Kysymys sinulle abortinvastustaja

kaksi kysymystä

En tiedä minkä ikäinen sinä ja tyttäresi olet, mutta haluaisin kysyä sinulta että mitä tekisit jos saisit kuulla tyttäresi olevan raskaana? ja toisena kysymyksenä että mitä tekisit jos saisit kuulla tyttäresi tehneen abortin. Nämä siis kaksi erillistä kysymystä ja jälkimmäisessä on oletus että kuulet asiasta vasta kun abortti on tehty.

En halua mitenkään loukata sinua tällä kysymyksellä, en härnätä enkä muutakaan. Minua vain kiinnostaa tämä tieto sen takia että olet niin kovasti aborttia vastaan.

En siis nyt oikeasti yritä saada mitään tappelu keskustelua aikaseksi. Mielellään kyllä vastauksia otan kaikilta abortin vastustajilta. Ymmärrän kyllä jos et halua tälläiseen viestiin vastata, mutta ihan oikeasti haluaisin vaan tietää. Olen itse miettinyt paljon asiaa että mitä tekisin jos saisin kuulla tyttäreni olevan raskaana. Onneksi se ei vielä kuitenkaan ole ajankohtainen pelko.

Ja vielä kerran pyyntö, jätetään tämä ketju rauhaan haukunnoilta yms. Niitä saa lukea jo muualtakin tarpeeksi. Jos kellään ei ole mitään oikeaa sanottavaa, niin parempi olla kirjottamatta mitään ja antaa sitten tämän avauksen painua tuonne kauas unholaan.

18

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastausta

"mitä tekisit jos saisit kuulla tyttäresi olevan raskaana?"

Sanoisin että tuen ja autan kaikessa mahdollisessa lapsen kanssa mitä tarvii ja että olen sanoinkuvaamattoman iloinen ja kiitollinen mummoudesta.

"mitä tekisit jos saisit kuulla tyttäresi tehneen abortin."

Olisin äärimmäisen pettyny ja miettisin mikä meni pieleen, mitä tein väärin. Siis olettaen että ois kyse mukavuusabortista eikä mistää vakavasta terveyssyystä.

• .....

Mitäs tekisit jos tyttäresi kertoisi haluavansa tehdä abortin?

• todellako??

Eli haukkuisit/sanoisit samat asiat tyttärellesi päin naamaa jotain abortin tehneille täällä kirjoitat?

• alkuperäinen kyselijä
        todellako?? kirjoitti:

Eli haukkuisit/sanoisit samat asiat tyttärellesi päin naamaa jotain abortin tehneille täällä kirjoitat?

En minä ainakaan ymmärtänyt että edellisessä vastauksessa tarkoitettiin tuota mitä sinä sanoit

• alkuperäinen kyselijä

Alkuperäisestä tekstistä jäi puuttuman hyvinkin olennainen kohta ja lause jäi hieman kesken. Eli mitä tekisit jos saisit kuulla tyttäresi olevan raskaana ja hän tahtoisi/aikoo tehdä abortin?

• mikset vastaa?

Taitaa vastis kierrellä ja kaarrella vastaa masta näihin kysymyksiin?;)

• asiallinen kysymys
        mikset vastaa? kirjoitti:

Taitaa vastis kierrellä ja kaarrella vastaa masta näihin kysymyksiin?;)

Miinustamassa ainakin on kivasti käyny :D En kyllä ymmärrä mitä pahaa aloituksessa on. Ei tuo aloitus ole mitenkään epäasiallinen ja tälläiselle palstalle ihan sopiva. Kyllä jokaisen olisi hyvä pohtia mitä tekee tilanteessa jossa oma alaikäinen lapsi kertoo olevansa raskaana ja haluanva abortin. Ehkäpä tämä on nyt liian arka aihe jollekkin kun miinuksia on sadellut

• jännä..
        asiallinen kysymys kirjoitti:

Miinustamassa ainakin on kivasti käyny :D En kyllä ymmärrä mitä pahaa aloituksessa on. Ei tuo aloitus ole mitenkään epäasiallinen ja tälläiselle palstalle ihan sopiva. Kyllä jokaisen olisi hyvä pohtia mitä tekee tilanteessa jossa oma alaikäinen lapsi kertoo olevansa raskaana ja haluanva abortin. Ehkäpä tämä on nyt liian arka aihe jollekkin kun miinuksia on sadellut

Jepp!! Mietin itekki tosiaan että miksi vastustaja on jättäny nää kysymykset vastaamatta kun kuitenkin muihin keskusteluihin osallistuu:)

• sokkoja?

"Mietin itekki tosiaan että miksi vastustaja on jättäny nää kysymykset vastaamatta kun kuitenkin muihin keskusteluihin osallistuu:)"

Mikäs se ensimmäinen vastaus sitten oli? Jonkun suosijan vai? :)

Mutta tietysti täällä nyt niitä vastauksia kärtetään ja vaanitaan kärppänä jotta saatas taas haastaa kunnon riitaa (jonka merkit onkin jo havaittavissa) ja päästäs suoltaan niitä "säähän kiduttaisit ja tappaisit tyttäres jos tekis abortin!!" -valheoksennusta...!! ;))

"Eli mitä tekisit jos saisit kuulla tyttäresi olevan raskaana ja hän tahtoisi/aikoo tehdä abortin?"

Sama vastaus kun 1 kysymykseenkin, ja sanoisin että aborttiasiassa en auta mitenkään. Ja todellakin sanoisin suoraa että abortti on murha ja niiden tekijät murhaajia. Voisin käskee katteleen kuvia aborteilla surmatuista lapsista ja lukeen kaikista henkisistä ongelmista sen jälkeen.

• kas noin :D

sieltähän se sitten TAAS kerran lähti XDDDDD johonki unohtu näköjään se alottajan toivekin?? :))))
      "Ja vielä kerran pyyntö, jätetään tämä ketju rauhaan haukunnoilta yms."
      Oliko noin vaikee pitää keskustelua asiallisena? Et siis todelkakaan kykene siihen,... pakkomielteinen sontaturpa :) säälipelle parka.

" niin pelottelisit hänet pitämään lapsen?"

Missä lapsen pitämisestä olikaan sanottu? Taasko se adoptio unohtu johonkin siinä raivokiihkosessa ripulointisekoilussas?

"itse olisit valmis pelaamaan lapsesi mielenterveydellä ennemmän kuin hyväksyisit hänen abortin.."

Ja sinä vaikka raahaisit oman tyttöparkas aborttiin jos ei muuten alistuis aivopesuus. Se siitä mielenterveydestä... sitäpaitsi ootko kuullu ettei lapsi aina tajua omaa parastaan? Sillon aikuisen pitää viheltää peli poikki.

"Nyt voin sanoa että viimeisetkin inhimillisyyden rippeet kyllä hävisi sinultakin."

Mussuttelee tekopyhiä hurskastelujaan se joka ois valmis viekotteleen tyttärensä myrkkynappien ja silppureiden äärelle, "valitsemaan parasta" lapselleen ja sun lapsenlapselle!! Sulla tuskin on yhtikäs mitään varoja paatostella muille inhimillisyydestä... Hyi helevata, mikä "mummo"...Häpeäisit.

"onko tervettä että tekisit noin omalle lapsellesi?"

Onko se tervettä mitä SINÄ tekisit lapsenlapselles ja tyttärelles?? Häpeäisit! Hyi v*ittu, mua oikeesti oksettaa tollanen.

"Eikä ole raivokiihkossa kirjotetu"

Juu, "eipä" näköjään XDDDDDDDDDDDDDDDDD

"En ikinä voisi sanoa lapselleni että hän on murhaaja jos tekee abortin"

Niin, hemmottelet, teet talutusnuorassa aina miten lapsi haluaa ja käskee, ja pidät muutenkin pumpulissa ja sitten lapsi joutuu oppiin ne hyssyttelemäs elämän karut tosiasiat jostain muualta ja pahimmassa tapauksessa omakohtasten kokemusten kautta...

"Tässä ehkä onkin hyvän ja huonon äidin ero."

Ai sinäkös senkin määrittelet, vai oliko ihan sitä mutupaskaas? :DD

"olet kauhea ihminen,"

Ja tollasta sairasta oksennustörkyä suoltaakin toooodella "ihana ja asiallinen" ihminen :DDDD

"en ikinä voisi omalle lapselleni selkääni kääntää!!!!"

Oliko jostain sellasestakin puhuttu? Vai tursusko vaan lisää sitä itteensä...

• oikeastikko?

Eli sanoisit omalle tyttärellesi kaikki ne samat asiat mitä olet täällä vuosien saatossa abortin kannattajille sanonut? "Murhaaja,omanapapumpuliprinsessa,sinusta ei tule koskaan hyvää äitiä jos menneisyydessäsi olet abortin tehnyt, kalmankammio, ihtiriekko, normaalit/terveet ihmiset tekevät näin yms?"

• ohhhoh!
        oikeastikko? kirjoitti:

Eli sanoisit omalle tyttärellesi kaikki ne samat asiat mitä olet täällä vuosien saatossa abortin kannattajille sanonut? "Murhaaja,omanapapumpuliprinsessa,sinusta ei tule koskaan hyvää äitiä jos menneisyydessäsi olet abortin tehnyt, kalmankammio, ihtiriekko, normaalit/terveet ihmiset tekevät näin yms?"

Jepp!! Jos se sais tietää tyttäresä tehneen abortin ni luulis ekan kommentin olevan "OMANAPAINEN PUMPULIPRINSESSSA MURHAAJA!!! NYT sINULLLA ON TRAUMATRAUMATRAUMATRAUMA!!!!"XDd juuu sori..

• se älähtää johon kolahta

Taisi niin kolahtaa tuo minun teksti ettei tajunnut minun lausettani jossa kerron etten hyväksy aborttia. Siinä sitä sitten alkoi räyhäämään tunnontuskissaan minua ihmiseksi joka pakottaa lapsensa tekemääm abortin.. Noh, toki ymmärrän ettei hän voinut mitään tekstistäni sisäistää, koska onhan se kovapaikka tajuta että on huono äiti. Minä tukisin lastani ja kyllä pettyisin jos abortin tekisi, mutta missään nimessä en murhaajaksi haukkuisi.. sinä reppana et vaan tätä tekstistäni tajunnut vaikka siellä selkeällä suomella oli että EN hyväksy aborttia.

• senku unelmoit

niitä epätoivosia mutuharhafantasioitas :DD suhun tais tosiaan kalahtaa nyt kun tajusit mikä julmurimummo oisit ite kun ryhtyisit kätyriks lapsenlapses tappamiseen ja lapses todennäköseen loppuiän traumatisointiin!!! Kovaahan se kolahti näköjään tajuta oman "äitiytensä" synkeät varjopuolet...

"missään nimessä en murhaajaksi haukkuisi.. sinä reppana et vaan tätä tekstistäni tajunnut vaikka siellä selkeällä suomella oli että EN hyväksy aborttia."

Huomasin varsin hyvinkin, mutta et näytä tajuavan miten sekavan ristiriitasia höliset... leikit "vastustajaa" (todellista luontoos kun et kai kehtaa paljastaa) ja teot kertoo karusti muuta... olet niillä samaa alhaista pohjasakkaa kun täällä tappamista suu vaahdossa hehkuttavat viekottelija-pakottajat!! Onhan se tälle kieromielisakille "huonon äidin" merkki joka suojelee lapsena mielenterveyttä ja mikä vielä oleellisempaa, lapsenlapsensa koko ELÄMÄÄ!!!! Hyi hyi HIRVEETÄ!! XDDDD

• ja näinpä taas kerran; )

Ja näin.. taaskaan ihminen ei voi olla vastustaja jos ei ole räyhän kanssa täysin samaa mieltäxD onneks sillä on se mutupallo joka kertoo ihmisten todelliset puolet;)

• ....
        ja näinpä taas kerran; ) kirjoitti:

Ja näin.. taaskaan ihminen ei voi olla vastustaja jos ei ole räyhän kanssa täysin samaa mieltäxD onneks sillä on se mutupallo joka kertoo ihmisten todelliset puolet;)

NÄhtävästi ei voi vastustaa aborttia muutakun huutamalla kaikille että "olet murhaaja jos olet tehnyt abortin" voi toista ja toisen mieltä.

• huomattu on
        .... kirjoitti:

NÄhtävästi ei voi vastustaa aborttia muutakun huutamalla kaikille että "olet murhaaja jos olet tehnyt abortin" voi toista ja toisen mieltä.

Näin olen itsekkin tämän asian tällä palstalla käsittänyt.. monta kertaa minua on syytetty abortin kannattajaksi yms. Koska olen vain ilmaissut mielipiteeni abortista asiallisesti.

• näinpä!
        huomattu on kirjoitti:

Näin olen itsekkin tämän asian tällä palstalla käsittänyt.. monta kertaa minua on syytetty abortin kannattajaksi yms. Koska olen vain ilmaissut mielipiteeni abortista asiallisesti.

Se on erittäin harmmillista kun asioista ei voida puhua ilman räyhäämistä ja haukkumista toista murhaajiksi. Eihän kukaan meistä (toivottavasti ainakaan) mene tuonne vankiloihin osottamaan syyttämällä sormella toisia että "olet murhaaja" ehkäpä tämä on nyt jollekkin vain sellanen itsensä purkamispaikka kun muuten ei sitä omaa oloaan pääse purkamaan (ja juu huuda vain tähän että tämä on mun mutuni ja mun mutupallo tämän mulle kertoi) Aikuisen ihmisen käytöstä se ei ainakaan ole, ei siihen mutupalloja tms tarvita että tämän ymmärtäisi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      50
      4157
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      67
      3817
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3338
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3250
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      95
      2243
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2158
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2019
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2009
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1989
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1894
    Aihe