Puhelinmyyjä sai houkuteltua itseni ottamaan 4G mokkulan ja sehän ei tietenkään toiminut myyjän väittämällä 4G nopuedella aluellaani. Palautettuani laitteen 14vrk sisällä sain 6€ laskun käytöstä vaikka puhelimessa sovimme maksuttomasta 14vrk käytöstä. No puhelu DNA asiakaspalveluun ja 6€ ei tarvitse maksaa ja liittymä suljettu ja mokkula palautuneena heillä. Seuraavana päivänä taas 6€ lasku, huh äkäinen soitto TAAS asiakaspalveluun, siellä vastattiin että puhelinmyyjä ei olisi saanut kaupata mokkulaa sellaisena että sen voi palauttaa? Nyt TAAS katkaistu liittymä ja kauppa. Nyt odottelen taas uutta laskua ja pääsen soittamaan ruuhkaiseen asiakaspalveluun ja kuluttamaan omaa aikaani mokoman asian vuoksi! Ei näin!! Sanoin asiakaspalvelijalle että ohjeistavat omia puhelinkauppiaita jatkossa.
DNA kauppasi 4G yhteyttä
6
344
Vastaukset
Vaihda soneraan, ei mitään ongelmia meillä :)!
- 4X7#@$€
"Puhelinmyyjä sai houkuteltua itseni ottamaan 4G mokkulan"
Mulle kävi tänään samoin.
"sehän ei tietenkään toiminut myyjän väittämällä 4G nopuedella aluellaani"
Tässä kohdalla missä asun oli DNA:n LTE-verkossa reikä, nyt se on sieltä hävinnyt eli pitäisi toimia, mutta...
"puhelimessa sovimme maksuttomasta 14vrk käytöstä"
Samoin sovittiin.
"puhelinmyyjä ei olisi saanut kaupata mokkulaa sellaisena että sen voi palauttaa?"
Mullekin noin lupasi, mutta näyttää olevan niin ettei tuota liittymää voi todeta toimivaksi ilman että ottaa sen mokkulan käyttöön ja sen jälkeen sitä ei voi palauttaa. DNA taitaa maksattaa puhelinmyyjän virheet asiakkaalla.
"Sanoin asiakaspalvelijalle että ohjeistavat omia puhelinkauppiaita jatkossa. "
Ohjeistavat varmaan tekemään virheitä jos voivat maksattaa ne asiakkailla.
Eli taitaa käydä niin että en hae edes sitä mokkulaa postista kun ei sitä saa kokeilla edes sen vertaa että voisi todeta liittymän toimivuuden, "pitäkööt tunkkinsa". Taitavat myydä sikoja säkissä, ei ole ollut sellaisia tapana ostaa.
Tää Soneran 3G toimii ihan hyvin, pärjään tälläkin. - austerism1
Etämyynnissä (eli puhelinmyynnissä) on ymmärtääkseni aina 14 pv:n perumisaika - oli tuote sitten mokkula tai mikä tahansa.
Siksi tämä DNA:n asiakaspalvelun selitys ei nähdäkseni pidä paikkaansa: "vastattiin että puhelinmyyjä ei olisi saanut kaupata mokkulaa sellaisena että sen voi palauttaa?" - 4X7#@$€
Peruutin eilen tilauksen puhelimitse.
"Etämyynnissä (eli puhelinmyynnissä) on ymmärtääkseni aina 14 pv:n perumisaika - oli tuote sitten mokkula tai mikä tahansa."
Näin väitti myös henkilö jolle soitin peruutuspuhelun. Ja en olisi perunut ollenkaan jos olisin saanut tuon kirjallisena, ei käynyt.
Tuli sähköpostilla sopimus/tilausvahvistus jossa lukee:
"Asiakas voi peruutusoikeuttaan menettämättä tarkastaa päätelaitteen ja tutustua siihen pintapuolisesti. Laitetta koskeva peruutusoikeus menetetään, jos laite on otettu käyttöön."
Sen verran on ihan omaa kokemusta ja näyttää olevan muillakin ettei noiden operaattorien ja puhelinmyyjien sanaan voi luottaa. Nytkin missasivat kaupan kun puhe ja teksti ovat ristiriidassa kesekenään. K*setuksen maku tuosta jäi, samoin toimivat muutkin operaattorit. - Huijaati huijaaa
IL:ssä juttua tästä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014071918503538_uu.shtml - Puhelinmyynti loppui
Miksi tilasit puhelinmyyjältä, tuon takia en ikinä tilaa puhelimessa mitään koska silloin tulee väärinkäsityksiä, aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743550
- 2012952
- 252840
- 492728
- 222624
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412425Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2412058Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241867- 421773
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen1651723