Loyty paljon raha

Mina Kreikkalainen

Loydetty sakeittain Suomen euroja Kreikasta. Mihin mina nama kaikki laittaa?

6

511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrik ijäs72

poliisi.fi oulu palaute

• Jykä Käteinen

Moikka Mina Kreikkalainen, Minä ne sinne hukkasin, olin hieman kokkeleissa, muna sellaisissa. Pidä vaan ei tarvii maksaa, mulla on paljon ystäviä (n. 5 miljoonaa), jotka mua rakastaa niin, että lahjoittaa ne sulle.

Osa niistä tosin oli mun isopäisen ja läskiperseisen rakastajattaren eli Kuttu Arpilaisen, mut se saa sitä lisää sen rikkailta sokeriukoilta.

• Jornijä Seinäruusu

Mulla onkin enemmän; 1) rahaa kuin sulla 2) valtaa kuin Perluskoonilla

Minusta on hyvä, että Käteinen ottaa velkaa suomalaisten piikkiin ja antaa ne kreikkalaisille.

SE ON SITÄ OIKEAA KOKOOMUSLAISTA LIBERAALIA KAPITALISMIA.

Ps. lapsilisät pois köyhiltä ja alle 2000e eläkkeet pois kokonaan, menisivät laiskat punikit töihin.

• Mä viropoika

Minä o kovi pettyny Suomalaisi, ei yhtä anta raha meille virolaisil, vaan kreikkalaisil. Siksi me tulla "töihin" pimeenä ja laittaa paska teidän talo.

Yöllä me varasta kosto teidän työkalu ja bensa. Hakata teidät porukas ku ootte käkinä. Ajeta humalas ja tuoda huumet teidän nuoril, kova huume, mut halpa.

Te tulla pane viroo meiän huoril ja maksa siit, me panna teijän huorat ilmaseks, naimisis olevat.

Suomalaiset tyhmä ja rehelline, helppo ottaa teijä maa ja te tyhmä luule, et me ryssä ja vihata niitä. Me naura suomalainen paljo.:D

• Give back

Palauta EU-Suomen eurot suomalaisille mahdollisimman pian, koska Kreikan valtio ei osaa tehdä sitä. Me suomalaiset olemme tukeneet Kreikkaa yli maan varojen, joten nyt pitää saada rahat takaisin.
      http://www.velkakello.fi

• Oo Marja:(

Valtion velka oli n.50 miljardia v.2008, käteisen aikana on tullut 44 miljardia lisää. !?!

Eläköön kaikki halllitus puolueet tasavertaisesti, jotka näinä aikoina ovat maatamme ja tätä köyhähköä kansaa johtaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe