaan te täälä kinaatte vai onki ollu käytössä kaikki auto merkit .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä teidän vitun kädettömien ei kannata ostaa mitään autoo aivan turha vinkua niissä kaikissa on vikaa rippuu ihan mitä ja miten sitä käytetään yhtä vitun imbesillejä jotka maksaa huollosta satoja euroja ei todellakaan ole merkki liike tae hyvästä huollosta se riippuu asentajan asenteesta miten ne tehdään turhaan te täälä kinaatte vai onki ollu käytössä kaikki auto merkit .

        Siinäpä varsinainen neropatti.


    • Anonyymi

      Kyllä minun Audi- kuume sammui lopullisesti yllä olevat kertomukset luettuani.

    • Anonyymi

      Ei tuossa Audin maahantuojan puolesta mitään epäselvää ollut. Jos auto olisi huollettu Audicenterillä, niin he olisivat varmasti tulleet vastaan. Niin tehdaskin tuli minun 11v. Audini kanssa kun siihen tuli maalivirhe. Kummatkin etulokasuojat meni takuuna uusiksi. Ensin tietysti kuvattiin huoltokirja, josta selvisi, että kaikki huollot oli tehty maahantuojan toimesta. Sen jälkeen asia olikin selvä.. Olenkin aina teettänyt huollot ja korjaukset Audicenterillä. Noin voi käydä kun ihmiset käyttävät kaikenlaisia pilipalihömpänpömppäkorjaamoita.

      • Anonyymi

        Vanhaa ja perinteistä keskitysleiri meininkiä.


    • Anonyymi

      TRÖÖÖÖT ! ! TROOOOLL ! ! PRÖT ! ! TRÖÖÖÖÖT ! ! AUTISTI NARSU KEHARI LAITOSHOIDOKKI MASSAPOSTAUS TROLLIN PROVO. . NÄIN TEITÄ IRIOOTTI TUMPELOITA VEDÄTETÄÄN. . MIKSI LANKEATTE NARSU AUTISTI KEHARIN ANSAAN JA KOMMENTOITTE SILLE HUL. .LULLE. IRIOOTIT ETTE TUNNISTA PROVOA. . 95 KAIKISTA AVAUKSISTA TROLLITEHTAALTA. .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Osta Audi

    • Anonyymi

      ja simolammikko vaan kirjoittaa netissä auto ei kannata huoltaa merkkiliikkeessä ,mitäpä muuta nyrkkipaja osaakaan

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe